Muziek / Toplijsten en favorieten / De top 100 van... #2 (vigil - update sinds 2014)
zoeken in:
4
geplaatst: 13 augustus 2025, 17:15 uur
chevy93 schreef:
(quote)
In mijn allereerste lijst heeft Gerard Joling nog gestaan, no joke. Blijf Bij Mij is een certified banger. Ik ben zonder gene van Team 'Ticket to the Tropics'

14
geplaatst: 13 augustus 2025, 17:39 uur
77. Bronski Beat - Smalltown Boy
Er zijn dagen dat ik de hoge noten vocaal niet haal, maar tien met een griffel voor de poging. Vergezeld van de clip in plaats van een live-versie, omdat deze een van de beste videoclips uit de geschiedenis is.
Pushed around and kicked around
Always a lonely boy
You were the one
That they'd talk about around town
As they put you down And as hard as they would try
They'd hurt to make you cry
But you never cried to them
Just to your soul
No you never cried to them
Just to your soul
Always a lonely boy
You were the one
That they'd talk about around town
As they put you down And as hard as they would try
They'd hurt to make you cry
But you never cried to them
Just to your soul
No you never cried to them
Just to your soul
Er zijn dagen dat ik de hoge noten vocaal niet haal, maar tien met een griffel voor de poging. Vergezeld van de clip in plaats van een live-versie, omdat deze een van de beste videoclips uit de geschiedenis is.
6
geplaatst: 14 augustus 2025, 09:37 uur
76. Froukje - Uitzinnig
Froukje in de AFAS vorig jaar omschreef ik als een “publieke catharsis”. Niet voor niets was ze mijn op een na meest afgespeelde artiest vorig jaar. Ik hoop voor november dit jaar nog kaarten te krijgen voor een schappelijke prijs.
Ik kan bijna voelen hoe het is om te zijn, zijn wie je wil zijn
Ik voel me toch zo ontzettend fijn
Ik ben jullie mijlenver voorbij
Ik ben groot in het klein
Allerliefste, alsjeblieft, hou van mij, liefste hou van mij
Hahaha, kijk hoe hard ik lach, kijk hoe leuk ik ben
Kijk, ik maak je dag, ik breng vreugde
Of ben ik leuker als ik serieus of mysterieuzer ben?
Enfin, ik ben zielsgelukkig, ik ben
Ik voel me toch zo ontzettend fijn
Ik ben jullie mijlenver voorbij
Ik ben groot in het klein
Allerliefste, alsjeblieft, hou van mij, liefste hou van mij
Hahaha, kijk hoe hard ik lach, kijk hoe leuk ik ben
Kijk, ik maak je dag, ik breng vreugde
Of ben ik leuker als ik serieus of mysterieuzer ben?
Enfin, ik ben zielsgelukkig, ik ben
Froukje in de AFAS vorig jaar omschreef ik als een “publieke catharsis”. Niet voor niets was ze mijn op een na meest afgespeelde artiest vorig jaar. Ik hoop voor november dit jaar nog kaarten te krijgen voor een schappelijke prijs.
1
geplaatst: 14 augustus 2025, 10:08 uur
Hm, ik luister graag naar Froukje maar valt me bij live footage (YouTube) op dat ze zo'n beetje non-stop buiten adem is. Best zonde, want muzikaal vind ik het live vaak nog beter dan op plaat. Maar wellicht valt dat gehijg minder op als je daadwerkelijk bij een concert aanwezig bent?
6
geplaatst: 14 augustus 2025, 12:28 uur
75. Eagles - I Wish You Peace
Zo’n diepe catalogustrack dat ik me afvraag of er überhaupt een live-opname van is. Ik heb ‘m zo snel in ieder geval niet kunnen vinden. Bernie Leadon schreef het vlak voor zijn vertrek bij de Eagles en ik wil het verhaal geloven dat hij dit als afscheidsbrief aan zijn muzikale vrienden schreef. Soms zit de schoonheid in de eenvoud.
