Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2012, 21:27 uur
Nu ja, in de huidige top-40 is niets beters te vinden dan dat (buiten Lykke Ki).
0
geplaatst: 4 juli 2012, 00:06 uur
Dat vind jij. Ik vind nummers als Call Me Maybe en Brother van Matt Corby stukken verrassender en leuker dan dat nummer, bijvoorbeeld...
0
geplaatst: 6 juli 2012, 17:31 uur
Ik begon net met de binnenkomers in de top-40 dit is toch wel het ergste wat ik dit jaar heb gehoord. Plat, stompzinnig, a-melodieus, geen greintje muzikaliteit ... slechter kan niet (daarmee vergeleken is zelfs Poing nog leuk). Als je na het horen van dit dan nog afkomt met Fun, Meatloaf of Abba is er iets mis met je.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 17:35 uur
Wat originel een krokobil. Daar had ik het al over op de kleuterschool. 

0
Misterfool
geplaatst: 6 juli 2012, 17:42 uur
wat een niveau, dan luister ik nog liever naar Justin bieber of Rebecca Black.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 19:07 uur
Ik vind dit dus wel een erg vermakelijk nummer eigenlijk, maar ik kan sowieso wel lachen om Mr. Polska.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 20:36 uur
Nooit gedacht van jou, Herman dat je dit nummer leuk zou vinden. Nu ja, ik vind het totaal niet grappig en op artistiek vlak 0,0. Minstens zo erg als Oh Oh Cherso dat ik hier verleden jaar heb geplaatst en waarover ik ook mijn gal heb gespuwd.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 23:03 uur
Haaaaa! Hahahahaha! Die Krokobil! 
Geniaal nummer! Zo ongelooflijk stupide dat dit toch een grote grap moet zijn (zie Konijntje Wiebelen en consoorten).
Geen idee wie die Mr Bilska is, maar hopelijk houdt hij de grap bij dit nummer.
overigens maakte ik zelf ook een zeer geslaagde grap door de artiestennaam 'Mr Polska' volledig analoog met de titel van het aangehaalde nummer te veranderen in 'Mr Bilska'! Jaja, we mogen toch allis lache zeker!

Geniaal nummer! Zo ongelooflijk stupide dat dit toch een grote grap moet zijn (zie Konijntje Wiebelen en consoorten).
Geen idee wie die Mr Bilska is, maar hopelijk houdt hij de grap bij dit nummer.
overigens maakte ik zelf ook een zeer geslaagde grap door de artiestennaam 'Mr Polska' volledig analoog met de titel van het aangehaalde nummer te veranderen in 'Mr Bilska'! Jaja, we mogen toch allis lache zeker!
0
geplaatst: 6 juli 2012, 23:11 uur
Dit is inderdaad werkelijk een verschrikking
.
Kan er met mijn verstand niet bij dat mensen dit kopen of zelfs maar downloaden.
Nog te slecht voor op een Hitzone CD.
.Kan er met mijn verstand niet bij dat mensen dit kopen of zelfs maar downloaden.
Nog te slecht voor op een Hitzone CD.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 23:30 uur
Niet zo haten op Mr. Polska. Stelletje Poolofoben. Ik bedoel, koop Polska's cd, dan kan hij een wasmachine voor zijn moeder kopen! En toevallig heb ik vandaag een gekke arty fillum gezien van een of andere Poolse chick die badhuizen filmde met een verborgen camera. Polen is gaaf! Wodka! Wodka! Revolutie! Koop een wasmachine voor mijn moeder!
0
geplaatst: 7 juli 2012, 00:19 uur
LucM schreef:
Nooit gedacht van jou, Herman dat je dit nummer leuk zou vinden. Nu ja, ik vind het totaal niet grappig en op artistiek vlak 0,0. Minstens zo erg als Oh Oh Cherso dat ik hier verleden jaar heb geplaatst en waarover ik ook mijn gal heb gespuwd.
Het nummer van Oh Oh Cherso vind ik ook slecht, maar dit vind ik gewoon leuk in zijn absurdisme. Ik zet Mr. Polska een beetje in dezelfde hoek als Die Antwoord en Le Le en daar kan ik ook hartelijk om lachen. Je moet het in ieder geval niet zo serieus nemen en er een beetje de ironie van in zien.

