Muziek / Toplijsten en favorieten / Het MuMe Top 1000 Project #2 - Discussietopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 september 2020, 11:27 uur
Daar komen de eerste kanonnen van The Boss. Best een val van Nebraska. Maar daar ben ik zelf waarschijnlijk debet aan. Moet zeggen dat de magie voor mij er een beetje af is.
0
geplaatst: 27 september 2020, 12:22 uur
Palace Music

The Good Son

The Good Son niet, goed bezig zoon.
0
geplaatst: 27 september 2020, 12:41 uur
In A Silent Way had nog wel wat hoger gestaan, als ik niet per ongeluk twee keer dezelfde van Davis in mijn lijst had gezet waar ik Silent Way bedoelde.
En de eerste van de Beatles, benieuwd hoeveel daar nog van gaan zien .
En de eerste van de Beatles, benieuwd hoeveel daar nog van gaan zien .
0
geplaatst: 27 september 2020, 14:10 uur
Ik blijk The Good Son te zijn vergeten in mijn lijst. Spijtig; het is een van de betere Nick Cave-platen.
0
geplaatst: 28 september 2020, 09:40 uur
Grote stijging voor Transformer, ook een relatief grote daling voor Berlin. En zo kwamen ze naast elkaar. 

0
geplaatst: 29 september 2020, 11:54 uur
Brothers in Arms boven Love Over Gold had ik toch niet verwacht.
0
Zack
geplaatst: 29 september 2020, 12:00 uur
Ik ook niet . ...vind Love Over Gold toch beter , hoewel die op de B-kant niet het niveau van de A-kant kan vast houden.
1
geplaatst: 29 september 2020, 12:02 uur
Had ik ook niet verwacht, t slaat overigens ook nergens op
0
geplaatst: 29 september 2020, 12:38 uur
vigil schreef:
Had ik ook niet verwacht, t slaat overigens ook nergens op
Dat jij Love Over Gold niet in je lijst had bedoel je? Had ik ook niet verwacht, t slaat overigens ook nergens op

0
geplaatst: 29 september 2020, 12:39 uur
Al die DS-dalingen zijn mijn schuld: ik heb al hun albums uit mijn lijst gegooid dit jaar, het is klaar. De relatie is over.
0
geplaatst: 29 september 2020, 16:09 uur
jordidj1 schreef:
Al die DS-dalingen zijn mijn schuld: ik heb al hun albums uit mijn lijst gegooid dit jaar, het is klaar. De relatie is over.
Your footsteps are forbiddenAl die DS-dalingen zijn mijn schuld: ik heb al hun albums uit mijn lijst gegooid dit jaar, het is klaar. De relatie is over.
But with a knowledge of your sin
You throw your love to all the strangers
And the caution to the wind
1
geplaatst: 29 september 2020, 16:24 uur
Ik begin toch te denken dat Gretz gelijk had. Ik blijf steken op 20% overlap per dagverversing.
0
geplaatst: 29 september 2020, 16:30 uur
Dat ook

Ik hem m op een 4* staan door 3 fenomenale nummers, over de andere 2 ben ik een stuk minder enthousiast. Mocht dat kwartje ook.nog een keer vallen sluit ik niets uit want de onderste regionen bestaat ook uit 4* platen.
Wat ik wel uitsluit is dat BiA ooit mijn lijst gaat halen

0
Zack
geplaatst: 29 september 2020, 16:54 uur
jordidj1 schreef:
Hoe Kanye dat nu doen !?? Al die DS-dalingen zijn mijn schuld: ik heb al hun albums uit mijn lijst gegooid dit jaar, het is klaar. De relatie is over.

0
Zack
geplaatst: 29 september 2020, 16:57 uur
EttaJamesBrown schreef:
Ik begin toch te denken dat Gretz gelijk had. Ik blijf steken op 20% overlap per dagverversing.
Ik stijg juist met 80% overlap per dag Ik begin toch te denken dat Gretz gelijk had. Ik blijf steken op 20% overlap per dagverversing.

1
Zack
geplaatst: 29 september 2020, 17:11 uur
Masters zeker....of je er nu wel of niet van houdt , die hoort in de top 50 ( voor deze site en publiek minimaal top 100)
0
geplaatst: 30 september 2020, 16:11 uur
Deze van Elbow had ik zeker niet meer verwacht.
En The Black Album boven Master of Puppets. Tja.
En The Black Album boven Master of Puppets. Tja.
0
geplaatst: 30 september 2020, 16:31 uur
Loveless behoorlijk gezakt 
Isn't Anything zal dan wel helemaal niks worden.

Isn't Anything zal dan wel helemaal niks worden.
0
geplaatst: 30 september 2020, 23:45 uur
Fishmans heeft inderdaad prachtige albums gemaakt. Het is wel tof dat het internet ons dergelijke vergeten parels doet ontdekken.
* denotes required fields.