Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
2
geplaatst: 17 november 2020, 23:44 uur
Afgelopen zondag is de top1000 van Q-Music begonnen. En soms komt er een best goed nummer voorbij (Unfinished Sympathy al in het eerste uur...).
Maar er komen ook platen voorbij waarvan ik me echt afvraag wat mensen er goed aan vinden.
Duet van Borsato met zijn dochter.
De cover versie van All by myself door Celine Dion.. Daarbij vergeleken begin ik die Titanic plaat haast nog te waarderen.
Maar er komen ook platen voorbij waarvan ik me echt afvraag wat mensen er goed aan vinden.
Duet van Borsato met zijn dochter.
De cover versie van All by myself door Celine Dion.. Daarbij vergeleken begin ik die Titanic plaat haast nog te waarderen.
1
geplaatst: 18 november 2020, 09:01 uur
Dat nummer is de mist in gegaan omdat de zusjes het tijdens het songfestival consequent vals zongen, maar om het liedje dan zelf als slecht te bestempelen gaat mij te ver. Geen memorabel nummer, meer niet.
1
geplaatst: 18 november 2020, 11:25 uur
Ik ben een groot fan van Double Date, ik heb zelfs nog gemaild met één van de dames. Hun cover van The Logical Song is ook erg goed!
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 november 2020, 11:38 uur
Ik zat net even te denken, wat ik nou echt heel slecht vind (zonder mensen tegen het hoofd te stoten).
Ik denk dat ik alles van The Prodigy en soortgelijken niet om aan te horen vind. Maar dan draai je het toch gewoon niet? Zullen mensen zeggen. Ja, maar als tiener kijk je dan toch MTV en dan komt er toch het één en ander voorbij, of iemand anders draait het of iemand anders heeft MTV aan.
Nou ja, lang verhaal kort, de volgende song vond ik wel echt tergend slecht, en ik heb het net nog even geluisterd, en ja, dit is het soort muziek dat ik echt niet goed kan vinden (Rave? Chemical House?).
Deze songs heeft de twijfelachtige eer ambassadeur te zijn voor alles wat ik niet goed vond aan de begin jaren 90:
Ik denk dat ik alles van The Prodigy en soortgelijken niet om aan te horen vind. Maar dan draai je het toch gewoon niet? Zullen mensen zeggen. Ja, maar als tiener kijk je dan toch MTV en dan komt er toch het één en ander voorbij, of iemand anders draait het of iemand anders heeft MTV aan.
Nou ja, lang verhaal kort, de volgende song vond ik wel echt tergend slecht, en ik heb het net nog even geluisterd, en ja, dit is het soort muziek dat ik echt niet goed kan vinden (Rave? Chemical House?).
Deze songs heeft de twijfelachtige eer ambassadeur te zijn voor alles wat ik niet goed vond aan de begin jaren 90:
1
geplaatst: 18 november 2020, 12:23 uur
Mssr Renard schreef:
Ik zat net even te denken, wat ik nou echt heel slecht vind (zonder mensen tegen het hoofd te stoten).
Huh, muziek op MTV?
6
geplaatst: 18 november 2020, 12:24 uur
Mssr Renard schreef:
de volgende song vond ik wel echt tergend slecht, en ik heb het net nog even geluisterd, en ja, dit is het soort muziek dat ik echt niet goed kan vinden (Rave? Chemical House?).
(embed)
de volgende song vond ik wel echt tergend slecht, en ik heb het net nog even geluisterd, en ja, dit is het soort muziek dat ik echt niet goed kan vinden (Rave? Chemical House?).
(embed)
Ik ben niet van plan om alle 60 pagina's door te gaan lezen, maar ik gok dat dit het beste nummer is in dit topic

