MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Dit nummer gaat over Marco B. zelf. We kunnen hem wel cancellen maar we komen niet van hem af.

Gretz schreef:
Eigenlijk wel ˢᶜᴴᴬᴺᴰᴬᴸᴵᴳ dat grootheid Dua Lipa slechts met 2 nummers in de T2000 staat, waaronder 1 mellow duet met Elton

Waar zijn Break My Heart, Psychical, Don’t Start Now, Future Nostalgia, Love Again, Be the One, New Rules, Hotter Than Hell, IDGAF en Training Season? -O- -O-

Ik mis Illusion nog in je lijstje, Geert.

Joren999 schreef:
Hurt (CA) > Hurt (JC) > Hurt (NIN)

CA?

Johnny Marr schreef:

(quote)

CA?
Christina Aguilera.

Sterk uur dit!

Iron Maiden Man evolueert naar LuchtGitaarGod tijdens Pinnall Wizard

Prima rijtje nu tot Gladys en dan weer zo'n verschrikkelijke albumversie van de Gehaktbal.

Leuk nummerke van Fleetwood Mac dit Seven Wonders.

De Polonaise is dan misschien niet de mooiste volksdans, maar wel de meest toegankelijke.

Mwah, deze gaat wel. Het is dat ik ‘m een keer na het voetballen in m’n hoofd had zitten. Daardoor heb ik er toch iets mee

Mijn zoon gaat helemaal los op Sandstorm. Hij is 3 maanden.

Hij snapt het!

Waar iedereen gewoon met hun armen in de lucht meespringt staat Iron Maiden Man op pole position allemaal eigen moves eruit te gooien.

Iron maiden man overtreft iedereen, en hij weet dit! Baasie.

Hier komt het rooster.

De rooster was weer lekker.

De overgang van The Rooster naar Midnight Train To Georgia is prettig.

De Meatloaf-terreur is erger dan ooit dit jaar.

Nou vind ik deze nog wel te doen.

Als het idd 2 vd 3 was, was het niet slecht, maar we krijgen die draak nog 4x.

Ik vind Green Day meestal maar mwah, maar deze is wel erg leuk.

Joren999 schreef:
My Heart Will Go On is wel een banger hoor.
Luister en geniet.

Wanneer My Heart Will Go On het beste nummer uit het komende viertal is, weet je dat het tijd is om even wat anders te doen.

Omdat ik dacht dat deze al geweest was, bij dezen nogmaals bij het juiste nummer:
harm1985 schreef:
(quote)

Daar heb ik nog een mooi verhaal over. In 1998 wat ik met mijn vrienden naar Titanic geweest. Dat had kennelijk diepe indruk op me gemaakt. Het was in die tijd bij ons gebruikelijk om, als we gingen douchen of in bad gingen, een muziekje te luisteren. We zetten dan een CD speler in de wasbak en bij mij ging er dan meestal een cd van Oasis of Blur in. Dit keer niet; mijn moeder was een fan van Celine Dion (ik niet bepaald) en dus ging die cd mee, met, op vol volume, My Heart Will Go On op repeat.

Mijn moeder vertelt dit verhaal maar wat graag als het nummer weer eens voorbij komt op de radio.

Mijn Taylor Swift minnende collega moest smakelijk om dit verhaal lachen en in ruil liet ze me een filmpje van haarzelf zien bij het concert van Taylor Swift waarbij ze moest huilen. Als ik nu My Heart Will Go On hoor moet ik vooral aan haar denken.

Oef ja, het niveau bereikt hierna wel een dieptepunt. 7 Years zou bijna niet uit de toon vallen!

Heerlijke guilty pleasure van Dion

Imagine no Imagine Dragons...

Dirruk schreef:
Imagine no Imagine Dragons...

It's easy if you try of gewoon de radio uitzet

Imagine Dragons: deze mogen ook in de categorie objectief k **. Wat een bagger !

Na hardop afvragen wie Imagine Dragons nou goed vind zegt mijn vrouw: "de goegemeente". Inderdaad, muziek voor de goegemeente.

'Jouw iedere beweging lijkt bij mij vandaan'. Daar moet ik altijd weer even bijkomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:39 uur

geplaatst: vandaag om 03:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.