Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2019, 21:03 uur
jordidj1 schreef:
Jij bent ook legendarisch.
Jij bent ook legendarisch.
Ik ben de heteroseksuele Barney Stinson.
0
geplaatst: 28 januari 2019, 21:04 uur
Taaldevaluant! Elders in Europa (Ierland en Frankrijk bijv) kent men een zgn "three strikes you're out" beleid tav downloaden (3* overtreden en je verliest je internettoegang). Ik zou er een voorstander van zijn een dergelijk beleid in NL te hanteren voor misbruik van onze moedertaal.

0
geplaatst: 28 januari 2019, 21:06 uur
Mjuman schreef:
Taaldevaluant! Elders in Europa (Ierland en Frankrijk bijv) kent men een zgn "three strikes you're out" beleid tav downloaden. Ik zou er een voorstander van zijn een dergelijk beleid in NL te hanteren voor misbruik van onze moedertaal.
(quote)
Taaldevaluant! Elders in Europa (Ierland en Frankrijk bijv) kent men een zgn "three strikes you're out" beleid tav downloaden. Ik zou er een voorstander van zijn een dergelijk beleid in NL te hanteren voor misbruik van onze moedertaal.
Waarom moet jij altijd van de vage woordenwatervallen op mij afvuren?
1
geplaatst: 28 januari 2019, 21:28 uur
jordidj1 schreef:
Is dit nu een serieuze vraag? Dat doet-ie nu eenmaal.
1
geplaatst: 28 januari 2019, 21:28 uur
Mjuman schreef:
Taaldevaluant! Elders in Europa (Ierland en Frankrijk bijv) kent men een zgn "three strikes you're out" beleid tav downloaden (3* overtreden en je verliest je internettoegang). Ik zou er een voorstander van zijn een dergelijk beleid in NL te hanteren voor misbruik van onze moedertaal.
Altijd maar Jordi willen verwijderen, studeer jij gooiologie ofzo?(quote)
0
geplaatst: 29 januari 2019, 17:24 uur
Wel een negatieve insteek dit item hoor. ik hou meer van de positieve insteek...Beste nummer ooit. Hoewel daar natuurlijk ook de meningen heel erg uiteen lopen.
Wat een prachtige nummers heb ik hier al voorbij zien komen...
De meeste nummers hier benoemd kloppen voor mij inderdaad wel. Ik sluit mij aan bij iedereen die Nederlandstalige bleekscheten rap onder slechtste muziek schaart. (Famke louise
Vieze rik en dat soort shit) Verder elk door auto-tune vern*kte hitparade deuntjes. ZUM kotsen. En natuurlijk alle kerstdeuntjes.
Dan toch maar een poging? ....Nee. Teveel om op te noemen en alleen al bij het opschrijven van de titels wordt ik al een beetje misselijk.
Paul Haenen (als Buster Fonteijn) - Ik Ben Een Beetje Misselijk - YouTube
Wat een prachtige nummers heb ik hier al voorbij zien komen...
De meeste nummers hier benoemd kloppen voor mij inderdaad wel. Ik sluit mij aan bij iedereen die Nederlandstalige bleekscheten rap onder slechtste muziek schaart. (Famke louise
Vieze rik en dat soort shit) Verder elk door auto-tune vern*kte hitparade deuntjes. ZUM kotsen. En natuurlijk alle kerstdeuntjes.Dan toch maar een poging? ....Nee. Teveel om op te noemen en alleen al bij het opschrijven van de titels wordt ik al een beetje misselijk.
Paul Haenen (als Buster Fonteijn) - Ik Ben Een Beetje Misselijk - YouTube
0
geplaatst: 29 januari 2019, 17:39 uur
Slowgaze schreef:
Eensch met lennon. Ik zag vandaag op Facebook een bericht waarin gesproken werd over een, ik citeer, een 'legendarisch' concert. Dat lijkt me toch wel de ultieme devaluatie van het woord 'legendarisch'.
Eensch met lennon. Ik zag vandaag op Facebook een bericht waarin gesproken werd over een, ik citeer, een 'legendarisch' concert. Dat lijkt me toch wel de ultieme devaluatie van het woord 'legendarisch'.
Zelfs ik - koning van de hyperbool - zou die benaming bij Krezip niet in de mond durven nemen

