MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Brooklyn Dodger schreef:
(quote)

, boek dan iets intersanters en goedkopers op garage gebied

Nee. Allah-Las is perfect.

Ik ben vooral benieuwd of ze t.o.v. LGW nog een beetje gegroeid zijn live.

Maar wanneer wordt Dillinger escape plan nu eindelijk eens bekend gemaakt

Vanavond dus

Ben benieuwd. Ook of de vervanger van B&S hier al bijzit.

Moet je eens kijken waar Valkhof mee komt:

De Speeldoos, Akron/Family, Austra, Camera, Cashmere Cat, Coely, Hacride, Jonathan Wilson, Kvelertak, Raketkanon, Stonerfront Nijmegen, The Suit and Tie Johns, White Denim, White Fence.

Geen Beach house dat dan weer wel, maar godverdomme wat een lijstje.

En Valkhof is nog gratis ook! Kvelertak, Raketkanon, Jonathan Wilson en Hacride. Dat zijn al vier namen die voor mij interessant zijn. Nu nog de laatste namen van Best Kept Secret vanavond. The Dillinger Escape Plan zou natuurlijk geweldig zijn maar ik schat de kans vrij klein.

Mooi, ik heb dus compleet andere namen die ik bovenaan zou zetten; Speeldoos, Austra, Camera, White denim, White fence

DED gaat hem niet worden, dacht eigenlijk dat ze rondom roskilde niet zo veel zouden hebben, maar die gasten treden ongeveer dagelijks op. Zonde dat Roskilde het enige niet metalfestival is waar ze optreden, gemiste kans voor anderen.

Hoe weten jullie zo zeker dat er vnv nieuwe namen bekendgemaakt worden? ik lees niets op site of facebook

Yann Samsa
Vraag het ze gewoon, de hoofdorganisator zit op MusicMeter:

klikkerdeklik

Jullie hadden gelijk, het staat op de facebookpagina, enorm benieuwd

The Eraser schreef:
Hoe weten jullie zo zeker dat er vnv nieuwe namen bekendgemaakt worden? ik lees niets op site of facebook

Lekker veel vertrouwen ook weer

Kvelertak, White Denim, Jonathan Wilson en Austra zijn erg mooie namen! Misschien is Valkhof ook nog wel iets voor mij, prachtige line-up voor een gratis festival.

Allah-Las is alvast een mooie naam voor BKS

Ik hoop op A$AP Rocky, Crystal Castles.. Toch een paar grote namen voor die laatste beetjes

Vanavond worden er tien namen bekend gemaakt Dan zal het programma toch wel rond zijn lijkt mij.

Nee hoor, we krijgen nog meer dan 15 namen. Dus er blijft nog steeds een groepje over na vanavond.

Yann Samsa
Ben benieuwd!

(willie) schreef:

De Speeldoos, Akron/Family, Austra, Camera, Cashmere Cat, Coely, Hacride, Jonathan Wilson, Kvelertak, Raketkanon, Stonerfront Nijmegen, The Suit and Tie Johns, White Denim, White Fence.

WHITE DENIM

Kos
(willie) schreef:

. En dat allemaal gratiesch en bij mij voor de deur, haha.

Ik moet er 5 kwartier voor rijden, doe ik met liefde, al kies ik dan wel mijn dagen uit

Metropolis kan ik tenminste op de fiets, al ga ik altijd met de metro.

Black Lips
Allah-Las
Drenge
Kurt Vile & the Violators
Idiot Glee
Kashmir
Autre Ne Veut
Doldrums
Wavves
Surfer Blood

De vervanger van B&S zit hier nog niet bij, en gaat nog komen.

Jammer dat we weer geen echte electronicnamen zien. Toch zie ik wel weer leuke namen of namen die me leuk lijken.
Kurt Vile vind ik de mooiste naam met de Allah-Las. Autre Ne Veut ken ik 1 nummer van die ik zeer sterk vind. Black Lips, Kashmir, , Wavves en Surfer Blood ga ik zeker luisteren.

Voor mij ook veel onbekende namen, al wil ik Kashmir, Black Lips, Autre Ne Veut, Wavves en Drenge zeker nog gaan beluisteren. Helaas geen Bonobo, toch wel een naam die ik heel graag wil zien

Gloeilamp schreef:
Black Lips
Allah-Las
Drenge
Kurt Vile & the Violators
Wavves
Surfer Blood

De vervanger van B&S zit hier nog niet bij, en gaat nog komen.

Prachtig rijtje namen. De namen die ik heb weggehaald ken ik nog weinig van dus dat kan ik niet echt beoordelen.

Yann Samsa
Ik ben eigenlijk erg blij met Kashmir

Wavves en Surfer Blood! Kan niet anders als zomers weer worden die zomer! en Autre Ne Veut

Kurt Vile en Autre Ne Veut zijn wel leuk, maar verdomme nog steeds geen electronic. Das toch wel een behoorlijke teleurstelling.

Weer leuke namen (vooral Kurt Vile), maar de beloofde electronica blijft inderdaad erg achterwege...

EDIT: Luister nu FACT mix van Anthony Naples, die toevallig opent* met Black Dice (staat op BKS). Dat klinkt wel als electronica die de moeite waard is om eens goed te beluisteren.

* nja, openen, de eerste drie seconde zijn voor Bauer's Harlem Shake : p

Leuk rijtje, op Facebook lijkt men er ook content mee, op 1 onverlaat na dan:

"Niet echt content met de nieuwe namen... weer veel luistermuziek.. geen feestje"

Pleur op met je feestje, kom lekker elk weekend naar de Get back, daar heb je je schijtfeestjes.

Ik vind het zeer matige toevoegingen.

Yann Samsa
Ik eigenlijk ook, behalve Kashmir dan.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:55 uur

geplaatst: vandaag om 03:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.