Muziek / Toplijsten en favorieten / De top 100 van... (Shaky)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2014, 09:32 uur
Vienna is schitterend. Die versnelling na 3 minuten is echt briljant!
En inderdaad: The Walk is beter dan Tick Tock
Het titelnummer valt een aantal keer bijna stil, terwijl The Walk me wél continu weet te boeien. Daarnaast raakt het me gewoon meer. "Doesn't everyone have their own walk to walk?" 
En inderdaad: The Walk is beter dan Tick Tock
Het titelnummer valt een aantal keer bijna stil, terwijl The Walk me wél continu weet te boeien. Daarnaast raakt het me gewoon meer. "Doesn't everyone have their own walk to walk?" 
0
geplaatst: 19 september 2014, 09:44 uur
He, he, Grobschnitt.
Vanaf het 2e deel van de jaren '70 tot midden jaren '80 zond de Duitse tv regelmatig van die Rockpallast nachten (Grugahalla) uit.
Meestal een band of 3 , in de pauze tussen de bands was er vaak tijd om zo'n meganummer van Grobschnitt uit te zenden.
Overigens zat daar in de redactie een soort van Bruce Springsteen fanclub, dus veel pauzemuziek van die baas.
Vanaf het 2e deel van de jaren '70 tot midden jaren '80 zond de Duitse tv regelmatig van die Rockpallast nachten (Grugahalla) uit.
Meestal een band of 3 , in de pauze tussen de bands was er vaak tijd om zo'n meganummer van Grobschnitt uit te zenden.
Overigens zat daar in de redactie een soort van Bruce Springsteen fanclub, dus veel pauzemuziek van die baas.
0
geplaatst: 19 september 2014, 12:49 uur
Aangezien ik zo weg moet en ik enkel mobiel online kan zijn zal ik direct het volgende rijtje plaatsen. Vanaf dit moment niet meer 8 maar 5 per keer.
0
geplaatst: 19 september 2014, 12:54 uur
60. Porcupine Tree - Burning Sky
afkomstig van: Up the Downstair
jaar: 1993
Porcupine Tree Burning Sky - YouTube
Uit de tijd dat Toen geluk nog heel gewoon was en Porcupine Tree nog muziek maakte welke je verraste. De muziek die ze de laatste jaren maken is nog steeds goed tot zeer goed maar verrassend uit de hoek komen doen ze niet echt meer. Dat was vroeger wel anders, luister maar eens naar deze spacey dancetrack uit hun begindagen. Ik vind het een heerlijk instrumentale trip en ik hoop dat er nog iemand te vinden is die het met mij eens is.
59. Talk Talk - Tomorrow Started (live)
afkomstig van: London 1986
jaar: 1999
Talk Talk - Tomorrow Started (Live) - YouTube
Talk Talk is wel een bandje wat ik erg kan waarderen, sterker nog het is een flinke favoriet van mij. Ik heb bewust voor de live versie gekozen. Mark Hollis neemt je bij de hand en zwiert je de eerste minuten door een sprookjeswereld waar alles even mooi is. Hij gaat zelfs voor je zingen en dat is ook al zo prachtig. Dit sprookje wat de naam Tommorrow Started heeft gekregen loopt gelukkig goed af. Met Talk Talk was de koek op een gegeven moment op en dat was jammer maar als je kijkt naar wat ze ons gegeven hebben mogen we eigenlijk alleen maar dankbaar zijn.
58. Saybia - Untitled
afkomstig van: These are the Days
jaar: 2004
Saybia - Untitled (Bonustrack) - YouTube
Een epic uit onverwachte hoek, Saybia volg ik al vanaf het begin. Ik heb van de eerste zes concerten welke ze gaven in Nederland er vijf gezien (Noorderslag, Groningen was te ver weg). Dat was de tijd toen dit lied nog niet bestond. Hun eerste album is als geheel verreweg hun beste maar deze track als los component hun mooiste. Gevoelig als altijd, de snik van Soren Huss is nooit ver weg en de muzikale omlijsting eentje om de Deense vingers bij af te likken.