Ik was wel bij het vooralsnog laatste concert, wat best vermakelijk was maar waarvan ik de hoogtepunten al na twee weken compleet vergeten was.
0
geplaatst: 29 januari 2019, 17:40 uur
Mjuman schreef:
Ik zou er een voorstander van zijn een dergelijk beleid in NL te hanteren voor misbruik van onze moedertaal.
Ik zou er een voorstander van zijn een dergelijk beleid in NL te hanteren voor misbruik van onze moedertaal.
Als jij het als MuMe-oppervader voor het zeggen zou hebben was ik dus allang geband hier

0
geplaatst: 29 januari 2019, 17:45 uur
Corporal Clegg schreef:
En natuurlijk alle kerstdeuntjes.
En natuurlijk alle kerstdeuntjes.
Jee. Zelfs ik vind sommige kerstnummers wel te pruimen! Al is mijn nominatie voor slechtste nummer ooit AIWFCIY.
0
geplaatst: 29 januari 2019, 17:51 uur
Krezip, moak mie d'n bek niet los - ooit een dropl* als manager gehad en die vond Krezip een leuk bandje; kreeg van hem ook altijd te horen dat ik meer moest doen met de tasklists in Outlook - yo man, daar zit gewoon een zware allergie.
A propos taal, laatst nog gehoord: "zeik niet zo, je weet toch wat ik bedoel" Nee dus, daarom zeik ik nou net.
Overigens vind ik het echt paradoxaal dat veel users maar blijven dooremmeren over de bedoeling/betekenis van een songtekst (en de persoonlijke uitleg ervan), zoals bij The National, terwijl ze weinig aandacht en tijd steken in de formulering van hun eigen posts, zodat het lezen ervan geen echt genoegen is.
Ach en geband, R.E.M. Its the End of the World as We Know it **HQ** Video - YouTube
A propos taal, laatst nog gehoord: "zeik niet zo, je weet toch wat ik bedoel" Nee dus, daarom zeik ik nou net.
Overigens vind ik het echt paradoxaal dat veel users maar blijven dooremmeren over de bedoeling/betekenis van een songtekst (en de persoonlijke uitleg ervan), zoals bij The National, terwijl ze weinig aandacht en tijd steken in de formulering van hun eigen posts, zodat het lezen ervan geen echt genoegen is.
Ach en geband, R.E.M. Its the End of the World as We Know it **HQ** Video - YouTube

10
geplaatst: 29 januari 2019, 17:58 uur
Mjuman schreef:
Is dit zelfspot?
0
geplaatst: 29 januari 2019, 19:49 uur
lennon schreef:
Krezip is terug mag ik alles van ze nomineren. Wat een schijt muziek vind ik dat zeg
Krezip is terug mag ik alles van ze nomineren. Wat een schijt muziek vind ik dat zeg
Ik vond ze (en het nieuwe nummer) best goed bij DWDD.
Of had dat in de bekentenissendraadje gemoeten?
0
RadioBlaBla
geplaatst: 29 januari 2019, 21:44 uur
Jacqueline Govaerts reactie vanuit Rzepki (Polen): 'Perzik!' ?
0
geplaatst: 29 januari 2019, 22:57 uur
ook geen fan van Music van John Miles maar er zijn veel en veel ergere nummers.
Te beginnen met Total eclipse of the heart van Bonnie Tyler dat absoluut in mijn top 20 slechtste nummers aller tijden een plek krijgt.
En een andere De kapitein deel 2 van Acda & De Munnik, ongeveer 5 jaar op 538 moeten aanhoren in de 00's vrijwel om de dag, cd door je klotestrot gemikt door mij
Te beginnen met Total eclipse of the heart van Bonnie Tyler dat absoluut in mijn top 20 slechtste nummers aller tijden een plek krijgt.
En een andere De kapitein deel 2 van Acda & De Munnik, ongeveer 5 jaar op 538 moeten aanhoren in de 00's vrijwel om de dag, cd door je klotestrot gemikt door mij

