Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2022, 18:25 uur
Geweldig nummer dat Thinking of a Place. Doet denken aan Dire Straits t.t.v. Love over Gold.
Dat verklaart gelijk waarom sommigen (zoals ondergetekende) er mee weglopen en anderen het dodelijk saai vinden.
Dat verklaart gelijk waarom sommigen (zoals ondergetekende) er mee weglopen en anderen het dodelijk saai vinden.

1
geplaatst: 29 december 2022, 18:28 uur
vigil schreef:
Toch best bekend hoor, als zanger met een paar flinke hits en anders door zijn vrouw.
Dit was ook een aardige (Europese) hit
(embed)
(quote)
Toch best bekend hoor, als zanger met een paar flinke hits en anders door zijn vrouw.
Dit was ook een aardige (Europese) hit
(embed)
Zegt me niets en zijn vrouw even gegoogled, maar ook nooit van gehoord... Maar ben sinds corona sowieso compleet uit de top 40-muziek en hoor het ook nergens anders voorbij komen.
0
geplaatst: 29 december 2022, 18:28 uur
Mooi nummer wel van The War on Drugs, rest van dat album is behoorlijk ruk.
2
geplaatst: 29 december 2022, 18:29 uur
Okay, dit achter elkaar:
War on Drugs
Black Keys
Tame Impala
Kan erger...
War on Drugs
Black Keys
Tame Impala
Kan erger...
2
geplaatst: 29 december 2022, 18:29 uur
TWoD, The Black Keys en Tame Impala na elkaar. Is dit de Witte Trui?
Ik ga mee in de jubelstemming rondom Thinking of a Place.
Ik ga mee in de jubelstemming rondom Thinking of a Place.
0
geplaatst: 29 december 2022, 18:36 uur
trebremmit schreef:
U ZEGT WAT?
een van de beste albums ooit imo.
Staan heel veel parels op
1
geplaatst: 29 december 2022, 18:43 uur
Barney Rubble schreef:
Geweldig nummer dat Thinking of a Place. Doet denken aan Dire Straits t.t.v. Love over Gold.
Denk dat Dire Straits wel een invloed is, want op Slave Ambient zit ook al ergens een hint naar Walk of Life. Maar War on Drugs kan ik wel waarderen, terwijl Dire Straits toch wel echt heel saai is. Live ook wel een wereld van verschil, al heb ik War on Drugs na 2013 niet meer live gezien.
Iron Maiden nu, kan ik toch moeilijk serieus nemen dit.
0
geplaatst: 29 december 2022, 18:47 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Dit is een Engelse arts die de Top 2000 appjes stuurt terwijl ie eigenlijk werken moet.
Brits ziekenhuis sms't per ongeluk kankerdiagnoses in plaats van kerstgroet
2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 29 december 2022, 18:55 uur
Er zijn weinig bands waar ik zo'n hekel aan heb als aan Linkin Park. Verschrikkelijk, ook nu weer.
0
geplaatst: 29 december 2022, 18:57 uur
Prima nummer van Harry Styles. Van de week pas voor het eerst gehoord, ondanks dat het 18 weken op 1 heeft gestaan...
0
geplaatst: 29 december 2022, 19:00 uur
trebremmit schreef:
Vreselijk saai en suf. Doe mij maar Slave Ambient.
Vreselijk saai en suf. Doe mij maar Slave Ambient.
Ah de befaamde na het tweede album werden ze te commercieel klagers.
4
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 29 december 2022, 19:05 uur
Exit Music (For A Film); op 1 na mooiste nummer ooit

0
geplaatst: 29 december 2022, 19:07 uur
Ik leerde TWOD juist kennen via A Deeper Understanding. Had daarvoor nog nooit van ze gehoord, op een cover van Touch of Gray na.
Thinking of a Place is met afstand mijn favoriete nummer van de plaat.
Thinking of a Place is met afstand mijn favoriete nummer van de plaat.
3
geplaatst: 29 december 2022, 19:35 uur
Exit Music, Nightswimming, Life on Mars? nu, we zijn duidelijk in de top van de Ladder aangekomen dit uur.
En ik ben helemaal aan boord de vergelijking Dire Straits / TWOD. Hoorde een paar DS-nummers deze week (o.a. Why Worry en So Far Away) en dacht gelijk: hier hebben TWOD goed naar geluisterd.
En ik ben helemaal aan boord de vergelijking Dire Straits / TWOD. Hoorde een paar DS-nummers deze week (o.a. Why Worry en So Far Away) en dacht gelijk: hier hebben TWOD goed naar geluisterd.
1
geplaatst: 29 december 2022, 19:44 uur
Wat voor enorm ingekorte versie is dit van Happier than Ever?
1
geplaatst: 29 december 2022, 19:48 uur
0
geplaatst: 29 december 2022, 19:49 uur
Dan Tyminski krijgt hier onterecht geen credit! Dichter bij Alison Krauss & Union Station gaat het niet komen, dus we doen het er maar mee...
1
geplaatst: 29 december 2022, 19:50 uur
herman schreef:
Prima nummer van Harry Styles. Van de week pas voor het eerst gehoord, ondanks dat het 18 weken op 1 heeft gestaan...
Dat was Golden die voorbij kwam. As It Was is degene die op #1 heeft gestaan.

0
geplaatst: 29 december 2022, 20:11 uur
Leuke meid die Emily de Wilt, maar een deel van mij vraagt zich toch af tot in hoeverre haar enthousiasme oprecht is en welk deel gespeeld.
2
geplaatst: 29 december 2022, 20:19 uur
1
geplaatst: 29 december 2022, 20:24 uur
Blijft een prachtig intro, blijft verder een erg lullig nummer
#whateveryouwant
Incl randdebiel met pruik en opblaasgitaar
#whateveryouwant
Incl randdebiel met pruik en opblaasgitaar
0
geplaatst: 29 december 2022, 20:28 uur
Wereldwijd succes maakt in deze weinig uit, 99,9% van de mensen die stemt op de Top 2000 zijn toch gewoon Nederlanders.
Beide bands braken in de 00s door en spelen dus al geruime tijd in zalen van het kaliber AFAS. Ik denk dat het verschil in Top 2000-succes hem voor een behoorlijk deel in de keuzelijstselectie zit en voor een ander deel in de airplay. Ik geloof het niet dat Stereophonics vandaag de dag een veel grotere Nederlandse fanbase heeft

1
geplaatst: 29 december 2022, 21:05 uur
Ik denk ook wel dat een Fake Empire of Bloodbuzz Ohio best de Top 2000 kan halen als hij in de stemlijst wordt opgenomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.