57. Nits - Cars & Cars
afkomstig van: Ting
jaar: 1992
Nits - Cars & Cars - YouTube
Een fantastisch liedje van zo’n beetje de beste Nederlandse band ooit. Toetsenist Robert-Jan Stips mag zich uitleven in deze klassiek getinte track. De toetsenriedels vliegen je om de oren maar wel allemaal in dienst van het nummer. De bezwerende zang van Henk Hofstede er overheen en de prachtige percussie van Rob Kloet er onderdoor. De drie mannen vinden elkaar zeer vaak maar zo goed als bij dit liedje niet zo heel vaak. Een mooie 57ste plek voor een zeer mooi nummer.
56. Pink Floyd - Echoes
afkomstig van: Meddle
jaar: 1971
Echoes - 06 - Meddle - Pink Floyd - YouTube
Vrijwel iedere muziekliefhebber komt ooit bij Pink Floyd uit. Vaak bij dat album met dat prisma en dat blijkt dan toch een van de mindere van ze te zijn kom je later achter. Het album Meddle is wat wisselend maar er staat me in de vorm van Echoes toch wel een klapper van formaat op. Een prachtige epic zoals epic’s bedoeld zijn, niet te veel knip en plak werk maar een mooi stromend geheel.
afkomstig van: Up the Downstair
jaar: 1993
Porcupine Tree Burning Sky - YouTube
Uit de tijd dat Toen geluk nog heel gewoon was en Porcupine Tree nog muziek maakte welke je verraste. De muziek die ze de laatste jaren maken is nog steeds goed tot zeer goed maar verrassend uit de hoek komen doen ze niet echt meer. Dat was vroeger wel anders, luister maar eens naar deze spacey dancetrack uit hun begindagen. Ik vind het een heerlijk instrumentale trip en ik hoop dat er nog iemand te vinden is die het met mij eens is.
59. Talk Talk - Tomorrow Started (live)
afkomstig van: London 1986
Talk Talk - Tomorrow Started (Live) - YouTube
Talk Talk is wel een bandje wat ik erg kan waarderen, sterker nog het is een flinke favoriet van mij. Ik heb bewust voor de live versie gekozen. Mark Hollis neemt je bij de hand en zwiert je de eerste minuten door een sprookjeswereld waar alles even mooi is. Hij gaat zelfs voor je zingen en dat is ook al zo prachtig. Dit sprookje wat de naam Tommorrow Started heeft gekregen loopt gelukkig goed af. Met Talk Talk was de koek op een gegeven moment op en dat was jammer maar als je kijkt naar wat ze ons gegeven hebben mogen we eigenlijk alleen maar dankbaar zijn.
58. Saybia - Untitled
afkomstig van: These are the Days
jaar: 2004
Saybia - Untitled (Bonustrack) - YouTube
Een epic uit onverwachte hoek, Saybia volg ik al vanaf het begin. Ik heb van de eerste zes concerten welke ze gaven in Nederland er vijf gezien (Noorderslag, Groningen was te ver weg). Dat was de tijd toen dit lied nog niet bestond. Hun eerste album is als geheel verreweg hun beste maar deze track als los component hun mooiste. Gevoelig als altijd, de snik van Soren Huss is nooit ver weg en de muzikale omlijsting eentje om de Deense vingers bij af te likken.
57. Nits - Cars & Cars
afkomstig van: Ting
Nits - Cars & Cars - YouTube
Een fantastisch liedje van zo’n beetje de beste Nederlandse band ooit. Toetsenist Robert-Jan Stips mag zich uitleven in deze klassiek getinte track. De toetsenriedels vliegen je om de oren maar wel allemaal in dienst van het nummer. De bezwerende zang van Henk Hofstede er overheen en de prachtige percussie van Rob Kloet er onderdoor. De drie mannen vinden elkaar zeer vaak maar zo goed als bij dit liedje niet zo heel vaak. Een mooie 57ste plek voor een zeer mooi nummer.
56. Pink Floyd - Echoes
afkomstig van: Meddle
jaar: 1971
Echoes - 06 - Meddle - Pink Floyd - YouTube
Vrijwel iedere muziekliefhebber komt ooit bij Pink Floyd uit. Vaak bij dat album met dat prisma en dat blijkt dan toch een van de mindere van ze te zijn kom je later achter. Het album Meddle is wat wisselend maar er staat me in de vorm van Echoes toch wel een klapper van formaat op. Een prachtige epic zoals epic’s bedoeld zijn, niet te veel knip en plak werk maar een mooi stromend geheel.