0
geplaatst: 29 januari 2019, 23:25 uur
Liquido - Narcotic heb ik altijd al een gruwelijk irritant nummer gevonden, verder zijn This Love van Maroon 5 en One van U2 ook draken van nummers.
0
geplaatst: 29 januari 2019, 23:31 uur
Ja die Maroon 5 scoort bij mij ook hoog, vreselijk liedje van een eigenlijk ook wel gewoon vreselijke band. Narcotic kan ik wel hebben en One heb ik wel veel te veel gehoord maar in wezen niet heel slecht
3
geplaatst: 30 januari 2019, 12:51 uur
Die vind ik nog goed te doen.
Wat ik wel erg vind is Michael Bolton - How I Am Supposed To Live Without You en daar is nu net een nieuwe versie van uitgekomen, die Spotify doodleuk in mijn Release Radar stopt.
https://pbs.twimg.com/media/DyKCn2mWsAAV1MG.jpg:large
Wat ik wel erg vind is Michael Bolton - How I Am Supposed To Live Without You en daar is nu net een nieuwe versie van uitgekomen, die Spotify doodleuk in mijn Release Radar stopt.

https://pbs.twimg.com/media/DyKCn2mWsAAV1MG.jpg:large
1
geplaatst: 30 januari 2019, 13:00 uur
Bij mij staat ie er niet in, phew!
Terwijl ik toch een nummer van Michael Bolton wel vaak geluisterd heb:
Terwijl ik toch een nummer van Michael Bolton wel vaak geluisterd heb:
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 januari 2019, 13:14 uur
Narcotic zou ik ook niet snel uit mezelf opzetten, maar ik heb onlangs wel vast kunnen stellen dat het op de dansvloer een toch wel enigszins terecht blijvertje gebleken is. Verder wel eens over de gruwelijkheid van Maroon 5. En als ik de berichtgeving over Michael Bolton zie, ben ik ook wel blij dat ik het ontdekken van muziek niet aan Spotify overlaat.
1
geplaatst: 30 januari 2019, 14:14 uur
Ik kan eigenlijk nooit zo goed boos worden, maar als ik dit nummer hoor dan heb ik zin om dingen stuk te maken

0
geplaatst: 30 januari 2019, 15:05 uur
trebremmit schreef:
Liquido - Narcotic heb ik altijd al een gruwelijk irritant nummer gevonden, verder zijn This Love van Maroon 5 en One van U2 ook draken van nummers.
Weinig mis met This love, en ook niet met Sunday morning (van hetzelfde album). Ja, er zit een zweem van huisvrouwenmuziek/strijkmuziek/afwasmuziek omheen, en tóch voelt het niet slecht.
Wel mankeert er behoorlijk veel aan vrijwel al hun singles die in een later stadium uit zijn gebracht.

Dan ruikt de betreffende act geld en gaan ze hun singles overproduceren en zo. Train lijdt daar ook aan.
pureshores schreef:
Blijkbaar is uit een luisteronderzoek gekomen dat de gemiddelde 538-luisteraar er geen genoeg van kon krijgen. Daar zitten best wat saaie mensen tussen, gok ik.
Hetzelfde probleem heb ik zelf met Nathalie Imbruglia - Torn. Sinds dat dat nummer een hit is geweest, ruim 20 jaar terug, is het eigenlijk nooit meer van de reguliere radiozenders verdwenen. Heel kut is het nummer niet (beetje te opzichtig veilig in elkaar gezet, hooguit), maar zo lijkt het op een gegeven moment vanzelf veel erger dan het is.
Nog zoëen: Krezip - I would stay.
1
geplaatst: 30 januari 2019, 15:27 uur
Niks mis met Torn en al helemaal niet met Nathalie Imbruglia 

