Muziek / Toplijsten en favorieten / Mijn Meest overschatte band top3
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2008, 16:29 uur
Tool staat in de rate your music site (ook niet zaligmakend, maar wel veel meer stemmers uit geheel de wereld) niet eens in de top100.. dan is het contrast wel erg groot met hier. PT is blijkbaar wel populair bij sommigen, maar ik zie ze niet terug hoog in de lijstjes. Maar dit soort top3's is natuurlijk totaal speculatief en subjectief 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 januari 2008, 16:35 uur
Als je onder progliefhebbers gaat rondvragen, zullen er wel wat meer mensen rondlopen die Porcupine Tree als overschat ervaren. Naastgetekende hoort daar overigens niet toe.
0
geplaatst: 9 januari 2008, 18:16 uur
0
Spijtoptant
geplaatst: 9 januari 2008, 18:59 uur
1 The Smiths/Morrissey
2 Joy Division
3 Radiohead
2 Joy Division
3 Radiohead
0
geplaatst: 9 januari 2008, 19:25 uur
1. Tool
2. Queen
3. The Cure
En dan heb ik Pink Floyd. Metallica, U2, Muse, Genesis en Prince nog niet genoemd.
2. Queen
3. The Cure
En dan heb ik Pink Floyd. Metallica, U2, Muse, Genesis en Prince nog niet genoemd.
0
Lost Highway
geplaatst: 9 januari 2008, 19:29 uur
Coldplay ( niet slecht, maar twee keer top 10, kom nou... )
Eminem ( Niet echt een band natuurlijk, in mijn ogen wel de meest overschatte popmuzikant ooit )
RHCP ( Ik heb dat nooit begrepen dat deze jongens zo geniaal en vernieuwend worden bevonden, volgens mijn gehoor maken ze al jaren dezelfde muziek )
Eminem ( Niet echt een band natuurlijk, in mijn ogen wel de meest overschatte popmuzikant ooit )
RHCP ( Ik heb dat nooit begrepen dat deze jongens zo geniaal en vernieuwend worden bevonden, volgens mijn gehoor maken ze al jaren dezelfde muziek )
0
WernerGSF
geplaatst: 9 januari 2008, 19:34 uur
levenvergeten schreef:
1. Tool
2. Queen
3. The Cure
1. Tool
2. Queen
3. The Cure
Queen is eerder ondergewaardeerd
0
WernerGSF
geplaatst: 9 januari 2008, 19:47 uur
als je kijkt naar Queen II en Sheer Heart Attack dat die niet eens in de top250 staan, en dan A Night at the Opera ineens wel
0
geplaatst: 9 januari 2008, 21:20 uur
Ik vind (ongeveer) 3,90 een veels te hoog gemiddelde voor zowel Night at the Opera, Queen II, Sheer Heart Attack als Day at the Races. Plus het feit dat Queen II wél in de top250 staat(op 156), en dan óók nog Innuendo.
0
Davez
geplaatst: 10 januari 2008, 00:56 uur
1) Iron Maiden/Tool/ Porcupine Tree/ Blackfield en U2
2)Dream Theater/Pantera/Queensryche
3)Muse/Blur/Who/Beach Boys/Byrds (laatste plaat vond ik wel sterk)
Buiten U2 hebben deze bands wel degelijke muziek gemaakt maar ze hoeven voor mijn part de hemel niet ingeprezen te worden.
2)Dream Theater/Pantera/Queensryche
3)Muse/Blur/Who/Beach Boys/Byrds (laatste plaat vond ik wel sterk)
Buiten U2 hebben deze bands wel degelijke muziek gemaakt maar ze hoeven voor mijn part de hemel niet ingeprezen te worden.
0
geplaatst: 10 januari 2008, 09:04 uur
Dire Straits op 3 is niet terecht. Wel een waardeloze band maar niet overgewaardeerd op MuMe. Daarom:
1. Pink Floyd
2. Neil Young
3. Nick Drake
1. Pink Floyd
2. Neil Young
3. Nick Drake
0
DonDijk
geplaatst: 10 januari 2008, 09:11 uur
Nee,eerder:
1. Interpol
2. Suede
3. Coldplay
je zal ze maar alledrie in je top-10 hebben..
1. Interpol
2. Suede
3. Coldplay
0
geplaatst: 10 januari 2008, 09:15 uur
DonDijk schreef:
Nee,eerder:
1. Interpol
2. Suede
3. Coldplay
Nee,eerder:
1. Interpol
2. Suede
3. Coldplay
Ik ook van jou Don