0
geplaatst: 19 september 2014, 13:14 uur
vigil schreef:
Aangezien ik zo weg moet en ik enkel mobiel online kan zijn zal ik direct het volgende rijtje plaatsen. Vanaf dit moment niet meer 8 maar 5 per keer.
Kunnen wij wel bellen dan

0
geplaatst: 19 september 2014, 14:59 uur
Beste update tot nu toe. Daar ben je het zelf waarschijnlijk ook mee eens. 
Tomorrow Started is live inderdaad fenomenaal.

Tomorrow Started is live inderdaad fenomenaal.
0
geplaatst: 20 september 2014, 21:16 uur
55. Rush - Distant Early Warning
afkomstig van: Grace Under Pressure
jaar: 1984
Rush - Distant Early Warning - YouTube
Een van de fijnste intro’s uit de muzikale historie van Rush. Het is ook gelijk de rode draad door dit nummer want het intro komt gelukkig nog wel eens terug. De band laat tekstueel ook zien betrokken te zijn bij de natuur en zien het eigenlijk somber in. Een heel vrolijk muzikaalwerkje is het ook niet want er hangt toch wel een donkere sluier overheen. Maar goed wat donker is moet donker blijven niet waar? Er zijn sommige mensen die Rush links hebben laten liggen sinds het begin van de jaren ’80 maar dat is toch wel heel zonde want dan ken je deze fabeltastische track niet.
54. Stef Bos - Rue de Mouftard
afkomstig van: Zien
Stef Bos - Rue de Mouftard - YouTube
Meer dan Papa…
Een chanson van de beste muzikale verhalenverteller van Nederland en Belgie. Ik krijg niet zo snel tranen of een brok in mijn keel van muziek maar dit nummer krijgt dat toch wel voor elkaar.
Het is laat
Het is licht, het is morgen
En vandaag is gisteren geworden
Kom vriend
We heffen nog een glas
Op wat zal komen en wat was
53. Radiohead - Fake Plastic Trees
afkomstig van: The Bends
jaar: 1995
Radiohead - Fake Plastic Trees - YouTube
Een van de troetelbands van MuMe (en ver daarbuiten) mag natuurlijk niet ontbreken in mijn lijst der lijsten. De door mij ingezette track is er eentje van The Bends maar dat zullen de meeste meelezende vast wel weten. Een prachtig werkje waarop vooral de stem van Thom Yorke het werk doet. De muziek is redelijk simpel maar wel doeltreffend. Rustig, opbouwend en de climax is nooit ver weg zonder daarin te overdrijven.
52. Roxy Music - A Song for Europe
afkomstig van: Stranded
jaar: 1973
roxy music. a song for europe - YouTube
Een zanger met een enorme lok, kek jasje en een smalle leren das die als een verdwaalde pooier een paar zinnen Frans door de ether heen ratelt. Je moet er maar opkomen maar och wat is dit mooi! Het lied is afkomstig van mijn favoriete Roxy album Stranded en doet me elke keer wat als ik het hoor. Ik heb de band dit nummer ook live zien doen (13 sept 2001 in Ahoy) en dat was wel zo’n magisch moment waarvan je hoopt dat het elk concert wel een keer voorbij komt. Ik kan begrijpen dat lieden dit nummer over the top vinden maar ik vind het gewoon top!
51. The Who - Baba O'Riley
afkomstig van: Who’s Next
The Who - Baba O'riley - YouTube
Nu heeft deze band wel een heel rijtje klassiekers maar Baba O'Riley is voor mij toch wel de The Who klassieker! Alleen dat intro is al bijna genoeg voor een top 100 notering. De band rond Pete Townshend en Roger Daltrey trekt alle registers open en laat die vijf minuten open staan. De basis is een rocksong (qua gitaar en drums) maar daaromheen gebeurt zoveel met geluidjes, vioolspel en synthesizerdata dat het nummer eigenlijk nooit gaat vervelen. Op dat moment behoorlijk vernieuwend en op dit moment nog niet gedateerd en dan heb je dus klassieker.
afkomstig van: Grace Under Pressure
Rush - Distant Early Warning - YouTube
Een van de fijnste intro’s uit de muzikale historie van Rush. Het is ook gelijk de rode draad door dit nummer want het intro komt gelukkig nog wel eens terug. De band laat tekstueel ook zien betrokken te zijn bij de natuur en zien het eigenlijk somber in. Een heel vrolijk muzikaalwerkje is het ook niet want er hangt toch wel een donkere sluier overheen. Maar goed wat donker is moet donker blijven niet waar? Er zijn sommige mensen die Rush links hebben laten liggen sinds het begin van de jaren ’80 maar dat is toch wel heel zonde want dan ken je deze fabeltastische track niet.
