Muziek / Toplijsten en favorieten / Mijn Meest overschatte band top3
zoeken in:
0
[Roel]
geplaatst: 27 maart 2008, 15:21 uur
Metallica, al een geluk dat ze dave mustaine hebben buitengesmeten, zodat deze het toch wel geniale megadeth kon oprichten
0
max en joep
geplaatst: 27 maart 2008, 15:23 uur
Harald schreef:
Radiohead
Radiohead
INDERDAAD
Ik vind Nirvana ook wel overschat. (let wel: ik zeg dus NIET dat ik ze niet tof vind)
0
DonDijk
geplaatst: 27 maart 2008, 15:38 uur
[Roel] schreef:
Metallica, al een geluk dat ze dave mustaine hebben buitengesmeten, zodat deze het toch wel geniale megadeth kon oprichten
En ik snap weer niet wat er geniaal is aan Megadeth..
Hoewel Countdown to nogwat wel een leuke cd is.
0
LocoHermano
geplaatst: 28 maart 2008, 16:50 uur
Bertus schreef:
De Chili Peppers van ná Blood Sugar Sex Magik, mag ik dan aanneemen?
De Chili Peppers van ná Blood Sugar Sex Magik, mag ik dan aanneemen?
yep.
0
WernerGSF
geplaatst: 3 april 2008, 14:18 uur
1. The Beatles
2. The Rolling Stones
3. Red Hot Chili Peppers
2. The Rolling Stones
3. Red Hot Chili Peppers
0
geplaatst: 3 april 2008, 19:58 uur
LocoHermano schreef:
yep.
yep.
in dat geval ben ik het helemaal met je eens!
0
geplaatst: 3 april 2008, 20:10 uur
Au...................

Maar ieder zijn mening zou ik zeggen.

Overigens ken ik zelf nog VEEL te weinig van The Smiths. Moet er, nadat ik in juli uit Duitsland terugkom, toch maar eens van komen om wat albums van deze band te pindakazen/kopen.

0
geplaatst: 15 april 2008, 23:36 uur
1. Muse
Muse wordt vaak de beste liveband van het moment genoemd, wel ik begrijp het niet. Weinig variatie in stem en gitaarspel en ook de bas- en drumlijnen zijn oninteressant. Het enige positieve is de klassieke invloed. Alleen hun laatste album weet me wat te boeien.
2. Queen
Enkele goede hits en albums, maar meer niet. Steengoede liveband, maar niet zo invloedrijk als sommige diehard Queenfans durven te beweren.
3. Pearl Jam
Muse wordt vaak de beste liveband van het moment genoemd, wel ik begrijp het niet. Weinig variatie in stem en gitaarspel en ook de bas- en drumlijnen zijn oninteressant. Het enige positieve is de klassieke invloed. Alleen hun laatste album weet me wat te boeien.
2. Queen
Enkele goede hits en albums, maar meer niet. Steengoede liveband, maar niet zo invloedrijk als sommige diehard Queenfans durven te beweren.
3. Pearl Jam
0
geplaatst: 16 april 2008, 20:44 uur
Pearl Jam??
Hier ook graag uitleg bij.. Nou ben ik zelf een aardige PJ fan, maar ik vraag me af hoe je deze band nou overschat kunt noemen?
Een van de weinige No-nonsense bands!! Daarnaast zijn ze live toch echt onovertroffen!
Hier ook graag uitleg bij.. Nou ben ik zelf een aardige PJ fan, maar ik vraag me af hoe je deze band nou overschat kunt noemen?
Een van de weinige No-nonsense bands!! Daarnaast zijn ze live toch echt onovertroffen!
0
geplaatst: 16 april 2008, 20:57 uur
Hij zal ze vanwege zo'n uitspraken wel overschat vinden, lijkt mij.
0
geplaatst: 16 april 2008, 22:22 uur
mkrake schreef:
Pearl Jam??
Pearl Jam??
Ik vind PJ ook een overschatte band, en je geeft precies al aan waarom: no-nonsense. Prima rockbandje dus, maar voor mij heeft een echt briljante band juist wel net dat beetje 'nonsense'.
0
geplaatst: 16 april 2008, 23:15 uur
Hier kies ik voor
1 Radiohead
2 Nirvana
3 U2
Niet dat ze slecht zijn he, maar volgens de toplijsten hier vind ik ze totaal overschat.
1 Radiohead
2 Nirvana
3 U2
Niet dat ze slecht zijn he, maar volgens de toplijsten hier vind ik ze totaal overschat.
0
WernerGSF
geplaatst: 16 april 2008, 23:23 uur
musicboy schreef:
Hier kies ik voor
1 Radiohead
2 Nirvana
3 U2
Hier kies ik voor
1 Radiohead
2 Nirvana
3 U2
Les 1: kijk niet naar toplijsten!
0
geplaatst: 20 april 2008, 15:18 uur
1. creed
2. coldplay
3. sonata arctica (maar dan in positieve zin zeg maar)
2. coldplay
3. sonata arctica (maar dan in positieve zin zeg maar)
0
DonDijk
geplaatst: 21 april 2008, 12:27 uur
In positieve zin overschat..