1
geplaatst: 30 januari 2019, 18:55 uur
Nu bestaat er ook nog een categorie bij mij wat ik Antimuziek noem .
Ski-hut rotzooi of nog erger: Duitse "Mallorca Hits".
Het bagger noemen is een belediging voor bagger.
Hoe vaak heb ik van die (meestal) jongens waar ik mijn hond niet eens tegenaan zou laten pissen, in de kroegenstraat waar ik werk in Duitsland die shit niet horen brullen.
"Muziek" te erg om zelfs in deze topic te vernoemen.
Nou vooruit eentje dan maar.
Maar pas op je zult nooit meer normaal naar de muziek van de film The Sting kunnen luisteren zonder een Clockwork Orange effect. (daar istie weer
)
Gelukkig werk ik meestal in een kroeg waar ik zelf de, meestal rock-achtige muziek enigszins in de hand heb.
Meestal niet mijn smaak maar wel om aan te horen.
Maar ook daar kreeg ik laatst een verzoekje, door een overigens sympathieke 60+er die dacht dat met dat nummer de feestvreugde wel verhoogd zou worden.
Ik probeerde hem nog Jefferson Airplane - White Rabbit (enigszins verwant) aan te smeren, maar dat mocht niet baten.
Zucht,......
Dan toch liever Krezip,....
Het bagger noemen is een belediging voor bagger.
Hoe vaak heb ik van die (meestal) jongens waar ik mijn hond niet eens tegenaan zou laten pissen, in de kroegenstraat waar ik werk in Duitsland die shit niet horen brullen.
"Muziek" te erg om zelfs in deze topic te vernoemen.
Nou vooruit eentje dan maar.
Maar pas op je zult nooit meer normaal naar de muziek van de film The Sting kunnen luisteren zonder een Clockwork Orange effect. (daar istie weer
)Gelukkig werk ik meestal in een kroeg waar ik zelf de, meestal rock-achtige muziek enigszins in de hand heb.
Meestal niet mijn smaak maar wel om aan te horen.
Maar ook daar kreeg ik laatst een verzoekje, door een overigens sympathieke 60+er die dacht dat met dat nummer de feestvreugde wel verhoogd zou worden.
Ik probeerde hem nog Jefferson Airplane - White Rabbit (enigszins verwant) aan te smeren, maar dat mocht niet baten.
Zucht,......
Dan toch liever Krezip,....
2
geplaatst: 30 januari 2019, 19:04 uur
In 2011 a Rolling Stone magazine online readers poll named "We Built This City" as the worst song of the 1980s. The song's winning margin was so large that the magazine reported it "could be the biggest blow-out victory in the history of the Rolling Stone Readers Poll".
Ze zijn niet alleen: "In August 2016, Gentlemen's Quarterly magazine declared this song as the worst of all time," en "The magazine Blender's ranking of the song as the worst song ever was in conjunction with a VH1 Special of The 50 Most Awesomely Bad Songs...Ever."
Wel jammer dat de rest van de top 10 niet erg overtuigend is.
Ze zijn niet alleen: "In August 2016, Gentlemen's Quarterly magazine declared this song as the worst of all time," en "The magazine Blender's ranking of the song as the worst song ever was in conjunction with a VH1 Special of The 50 Most Awesomely Bad Songs...Ever."
Wel jammer dat de rest van de top 10 niet erg overtuigend is.
0
geplaatst: 30 januari 2019, 19:07 uur
Krezip-I would stay haatte ik tijdens de hitperiode maar ben het later veel minder erg gaan vinden. Sommige Krezip liedjes zoals Plug it in, Turn me on zijn wel veel leuker. Maar dat pianoplok debuutsingletje van Govaert solo was enorm irritant.
1
geplaatst: 30 januari 2019, 20:08 uur
[/quote]
[quote]
Een Nederlandse variant op deze "erger dan erg" noemen ze carnaval. Het feest waarin zuid Nederland zich in februari weer onderdompelt. VERSCHRIKKELIJK. Wat was ik blij dat we vroeger in Tilburg een schuilplaats hadden voor mensen zoals ik die in Noorderligt konden schuilen tijdens het hardrock festival.
Dan toch maar voor de Noorderlingen die géén idee hebben over wat voor een nachtmerrie ik spreek:
Swoop ft. de Deurzakkers - De Polonaise medley - YouTube
[quote]
Een Nederlandse variant op deze "erger dan erg" noemen ze carnaval. Het feest waarin zuid Nederland zich in februari weer onderdompelt. VERSCHRIKKELIJK. Wat was ik blij dat we vroeger in Tilburg een schuilplaats hadden voor mensen zoals ik die in Noorderligt konden schuilen tijdens het hardrock festival.
Dan toch maar voor de Noorderlingen die géén idee hebben over wat voor een nachtmerrie ik spreek:
Swoop ft. de Deurzakkers - De Polonaise medley - YouTube
* denotes required fields.