54. Stef Bos - Rue de Mouftard
afkomstig van: Zien
Stef Bos - Rue de Mouftard - YouTube
Meer dan Papa…
Een chanson van de beste muzikale verhalenverteller van Nederland en Belgie. Ik krijg niet zo snel tranen of een brok in mijn keel van muziek maar dit nummer krijgt dat toch wel voor elkaar.
Het is laat
Het is licht, het is morgen
En vandaag is gisteren geworden
Kom vriend
We heffen nog een glas
Op wat zal komen en wat was
53. Radiohead - Fake Plastic Trees
afkomstig van: The Bends
jaar: 1995
Radiohead - Fake Plastic Trees - YouTube
Een van de troetelbands van MuMe (en ver daarbuiten) mag natuurlijk niet ontbreken in mijn lijst der lijsten. De door mij ingezette track is er eentje van The Bends maar dat zullen de meeste meelezende vast wel weten. Een prachtig werkje waarop vooral de stem van Thom Yorke het werk doet. De muziek is redelijk simpel maar wel doeltreffend. Rustig, opbouwend en de climax is nooit ver weg zonder daarin te overdrijven.
52. Roxy Music - A Song for Europe
afkomstig van: Stranded
roxy music. a song for europe - YouTube
Een zanger met een enorme lok, kek jasje en een smalle leren das die als een verdwaalde pooier een paar zinnen Frans door de ether heen ratelt. Je moet er maar opkomen maar och wat is dit mooi! Het lied is afkomstig van mijn favoriete Roxy album Stranded en doet me elke keer wat als ik het hoor. Ik heb de band dit nummer ook live zien doen (13 sept 2001 in Ahoy) en dat was wel zo’n magisch moment waarvan je hoopt dat het elk concert wel een keer voorbij komt. Ik kan begrijpen dat lieden dit nummer over the top vinden maar ik vind het gewoon top!
51. The Who - Baba O'Riley
afkomstig van: Who’s Next
The Who - Baba O'riley - YouTube
Nu heeft deze band wel een heel rijtje klassiekers maar Baba O'Riley is voor mij toch wel de The Who klassieker! Alleen dat intro is al bijna genoeg voor een top 100 notering. De band rond Pete Townshend en Roger Daltrey trekt alle registers open en laat die vijf minuten open staan. De basis is een rocksong (qua gitaar en drums) maar daaromheen gebeurt zoveel met geluidjes, vioolspel en synthesizerdata dat het nummer eigenlijk nooit gaat vervelen. Op dat moment behoorlijk vernieuwend en op dit moment nog niet gedateerd en dan heb je dus klassieker.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 september 2014, 21:57 uur
Dat was (met gevoel voor understatement) weer een heel aardig kwintet. Stef Bos moest ik even (her)beluisteren, ook heel aardig, maar toch niet in de buurt van de andere, gesettelde klassiekers.
0
geplaatst: 20 september 2014, 22:00 uur
Hey, het mooiste liedje van Radio Head en een van de mooiste van Roxy.
Bab O'Riley is ook al top, eigenlijk zijn alle liedjes uit deze worp mooi.
Prima koffer met liedjes heb jij.
Bab O'Riley is ook al top, eigenlijk zijn alle liedjes uit deze worp mooi.
Prima koffer met liedjes heb jij.
0
geplaatst: 21 september 2014, 20:40 uur
50. The Stranglers - Always the Sun
afkomstig van: Dreamtime
jaar: 1986
Stranglers - Always the Sun - YouTube
Wie had ooit gedacht dat The Stranglers ooit nog eens de perfecte popsingle zouden maken? Sowieso een beetje een vreemde band met z’n halve punksound, het Doors orgeltje, het schurken tegen wave en dan ook nog eens bijna brave popliedjes. In de laatste catagorie hoort dit liedje maar het is zo verdomde catchy en fijn dat ik er geen genoeg van kan krijgen. Deze oorwurm is lang geleden in mijn oor gekropen en komt er maar niet uit.
