Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2010, 17:05 uur
0
Nian
geplaatst: 6 augustus 2010, 14:33 uur
Justin Bieber - Baby
Volgens mij is hier geen verdere uitleg bij nodig
Volgens mij is hier geen verdere uitleg bij nodig

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 12:31 uur

Ik vind zowat alles in de top-40 van de laatste maanden en zeker alle Nederlandstalige nummers daarin slechter dan dit nummer van Rob de Nijs (die ik een stuk geloofwaardiger vind dan bv. Marco Borsato laat staan Jeroen van der Boom of Jan Smit).
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 22:04 uur
Verve - Bitter Sweet Symphony?
Fantastisch nummer juist!
Dit jaar ben ik in de top-40 heel wat gedrochten tegengekomen, dit vind ik de ergste tot nu toe.
New Kids - Groeten uit Brabant
Fantastisch nummer juist!
Dit jaar ben ik in de top-40 heel wat gedrochten tegengekomen, dit vind ik de ergste tot nu toe.
New Kids - Groeten uit Brabant
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 22:12 uur
Het Werd Zomer van Rob de Nijs vind ik ook redelijk verschrikkelijk.
Bitter Sweet Symphony vind ik best mooi, al heeft The Verve betere dingen gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat de zang je niet ligt en dat je het nummer ook wat té vindt.
Bitter Sweet Symphony vind ik best mooi, al heeft The Verve betere dingen gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat de zang je niet ligt en dat je het nummer ook wat té vindt.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 22:14 uur
Het nummer van New Kids dat ik heb geplaatst vind ik nog véél en véél 'verschrikkelijker', Arrie (voor mij is Rob de Nijs en dit nummer wel OK).
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 22:18 uur
Dat kan ik me ook voorstellen. 
Maar ik ken het nummer niet en dat wil ik graag zo laten.

Maar ik ken het nummer niet en dat wil ik graag zo laten.

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 22:19 uur
Wat het ook is met Bitter Sweet Symphony is van The Verve is dat het destijds wel erg vaak op de radio en tv was te horen. Stuk gedraaid dus, wat een zonde is.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 22:24 uur
Dat heb je met grote hits, ze worden te vaak op de radio gedraaid (zoals nu dat nummer van bv. Train tot vervelens toe gedraaid wordt). Maar dit heeft niets te maken met de kwaliteit van het nummer.
Sommige hits zullen eeuwig populair worden (zoals die van Verve), anderen zullen in de vergetelheid terecht komen.
Dit topic gaat over échte rotzooi en niet over nummers die je beu bent gehoord of genres die je niet liggen.
Sommige hits zullen eeuwig populair worden (zoals die van Verve), anderen zullen in de vergetelheid terecht komen.
Dit topic gaat over échte rotzooi en niet over nummers die je beu bent gehoord of genres die je niet liggen.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 22:27 uur
Juist. Sommige nummers zijn nou eenmaal niet stuk te draaien. Dat nummer met Train is inderdaad wel behoorlijk stukgedraaid, en kan ik ook niet meer horen. Ik kan me wel voorstellen dat je dat ook met het viooldeuntje van Bitter Sweet Symphony hebt, maar ik kan het nog steeds prima aanhoren.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 22:40 uur
En dat viooldeuntje van Bitter Sweet Symphony is te pas en te onpas gebruikt in de media en volgens mij ook nog gebruikt in één of ander House nummer waardoor het nog een paar keer extra was te horen op radio en tv.
0
geplaatst: 8 augustus 2010, 09:25 uur
LucM, als het gaat om de toevoegingen aan de Top 40 dit jaar, dan moet ik zeggen dat ik sommige Idols-kandidaten vervelender vindt dan New Kids. You Raise Me Up van Wesley bijvoorbeeld, bah bah. Geef mij dan maar New Kids, dat was tenminste gewoon voor de flauwekul.
0
geplaatst: 8 augustus 2010, 09:46 uur
Het nummer van New Kids vind ik erg plat en helemaal niet grappig maar die 'idols' vind ik vrijwel even erg (ik ga ze niet allemaal plaatsen).
You Raise Me Up van Wesley, inderdaad, dé zeikballade van dit jaar, even erg als die ballads die ik hier eerder vernoemd heb (8 april 2010).
Wesley - You Raise Me Up
You Raise Me Up van Wesley, inderdaad, dé zeikballade van dit jaar, even erg als die ballads die ik hier eerder vernoemd heb (8 april 2010).
Wesley - You Raise Me Up
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 10:38 uur
Alle Black Eyed peas singles na Shut Up met lets get retarded als dieptepunt
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 20:07 uur
De nummers van the Fall zijn op zich goed in elkaar gestoken, Mark E. Smith is beslist een goede songschrijver maar het probleem is dat hij totaal niet kan zingen.
0
misterwhite
geplaatst: 18 augustus 2010, 12:41 uur
Flop 3 
Alle 3 vreselijk!
1. Shakira - She Wolf
2. Justin Bieber - Baby
3. The Black Eyed Peas - Rock that body (heel het album zuigt)

Alle 3 vreselijk!
1. Shakira - She Wolf
2. Justin Bieber - Baby
3. The Black Eyed Peas - Rock that body (heel het album zuigt)
0
geplaatst: 12 september 2010, 12:19 uur
titan schreef:
In 1994 zond Rob Stenders in zijn programma shockradio deze top 100 van (volgens zijn luisteraars) allerslechtste songs aller tijden, ook wel flop 100 genoemd, uit;
61. Erotica - Man
86. Jesus Blood never failed me yet - Tom Waits & Gavin Bryars
In 1994 zond Rob Stenders in zijn programma shockradio deze top 100 van (volgens zijn luisteraars) allerslechtste songs aller tijden, ook wel flop 100 genoemd, uit;
61. Erotica - Man
86. Jesus Blood never failed me yet - Tom Waits & Gavin Bryars
Ik zie zo al dat #61 en #86 er niet tussen horen.
Erotica is een sterk staaltje psych-rock als je de hijgende vrouw even wegdenkt en Jesus Blood vind ik uniek in de positieve zin.
0
geplaatst: 14 september 2010, 11:53 uur
Believe I can fly van die , hoe heetie ook weer? Oh ja
R Kelly
R Kelly
0
geplaatst: 15 september 2010, 09:39 uur
Inderdaad een verschrikkelijk nummer..Jammer dat ik door deze post eraan herinnerd wordt

0
geplaatst: 16 september 2010, 10:11 uur
Final Countdown - Europe
Al zal iemand me wel voor geweest zijn...
Van eigen bodem ..Soulsister - Way to Your Heart , ook zo'n lied waarbij ik meteen de radio uitzet of verzet.
Al zal iemand me wel voor geweest zijn...
Van eigen bodem ..Soulsister - Way to Your Heart , ook zo'n lied waarbij ik meteen de radio uitzet of verzet.
* denotes required fields.