0
geplaatst: 10 januari 2008, 12:27 uur
DonDijk schreef:
Nee,eerder:
1. Interpol
2. Suede
3. Coldplay
Nee,eerder:
1. Interpol
2. Suede
3. Coldplay
Sorry maar Suede is echt niet overgewaardeerd. Ze hebben niet zoveel stemmen en staan met geen enkel album in de top 250.
0
geplaatst: 10 januari 2008, 12:30 uur
Ik heb het over bands hier op musicmeter
1) Sufjan stevens (ook wel suffe jan stevens genoemd)
2) Joanna Newsom (vreselijk)
3) Tool
1) Sufjan stevens (ook wel suffe jan stevens genoemd)
2) Joanna Newsom (vreselijk)
3) Tool
0
DonDijk
geplaatst: 10 januari 2008, 12:37 uur
dircky007 schreef:
Sorry maar Suede is echt niet overgewaardeerd. Ze hebben niet zoveel stemmen en staan met geen enkel album in de top 250.
(quote)
overgewaardeerd door bepaalde users dan...

0
geplaatst: 10 januari 2008, 12:41 uur
gekeken naar de top 250 hier:
1. Radiohead
2. Coldplay
3. Tool
1. Radiohead
2. Coldplay
3. Tool
0
geplaatst: 10 januari 2008, 14:10 uur
Aangezien ik nu toch niks te doen heb, heb ik even gekeken welke bands tot nu toe de meeste nominaties hebben gekregen:
Tool staat strak op één, gevolgd door Radiohead en The Cure.
ps. Pink Floyd is vijf keer genomineerd en alle vijf de keren op de eerste plaats.
ps. Pink Floyd is vijf keer genomineerd en alle vijf de keren op de eerste plaats.
0
DonDijk
geplaatst: 10 januari 2008, 14:36 uur
Joy4ever schreef:
Aangezien ik nu toch niks te doen heb, heb ik even gekeken welke bands tot nu toe de meeste nominaties hebben gekregen:
en Suede?
0
geplaatst: 10 januari 2008, 14:41 uur
Joy4ever schreef:
Ik weet dat je het niet leuk vind, maar eh.. Coldplay is vaker genoemd als The Cure bijvoorbeeld

0
geplaatst: 10 januari 2008, 14:46 uur
orbit schreef:
Ik weet dat je het niet leuk vind, maar eh.. Coldplay is even vaak genoemd als The Cure bijvoorbeeld
(quote)
Ik weet dat je het niet leuk vind, maar eh.. Coldplay is even vaak genoemd als The Cure bijvoorbeeld

Zeven om zes als ik goed heb geteld, sommigen hebben correcties aangebracht. En ik zie liever Coldplay op drie dan The Cure Orbit. Om de eenvoudige reden dat ik The Cure veel beter vind en ze op MuMe zeker niet overgewaardeerd vind, dit itt Coldplay.
0
geplaatst: 10 januari 2008, 14:48 uur
Joy4ever schreef:
Zeven om zes als ik goed heb geteld, sommigen hebben correcties aangebracht. En ik zie liever Coldplay op drie dan The Cure Orbit. Om de eenvoudige reden dat ik The Cure veel beter vind en ze op MuMe zeker niet overgewaardeerd vind, dit itt Coldplay.
(quote)
Beste Joy, The Cure is slechts zes keer genoemd (je telt Lukas dubbel, die heeft namelijk zijn volgorde een keer aangepast), Coldplay 8 keer, en Radiohead zelfs 9 keer(!!). Ik zou nog maar eens leren tellen

* denotes required fields.