I wish you peace when times are hard
A light to guide you through the dark
And when storms are high, and your, your dreams are low
I wish you the strength to let love grow
Oh, I wish you the strength to let love flow
A light to guide you through the dark
And when storms are high, and your, your dreams are low
I wish you the strength to let love grow
Oh, I wish you the strength to let love flow
Zo’n diepe catalogustrack dat ik me afvraag of er überhaupt een live-opname van is. Ik heb ‘m zo snel in ieder geval niet kunnen vinden. Bernie Leadon schreef het vlak voor zijn vertrek bij de Eagles en ik wil het verhaal geloven dat hij dit als afscheidsbrief aan zijn muzikale vrienden schreef. Soms zit de schoonheid in de eenvoud.
1
geplaatst: 14 augustus 2025, 12:29 uur
GrafGantz schreef:
Hm, ik luister graag naar Froukje maar valt me bij live footage (YouTube) op dat ze zo'n beetje non-stop buiten adem is. Best zonde, want muzikaal vind ik het live vaak nog beter dan op plaat. Maar wellicht valt dat gehijg minder op als je daadwerkelijk bij een concert aanwezig bent?
Dit klopt wel. Maar dit zijn opnames uit 2022 en sindsdien heeft ze haar adem een stuk beter onder controle.Hm, ik luister graag naar Froukje maar valt me bij live footage (YouTube) op dat ze zo'n beetje non-stop buiten adem is. Best zonde, want muzikaal vind ik het live vaak nog beter dan op plaat. Maar wellicht valt dat gehijg minder op als je daadwerkelijk bij een concert aanwezig bent?
Gracie Abrams heeft bijvoorbeeld hetzelfde.
14
geplaatst: 14 augustus 2025, 12:46 uur
74. The Cure - Faith
Desolaat, dat is het woord dat in mij opkomt bij dit nummer. The Cure is nooit het zonnetje in huis geweest, maar Faith is een klap in je gezicht. Grijzer dan grijs. Ontdaan van alle levensvreugde. En tegelijkertijd zo bloedmooi. De ultieme paradox die kunst kan zijn: hartverscheurend mooi.
Rape me like a child
Christened in blood
Painted like an unknown saint
There's nothing left but hope
Your voice is dead
And old
And always empty
Christened in blood
Painted like an unknown saint
There's nothing left but hope
Your voice is dead
And old
And always empty
Desolaat, dat is het woord dat in mij opkomt bij dit nummer. The Cure is nooit het zonnetje in huis geweest, maar Faith is een klap in je gezicht. Grijzer dan grijs. Ontdaan van alle levensvreugde. En tegelijkertijd zo bloedmooi. De ultieme paradox die kunst kan zijn: hartverscheurend mooi.
14
73. Duran Duran - Rio
Ja, het is een fijn popnummer, een heel fijn popnummer zelfs. Maar die baslijn halverwege het nummer. En dan die saxofoonsolo. Och jongens, ik ben weer gevloerd.
Hey now, ooh, look at that, did she nearly run you down?
At the end of the drive, the lawmen arrive
You make me feel alive, alive, alive
I'll take my chance, 'cause luck is on my side or something
I know what you're thinking
I'll tell you something, I know what you're thinking
At the end of the drive, the lawmen arrive
You make me feel alive, alive, alive
I'll take my chance, 'cause luck is on my side or something
I know what you're thinking
I'll tell you something, I know what you're thinking
Ja, het is een fijn popnummer, een heel fijn popnummer zelfs. Maar die baslijn halverwege het nummer. En dan die saxofoonsolo. Och jongens, ik ben weer gevloerd.
9
72. The Smiths - I Know It's Over (Live)
De eerste daadwerkelijke live-versie in mijn lijst. De Rank-versie steekt de studioversie naar de kroon. Morrissey komt net even wat rauwer door en zeker het gitaargetokkel van Johnny Marr aan het einde maakt dit tot een absoluut hoogtepunt in hun oeuvre.
“Oh Mother, I can feel the soil falling over my head”
Oh Mother, I can feel the soil falling over my head
See, the sea wants to take me
The knife wants to slit me
Do you think you can help me?
Sad veiled bride, please be happy
Handsome groom, give her room
Loud, loutish lover, treat her kindly
Though she needs you more than she loves you
See, the sea wants to take me
The knife wants to slit me
Do you think you can help me?
Sad veiled bride, please be happy
Handsome groom, give her room
Loud, loutish lover, treat her kindly
Though she needs you more than she loves you
De eerste daadwerkelijke live-versie in mijn lijst. De Rank-versie steekt de studioversie naar de kroon. Morrissey komt net even wat rauwer door en zeker het gitaargetokkel van Johnny Marr aan het einde maakt dit tot een absoluut hoogtepunt in hun oeuvre.
