MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Ho ho... we gaan Damien Rice niet vergelijken met 2DCC he?

The Gaslight Anthem is toch geen optie. Spelen met andere mogelijke namen als Get Well Soon, Paul Kalkbrenner, The Smashing Pumpkins, Frank Turner en Archive op de zondag tijdens Hurricane. Het schema van Gogol Bordello zit ook vol.

Ik geef het op. Afwachten maar

Er is inmiddels wel meer bekend over het vierde podium.
Best Kept Secret Festival | Stage FOUR - bestkeptsecret.nl

Jawel, want we gaan de discussie van een pagina of 15 geleden nog een keertje overnieuw doen

Edit: net te laat.

Ik heb een combiticket over omdat ik de eerste dag ga helpen vrijwilligen en voor dat werk een ticket terug krijg. Ik doe mijn combiticket dus eigenlijk voor ieder aannemelijk bod weg, dus stuur me een PM bij interesse!

Ik doe ook mijn combiticket weg omdat ik perskaart gekregen heb.

Ha, ik had op het laatste moment besloten toch maar een weekendticket te kopen en zit nu met een zondagkaartje extra.

DjFrankie (moderator)
remcodulac schreef:
Ha, ik had op het laatste moment besloten toch maar een weekendticket te kopen .

Ik ben er ook doen we een meeting

Een meeting lijkt mij sowieso een goed idee. Alleen zoiets regelen is altijd lastig

Yann Samsa
Valt wel mee, niet dat er zoveel een gigantische bruine brulbeer hebben.

Gewoon 1 of 2 plekken en tijden noemen en kijken wie er op komen dagen toch

Ze mogen nu wel eens die laatste naam bekendmaken. Misschien Kings of Convenience?

morgen om 10 uur

Meeting lijkt mij ook wel leuk, ja.

Mij ook wel, ik zie jullie helemaal vooraan bij Arctic Monkeys

Ik bij Sigur Rós. Hoewel we dan weinig meer aan een meeting hebben natuurlijk

Ook de weekendtickets zijn nu uitverkocht.

Ik zou zeggen ergens aan het begin van de dag en dan bij de ingang ergens afspreken. 's avonds staan er namelijk vrijwel altijd acts die ik wil zien. Of we spreken tijdens TDCC af, of wil iemand die zien?

Dag 1 kan het bijvoorbeeld om half 4 bij Stage Four of de festival market/kluisjes.

Tijdens TDCC op de dag 2 kan altijd. Kunnen we vervolgens naar Alt-J

Ik moet helaas vrijwilligen de eerste dag. Tijdens TDCC zou mij dan beter uitkomen

+Palma Violets

Oh my god, wat een teleurstelling!

Dat verklaart natuurlijk dat het tot vandaag moest duren voordat dat bekend gemaakt kon worden, vlak na hun aantreden op Pinkpop. Zo werkt dat.

Ach, prima gelegenheid om bij te komen en wat te eten tussen No Age en Suuns in.

Zeer tevreden met de laatste naam. Best of Friends is een van de beste nummers van de laatste 2 jaar.

Was op Pinkpop ook best leuk, maar in dit programma geen meerwaarde.

Ik heb een dealtje kunnen sluiten met Gloeilamp, dus bij dezen ben ik ook van de partij. Zie jullie bij de meeting.

Snoeperd schreef:
Zeer tevreden met de laatste naam. Best of Friends is een van de beste nummers van de laatste 2 jaar.

+1

Hun album is voor mij het op 3 na beste van 2013.

Ik had gehoord dat The National hun concert op 23 juni in Istanbul had gecancelt, hierdoor was er weer even hoop dat ze zouden komen, maar die vlieger gaat geloof ik niet meer op.

The National was toch al redelijk onmogelijk? De headliners stonden al vast, en door het verschuiven van Kurt Vile had The National om 18:00 uur mogen spelen wat ik echt niet zie gebeuren. Ik ben ook wel blij met Palma Violets als vervanger, ook al had ik liever Modest Mouse gezien natuurlijk.

DjFrankie (moderator)
Pas in Nijmegen gezien, energieke live band, maar wel beter in een kleine zaal dan op een festival vrees ik.
Ik kan alleen meeten op zondag.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:17 uur

geplaatst: vandaag om 06:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.