0
Mssr Renard
geplaatst: 18 november 2020, 12:31 uur
Zo zie je maar weer hoe raar dat werkt met muzieksmaak.
1
Mssr Renard
geplaatst: 18 november 2020, 22:07 uur
Haha, de naam van het topic kan nu maar beter aangepast worden.
2
geplaatst: 19 november 2020, 07:26 uur
REO speedwagon - in your letter. Ik vind dit zo afschuwelijk slecht.
REO SPEEDWAGON - In Your Letter - YouTube
REO SPEEDWAGON - In Your Letter - YouTube
1
geplaatst: 19 november 2020, 08:29 uur
Poek schreef:
Ik ben een groot fan van Double Date, ik heb zelfs nog gemaild met één van de dames.
Ik ben een groot fan van Double Date, ik heb zelfs nog gemaild met één van de dames.
Was dat toevallig vanuit Berlijn?
0
geplaatst: 19 november 2020, 08:46 uur
1
geplaatst: 19 november 2020, 08:57 uur
jailhouserocker1 schreef:
Ho nou effe! Weliswaar het minste nummer van het onvolprezen album "Hi Infidelity", maar er zijn grenzen!
0
Zack
geplaatst: 19 november 2020, 13:47 uur
Alles Geprobeerd....jank- meiskes nummer en nog Nederlandstalig ook. De ergste combi in de Popmuziek, mannen die jankend over een meisje in het Nederlands zingen....zo , dat lucht op 
In Your Letter is wat 50’s/early 60’s pop en inderdaad het minste nummer van Hi Infi .

In Your Letter is wat 50’s/early 60’s pop en inderdaad het minste nummer van Hi Infi .
1
geplaatst: 19 november 2020, 14:04 uur
4
geplaatst: 19 november 2020, 14:26 uur
Zack schreef:
Alles Geprobeerd....jank- meiskes nummer en nog Nederlandstalig ook. De ergste combi in de Popmuziek, mannen die jankend over een meisje in het Nederlands zingen....zo , dat lucht op
GrafGantz schreef:
Ik ben niet van plan om alle 60 pagina's door te gaan lezen, maar ik gok dat dit het beste nummer is in dit topic
(quote)
2
Onweerwolf
geplaatst: 19 november 2020, 15:29 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Toch zeker wel één van. Twee jaar geleden Boss Drum nog aan de collectie toegevoegd. Bazenplaatje en bijzonder tijdloze sound die lekker contrasteert met het persoonlijk jeugdcementgevoel wat ik bij The Shamen krijg.
1
geplaatst: 19 november 2020, 15:57 uur
Onweerwolf schreef:
Bazenplaatje en bijzonder tijdloze sound die lekker contrasteert met het persoonlijk jeugdcementgevoel wat ik bij The Shamen krijg.
Bazenplaatje en bijzonder tijdloze sound die lekker contrasteert met het persoonlijk jeugdcementgevoel wat ik bij The Shamen krijg.
The Shamen, musique concrète?

1
geplaatst: 19 november 2020, 16:39 uur
Marty McFly schreef:
Ho nou effe! Weliswaar het minste nummer van het onvolprezen album "Hi Infidelity", maar er zijn grenzen!
(quote)
Haha, ik kan er echt niets aan doen, ik vind het echt zo tenenkrommend slecht, walgelijk.
1
Mssr Renard
geplaatst: 19 november 2020, 16:43 uur
Ik snap er helemaal niets van.
Ik heb het altijd een heerlijke song gevonden.
En hoe kan een nummer dat zo bekend is, het slechtste nummer ooit zijn?
Het is gewoon een melodieuze classic rock song, waarvan er miljoenen zijn.
Ik heb het altijd een heerlijke song gevonden.
En hoe kan een nummer dat zo bekend is, het slechtste nummer ooit zijn?
Het is gewoon een melodieuze classic rock song, waarvan er miljoenen zijn.
2
geplaatst: 19 november 2020, 16:44 uur
Dat heb ik hier al meerdere keren gemeld, en zal dat tot m'n dood blijven doen

0
geplaatst: 19 november 2020, 16:47 uur
Mssr Renard schreef:
Is een gevoel, moeilijk om heel helder uit te leggen. Muziek roept zelden extreme kotsneigingen bij me op, maar John Miles doet dat wel.
1
geplaatst: 19 november 2020, 17:03 uur
Ik sluit me wat betreft Music volledig aan bij de opmerkingen van pipiniels op de albumpagina. 

* denotes required fields.