“Oh Mother, I can feel the soil falling over my head”

4
71. Max Richter - Dream 3 (in the midst of my life)
Via MusicMeter en Nils Frahm kwam ik in aanraking met wat hier neoklassiek genoemd wordt. De stap naar Max Richter was daarna snel gemaakt. Zijn ‘Sleep’ is briljant en dit is het prijsnummer. Er is geen enkel nummer dat me zoveel innerlijke rust en kalmte bezorgd als Dream 3. Het is van ongekende schoonheid. Ik weiger ook te geloven dat er mensen zijn die hier niet helemaal week van worden.
(geen tekst)
Via MusicMeter en Nils Frahm kwam ik in aanraking met wat hier neoklassiek genoemd wordt. De stap naar Max Richter was daarna snel gemaakt. Zijn ‘Sleep’ is briljant en dit is het prijsnummer. Er is geen enkel nummer dat me zoveel innerlijke rust en kalmte bezorgd als Dream 3. Het is van ongekende schoonheid. Ik weiger ook te geloven dat er mensen zijn die hier niet helemaal week van worden.
5
geplaatst: 14 augustus 2025, 12:47 uur
Zo, dat waren de updates voor dit weekend. Ik vertrek zo naar Biddinghuizen! 

0
geplaatst: 14 augustus 2025, 13:02 uur
Veel plezier, je hebt mooi weer, de laatste keer dat ik er was regende het drie dagen:)
0
geplaatst: 14 augustus 2025, 14:02 uur
Have funn!!! Wij hebben genoeg updates om ons te redden dit weekend
!
2
geplaatst: 14 augustus 2025, 16:00 uur
MarkS73 schreef:
Veel plezier, je hebt mooi weer, de laatste keer dat ik er was regende het drie dagen:)
(quote)
De positieve benadering is dat je maar 1 bui had.
14
geplaatst: 19 augustus 2025, 10:36 uur
Goed, we gaan verder. Toepasselijk genoeg bij een van de vele hoogtepunten op Lowlands. Bij deze hield ik het niet droog...
70. Fontaines D.C. - In the Modern World
Romance zou zogezegd hun beste worp moeten zijn, maar dat moest ik lang niets van hebben. Nu ben ik nog steeds een grotere liefhebber van Skinty Fia, maar dat zegt meer over de kwaliteit van die plaat dan van Romance. Want Romance staat vol met toppers en In the Modern World staat voor mij bovenaan. In het begin vond ik deze ietwat pathetisch en, toegegeven, dat is het nummer ook. Maar juist pathetische nummers werken vaak het beste bij mij zodra ze eenmaal resoneren. Dit nummer heeft meermaals op het ‘juiste’ moment haar weg naar mijn playlist gevonden. Wanneer het even tijd was voor een gezond potje janken, that is. Hét kantelpunt was hun concert in AFAS vorig jaar, de uitvoering van In the Modern World was het absolute hoogtepunt.
70. Fontaines D.C. - In the Modern World
I don't feel anything in the modern world
I don't feel bad
I don't feel bad
Romance zou zogezegd hun beste worp moeten zijn, maar dat moest ik lang niets van hebben. Nu ben ik nog steeds een grotere liefhebber van Skinty Fia, maar dat zegt meer over de kwaliteit van die plaat dan van Romance. Want Romance staat vol met toppers en In the Modern World staat voor mij bovenaan. In het begin vond ik deze ietwat pathetisch en, toegegeven, dat is het nummer ook. Maar juist pathetische nummers werken vaak het beste bij mij zodra ze eenmaal resoneren. Dit nummer heeft meermaals op het ‘juiste’ moment haar weg naar mijn playlist gevonden. Wanneer het even tijd was voor een gezond potje janken, that is. Hét kantelpunt was hun concert in AFAS vorig jaar, de uitvoering van In the Modern World was het absolute hoogtepunt.
6
geplaatst: 19 augustus 2025, 22:18 uur
69. Tate McRae - Sports Car
Madonna die Like a Virgin doet bij de VMA’s in 1984 of Britney met I’m a Slave 4 U in 2001. Dat zijn nummers waaraan ik moet denken om dit nummer een beetje in een historische lijn te zetten. Veel explicieter dan Sports Car krijg je ze niet, het is zonder twijfel het geilste nummer uit deze lijst. Krijgt vast niet veel bijval hier maar dat is voor jullie gemis.