0
geplaatst: 7 juli 2012, 00:25 uur
Het is een poëtisch hoogstandje door de klemtonische verschuiving (KROkodil) en het is zelfs niet dat in de bil gebeten dient te worden, maar de bil bijt zelf. Een prachtige surrealistische visualisatie.
Het is trouwens sterk op het volgende werk geïnspireerd: (echt goed!)
Het is trouwens sterk op het volgende werk geïnspireerd: (echt goed!)
0
geplaatst: 7 juli 2012, 00:44 uur
Eerlijk gezegd vind ik het best een leuk nummer. Is er nu iets mis met me, Luc?
0
geplaatst: 7 juli 2012, 00:48 uur
Moeten jullie als moderator nu weer expres wat tegengas geven? Kom op zeg, dit is niet meer geloofwaardig! 
Ik vind het trouwens een waardeloos nummer, herman...

Ik vind het trouwens een waardeloos nummer, herman...
0
geplaatst: 7 juli 2012, 01:32 uur
Ach, als je weet wat voor guilty pleasures ik nog meer heb (dat zijn er genoeg), valt dat best mee met die geloofwaardigheid. 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 09:36 uur
Ik heb ook heel wat guilty pleasures (leuk fout) maar dan moet er een beetje muzikaliteit in zitten (aanstekelijke melodie bv.). Dit hier is gewoon waardeloos en platter dan een dubbeltje, zelfs met mijn verstand op nul kan ik het niet aanhoren.
0
ClassicRocker
geplaatst: 7 juli 2012, 10:18 uur
Het zou me niets verbazen als deze 'krokobilpulp' (nog) populairder is onder hedendaagse tieners dan Muse, Arctic Monkeys of Arcade Fire. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 7 juli 2012, 12:05 uur
Dat is ook gewoon zo en daar is niets mis mee. Je hebt mensen die zich verdiepen in muziek en daardoor bij bands uitkomen als Muse, Arctic Monkeys en Arcade Fire. Je hebt ook mensen die niet zoveel met muziek bezig zijn en gewoon blij worden van liedjes als Krokobil. Ik heb er weinig problemen mee. Het is van alle tijden en je hoeft echt niet bang te zijn dat de meeste meiden van twaalf die nu Justin Bieber luisteren dat over tien jaar nog doen, maar de kans is wel aanwezig dat ze wat 'oppervlakkiger' naar muziek luisteren.
Ik ben mijn hele leven al fan van Michael Jackson, maar buiten The King of Pop was de muziek die ik leerde kennen tot zes jaar geleden ook alleen maar top 40. Ik was alleen maar met mijn sport (voetbal) bezig en leerde weinig andere muziek kennen dan via de radio. Nu leer ik tussen de 10/20 nieuwe artiesten per week kennen. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Ik ben mijn hele leven al fan van Michael Jackson, maar buiten The King of Pop was de muziek die ik leerde kennen tot zes jaar geleden ook alleen maar top 40. Ik was alleen maar met mijn sport (voetbal) bezig en leerde weinig andere muziek kennen dan via de radio. Nu leer ik tussen de 10/20 nieuwe artiesten per week kennen. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 12:16 uur
Krokobil is niet meer dan een tijdelijke en landelijke hype, over een tijd is dat weer vergeten en verdrongen door een andere hype.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 15:01 uur
Misschien niet haten, maar waarom hoor ik in zulke nummers zo de verveling door? Of de dag veel te lang duurt en er niets te beleven valt. Wordt altijd een beetje depri als ik zulke muziek voorbij hoor komen op de radio.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 18:27 uur
Don Cappuccino schreef:
Moet ik weer een video van Animals As Leaders zetten?
(quote)
Moet ik weer een video van Animals As Leaders zetten?
Mij best, maar dan wel in andere topic.

* denotes required fields.