Muziek / Toplijsten en favorieten / 1990 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
zoeken in:
0
Martial
geplaatst: 17 januari 2017, 11:21 uur
Al het enthousiasme van Hans ten spijt ga ik Barbarism Begins At Home van The Smiths niet meenemen met de puntentelling, ten eerste zitten we inmiddels in 1986 en is deze single vrij "oud" en er komen dit jaar nog genoeg nummers van The Smiths aan die ongetwijfeld de week en jaarlijst gaan halen 
Wat dat betreft ben ik het wel met vigil z'n reactie eens.

Wat dat betreft ben ik het wel met vigil z'n reactie eens.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 11:44 uur
In 88 ook een single in de UK 
Heerlijke track hoor, daar niet van

Heerlijke track hoor, daar niet van

0
geplaatst: 17 januari 2017, 12:56 uur
Er komen wel vaker singles later aan de beurt dan de hele specifieke releasedatum in een land. Zoals bekend, kan het per land per single verschillen, zijn er re-releases waardoor verschillende data kunnen ontstaan en zou het nummer ook 10 weken in mijn eigen tiplijst hebben kunnen staan.
Chronologisch gezien komt het van Meat is Murder af, zijn eerst andere nummers aan de beurt geweest (in andere landen verschenen) en is er nog geen nieuw album.
Ik maak mij daar niet druk over.
Er zijn aanhoudend onderlinge verschillen tussen veel landen waarbij heel vaak tegelijkertijd verschillende nummers van één artiest worden uitgebracht. Ik noteer gewoon wat er wordt uitgebracht en zet ze dan na elkaar in mijn lijst, niet tegelijkertijd. The Smiths hadden zoveel hits die voor gingen, vandaar nu pas Barbarism.
Chronologisch gezien komt het van Meat is Murder af, zijn eerst andere nummers aan de beurt geweest (in andere landen verschenen) en is er nog geen nieuw album.
Ik maak mij daar niet druk over.
Er zijn aanhoudend onderlinge verschillen tussen veel landen waarbij heel vaak tegelijkertijd verschillende nummers van één artiest worden uitgebracht. Ik noteer gewoon wat er wordt uitgebracht en zet ze dan na elkaar in mijn lijst, niet tegelijkertijd. The Smiths hadden zoveel hits die voor gingen, vandaar nu pas Barbarism.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 13:01 uur
Ik heb daar gelukkig geen last van. The Smiths had ik toen nog nooit van gehoord
Gedoe allemaal.
Er zit voor 1986 wel een kans ik dat ik een enkele single mee ga nemen.
Gedoe allemaal. Er zit voor 1986 wel een kans ik dat ik een enkele single mee ga nemen.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 13:45 uur
Ben het met musician eens. Het komt regelmatig voor hier (en ook in de andere jaartopics) dat we met oudere songs spelen, dus waarom dat nu opeens een probleem zou zijn begrijp ik niet helemaal.
Ik neem hem in elk geval 'gewoon' over al zal hij niet zo hoog komen als bij Hans, denk ik
Ik neem hem in elk geval 'gewoon' over al zal hij niet zo hoog komen als bij Hans, denk ik

0
geplaatst: 17 januari 2017, 14:17 uur
Niet opnemen in de weeklijst lijkt mij vrij dictatoriaal
. Wie weet zien we ons dan straks genoodzaakt ons af te scheiden en een ander topic te starten 
. Wie weet zien we ons dan straks genoodzaakt ons af te scheiden en een ander topic te starten 
0
geplaatst: 17 januari 2017, 14:31 uur
Op allerlei splintergroeperingen zitten we hier niet te wachten 

0
geplaatst: 17 januari 2017, 14:38 uur
ow prima, laat ik deze week de debuutsingle van Marillion binnen komen. Komt weliswaar van eind 82 maar toen speelde ik nog niet mee en voorlopig ook geen single meer van deze band.
Wie doet er met mij mee?
Single is een jaar oud, dat heeft toch helemaal niets met 1986 te maken. Alles lijkt te mogen zodra het om The Smiths gaat lijkt het wel
Wie doet er met mij mee?
Single is een jaar oud, dat heeft toch helemaal niets met 1986 te maken. Alles lijkt te mogen zodra het om The Smiths gaat lijkt het wel

