Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2013, 11:02 uur
Ik ben vooral benieuwd of ze t.o.v. LGW nog een beetje gegroeid zijn live.
Maar wanneer wordt Dillinger escape plan nu eindelijk eens bekend gemaakt
Maar wanneer wordt Dillinger escape plan nu eindelijk eens bekend gemaakt

0
geplaatst: 10 april 2013, 15:45 uur
Moet je eens kijken waar Valkhof mee komt:
De Speeldoos, Akron/Family, Austra, Camera, Cashmere Cat, Coely, Hacride, Jonathan Wilson, Kvelertak, Raketkanon, Stonerfront Nijmegen, The Suit and Tie Johns, White Denim, White Fence.
Geen Beach house dat dan weer wel, maar godverdomme wat een lijstje.
De Speeldoos, Akron/Family, Austra, Camera, Cashmere Cat, Coely, Hacride, Jonathan Wilson, Kvelertak, Raketkanon, Stonerfront Nijmegen, The Suit and Tie Johns, White Denim, White Fence.
0
geplaatst: 10 april 2013, 15:46 uur
En Valkhof is nog gratis ook! Kvelertak, Raketkanon, Jonathan Wilson en Hacride. Dat zijn al vier namen die voor mij interessant zijn. Nu nog de laatste namen van Best Kept Secret vanavond. The Dillinger Escape Plan zou natuurlijk geweldig zijn maar ik schat de kans vrij klein. 

0
geplaatst: 10 april 2013, 15:51 uur
Mooi, ik heb dus compleet andere namen die ik bovenaan zou zetten; Speeldoos, Austra, Camera, White denim, White fence 
DED gaat hem niet worden, dacht eigenlijk dat ze rondom roskilde niet zo veel zouden hebben, maar die gasten treden ongeveer dagelijks op. Zonde dat Roskilde het enige niet metalfestival is waar ze optreden, gemiste kans voor anderen.

DED gaat hem niet worden, dacht eigenlijk dat ze rondom roskilde niet zo veel zouden hebben, maar die gasten treden ongeveer dagelijks op. Zonde dat Roskilde het enige niet metalfestival is waar ze optreden, gemiste kans voor anderen.
0
geplaatst: 10 april 2013, 15:56 uur
Hoe weten jullie zo zeker dat er vnv nieuwe namen bekendgemaakt worden? ik lees niets op site of facebook 

0
geplaatst: 10 april 2013, 15:58 uur
Jullie hadden gelijk, het staat op de facebookpagina, enorm benieuwd 

0
geplaatst: 10 april 2013, 16:11 uur
The Eraser schreef:
Hoe weten jullie zo zeker dat er vnv nieuwe namen bekendgemaakt worden? ik lees niets op site of facebook
Lekker veel vertrouwen ook weer

0
geplaatst: 10 april 2013, 16:33 uur
Kvelertak, White Denim, Jonathan Wilson en Austra zijn erg mooie namen! Misschien is Valkhof ook nog wel iets voor mij, prachtige line-up voor een gratis festival.
Allah-Las is alvast een mooie naam voor BKS
Allah-Las is alvast een mooie naam voor BKS

0
geplaatst: 10 april 2013, 16:47 uur
Ik hoop op A$AP Rocky, Crystal Castles.. Toch een paar grote namen voor die laatste beetjes 

0
geplaatst: 10 april 2013, 16:53 uur
Vanavond worden er tien namen bekend gemaakt
Dan zal het programma toch wel rond zijn lijkt mij.
Dan zal het programma toch wel rond zijn lijkt mij.
0
geplaatst: 10 april 2013, 17:36 uur
Nee hoor, we krijgen nog meer dan 15 namen. Dus er blijft nog steeds een groepje over na vanavond.
0
geplaatst: 10 april 2013, 18:04 uur
(willie) schreef:
WHITE DENIM

0
geplaatst: 10 april 2013, 18:09 uur
(willie) schreef:
. En dat allemaal gratiesch en bij mij voor de deur, haha.
0
geplaatst: 10 april 2013, 20:43 uur
Ik moet er 5 kwartier voor rijden, doe ik met liefde, al kies ik dan wel mijn dagen uit 
Metropolis kan ik tenminste op de fiets, al ga ik altijd met de metro.

