Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
1
Soledad
geplaatst: 22 april 2019, 16:22 uur
Vaak hoor je plots weer een nummer waarvan je denkt: oh nee dit is het slechtste nummer.
Voor nu even uit de losse pols aan zeik top3 van de afgelopen jaren:
1. Emili Sandé - Read all about it
2. Alles van Pink met ‘What about Us’ als absoluut dieptepunt.
3. Zie nummer 2
Voor nu even uit de losse pols aan zeik top3 van de afgelopen jaren:
1. Emili Sandé - Read all about it
2. Alles van Pink met ‘What about Us’ als absoluut dieptepunt.
3. Zie nummer 2
4
geplaatst: 23 april 2019, 20:00 uur
Voor wie het nog niet gehoord heeft, dit gedrocht van een nummer. Een soort hedendaagse poging tot We Are The World met o.a. Bieber, Katy Perry, Ariana Grande, Adam Levine. Maar alles aan dit nummer is kansloos. De melodie is inspiratieloos, de teksten zijn zo onwaarschijnlijk slecht, autotune en alle humor ontbreekt.
Een van de slechtste nummers van afgelopen decennia
4
geplaatst: 23 april 2019, 21:28 uur
aerobag schreef:
(embed)
Voor wie het nog niet gehoord heeft, dit gedrocht van een nummer. Een soort hedendaagse poging tot We Are The World met o.a. Bieber, Katy Perry, Ariana Grande, Adam Levine. Maar alles aan dit nummer is kansloos. De melodie is inspiratieloos, de teksten zijn zo onwaarschijnlijk slecht, autotune en alle humor ontbreekt.
(embed)
Ik heb het tot halverwege gehaald. Zum kotzen, niet normaal. Zo slecht een boodschap overbrengen is ook een kunst. Daarnaast erger ik mij dood aan sterren die voor een beter klimaat prediken en dan zelf een ecologische voetafdruk van een heel leger hebben. Niemand is perfect, maar mensen met weet ik veel hoeveel huizen, privéjets en wat nog meer die tegen de 'normale' mens gaan zeggen dat ze wat meer om het klimaat moeten geven, daar kan ik echt niks mee.
0
Soledad
geplaatst: 29 april 2019, 07:46 uur
aerobag schreef:
de teksten zijn zo onwaarschijnlijk slecht
de teksten zijn zo onwaarschijnlijk slecht
Nummer bevat serieus de tekst: we forgive you Germany ?
0
geplaatst: 29 april 2019, 11:49 uur
Het nummer is inderdaad wel hilarisch slecht, het lijkt wel gemaakt voor een doelgroep van peuters. Daarnaast: Kanye West dissen in een clip vol dieren en dan geen fishdick-grap maken is wel een enorme gemiste kans...
Het meest tenenkrommende is wel dat er gedaan wordt alsof Leonardo DiCaprio de wereldwijde klimaatgoeroe is. Respect voor zijn efforts, maar dat is nogal denigrerend naar alle onderzoekers, beleidsmakers en andere mensen die er op een dagelijkse basis mee bezig zijn...
Het meest tenenkrommende is wel dat er gedaan wordt alsof Leonardo DiCaprio de wereldwijde klimaatgoeroe is. Respect voor zijn efforts, maar dat is nogal denigrerend naar alle onderzoekers, beleidsmakers en andere mensen die er op een dagelijkse basis mee bezig zijn...

0
geplaatst: 29 april 2019, 12:03 uur
Beste YouTube-comment:
Producer: so how many different artists do you want in this song?
Lil dicky: *Y E S*
Lil dicky: *Y E S*
0
Soledad
geplaatst: 29 april 2019, 13:38 uur
Hi, I'm a baboon
I'm like a man, just less advanced and my anus is huge
I'm a lion cub, and I'm always getting licked (Meow!)
How's it going? I'm a cow (Moo!)
You drink milk from my tits (Moo)
I'm a fat, fucking pig
I'm a common fungus
I'm a disgruntled skunk, shoot you out my butthole
I'm a marijuana plant, I can get you fucked up
Like, let's all just chill (Hey), respect what we built (Hey)
Like look at the internet! It's cracking as hell
Fellas, don't you love the cum when you have sex? (Ayy)
And I heard women orgasms are better than a dick (Uh)
So what we got this land for? What we gotta stand for?
Eh tsja het niveau ligt op dat van een kleuter inderdaad maar t taalgebruik dan weer niet. Oké aerobag jij wint, dit is allicht het slechtste van het afgelopen decennium.
I'm like a man, just less advanced and my anus is huge
I'm a lion cub, and I'm always getting licked (Meow!)