0
geplaatst: 17 januari 2017, 14:45 uur
Songs zomaar binnen laten komen van voordat je meespeelde slaat natuurlijk nergens op en is hier ook niet aan de hand.
Dit is een single die in 1985 over het hoofd is gezien en nu alsnog een kans krijgt.
Dit gebeurt elk jaar meerdere keren in dit topic en de andere topics ook. Dat heeft niks met 'The Smiths' te maken.
De nummer 4 uit de huidige weeklijst komt ook uit juli 85 en is ook eerder over het hoofd gezien en werd dus na de vorige twee singles gebracht.
Hetzelfde gebeurt hier ook, niks meer en niks minder.
Ik begrijp de 'ophef' eerlijk gezegd niet
Dit is een single die in 1985 over het hoofd is gezien en nu alsnog een kans krijgt.
Dit gebeurt elk jaar meerdere keren in dit topic en de andere topics ook. Dat heeft niks met 'The Smiths' te maken.
De nummer 4 uit de huidige weeklijst komt ook uit juli 85 en is ook eerder over het hoofd gezien en werd dus na de vorige twee singles gebracht.
Hetzelfde gebeurt hier ook, niks meer en niks minder.
Ik begrijp de 'ophef' eerlijk gezegd niet

1
geplaatst: 17 januari 2017, 15:00 uur
dat was ook verder geen gewone single toch? Promo enkel of zit ik fout?
Verder moet je misschien het verhaal nog maar eens lezen van Hans want het is helemaal geen vergeten single het is een single uit een tijd dat er blijkbaar vele singles van de band verschenen en die heeft hij opgespaard tot het even was rustig qua single releases van The Smiths. Ik vind dat vreemd, ik hoop dat ik dat mag zeggen.
maar goed, het is niet mijn topic dus als iedereen triomfantelijk met elkaar mee doet hebben we in ieder geval op korte termijn een nieuwe nummer 1. Weliswaar eentje uit januari 1985 maar dat maakt niet uit.
Verder moet je misschien het verhaal nog maar eens lezen van Hans want het is helemaal geen vergeten single het is een single uit een tijd dat er blijkbaar vele singles van de band verschenen en die heeft hij opgespaard tot het even was rustig qua single releases van The Smiths. Ik vind dat vreemd, ik hoop dat ik dat mag zeggen.
maar goed, het is niet mijn topic dus als iedereen triomfantelijk met elkaar mee doet hebben we in ieder geval op korte termijn een nieuwe nummer 1. Weliswaar eentje uit januari 1985 maar dat maakt niet uit.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 15:15 uur
Voor mij was het in elk geval een vergeten single, anders had ik hem vorig jaar zeker gebracht 
Wat Hans' beweegredenen verder ook zijn geweest, het lijkt mij legitiem om na de populaire singles van een album nog een derde single van dat album te brengen als het een favoriet van je is. Zeker als het om een promo of niet algemeen bekende single als A Night Like This of Barbarism gaat. De precieze releasedate is dan vaak niet bekend, en zoals Hans ook aangeeft, verschilt ook nog eens sterk van land tot land.
Pas in 1988 komt er een officiele UK-release. Ik zou het juist vreemd vinden als hij dan gebracht zou worden, hoewel we dat ook vaak genoeg meemaken in deze topics. En het zou helemaal vreemd zijn als zo'n nummer - populair bij enkelen hier - helemaal niet in de lijsten zou voorkomen. Ik ben dus blij dat hij gebracht is.
En nee, tot nummer 1 zal deze het zeker niet schoppen, want zo triomfantelijk doet volgens mij niet iedereen mee