Metropolis kan ik tenminste op de fiets, al ga ik altijd met de metro.
0
geplaatst: 10 april 2013, 22:27 uur
Black Lips
Allah-Las
Drenge
Kurt Vile & the Violators
Idiot Glee
Kashmir
Autre Ne Veut
Doldrums
Wavves
Surfer Blood
De vervanger van B&S zit hier nog niet bij, en gaat nog komen.
Allah-Las
Drenge
Idiot Glee
Kashmir
Autre Ne Veut
Doldrums
Wavves
Surfer Blood
0
geplaatst: 10 april 2013, 22:45 uur
Jammer dat we weer geen echte electronicnamen zien. Toch zie ik wel weer leuke namen of namen die me leuk lijken.
Kurt Vile vind ik de mooiste naam met de Allah-Las. Autre Ne Veut ken ik 1 nummer van die ik zeer sterk vind. Black Lips, Kashmir, , Wavves en Surfer Blood ga ik zeker luisteren.
Kurt Vile vind ik de mooiste naam met de Allah-Las. Autre Ne Veut ken ik 1 nummer van die ik zeer sterk vind. Black Lips, Kashmir, , Wavves en Surfer Blood ga ik zeker luisteren.
0
geplaatst: 10 april 2013, 22:50 uur
Voor mij ook veel onbekende namen, al wil ik Kashmir, Black Lips, Autre Ne Veut, Wavves en Drenge zeker nog gaan beluisteren. Helaas geen Bonobo, toch wel een naam die ik heel graag wil zien 

0
geplaatst: 10 april 2013, 22:53 uur
Gloeilamp schreef:
Black Lips
Allah-Las
Drenge
Wavves
Surfer Blood
Black Lips
Allah-Las
Drenge
Wavves
Surfer Blood
Prachtig rijtje namen. De namen die ik heb weggehaald ken ik nog weinig van dus dat kan ik niet echt beoordelen.
0
geplaatst: 10 april 2013, 23:22 uur
Wavves en Surfer Blood! Kan niet anders als zomers weer worden die zomer!
en Autre Ne Veut 
en Autre Ne Veut 
0
geplaatst: 10 april 2013, 23:56 uur
Kurt Vile en Autre Ne Veut zijn wel leuk, maar verdomme nog steeds geen electronic. Das toch wel een behoorlijke teleurstelling. 

0
geplaatst: 11 april 2013, 02:13 uur
Weer leuke namen (vooral Kurt Vile), maar de beloofde electronica blijft inderdaad erg achterwege...
EDIT: Luister nu FACT mix van Anthony Naples, die toevallig opent* met Black Dice (staat op BKS). Dat klinkt wel als electronica die de moeite waard is om eens goed te beluisteren.
* nja, openen, de eerste drie seconde zijn voor Bauer's Harlem Shake : p
EDIT: Luister nu FACT mix van Anthony Naples, die toevallig opent* met Black Dice (staat op BKS). Dat klinkt wel als electronica die de moeite waard is om eens goed te beluisteren.
* nja, openen, de eerste drie seconde zijn voor Bauer's Harlem Shake : p
0
geplaatst: 11 april 2013, 09:06 uur
Leuk rijtje, op Facebook lijkt men er ook content mee, op 1 onverlaat na dan:
"Niet echt content met de nieuwe namen... weer veel luistermuziek.. geen feestje"
Pleur op met je feestje, kom lekker elk weekend naar de Get back, daar heb je je schijtfeestjes.
"Niet echt content met de nieuwe namen... weer veel luistermuziek.. geen feestje"
Pleur op met je feestje, kom lekker elk weekend naar de Get back, daar heb je je schijtfeestjes.
* denotes required fields.