How's it going? I'm a cow (Moo!)
You drink milk from my tits (Moo)
I'm a fat, fucking pig
I'm a common fungus
I'm a disgruntled skunk, shoot you out my butthole
I'm a marijuana plant, I can get you fucked up
Like, let's all just chill (Hey), respect what we built (Hey)
Like look at the internet! It's cracking as hell
Fellas, don't you love the cum when you have sex? (Ayy)
And I heard women orgasms are better than a dick (Uh)
So what we got this land for? What we gotta stand for?
Eh tsja het niveau ligt op dat van een kleuter inderdaad maar t taalgebruik dan weer niet. Oké aerobag jij wint, dit is allicht het slechtste van het afgelopen decennium.
0
geplaatst: 29 april 2019, 13:45 uur
Ok mooi dat we het daar over eens zijn. Kan dit topic ook dicht 

0
geplaatst: 29 april 2019, 15:08 uur
Soledad schreef:
Mooi kan ik dat weer op mijn CV zetten haha
Maar blijf me er over verbazen hoe slecht dit nummer is en hoe dit nummer totaal zijn doel voorbij vaart. Het valt niet eens in de categorie 'zo slecht dat het goed is', zelfs daar is het te slecht voor.
2
geplaatst: 3 mei 2019, 17:14 uur
Nu ben ik voor jazz gitaar Someday My Prince Will Come - een alleraardigst Disney deuntje met een mooie akkoorden constructie - aan het bestuderen en dus ook op Youtube versies aan het luisteren van Brubeck, Davis, Hancock etc.
Kom ik dit tegen,......zucht.
Sowieso gaat het volgens mij zelden goed als je van een 3/4, een 4/4 maat maakt.
Dit soort producties gaf toentertijd four to the floor a bad name.
Niet echt het aller,aller slechtste nummer ooit, maar ik vind dat vrouw Paay sowieso niet misstaat in deze topic.
Hier mijn gedeelde smart.
Kom ik dit tegen,......zucht.
Sowieso gaat het volgens mij zelden goed als je van een 3/4, een 4/4 maat maakt.
Dit soort producties gaf toentertijd four to the floor a bad name.
Niet echt het aller,aller slechtste nummer ooit, maar ik vind dat vrouw Paay sowieso niet misstaat in deze topic.
Hier mijn gedeelde smart.
1
geplaatst: 3 mei 2019, 23:23 uur
Zo zie je maar weer eens dat een goed decor en een uitgekiende choreografie van een matig liedje nog iets moois kunnen maken...
0
geplaatst: 5 mei 2019, 16:50 uur
Dat nummer van Lil Dicky heb ik onlangs gehoord. Onwaarschijnlijk slecht (het slechtste dit jaar), volledig eens met aerobag en Mausie.
0
geplaatst: 6 mei 2019, 04:53 uur
Al komt de nieuwe Taylor Swift qua kinderlijkheid en glazuurbrekende zoetigheid in de buurt (zelfs zonder de video erbij). "Spelling is fun!"
6
geplaatst: 6 mei 2019, 22:07 uur
Arbeidsdeskundige schreef:
John Miles - Music
John Miles - Music
Kan geen kwaad om dat nummer om de zoveel tijd hier eens te droppen.
0
geplaatst: 6 mei 2019, 22:17 uur
Het zou zomaar het vaakst genoemde nummer in dit topic kunnen zijn.
0
geplaatst: 7 mei 2019, 00:13 uur
Tot een minuut of 2 dacht ik nog: zo slecht kan dit toch niet zijn...
1
Onweerwolf
geplaatst: 31 maart 2020, 00:17 uur
Nou, ik denk dat we een nieuwe kandidaat hebben voor dit topic. Zelden zoiets weerzinwekkends gehoord als het coronalied van het C garnituur bekende schnabbelaars.
2
geplaatst: 17 november 2020, 19:08 uur
The Shaggs is te gemakkelijk. Bovendien word ik er vrolijk van.
2
geplaatst: 17 november 2020, 21:35 uur
Ik constateerde tot mijn ontstentenis dat mijn enige bijdrage aan dit top na acht jaar niet meer af te spelen valt en dat is natuurlijk zonde.
Opnieuw dus, deze totaal misplaatste draak:
(en eveneens in herhaling de disclaimer: ik heb verder niet veel met of tegen The Kelly Family).
Opnieuw dus, deze totaal misplaatste draak:
(en eveneens in herhaling de disclaimer: ik heb verder niet veel met of tegen The Kelly Family).
1
geplaatst: 17 november 2020, 21:38 uur
* denotes required fields.