Wat Hans' beweegredenen verder ook zijn geweest, het lijkt mij legitiem om na de populaire singles van een album nog een derde single van dat album te brengen als het een favoriet van je is. Zeker als het om een promo of niet algemeen bekende single als A Night Like This of Barbarism gaat. De precieze releasedate is dan vaak niet bekend, en zoals Hans ook aangeeft, verschilt ook nog eens sterk van land tot land.
Pas in 1988 komt er een officiele UK-release. Ik zou het juist vreemd vinden als hij dan gebracht zou worden, hoewel we dat ook vaak genoeg meemaken in deze topics. En het zou helemaal vreemd zijn als zo'n nummer - populair bij enkelen hier - helemaal niet in de lijsten zou voorkomen. Ik ben dus blij dat hij gebracht is.
En nee, tot nummer 1 zal deze het zeker niet schoppen, want zo triomfantelijk doet volgens mij niet iedereen mee

0
geplaatst: 17 januari 2017, 15:19 uur
Week 3:
01 02 11 One Thousand Violins - Halcyon Days #1
02 03 06 The Jacobites - Pin Your Heart To Me
03 01 07 The Cure - A Night Like This #1
04 05 04 A-ha - The Sun Always Shines On TV
05 07 09 Sandra - In the Heat of the Night
06 08 05 The Wake - Of The Matter
07 10 06 The Lucy Show - Ephemeral (This Is No Heaven)
08 14 04 Lloyd Cole and the Commotions - Rich
09 16 04 Suzanne Vega - Knight Moves
10 04 11 Pet Shop Boys - West End Girls #1
11 11 08 The Pastels - I'm Allright With You
12 12 07 The Brilliant Corners - Rambling Rose
13 25 02 The Feelies - The High Road
14 ---- 01 Prefab Sprout - Johnny Johnny
15 06 10 Dream Academy - Please Please Please Let Me Get What I Want
16 18 05 Game Theory - Erica's Word
17 19 08 Blue Murder - Talk Talk Talk
18 20 03 Billy Bragg - Days Like These
19 21 03 Fine Young Cannibals - Suspicious Minds
20 09 12 The Church - Already Yesterday #1
21 26 02 Television Personalities - How I Learned To Love the Bomb
22 27 02 Lloyd Cole and the Commotions - Cut Me Down
23 28 02 The Bangles - Manic Monday
24 29 02 Suzanne Vega - Small Blue Thing
25 ---- 01 The Smiths - Barbarism Begint At Home
26 ---- 01 The Mighty Lemon Drops - Like An Angel
27 ---- 01 Fra Lippo Lippi - Shouldn't Have To Be Like That
28 ---- 01 Cock Robin - The Promise You Made
29 ---- 01 The Bible - Graceland
30 ---- 01 Public Image Ltd - Rise
Verdwenen:
Meat Whiplash - Don't Slip Up (11 wk)
Ken Laszlo - Tonight (1 wk)
Sting - Russians (9 wk)
Eyeless in Gaza - Welcome Now (11 wk)
David Sylvian - Words with the Shaman (6 wk)
Talk Talk - Life's What You Make It (8 wk)
Able Tasmans - Patrick's Mother (5 wk)
01 02 11 One Thousand Violins - Halcyon Days #1
02 03 06 The Jacobites - Pin Your Heart To Me
03 01 07 The Cure - A Night Like This #1
04 05 04 A-ha - The Sun Always Shines On TV
05 07 09 Sandra - In the Heat of the Night
06 08 05 The Wake - Of The Matter
07 10 06 The Lucy Show - Ephemeral (This Is No Heaven)
08 14 04 Lloyd Cole and the Commotions - Rich
09 16 04 Suzanne Vega - Knight Moves
10 04 11 Pet Shop Boys - West End Girls #1
11 11 08 The Pastels - I'm Allright With You
12 12 07 The Brilliant Corners - Rambling Rose
13 25 02 The Feelies - The High Road
14 ---- 01 Prefab Sprout - Johnny Johnny
15 06 10 Dream Academy - Please Please Please Let Me Get What I Want
16 18 05 Game Theory - Erica's Word
17 19 08 Blue Murder - Talk Talk Talk
18 20 03 Billy Bragg - Days Like These
19 21 03 Fine Young Cannibals - Suspicious Minds
20 09 12 The Church - Already Yesterday #1
21 26 02 Television Personalities - How I Learned To Love the Bomb
22 27 02 Lloyd Cole and the Commotions - Cut Me Down
23 28 02 The Bangles - Manic Monday
24 29 02 Suzanne Vega - Small Blue Thing
25 ---- 01 The Smiths - Barbarism Begint At Home
26 ---- 01 The Mighty Lemon Drops - Like An Angel
27 ---- 01 Fra Lippo Lippi - Shouldn't Have To Be Like That
28 ---- 01 Cock Robin - The Promise You Made
29 ---- 01 The Bible - Graceland
30 ---- 01 Public Image Ltd - Rise
Verdwenen:
Meat Whiplash - Don't Slip Up (11 wk)
Ken Laszlo - Tonight (1 wk)
Sting - Russians (9 wk)
Eyeless in Gaza - Welcome Now (11 wk)
David Sylvian - Words with the Shaman (6 wk)
Talk Talk - Life's What You Make It (8 wk)
Able Tasmans - Patrick's Mother (5 wk)
1
geplaatst: 17 januari 2017, 15:19 uur
Drie keer nummer 1 is niet genoeg zie ik nu inderdaad 
Maar we kunnen denk ik wel vaststellen dat de heren van The Smiths er qua singles best een onoverzichtelijk potje van maakte
wil iemand mij wel waarschuwen zodra we Panic gaan spelen, hij staat bij mij nu voor de 2de week van juli maar ja wat is daar nog van waar