49. Ultravox - Lament
afkomstig van: Lament
Ultravox-Lament - YouTube
Een redelijk rustig nummer van deze groep rond Midge Ure. Ure zingt prachtig ingetogen en muzikaal gebeurt er eigenlijk niet zo veel maar de schitterende zanglijnen vergoeden veel zo niet alles. De sfeer die dit nummer uitademt is een donkere maar wel hele fijne. De typische jaren 80 accenten zijn aanwezig en daar zullen sommige wel van gruwelen maar ik hou er van, sterker nog ik ben er zelfs gek van!
48. Simple Minds - Factory
afkomstig van: Real to Real Cacophony
jaar: 1979
Simple Minds - Factory [remastered] - YouTube
De hoogste (en enige) notering van deze Schotse formatie rond Jim Kerr en Charlie Burchill. Dit is er eentje uit de beginperiode en de track heeft alles in zich wat ik zo goed vind aan de periode tot en met 1984. Dwingende zang, bezwerende synths, fijn slaggitaartje en een dreigende sfeer. Niet het bekendste nummer van de groep maar wel de beste.
47. R.E.M. - Nightswimming
afkomstig van: Automatic for the People
R E M - Nightswimming - YouTube
We zitten duidelijk in een melancholische gedeelte van de lijst. Weer zo’n tranentrekker, dit keer van het Amerikaanse R.E.M. Een zeer mooi klein liedje van een album wat het beste album is van de band. Het prachtige reperterende pianospel met de breekbare doch sterke stem van Michael Stipe er over heen, schitterend gewoon!
46. Peter Hammill - Wilhelmina
afkomstig van: The Silent Corner and the Empty Stage
jaar: 1974
Peter Hammill - Wilhelmina - YouTube
Weer zo’n prachtig breekbaar liedje. Dit keer van een van de meest bijzondere stemmen uit het wereldje. Ik snap dat niet iedereen deze stem zal kunnen trekken maar ik de stem van Hammill een van de mooiste en sowieso bijzonderste uit de prog en ver daarbuiten. In dit meesterwerkje is het eigenlijk zijn stem die het hele nummer omhoog trekt en niet meer laat vallen.
afkomstig van: Dreamtime
jaar: 1986
Stranglers - Always the Sun - YouTube
Wie had ooit gedacht dat The Stranglers ooit nog eens de perfecte popsingle zouden maken? Sowieso een beetje een vreemde band met z’n halve punksound, het Doors orgeltje, het schurken tegen wave en dan ook nog eens bijna brave popliedjes. In de laatste catagorie hoort dit liedje maar het is zo verdomde catchy en fijn dat ik er geen genoeg van kan krijgen. Deze oorwurm is lang geleden in mijn oor gekropen en komt er maar niet uit.
49. Ultravox - Lament
afkomstig van: Lament
Ultravox-Lament - YouTube
Een redelijk rustig nummer van deze groep rond Midge Ure. Ure zingt prachtig ingetogen en muzikaal gebeurt er eigenlijk niet zo veel maar de schitterende zanglijnen vergoeden veel zo niet alles. De sfeer die dit nummer uitademt is een donkere maar wel hele fijne. De typische jaren 80 accenten zijn aanwezig en daar zullen sommige wel van gruwelen maar ik hou er van, sterker nog ik ben er zelfs gek van!
48. Simple Minds - Factory
afkomstig van: Real to Real Cacophony
jaar: 1979
Simple Minds - Factory [remastered] - YouTube
De hoogste (en enige) notering van deze Schotse formatie rond Jim Kerr en Charlie Burchill. Dit is er eentje uit de beginperiode en de track heeft alles in zich wat ik zo goed vind aan de periode tot en met 1984. Dwingende zang, bezwerende synths, fijn slaggitaartje en een dreigende sfeer. Niet het bekendste nummer van de groep maar wel de beste.
47. R.E.M. - Nightswimming
afkomstig van: Automatic for the People
R E M - Nightswimming - YouTube
We zitten duidelijk in een melancholische gedeelte van de lijst. Weer zo’n tranentrekker, dit keer van het Amerikaanse R.E.M. Een zeer mooi klein liedje van een album wat het beste album is van de band. Het prachtige reperterende pianospel met de breekbare doch sterke stem van Michael Stipe er over heen, schitterend gewoon!