Geef me een paar dagen bedenktijd.
0
geplaatst: 2 mei 2008, 23:52 uur
1. Nirvana
Ik vind alleen Smells Like Teen Spirit en Lithium goede nummers van hun, maar ik snap niet wat deze band zo invloedrijk maakte. Ik heb zelfs het idee dat men deze band goed begon te vinden vanwege de zelfmoord van Kurt Cobain (hopelijk trap ik niet mensen hiermee op hun tenen...).
2. Coldplay
Ik vind hun muziek saai, nietszeggend, te veel nummers van hun lijken op elkaar en ik vind het stemgeluid van Chris Martin irritant (vooral als hij falsetto zingt.. Oeh, daar kan ik echt niet tegen
).
3. Metallica
Begrijp me niet verkeerd; Ik vind Metallica een prima band en ze hebben veel geweldige nummers gemaakt (Enter Sandman, One, Fade To Black, Master Of Pupptes). Maar ik snap niet dat op vrijwel elke metalsite al hun albums in de top 10 metalalbums te vinden zijn. Zo geniaal vind ik hun albums niet, maar dat ligt er ook aan dat ik een heel album van hun gewoon niet trek (met uitzondering van Ride The Lightning en enkele nummers van Master Of Puppets).
De muziek zit opzich goed in elkaar, maar het klinkt te geforceerd, het raakt me niet, er is geen 'ziel'. Bovendien ken ik veel betere metalbands (zoals Iron Maiden en Judas Priest, althans die vind IK beter).
Ik vind alleen Smells Like Teen Spirit en Lithium goede nummers van hun, maar ik snap niet wat deze band zo invloedrijk maakte. Ik heb zelfs het idee dat men deze band goed begon te vinden vanwege de zelfmoord van Kurt Cobain (hopelijk trap ik niet mensen hiermee op hun tenen...).
2. Coldplay
Ik vind hun muziek saai, nietszeggend, te veel nummers van hun lijken op elkaar en ik vind het stemgeluid van Chris Martin irritant (vooral als hij falsetto zingt.. Oeh, daar kan ik echt niet tegen
).3. Metallica
Begrijp me niet verkeerd; Ik vind Metallica een prima band en ze hebben veel geweldige nummers gemaakt (Enter Sandman, One, Fade To Black, Master Of Pupptes). Maar ik snap niet dat op vrijwel elke metalsite al hun albums in de top 10 metalalbums te vinden zijn. Zo geniaal vind ik hun albums niet, maar dat ligt er ook aan dat ik een heel album van hun gewoon niet trek (met uitzondering van Ride The Lightning en enkele nummers van Master Of Puppets).
De muziek zit opzich goed in elkaar, maar het klinkt te geforceerd, het raakt me niet, er is geen 'ziel'. Bovendien ken ik veel betere metalbands (zoals Iron Maiden en Judas Priest, althans die vind IK beter).
* denotes required fields.