Maar we kunnen denk ik wel vaststellen dat de heren van The Smiths er qua singles best een onoverzichtelijk potje van maakte
wil iemand mij wel waarschuwen zodra we Panic gaan spelen, hij staat bij mij nu voor de 2de week van juli maar ja wat is daar nog van waar
1
geplaatst: 17 januari 2017, 15:25 uur
Bigmouth 22 mei, Panic 21 juli en Ask 20 oktober staan vast.
Some Girls Are Bigger Than Other en There Is a Light That Never Goes Out zijn minder officieel en kunnen nog daaromheen, tussendoor of nadien worden opgenomen.
Mag ook door jou
Some Girls Are Bigger Than Other en There Is a Light That Never Goes Out zijn minder officieel en kunnen nog daaromheen, tussendoor of nadien worden opgenomen.
Mag ook door jou

0
geplaatst: 17 januari 2017, 16:22 uur
Dat is aardig van je , Some girls maakt ook nog wel kans. Dat is wel een leuk liedje 

0
geplaatst: 17 januari 2017, 17:38 uur
"Some girls" heeft weer een uniek Duitse achtergrond. Waarom de Duitsers bij deze band altijd een beetje uit de pas willen lopen?
Het nummer is in juni verschenen. Big Mouth, van mei, hebben de Duitsers dan weer niet op single gezet.
We komen daar nog in de problemen. Voor juli staat Panic al weer klaar, van het bonte verzamelalbum The World won't listen, net als opvolger Ask (oktober). Kort daarna zal voor een groot deel het nieuwe album Strangeways here we come op single worden gezet.
Dus dat wordt nog ingewikkeld voor Some girls. Misschien toch eind juni, een maand na Big Mouth, met de mogelijkheid dat eind juli Panic de derde single van The Smiths in je lijst is.
Het nummer is in juni verschenen. Big Mouth, van mei, hebben de Duitsers dan weer niet op single gezet.
We komen daar nog in de problemen. Voor juli staat Panic al weer klaar, van het bonte verzamelalbum The World won't listen, net als opvolger Ask (oktober). Kort daarna zal voor een groot deel het nieuwe album Strangeways here we come op single worden gezet.
Dus dat wordt nog ingewikkeld voor Some girls. Misschien toch eind juni, een maand na Big Mouth, met de mogelijkheid dat eind juli Panic de derde single van The Smiths in je lijst is.