I think you know what this is
I think you wanna uh
No, you ain't got no Mrs.
Oh, but you got a sports car
I think you wanna uh
No, you ain't got no Mrs.
Oh, but you got a sports car
Madonna die Like a Virgin doet bij de VMA’s in 1984 of Britney met I’m a Slave 4 U in 2001. Dat zijn nummers waaraan ik moet denken om dit nummer een beetje in een historische lijn te zetten. Veel explicieter dan Sports Car krijg je ze niet, het is zonder twijfel het geilste nummer uit deze lijst. Krijgt vast niet veel bijval hier maar dat is voor jullie gemis.

11
geplaatst: 19 augustus 2025, 22:19 uur
68. Howard Shore - The Breaking of the Fellowship
Lord of the Rings is de ultieme filmtrilogie en het ultieme verhaal tussen goed en kwaad. Dit is onironisch een van mijn go-to muziek als ik in de put zit wanneer alle ellende in de wereld mij even te veel wordt. Het is alles wat goed is in de wereld verpakt in een hemeltergend mooie suite.
When the cold of winter comes
Starless night will cover day
In the veiling of the sun
We will walk in bitter rain
But in dreams
I can hear your name
And in dreams
We will meet again
Starless night will cover day
In the veiling of the sun
We will walk in bitter rain
But in dreams
I can hear your name
And in dreams
We will meet again
Lord of the Rings is de ultieme filmtrilogie en het ultieme verhaal tussen goed en kwaad. Dit is onironisch een van mijn go-to muziek als ik in de put zit wanneer alle ellende in de wereld mij even te veel wordt. Het is alles wat goed is in de wereld verpakt in een hemeltergend mooie suite.
1
geplaatst: 19 augustus 2025, 22:28 uur
chevy93 schreef:

Uit de top 40 van 2025 tot nu toe mijn favoriet, de produktie is fijn en eindelijk iemand die van het tuttigheidpad af gaat waar we al tijden op zitten qua top 40 hits.
11
geplaatst: 19 augustus 2025, 22:39 uur
Nog eentje om de nacht mee in te gaan.
67. Melanie De Biasio - Blackened Cities
Het scheelt niet veel, maar dit is niet eens het langste nummer in de lijst. Op het spoor gekomen door het hoge gemiddelde op MusicMeter en dit was zo’n zeldzaam nummer waarvan je direct weet dat het een instant classic wordt. Het is niet bepaald dat ik deze maandelijks luisteren, maar iedere keer weet de unieke mix van jazz en pop mij weer te betoveren. Werkt vooral erg goed als je ’s avonds laat in het openbaar vervoer zit.
67. Melanie De Biasio - Blackened Cities
All we do is work
All day long
All our hours we
Waste away
The world shatters close behind
Nature argues another way
All day long
All our hours we
Waste away
The world shatters close behind
Nature argues another way
Het scheelt niet veel, maar dit is niet eens het langste nummer in de lijst. Op het spoor gekomen door het hoge gemiddelde op MusicMeter en dit was zo’n zeldzaam nummer waarvan je direct weet dat het een instant classic wordt. Het is niet bepaald dat ik deze maandelijks luisteren, maar iedere keer weet de unieke mix van jazz en pop mij weer te betoveren. Werkt vooral erg goed als je ’s avonds laat in het openbaar vervoer zit.
4
Onweerwolf
geplaatst: 19 augustus 2025, 22:53 uur
chevy93 schreef:
Vergezeld van de clip in plaats van een live-versie, omdat deze een van de beste videoclips uit de geschiedenis is.
(embed)
Vergezeld van de clip in plaats van een live-versie, omdat deze een van de beste videoclips uit de geschiedenis is.
(embed)
Ik ben absoluut geen fan van videoclips maar dit is een monument.

2
geplaatst: 20 augustus 2025, 00:00 uur
chevy93 schreef:
Hij stond op 83 in mijn top 100 en dat was vooral vanwege de clip:
Het was de bedoeling om de clip niet al te gay te maken, maar bij de zwembadscene lukte dat niet zo erg
Maar je hoeft geen homo te zijn om de pijn en het verdriet te voelen, versterkt door de tekst en de muziek. En verkeerd opgevatte blik, de jongens die hem hardhandig een lesje leren, de vader die hem niet begrijpt, de moeder die ondanks alles hem knuffelt bjj het afscheid, en mijn favoriete scene: vader geeft hem wel geld geeft, maar weigert de handdruk Maar dan in trein naar de grote stad.
