MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Meer dat een top 10 als onderstaande niet echt doet vermoeden dat hij naar Radio 6 luistert...

1. Radiohead - OK Computer (1997)
2. R.E.M. - Murmur (1983)
3. Radiohead - Kid A (2000)
4. Damien Rice - O (2002)
5. Travis - The Man Who (1999)
6. Johan - Pergola (2001)
7. Coldplay - A Rush of Blood to the Head (2002)
8. The Verve - Urban Hymns (1997)
9. Editors - An End Has a Start (2007)
10. Villagers - Becoming a Jackal (2010)

Chronos85 schreef:
Meer dat een top 10 als onderstaande niet echt doet vermoeden dat hij naar Radio 6 luistert...

Dat was ook de hele insteek.

Je mag ook gewoon zeggen dat het een slechte grap was

Het zou gaaf zijn als The Flaming Lips nog worden toegevoegd.

Dan wordt de kans dat ik een kaartje ga kopen misschien iets groter.

Vraag me af in hoeverre er ruimte is voor een naam in die orde van grootte. Geen idee wat we nog kunnen verwachten op BKS eigenlijk.

Op dit moment zou ik geen kaartje kopen, echt te weinig namen die voor mij de moeite zijn.

Don Cappuccino schreef:
Het zou gaaf zijn als The Flaming Lips nog worden toegevoegd.

Dan wordt de kans dat ik een kaartje ga kopen misschien iets groter.

Dat zou echt super vet zijn! Misschien wel de band die ik het liefst nog toegevoegd zie worden samen met Deftones.

Portishead & Sigur Ros tegelijk laten spelen zou een nachtmerrie zijn

Daar zou ik me niet te druk om maken, gaat niet gebeuren.

Als ik op zaterdag zou gaan zou ik echt pissig zijn als Swans en Damien Rice tegelijk zouden spelen. Damien Rice sluit blijkbaar het hoofdpodium af en ik zie Swans nog wel afsluiten in de tent.

Daar ben ik dus ook bang voor

ik zou er eigenlijk totaal geen probleem mee hebben

Ik zie het probleem ook niet. Kunnen we toch een frietje halen tijdens die shows?

Rob toch

Titmeister schreef:
Je mag ook gewoon zeggen dat het een slechte grap was

Oh, maar daar heb ik geen problemen mee hoor om het een pseudograppige opmerking te noemen, maar dat domme geneuzel van anderen daarover is dan wel weer grappig, zo had het toch nog het gewenste effect

Linius schreef:
Vraag me af in hoeverre er ruimte is voor een naam in die orde van grootte. Geen idee wat we nog kunnen verwachten op BKS eigenlijk.

Dat heeft niemand, is ook wel mooi, maar het zal wel afhangen van de kaartverkoop en hoeveel kaartjes ze nog willen verkopen. Flaming lips zal wat dat betreft daar wel aan bijdragen.

Flaming Lips zijn erg duur, qua kosten vergelijkbaar met Arctic Monkeys en Sigur Rós, terwijl ze in NL maar een fractie van de bekendheid hebben. Niet echt realistisch dus, al zou het een mooie toevoeging zijn

Er wordt gespeculeerd dat Youth Lagoon gaat komen. In ieder geval deze week nieuwe namen!

Yann Samsa
Ondertussen heb ik nog steeds mijn ticketje niet, maar ben ik wel zeker dat ik wil gaan. Wat denken jullie, loopt het aantal ticketjes stilletjes aan op z'n einde of hoef ik me geen zorgen te maken?

Yann Samsa schreef:
Ondertussen heb ik nog steeds mijn ticketje niet, maar ben ik wel zeker dat ik wil gaan. Wat denken jullie, loopt het aantal ticketjes stilletjes aan op z'n einde of hoef ik me geen zorgen te maken?

Moeilijk in te schatten. Het terrein is groot genoeg om 25.000+ te herbergen, weet niet voor hoeveel man ze een vergunning hebben, maar ik denk dat het nog wel meevalt met het uitverkooprisico. Meeste organisaties melden het ook wel, als ze bijna uitverkocht zijn.

Ik maakte me al zorgen voordat Damien Rice bekend werd gemaakt. Blijkbaar geheel onterecht.
Iemand hier vermeldde eerder dat er niet een vast aantal kaarten beschikbaar was maar dat het opgeschroeft kan worden als er meer vraag is.
Ik merk wel dat er veel mensen zijn die nog niet van het bestaan van het festival weten, en dan kan je nog zo'n goede line-up hebben....

Een line-up zegt niet zo heel veel. Lowlands verkoopt al uit, voordat er een artiest bekend gemaakt wordt. De naam van BKS moet groeien en daarbij is zo'n eerste editie essentieel. Zelf zie ik ze wel de potentie hebben om tot de top 3 van Nederland te komen, maar zoiets moet groeien.

Yann Samsa schreef:
Is er ooit al een festival uitverkocht geweest in zijn 1ste editie?

nu ik het me afvraag zou ik het wel eens willen weten maar volgens mij verkoopt het nooit uit in zijn 1ste editie

Ik weet het ook niet, maar wat ik wel weet is:
Nog geen ticket hebben + zeker weten dat je gaat = ticket kopen

en als je maar voor 99% zeker gaat?

geen Belle and Sebestian ...

Waar haal je dat vandaan?

Edit: op Facebook inderdaad Erg jammer

Staat op de Facebook-pagina van de band.

Godver.

Dit is wel zuur. Net enthousiast hun hele discografie aan het doorspitten en nu komen ze niet. Dan mogen ze er wel een beste band voor terughalen.

gokje: cat power wordt de vervanger

Gast
geplaatst: vandaag om 15:03 uur

geplaatst: vandaag om 15:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.