0
geplaatst: 17 januari 2017, 18:29 uur
Nee, ik ben daarin een grote uitzondering. Bigmouth (en ook There is a Light) vind ik helemaal niets.
0
Martial
geplaatst: 17 januari 2017, 19:19 uur
luigifort schreef:
Je hoeft je niet af te scheiden, want ik hou het zelf voor gezien.
Ik ben er gelijk klaar mee.
Mag jij de weeklijst overnemen dan weet je gelijk hoeveel werk het is en mij betichten van dictoriaal gedrag, man je kent me niet eens!
0
geplaatst: 17 januari 2017, 20:24 uur
Er mogen over dit soort zaken best over en weer standpunten worden uitgewisseld, ik heb de mijne gegeven.
Het gegeven blijft, dat per land per single een aparte releasedatum kan worden gehanteerd. Zolang je daar ongeveer in de buurt bij blijft, is het verdedigbaar. Volgens mij heb ik eerder dit jaar singles geen kans gegeven om ze, nadat ze opnieuw in een hitlijst binnenkwamen, daarna alsnog te kiezen voor een notering.
Het kan zijn, dat je het nummer op dat moment beter vond of omdat het destijds op dat tijdstip beter in je herinnering past.
Dat soort creatieve vrijheden moet mogelijk blijven. En of de keuze dan wordt gevolgd of puntloos blijft in de telling van de week, daar ga ik niet over steggelen. De impact die het dan heeft was in het geheel niet voorzien.
Ik kan mij niet heugen recent te zijn gevallen over noteringen van anderen in hun lijst, ik ben de laatste die daar iemand op afrekent of die daar zelfs per nummer onderzoek naar doet.
Overigens had ik nog geweldige andere binnenkomers, dáár heb ik dan weer niemand over gehoord!
Het gegeven blijft, dat per land per single een aparte releasedatum kan worden gehanteerd. Zolang je daar ongeveer in de buurt bij blijft, is het verdedigbaar. Volgens mij heb ik eerder dit jaar singles geen kans gegeven om ze, nadat ze opnieuw in een hitlijst binnenkwamen, daarna alsnog te kiezen voor een notering.
Het kan zijn, dat je het nummer op dat moment beter vond of omdat het destijds op dat tijdstip beter in je herinnering past.
Dat soort creatieve vrijheden moet mogelijk blijven. En of de keuze dan wordt gevolgd of puntloos blijft in de telling van de week, daar ga ik niet over steggelen. De impact die het dan heeft was in het geheel niet voorzien.
Ik kan mij niet heugen recent te zijn gevallen over noteringen van anderen in hun lijst, ik ben de laatste die daar iemand op afrekent of die daar zelfs per nummer onderzoek naar doet.
Overigens had ik nog geweldige andere binnenkomers, dáár heb ik dan weer niemand over gehoord!

0
geplaatst: 17 januari 2017, 20:29 uur
Nou, The Mighty Lemon Drops met Light My Angel heb ik anders gelijk overgenomen. 
Klassesingle

Klassesingle

0
geplaatst: 17 januari 2017, 20:29 uur
Je hebt helemaal gelijk Hans, nou daar ga ik:
Stereotomy, een prima lied met een heerlijke drive van een verder waardeloos album (op het mooie Limelight na)
Stereotomy, een prima lied met een heerlijke drive van een verder waardeloos album (op het mooie Limelight na)

0
geplaatst: 17 januari 2017, 20:35 uur

En Limelight wordt ook nog een single en de Mighty Lemon Drops zullen in 1986 ook nadrukkelijk met meer nummers aanwezig zijn!
Wordt een geweldig jaar, maar geloof dat ook al te hebben geschreven...

