menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / madmadders afgrondelijke tocht door de diepste krochten van de hel

zoeken in:
geplaatst:
Dat S.O.B., is dat die Japanse band?

geplaatst:
Onweerwolf schreef:
Ik ken Vulcano ook alleen vanwege Dayal Patterson. De naam was daarvoor wel bekend maar Bloody Vengeance heb ik aan de hand daarvan beluisterd en ik vond het wel een vermakelijke plaat. Gaar as fuck, dat zeker, maar het was én 1986 en goed geproduceerde thrash trek ik überhaupt niet. Ik hou ook wel van het concept van oude cvltbandjes vereren.

Snap ik ja, met 2,5* vind ik het zeker ook niet verschrikkelijk, maar gewoon iets dat ik echt nooit uit mezelf zou opzetten. Maar wel leuk om via dat boek ook bij dit soort bands terecht te komen. De volgende uit het black metal boek is Sarcofago, daar kan ik denk ik stukken meer mee.

S.O.B. is die Japanse band ja.

Als mma-liefhebber heb ik de afgelopen dagen UFC300 zitten kijken, met één van de ziekste fighting cards ooit, en wat schetst mijn verbazing: dé vechter van het moment (Alex Pereira, in twee gewichtsklassen kampioen) komt gewoon op met Itsári van Sepultura. Ik denk dat-ie dat al wel vaker heeft gedaan, maar sinds mijn onderdompeling in het oeuvre van Sepultura herkende ik het nu direct. Nu ben ik nog meer fan (van Pereira).

mma is een barbarensport. En 'Roots' vind ik zelf niet het beste van Sepultura. Dus in die zin ook wel weer passend.

Vulcano kende ik zelf nog niet. Mijn eerste gedachten vlogen uit naar vergeten hits als 'Als Je Haar Maar Goed Zit' en 'Een Beetje Van Dit En Een Beetje Van Dat.' Maar dat bleek dus niet één en dezelfde band te zijn.

Ik was tot nu toe de enige die op dat album van Vulcano gestemd had. Vond er toen niet veel aan.

Vandaag is het een jaar geleden dat Don C. voor het laatst scrobblede.

Onweerwolf schreef:
Vandaag is het een jaar geleden dat Don C. voor het laatst scrobblede.

Is ie dood.

Deranged schreef:

Is ie dood.

Ik mag hopen van niet, beste Deranged. Hij is met de Noorderzon verdwenen, zonder nog iets van zich te laten horen. Laat ons uitgaan van het beste en hopen dat hij ooit nog terugkomt.

Groot gemis hier man, ik vond hem echt een chille dude.

Ja ik mis hem nog steeds, ik had heel erg gehoopt dat-ie inmiddels misschien weer een heel klein beetje actief zou zijn, maar helaas. Ik hoop dat het goed met hem gaat.

dix
Zal inmiddels kneedeep in Tilburg zitten

Hopelijk geen afgrondelijke tocht door de diepste krochten van de hel voor hem.

En zit ie gewoon safe en sound gewoon chill ergens.

Deranged schreef:

En zit ie gewoon safe en sound gewoon chill ergens.

Word.
dix schreef:
Zal inmiddels kneedeep in Tilburg zitten

Gast
geplaatst: vandaag om 18:12 uur

geplaatst: vandaag om 18:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.