MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit

zoeken in:
laxus11 schreef:
Laurie Anderson - O Superman
Krokobil
City To City - The Road Ahead
4 Non Blondes - What's Up

Deze bijvoorbeeld

The Road Ahead is inderdaad walgelijk, maar die andere drie vind ik prima (What's Up) tot prettig absurdistisch (Krokodil) en schitterend/geniaal (O Superman).

De Kraaien vind ik wel bagger. Zit net als Krokobil in de 'post-Jeugd van Tegenwoordig'-hoek, maar is totaal niet grappig en slaat de plank daardoor compleet mis.

De Kraaien is een beetje JVT ripp-off, maar ik vind de clip wel grappig.

laxus11 schreef:

Verder ken ik die hele Lenka ook niet en kan me niet heugen ooit een Windows 8-reclame te hebben gezien. Behalve in de Metro.

Candy van onze vriend Robbie W. Zo simplistisch, dat ie daarmee wegkomt... En de clip schijnt een beetje gewelddadig te zijn, dat ie een oma en andere omstanders op hun gezicht slaat, een mes in zijn rug krijgt, verongelukt, weet ik het. Zielig gewoon.

Candy vind ik eigenlijk best een leuk liedje dat ik nu leuker vind dan toen ik het voor het eerst hoorde.

Ik vind Candy ook gewoon een leuk nummer. Clip vind ik ook niet zoveel mis mee. Vind het ook niet extreem simplistisch ofzo...

Ik vind het wel echt bagger, maar als hij in de clip oma's in elkaar slaat lijkt die me wel de moeite waard .

Arrie schreef:
Ik vind Candy ook gewoon een leuk nummer. Clip vind ik ook niet zoveel mis mee. Vind het ook niet extreem simplistisch ofzo...

Nou ja, het is een bewerking van een Brits kinderliedje, dus erg veel moeite heeft ie er niet voor gedaan Desondanks vind ik het voor het eerst in 10 (?) jaar weer eens een te pruimen nummer van hem...

Tony schreef:
En de clip schijnt een beetje gewelddadig te zijn, dat ie een oma en andere omstanders op hun gezicht slaat, een mes in zijn rug krijgt, verongelukt, weet ik het. Zielig gewoon.

Niet gezien en toch een oordeel? Is jouw echte naam soms Derek?

Het nummer zelf vind ik ook nogal vervelend. Het heeft een erg hoog nanananana (zoals kinderen elkaar uitjouwen weetjewel) gehalte. Maar ja, Robbie Williams hoeft doorgaans niet heel veel te doen om mijn irritatiegrens te overschrijden. Ofschoon er technisch en creatief gezien niet veel op aan te merken valt.

Ik heb bij de afgelopen Bevrijdingspop eerst Mr. Polska gezien en daarna De Kraaien. Beiden even matig, maar bij Polska draait het om die matigheid en is daarom gewoon een mooie feestact, De Kraaien waren triest matig.

Edwynn schreef:
(quote)

Niet gezien en toch een oordeel? Is jouw echte naam soms Derek?

Nou vooruit, net op YT bekeken. Alles wat ik noemde zat erin en nog veel meer ellende. Een kinderliedje? Ik geloof het meteen, maar het is geen kindvriendelijke clip. En ik blijf dus bij mijn mening.

rock-rick schreef:
Ik vind het wel echt bagger, maar als hij in de clip oma's in elkaar slaat lijkt die me wel de moeite waard .

Ik verzeker je, een hele leuke clip!

NIET!

Candy van Robbie Williams vind ik net een heel leuk nummer, waren alle nummers in de top-40 maar van dat kaliber!

Normaal moet ik niets van Robbie Williams hebben, maar het nummer Candy maakt me op één of andere manier vrolijk.

tnf
LucM schreef:
Candy van Robbie Williams vind ik net een heel leuk nummer, waren alle nummers in de top-40 maar van dat kaliber!

Voor mezelf is het in ieder geval een kleine 8 waard. Hij zweeft net onder de categorie 'persoonlijke favorieten'.

Wat meer van dit kaliber in de Top 40 zou die lijst, en daarmee mainstream popradio, voor mezelf een stuk prettiger maken.

Train - 50 Ways To Say Goodbye
Hot Chelle Rae - Tonight Tonight

Gatverdamme wat een zeiknummers
Ze mogen op mijn werk wel eens minder Skyradio draaien.

Is dit pareltje hier trouwens al eens langs geweest?

kaztor schreef:
(quote)

Ik verzeker je, een hele leuke clip!

Oeh, die is inderdaad de moeite waard.

J0ttem schreef:
Is dit pareltje hier trouwens al eens langs geweest?
(embed)

Wow, ik zette dit nummer aan, terwijl ik tegelijkertijd Neuronengesang van Klaus Schulze aan had en dat leidde zo'n absurdistische symbiose dat ik nu het gevoel heb dat ik de sleutel naar een andere dimensie heb gevonden

Eén nummer uitkiezen als allerslechtste is erg moeilijk, maar United States of Eurasia van Muse is wel heel, heel erg slecht. Eén van de weinige nummers waarvan ik echt niet kan snappen wat mensen daar goed aan vinden

Ik vind het sowieso een origineel nummer, maar je moet een beetje van de zang, het drama en de bombastische erupties houden.

Laten wij er maar op houden dat praktisch alles wat Nicki Minaj en haar mede ''muzikanten'' hebben gemaakt gewoon niet aan te horen is.

ClassicProgRock1
Mat_ schreef:
Eén nummer uitkiezen als allerslechtste is erg moeilijk, maar United States of Eurasia van Muse is wel heel, heel erg slecht. Eén van de weinige nummers waarvan ik echt niet kan snappen wat mensen daar goed aan vinden

Samen met Gaia van Valensia misschien wel de beste Queen-song die niet van Queen is.

laxus11 schreef:
Laurie Anderson - O Superman
Krokobil
4 Non Blondes - What's Up

Deze bijvoorbeeld
What's Up is een zeer simplistisch nummer idd dat je niet te vaak moet horen vanwege de hoge noten van de beste dame achter de microfoon en het hipster gehalte wat het nummer heeft. Echter is het gewoon voor de rest een prima nummer, met een goede solo en het past gewoon prima. Voor de rest geef ik jou erg veel gelijk.

beaster1256
one way wind van the cats , ik haat dit nummer !

Rizz

Leuk lijstje,wel dan denk ik dan aan de volgende nummers wanneer ik ze op de radio hoor,indien mogelijk van, zender verander.
-Meatloaf:Paradise by the dashboard light
-Cliff Richard and the young ones:Living doll
-Deus:Suds and soda
-Eurythmics:There must be an angel
-REM:Losing my religion
-Milow:Ayo technology

Meatloaf, Cliff en Milow snap ik wel, maar dEUS, REM, Eurythmics? Meen je dat of leek het je wel aardig een beetje te trollen met je eerste post?

herman schreef:
Meatloaf, Cliff en Milow snap ik wel, maar dEUS, REM, Eurythmics? Meen je dat of leek het je wel aardig een beetje te trollen met je eerste post?

Neen hoor,Deus vind ik echt overroepen,en zeker van Suds and soda begin ik zenuwachtig te worden met dat ergerlijke vioolgeluid.Wat REM betreft,die zanger hoort meer thuis aan de klaagmuur dan op een plaat,en Eurythmics vind ik best ok,alleen dat ene nummer bezorgt mij kriebels.Oh ja,voor ik het vergeet,ook Anouk met Girl vind ik verschrikkelijk !

Gast
geplaatst: vandaag om 04:32 uur

geplaatst: vandaag om 04:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.