0
geplaatst: 17 januari 2017, 20:40 uur
Enige vrijheid lijkt mij ook wenselijk. Zeker aan het begin van een jaar zoals 86 nu. Op RYM oa. zijn talloze singles te vinden zonder tijdsaanduiding...dus ze kunnen net zo goed in Januari 85 als December 85 uitgekomen zijn.
Barbarism kan dus best (ook al is daarvan de releasedate wel ongeveer bekend)..een Marillion single van halverwege 85 zou ook mogen evenals welk nummer dan ook.
Barbarism kan dus best (ook al is daarvan de releasedate wel ongeveer bekend)..een Marillion single van halverwege 85 zou ook mogen evenals welk nummer dan ook.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 21:33 uur
luigifort schreef:
Jij moet echt nodig de politiek in Niet opnemen in de weeklijst lijkt mij vrij dictatoriaal
Misschien een ieder een eigen 1986 topic.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 21:45 uur
Ik snap dat RYM-gedoe van jullie dan weer niet. Gewoon de top 40/Billboard en UK Hits aanhouden. Da's meer dan genoeg 

0
geplaatst: 20 januari 2017, 10:17 uur
Week 3
01. (03.) a-Ha – The Sun Always Shines on TV #1
02. (01.) Stan Ridgway - The Big Heat #1
03. (04.) Sandra - In The Heat Of The Night
04. (02.) Marillion – Heart of Lothian #5
05. (08.) Talk Talk - Life's What You Make It
06. (06.) Icehouse - No Promises
07. (05.) Pet Shop Boys – West End Girls
08. (10.) Mr. Mister – Kyrie
09. (09.) Nik Kershaw – When a Heart Beat
10. (11.) Moses - We Just
11. (12.) Sting - Russians
12. (07.) Mike Oldfield - Pictures in the Dark
13. (23.) Ken Laszlo - Tonight
14. (29.) Fra Lippo Lippi - Shouldn't Have To Be Like That
15. (15.) Glen Frey – You Belong to the City
16. (17.) Drum Theatre - Eldorado
17. (18.) Weimar Gesang - Deceit
18. (19.) Bronski Beat - Hit That Perfect Beat
19. (21.) Level 42 - Leaving Me Now
20. (22.) The Cure - A Night Like This
21. (--) Public Image Ltd - Rise
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/4c/PiL_Rise.jpg/220px-PiL_Rise.jpg
22. (13.) New Order - Sub-Culture
23. (26.) Fine Young Cannibals - Suspicious Minds
24. (14.) Midge Ure – That Certain Smile
25. (16.) The Jesus and The Mary Chain - Just Like Honey
26. (27.) David Sylvian - Words with the Shaman
27. (30.) Feargal Sharkey - You Little Thief
28. (--) Cock Robin - The Promise You Made
29. (32.) Clannad ft. Bono - In A Lifetime
30. (--) The Bible - Graceland
31. (--) Simple Minds – Sanctify Yourself
32. (35.) The Bangles - Manic Monday
33. (--) Paul Hardcastle – Don’t Waste My Time
34. (--) The Alan Parsons Project - Stereotomy
35. (28.) Erasure – Heavenly Action
36. (34.) Suzanne Vega - Knight Moves
37. (31.) Able Tasmans - Patrick’s Mother
38. (24.) The Church - Already Yesterday
39. (--) Madness – Sweetest girl
40. (36.) Paul Hardcastle – Just for the Money
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6c/Simple_Minds-_Sanctify_Yourself.jpg/220px-Simple_Minds-_Sanctify_Yourself.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/98/Sweetest_Girl.jpg/220px-Sweetest_Girl.jpg
Verdwenen:
Double - The Captain Of Her Heart
Queen – One Vision
Orchestral Manoeuvres in the Dark - La Femme Accident #1
Associates – Take me to the Girl
The Waterboys - The Whole of the Moon
Labyrinth - Help me out
The Waterboys - Don't Bang the Drum #2
