MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Nu we toch met namen aan het strooien zijn; The Notwist

Yann Samsa
Trouwens:

Deze foto plaatste BKS enkele dagen geleden op hun facebook. Wie de band vindt, vindt waarschijnlijk één van de nieuwe namen.

(afbeelding)

Yann Samsa
En dit filmpje werd een dag later door de organisatoren erbij geplaatst, waarschijnlijk een hint (een raadseltje, woehoe).

Best Kept Secret Festival's post on Vine

Black Lips lijkt nu een grote kanshebber (facebook).

Yann Samsa
Terwijl dat echt verre van even groot is als Belle and Sebastian.

Zal ook niet de directe vervanger zijn van B&S lijkt mij.

Inderdaad, dit is gewoon de artiest waar ze al de hele week mee teasen die bij de nieuwe namen hoort.

Wat betreft vervanging voor B&S kan ik alleen maar hopen dat ze iets halen wat gelijkwaardig is. Al kan voor mij eigenlijk niets B&S vervangen. Ik keek er enorm naar uit om ze eindelijk voor het eerst live te zien.

Linius schreef:
Inderdaad, dit is gewoon de artiest waar ze al de hele week mee teasen die bij de nieuwe namen hoort.

Wat betreft vervanging voor B&S kan ik alleen maar hopen dat ze iets halen wat gelijkwaardig is. Al kan voor mij eigenlijk niets B&S vervangen. Ik keek er enorm naar uit om ze eindelijk voor het eerst live te zien.

Camera obscura kan ze prima vervangen, alleen zijn die niet zo groot al B&S.

Live overigens niet heel spectaculair hoor, ja ze zijn muzikaal en ja Stuart vertelt wel eens wat leuks, maar echt vlammen heb ik ze nog maar 1 keer zien doen en dan krijg je in Nederland ook nog eens het tamme publiek er bij wat al helemaal niet helpt.

B&S is band die ik wel hoog heb zitten en waar ik graag naar luister, dus om die reden wil ik ze sowieso al eens live meemaken. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat er nog wel een club tour achteraan komt. Ik mag aannemen dat het dit jaar nog wel lukt om ze ergens te zien.

Camera Obscura ben ik niet bekend mee, vergelijkbare muziek of totaal wat anders?

Erg vergelijkbaar inderdaad, best een aardig bandje, maar lang niet zo goed als B&S.

Had meteen na m'n post even een Youtube filmpje opgezocht, klinkt zeker leuk en vooral vergelijkbaar inderdaad

Deze om precies te zijn

Van mij mag Midlake trouwens B&S wel vervangen. Ook pop van dezelfde schoonheid en een fantastische band met veel potentie.

Dat zou inderdaad een fijne verrassing zijn. Staat dit jaar op Pukkelpop.

Van mij mag Alice in Chains er wel staan

Linius schreef:
B&S is band die ik wel hoog heb zitten en waar ik graag naar luister, dus om die reden wil ik ze sowieso al eens live meemaken. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat er nog wel een club tour achteraan komt. Ik mag aannemen dat het dit jaar nog wel lukt om ze ergens te zien.

Camera Obscura ben ik niet bekend mee, vergelijkbare muziek of totaal wat anders?

Lowlands, volgens mij is de Europese zalenshow in 2011 al geweest (als stonden ze in Nederland dan weer op Motel mozaique) en lijken ze vooralsnog in Europa alleen nog maar festivals te doen en na september zullen ze er wel weer voor een jaar of 4 mee ophouden.

Allemaal gevoelsmatig, dat dan weer wel

Edit: bij nader inzien zet ik mijn geld op Into the great wide open.

15. Drenge
Jong duo uit het Verenigd Koninkrijk dat we nog op London Calling en Best Kept Secret terug gaan zien.

Mededeling: cookies - 3voor12.vpro.nl

Foutje, of een nieuwe naam?

Ik wil gewoon die 10 laatste namen deze week. Dan ga ik eens kijken of het de moeite waard is om een kaartje te kopen.

Gloeilamp schreef:
(quote)

Geen foutje, het is een bestaande band. Check Bloodsports.

Een nieuwe naam voor BKS

+Allah-Las

Gezellig

Gloeilamp schreef:
(quote)

Facebook schreef:
Nog een nieuwe act voor BKS - Drenge!
Bevestigen zichzelf op hun website: http://www.drenge.co.uk/

Geen *, dus nee.

EDIT: Je hebt het al gezien

Had het al gezien, en mijn post verwijderd

Allah-Las op BKS? Dope!

Allah-las is zeker gezellig. Ik hoop en denk dat we morgen de laatste namen krijgen. De hintfoto is inmiddels alweer een week geleden.

Dat wordt dansen dan.

Brooklyn Dodger
Co Jackso schreef:
+Allah-Las

, boek dan iets intersanters en goedkopers op garage gebied

Achteraf ook erg blij met Iceage. Dat was nog een onbekende naam voor mij, maar het nieuwe album is erg sterk. Die groep wil ik zaterdag zeker gaan checken

Brooklyn Dodger
Gloeilamp schreef:
Achteraf ook erg blij met Iceage. Dat was nog een onbekende naam voor mij, maar het nieuwe album is erg sterk. Die groep wil ik zaterdag zeker gaan checken

Bereid je voor op een leuk puntheater dat je vooral niet te serieus moet nemen. Weet trouwens niet of BKS een goede locatie is voor deze band.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:47 uur

geplaatst: vandaag om 19:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.