MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
Ik ook niet Grafmat, ken dat hele nummer niet eens terwijl ik toch wat aardig ken van ze

Grafmat schreef:
De binnenkomst van Kings of Leon, daar snap ik nou weer helemaal niks van...
Dat gaat over Back Down South wellicht? Prachtig nummer hoor, was het enige van de band in mijn lijst. Chicago is ook mooie binnenkomer. Stockholm Syndrome was dan weer een van de weinige Muse-singles die niet in mijn top 150 stond.

Ik zie trouwens meerdere nieuwkomers waar ik op gestemd heb. Leuk om mijn invloed te merken.

Volgende 50 zijn bekend.

Weer twee nieuwkomers uit mijn lijst

(62) The Show Must Go On [420, NEW]
(91) Formidable [427, NEW]
(109) Breaking the Habit [424, -50]

Nog steeds geen spoor van Butterflies and Hurricanes.

Yann Tiersen in de lijst had van mij niet gehoeven.

Nummer 450 en 415

Wel Blij met nieuwe binnekomers als Cortez The Killer, Babe, I'm Gonna Leave You en Close To The Edge

Gebruiker43757 schreef:

Yann Tiersen in de lijst had van mij niet gehoeven.

Het enige goede nummer in je post...

edit: Sterker nog, de beste van alle nieuwe binnenkomers tot nu toe.

422 vind ik ook verrassend. Erg mooi nummer, maar ook wel verrassend dat ie nu pas binnenkomt. Hoewel er wel meer oude nummers binnenkomen. Zo vind ik 461 ook een leuke verrassing.

Over 450 ben ik het eens met laxus11. Al is 447 net zo vreselijk.

447 vind ik wel mooi want dat vind ik hun beste

Racoon heeft best een paar leuke nummers gemaakt maar Love You More vind ik hun minste nummer. en Tsja ook nog Spinvis erbij maakt het helemaal treurig.

Ja, soms staan er echt onbegrijpelijke nummers tussen..

Ook bv. Hey Jude. Dat was na een lijstje of 70 een van de twee nummers uit de V500 die nog 0 keer genoemd was. Alle fans zijn blijkbaar laatstemmers.

450 en 447 zijn inderdaad wel heel vreselijk en ook 412 had echt niet gehoeven. Wel leuk om een jeugdfavoriet als Don't Speak te zien, .

En er zijn weer 50 nummers vrijgegeven...

Orinoco Radio: Verrukkelijke 500 - Jaar2014 - orinocoradio.nl

In dit blokje heel veel fijne nummers vind ik zelf... Ik hoop dat Onweerwolf hier tegen kan... :

400, 398, 397, 396, 392, 390. 386, 385, 382, 379 (er nog steeds bij!), 378, 369, 367 (!!), 362, en eigenlijk nog wel meer...

Het laatste blokje van 3 heeft me zéér verrast, by the way!

Verassende binnekomers van David Bowie - Wild Is The Wind, Duran Duran - The Chauffeur en Thirteen Senses.

Zeker die eerste. Nu al een van mijn favorieten uit de lijst.

laxus11 schreef:
Verassende binnekomers van David Bowie - Wild Is The Wind, Duran Duran - The Chauffeur en Thirteen Senses.
Vooral opvallend ook, omdat Save a Prayer uit de lijst verdwenen is.

chevy93 schreef:
(quote)
Vooral opvallend ook, omdat Save a Prayer uit de lijst verdwenen is.
Vast een select groepje dat bewust dat nummer hoog heeft gezet, anders is dat wel heel toevallig dat juist dit nummer uit de individuele lijsten naar voren komt; het was ook geen pushplaat (of stond het de afgelopen jaren net buiten de 500?)

Onweerwolf
Wel gaaf om dit zo te lezen zonder op de spoilers te klikken! Ik begin al zin te krijgen in volgende week!

Salvadore schreef:
(quote)
Vast een select groepje dat bewust dat nummer hoog heeft gezet, anders is dat wel heel toevallig dat juist dit nummer uit de individuele lijsten naar voren komt; het was ook geen pushplaat (of stond het de afgelopen jaren net buiten de 500?)
Vorig jaar stond het op 822. Ze zijn als het ware gewisseld van positie.

laxus11 schreef:
Thirteen Senses.

Die heeft bij mij jarenlang Top 100 gestaan. Een bandje dat net zo groot had kunnen worden als generatiegenoten Keane.

En de nummers 350/301 staan online...Valt weer van alles over te zeggen denk ik...

306 KARNIVOOL - THEMATAAAAAAAAAAA

JoaMuse schreef:
Ik ben benieuwd of we de invloed van de MuMe-stemmers gaan merken, en MuMeladder-finalisten als Songs:Ohia en Nina Simone gaan binnenkomen, en nummers van Archive of zo.

Ja dus (zie 318, 305 en ook wel 302). Opvallende recente binnenkomer ook op 310.

331 vind ik ook wel een opvallende recente nieuwkommer. Verder heel blij met de binnenkomst van 318.

Ik heb nog nooit gehoord van nummer 314 en 331 gehoord om eerlijk te zijn

En ook 306 is verrassend maar daar zal Grafmat wel heel blij mee zijn denk ik

En vergeet 324 en 314 niet.... Broeva!! Haro!!

Let love rule moet samen met Mooie Dag toch wel de meest trieste (lees: jammerlijke) binnenkomers zijn van dit jaar.

Zie trouwens nu pas dat er drie keer Radiohead bij gekomen is, maar allemaal van die ene twee albums.. hoe goed de nummers ook zijn, is dat wel een kleine belediging aan het adres van alles daarna..

Voor wat betreft die eerste sluit ik me niet bij je aan, Chevy.... Bij die laatste (uiteraard) wel....

laxus11 schreef:
Ik heb nog nooit gehoord van nummer 314 en 331 gehoord om eerlijk te zijn

314 is poep, maar 331 is wel goed al heeft die artiest nog veel en veel betere nummers.

Ik heb nu al zin om al deze mooie (en soms niet zo mooie) nummers te mogen gaan draaien dit weekend!

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
Ik heb nu al zin om al deze mooie (en soms niet zo mooie) nummers te mogen gaan draaien dit weekend!

Onweerwolf
Wat staat er precies in die lijst dan. dat het er 2000 zijn?

Je kan het ook gewoon openen als je wilt dan zie je het vanzelf

En nee de top 500 is er nog niet in verwerkt

Onweerwolf
laxus11 schreef:
Je kan het ook gewoon openen als je wilt dan zie je het vanzelf

En nee de top 500 is er nog niet in verwerkt

Ik tel 144 platen die redelijk random op mij overkomen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik tel 144 platen die redelijk random op mij overkomen.

Ja de 2000 platen die de meeste punten behaald hebben, bijvoorbeeld de nummer 2000 heeft 5320 punten behaald en de nummer 1999 5321 enz.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.