01. (03.) a-Ha – The Sun Always Shines on TV #1
02. (01.) Stan Ridgway - The Big Heat #1
03. (04.) Sandra - In The Heat Of The Night
04. (02.) Marillion – Heart of Lothian #5
05. (08.) Talk Talk - Life's What You Make It
06. (06.) Icehouse - No Promises
07. (05.) Pet Shop Boys – West End Girls
08. (10.) Mr. Mister – Kyrie
09. (09.) Nik Kershaw – When a Heart Beat
10. (11.) Moses - We Just
11. (12.) Sting - Russians
12. (07.) Mike Oldfield - Pictures in the Dark
13. (23.) Ken Laszlo - Tonight
14. (29.) Fra Lippo Lippi - Shouldn't Have To Be Like That
15. (15.) Glen Frey – You Belong to the City
16. (17.) Drum Theatre - Eldorado
17. (18.) Weimar Gesang - Deceit
18. (19.) Bronski Beat - Hit That Perfect Beat
19. (21.) Level 42 - Leaving Me Now
20. (22.) The Cure - A Night Like This
21. (--) Public Image Ltd - Rise
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/4c/PiL_Rise.jpg/220px-PiL_Rise.jpg
22. (13.) New Order - Sub-Culture
23. (26.) Fine Young Cannibals - Suspicious Minds
24. (14.) Midge Ure – That Certain Smile
25. (16.) The Jesus and The Mary Chain - Just Like Honey
26. (27.) David Sylvian - Words with the Shaman
27. (30.) Feargal Sharkey - You Little Thief
28. (--) Cock Robin - The Promise You Made
29. (32.) Clannad ft. Bono - In A Lifetime
30. (--) The Bible - Graceland
31. (--) Simple Minds – Sanctify Yourself
32. (35.) The Bangles - Manic Monday
33. (--) Paul Hardcastle – Don’t Waste My Time
34. (--) The Alan Parsons Project - Stereotomy
35. (28.) Erasure – Heavenly Action
36. (34.) Suzanne Vega - Knight Moves
37. (31.) Able Tasmans - Patrick’s Mother
38. (24.) The Church - Already Yesterday
39. (--) Madness – Sweetest girl
40. (36.) Paul Hardcastle – Just for the Money
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6c/Simple_Minds-_Sanctify_Yourself.jpg/220px-Simple_Minds-_Sanctify_Yourself.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/98/Sweetest_Girl.jpg/220px-Sweetest_Girl.jpg
Verdwenen:
Double - The Captain Of Her Heart
Queen – One Vision
Orchestral Manoeuvres in the Dark - La Femme Accident #1
Associates – Take me to the Girl
The Waterboys - The Whole of the Moon
Labyrinth - Help me out
The Waterboys - Don't Bang the Drum #2
1
Martial
geplaatst: 21 januari 2017, 12:31 uur
Top 40 - Week 3
01 (09) 02 Clannad - In A Lifetime
02 (05) 06 The Lucy Show - Ephemeral (This Is No Heaven)
03 (01) 05 A-Ha - The Sun Always Shines On T.V.
04 (04) 05 Stan Ridgway - The Big Heat
05 (18) 02 Fra Lippo Lippi - Shouldn't Have To Be Like That
06 (06) 07 Moses - We Just
07 (07) 06 Mr. Mister - Kyrie
08 (10) 03 Ken Laszlo - Tonight
09 (03) 09 Talk Talk - Life's What You Make It
10 (02) 07 Icehouse - No Promises
11 (11) 06 Here's Johnny - Idlewild
12 (13) 07 Alisha - Baby Talk
13 (08) 09 Billy Ocean - When The Going Gets Tough, The Tough Get Going
14 (12) 08 Level 42 - Leaving Me Now
15 (17) 04 Starship - Sara
16 (24) 02 Prefab Sprout - Johnny Johnny
17 ( -- ) 01 Electric Light Orchestra - Calling America
18 (20) 03 ABC - Ocean Blue
19 (15) 07 The Cure - A Night Like This
20 (29) 02 Chris Isaak - Livin' For Your Lover
http://streamd.hitparade.ch/cover/200/electric_light_orchestra-calling_america_s.jpg
21 (21) 04 Sly Fox - Let's Go All The Way