Maar je hoeft geen homo te zijn om de pijn en het verdriet te voelen, versterkt door de tekst en de muziek. En verkeerd opgevatte blik, de jongens die hem hardhandig een lesje leren, de vader die hem niet begrijpt, de moeder die ondanks alles hem knuffelt bjj het afscheid, en mijn favoriete scene: vader geeft hem wel geld geeft, maar weigert de handdruk Maar dan in trein naar de grote stad.
7
geplaatst: 20 augustus 2025, 12:33 uur
66. Harry Nilsson - Without You
Mij eerst bekend in de versie door Mariah Carey en later pas door de onderschatte en lichtelijk in de vergetelheid geraakte Nilsson. Dit is er eentje uit de categorie ‘vaak langsgekomen tijdens sessies carpool karaoke’ en daarom steeds meer verknocht aan geraakt.
No, I cant forget tomorrow,
When I think of all my sorrow,
Well I had you there,
but then I let you go.
And now its only fair that I should let you know.
What you should know.
When I think of all my sorrow,
Well I had you there,
but then I let you go.
And now its only fair that I should let you know.
What you should know.
Mij eerst bekend in de versie door Mariah Carey en later pas door de onderschatte en lichtelijk in de vergetelheid geraakte Nilsson. Dit is er eentje uit de categorie ‘vaak langsgekomen tijdens sessies carpool karaoke’ en daarom steeds meer verknocht aan geraakt.
7
geplaatst: 20 augustus 2025, 15:19 uur
65. Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas
Klassieker met een hoofdletter K. Het mooiste Franstalige nummer ooit. Ook een van de weinig die ik mee kan zingen. Weliswaar fonetisch, maar dat verstaat toch niemand. Behalve Fransen zelf. En die spreek ik eigenlijk nooit.
Weinigen kunnen zo expressief zingen als Jacques Brel ook. Hoe kun je ooit iemand verlaten die je zo indringend aankijken?
Moi, je t'offrirai
Des perles de pluie
Venues de pays
Où il ne pleut pas
Je creuserai la terre
Jusqu'après ma mort
Pour couvrir ton corps
D'or et de lumière
Je ferai un domaine
Où l'amour sera roi
Où l'amour sera loi
Où tu seras reine
I offer you pearls of rain
From places in me where there is no rain
I will raise the earth until the day I die
To cover your body in light and gold
I’ll make a place for us
Where love is king
Love is law
And you are queen.
Des perles de pluie
Venues de pays
Où il ne pleut pas
Je creuserai la terre
Jusqu'après ma mort
Pour couvrir ton corps
D'or et de lumière
Je ferai un domaine
Où l'amour sera roi
Où l'amour sera loi
Où tu seras reine
I offer you pearls of rain
From places in me where there is no rain
I will raise the earth until the day I die
To cover your body in light and gold
I’ll make a place for us
Where love is king
Love is law
And you are queen.
Klassieker met een hoofdletter K. Het mooiste Franstalige nummer ooit. Ook een van de weinig die ik mee kan zingen. Weliswaar fonetisch, maar dat verstaat toch niemand. Behalve Fransen zelf. En die spreek ik eigenlijk nooit.
Weinigen kunnen zo expressief zingen als Jacques Brel ook. Hoe kun je ooit iemand verlaten die je zo indringend aankijken?
15
geplaatst: 21 augustus 2025, 00:42 uur
64. Keane - Somewhere Only We Know
Voor een moment behoorde Keane tot de groten der aarde. Hun verpletterende debuut staat boordevol moderne klassiekers, waarvan Somewhere Only We Know de grootste is (inmiddels meer dan 2 miljard keer gestreamd op Spotify!). Gelukkig is dat ook de mooiste. De live-versie hieronder blijft onovertroffen, maar ik ben dan ook een sucker voor publieksparticipatie: “NOW IT’S YOUR TURN!”.
Oh, simple thing, where have you gone?