22 (22) 03 Fine Young Cannibals - Suspicious Minds
23 (14) 07 Gene Loves Jezebel - Desire (Come And Get It)
24 (16) 11 Sting - Russians
25 ( -- ) 01 Arcadia - Goodbye Is Forever
26 ( -- ) 01 Simple Minds - Sanctify Yourself
27 (28) 03 Sade - Is It A Crime?
28 (34) 02 Heart - These Dreams
29 (19) 11 Simply Red - Holding Back The Years
30 ( -- ) 01 Paul Hardcastle - Don't Waste My Time
http://streamd.hitparade.ch/cover/200/arcadia-goodbye_is_forever_s.jpg
31 (25) 04 Suzanne Vega - Knight Moves
32 (23) 06 Maarten Peters - Away (Don't Leave Me Here Alone) +
33 (27) 04 Neil Young - Get Back To The Country
34 ( -- ) 01 John Cougar Mellencamp - R.O.C.K. In The U.S.A.
35 (39) 02 Don Dixon - Southside Girl
36 (26) 10 The Dream Academy - Please Please Please Let Me Get What I Want
37 ( -- ) 01 Mai Tai - Female Intuition +
38 (40) 02 James Brown - Living In America
39 (30) 05 Erste Allgemeine Verunsicherung - Ba Ba Banküberfall
40 (32) 11 Mike & The Mechanics - Silent Running (On Dangerous Ground)
http://streamd.hitparade.ch/cover/200/mai_tai-female_intuition_s.jpg
But I'm just talking to a satellite lite lite lite lite lite ......
01 (09) 02 Clannad - In A Lifetime
02 (05) 06 The Lucy Show - Ephemeral (This Is No Heaven)
03 (01) 05 A-Ha - The Sun Always Shines On T.V.
04 (04) 05 Stan Ridgway - The Big Heat
05 (18) 02 Fra Lippo Lippi - Shouldn't Have To Be Like That
06 (06) 07 Moses - We Just
07 (07) 06 Mr. Mister - Kyrie
08 (10) 03 Ken Laszlo - Tonight
09 (03) 09 Talk Talk - Life's What You Make It
10 (02) 07 Icehouse - No Promises
11 (11) 06 Here's Johnny - Idlewild
12 (13) 07 Alisha - Baby Talk
13 (08) 09 Billy Ocean - When The Going Gets Tough, The Tough Get Going
14 (12) 08 Level 42 - Leaving Me Now
15 (17) 04 Starship - Sara
16 (24) 02 Prefab Sprout - Johnny Johnny
17 ( -- ) 01 Electric Light Orchestra - Calling America
18 (20) 03 ABC - Ocean Blue
19 (15) 07 The Cure - A Night Like This
20 (29) 02 Chris Isaak - Livin' For Your Lover
http://streamd.hitparade.ch/cover/200/electric_light_orchestra-calling_america_s.jpg
21 (21) 04 Sly Fox - Let's Go All The Way
22 (22) 03 Fine Young Cannibals - Suspicious Minds
23 (14) 07 Gene Loves Jezebel - Desire (Come And Get It)
24 (16) 11 Sting - Russians
25 ( -- ) 01 Arcadia - Goodbye Is Forever
26 ( -- ) 01 Simple Minds - Sanctify Yourself
27 (28) 03 Sade - Is It A Crime?
28 (34) 02 Heart - These Dreams
29 (19) 11 Simply Red - Holding Back The Years
30 ( -- ) 01 Paul Hardcastle - Don't Waste My Time
http://streamd.hitparade.ch/cover/200/arcadia-goodbye_is_forever_s.jpg
31 (25) 04 Suzanne Vega - Knight Moves
32 (23) 06 Maarten Peters - Away (Don't Leave Me Here Alone) +
33 (27) 04 Neil Young - Get Back To The Country
34 ( -- ) 01 John Cougar Mellencamp - R.O.C.K. In The U.S.A.
35 (39) 02 Don Dixon - Southside Girl
36 (26) 10 The Dream Academy - Please Please Please Let Me Get What I Want
37 ( -- ) 01 Mai Tai - Female Intuition +
38 (40) 02 James Brown - Living In America
39 (30) 05 Erste Allgemeine Verunsicherung - Ba Ba Banküberfall
40 (32) 11 Mike & The Mechanics - Silent Running (On Dangerous Ground)
http://streamd.hitparade.ch/cover/200/mai_tai-female_intuition_s.jpg
But I'm just talking to a satellite lite lite lite lite lite ......
* denotes required fields.