I'm getting old, and I need something to rely on
So, tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired, and I need somewhere to begin
I'm getting old, and I need something to rely on
So, tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired, and I need somewhere to begin
Voor een moment behoorde Keane tot de groten der aarde. Hun verpletterende debuut staat boordevol moderne klassiekers, waarvan Somewhere Only We Know de grootste is (inmiddels meer dan 2 miljard keer gestreamd op Spotify!). Gelukkig is dat ook de mooiste. De live-versie hieronder blijft onovertroffen, maar ik ben dan ook een sucker voor publieksparticipatie: “NOW IT’S YOUR TURN!”.
5
geplaatst: 21 augustus 2025, 10:31 uur
63. Dillard & Clark - Train Leaves Here This Mornin'
Je zou verwachten dat ik dit nummer heb leren kennen door de Eagles, want een cover van dit nummer staat op hun debuut. Nu zal dat vast wel kloppen, maar dat is niet per se waardoor ik het nummer heb leren waarderen. Dat kwam pas toen ik het legendarische album leerde kennen waar dit nummer op staat. Wat juist dit nummer zo speciaal maakt weet ik niet, het enige wat ik weet is dat de melodieën in Train Leaves Here This Mornin’ de mooiste zijn.
I lost ten points just for being
In the right place at exactly the wrong time
I looked right at the facts there,
But I may as well have been completely blind
So, if you see me walking all alone
Don't look back, I'm just on my way back home
In the right place at exactly the wrong time
I looked right at the facts there,
But I may as well have been completely blind
So, if you see me walking all alone
Don't look back, I'm just on my way back home
Je zou verwachten dat ik dit nummer heb leren kennen door de Eagles, want een cover van dit nummer staat op hun debuut. Nu zal dat vast wel kloppen, maar dat is niet per se waardoor ik het nummer heb leren waarderen. Dat kwam pas toen ik het legendarische album leerde kennen waar dit nummer op staat. Wat juist dit nummer zo speciaal maakt weet ik niet, het enige wat ik weet is dat de melodieën in Train Leaves Here This Mornin’ de mooiste zijn.
2
geplaatst: 21 augustus 2025, 11:15 uur
Somewhere Only We Know. Blijft toch elke keer weer helemaal kapotgaan. Van genot.
5
geplaatst: 21 augustus 2025, 11:55 uur
62. Sophie Zelmani - Oh Dear
Misschien wel bovenaan het lijstje van ‘ooit nog eens live willen zien’ staat Sophie Zelmani. Verstillend mooie muziek. Bedrieglijk eenvoudig en direct richting de ziel. Als ik even wil onthaasten grijp ik veelvoudig hiernaar terug.
Don't let your choices be
hopes you still can't feel
All was giving for free
My dear
hopes you still can't feel
All was giving for free
My dear
Misschien wel bovenaan het lijstje van ‘ooit nog eens live willen zien’ staat Sophie Zelmani. Verstillend mooie muziek. Bedrieglijk eenvoudig en direct richting de ziel. Als ik even wil onthaasten grijp ik veelvoudig hiernaar terug.
11
geplaatst: 21 augustus 2025, 16:55 uur
61. Lana Del Rey - California
De koningin van de melancholie. Als je even wilt zwijmelen, pak het album NFR erbij en je kunt vrijwel een willekeurig nummer kiezen en de tranen rollen al over je wangen. Bij California rollen ze net even wat harder.
Oh, I'll pick you up
If you come back to America, just hit me up
'Cause this is crazy love, I'll catch you on the flip side
If you come back to California, you should just hit me up
We'll do whatever you want, travel wherever how far
We'll hit up all the old places
We'll have a party, we'll dance 'til dawn
I'll pick up all of your Vogues and all of your Rolling Stones
Your favorite liquor off the top shelf
I'll throw a party all night long
If you come back to America, just hit me up
'Cause this is crazy love, I'll catch you on the flip side
If you come back to California, you should just hit me up
We'll do whatever you want, travel wherever how far
We'll hit up all the old places
We'll have a party, we'll dance 'til dawn
I'll pick up all of your Vogues and all of your Rolling Stones
Your favorite liquor off the top shelf
I'll throw a party all night long
De koningin van de melancholie. Als je even wilt zwijmelen, pak het album NFR erbij en je kunt vrijwel een willekeurig nummer kiezen en de tranen rollen al over je wangen. Bij California rollen ze net even wat harder.
* denotes required fields.