46. Peter Hammill - Wilhelmina
afkomstig van: The Silent Corner and the Empty Stage
jaar: 1974
Peter Hammill - Wilhelmina - YouTube
Weer zo’n prachtig breekbaar liedje. Dit keer van een van de meest bijzondere stemmen uit het wereldje. Ik snap dat niet iedereen deze stem zal kunnen trekken maar ik de stem van Hammill een van de mooiste en sowieso bijzonderste uit de prog en ver daarbuiten. In dit meesterwerkje is het eigenlijk zijn stem die het hele nummer omhoog trekt en niet meer laat vallen.
0
geplaatst: 21 september 2014, 21:33 uur
Ik heb ook wel een voorliefde voor de vroege Simple Minds, toen ze nog als Roxy Music en Magazine klonken. Factory is erg fijn, net als Kaleidoscope, Changeling en Life in a Day bijvoorbeeld. Van R.E.M. en Ultravox heb je wat mij betreft dan wel weer middenmoters uitverkoren
.
En als ik niet enigszins thematisch te werk zou zijn gestaan, dan stond Tomorrow Started ook enorm hoog in mijn top 100!
.En als ik niet enigszins thematisch te werk zou zijn gestaan, dan stond Tomorrow Started ook enorm hoog in mijn top 100!
0
geplaatst: 22 september 2014, 01:02 uur
Tof beschreven allemaal Vigil!
Je hebt mij in ieder geval genoeg gemotiveerd om mij aan de lijst toe te voegen.
- Paap
- Casartelli
- hond racisme
- Dwejkk
- panjoe
- kemm
- nedbed
- tsjong
- Teunnis
- kobe bryant fan
- AOVV
- sandokan
- Ralph.
- jspr_g
- Fathead
- Sammael
- Gajargo
- titan
- jasper1991
- Arno
- The Eraser
- Masimo
- Lying Mouth
- herman
- Joerii
- nclo
- remcodulac
- itchy
- Ferre
- Weirdo Wizzy
- Titmeister
- freitzen
- Outlaw104
- McSavah
- catdog
- staralfur
- Pepino
- VladTheImpaler
- Stefan1979
- Edgar18
- Linus Van Pelt
- Johnny Marr
- Gretz
- -SprayIt
- Misterfool
- stoepkrijt
- Lukk0
- deric raven
Je hebt mij in ieder geval genoeg gemotiveerd om mij aan de lijst toe te voegen.
- Paap
- Casartelli
- hond racisme
- Dwejkk
- panjoe
- kemm
- nedbed
- tsjong
- Teunnis
- kobe bryant fan
- AOVV
- sandokan
- Ralph.
- jspr_g
- Fathead
- Sammael
- Gajargo
- titan
- jasper1991
- Arno
- The Eraser
- Masimo
- Lying Mouth
- herman
- Joerii
- nclo
- remcodulac
- itchy
- Ferre
- Weirdo Wizzy
- Titmeister
- freitzen
- Outlaw104
- McSavah
- catdog
- staralfur
- Pepino
- VladTheImpaler
- Stefan1979
- Edgar18
- Linus Van Pelt
- Johnny Marr
- Gretz
- -SprayIt
- Misterfool
- stoepkrijt
- Lukk0
- deric raven
0
geplaatst: 22 september 2014, 11:31 uur
deric raven schreef:
Veel succes in 2038

0
geplaatst: 22 september 2014, 12:42 uur
Zou Orchestral Manoeuvres in the Dark meer dan eens
of helemaal niet opduiken in de top 100 van vigil, vraag ik me af.
Veel van Vigils liedjes staan ook bij mij in de kast,
behalve als hij zich op het prog- of symfonische rockpad waagt.
of helemaal niet opduiken in de top 100 van vigil, vraag ik me af.
Veel van Vigils liedjes staan ook bij mij in de kast,
behalve als hij zich op het prog- of symfonische rockpad waagt.
0
geplaatst: 22 september 2014, 12:58 uur
Uitgaande van zijn keuzes verwacht ik Happiness Is Easy van Talk Talk ergens bij de bovenste 20.
0
geplaatst: 22 september 2014, 13:48 uur
Tegen die tijd wordt de muziek van nu als klassiek beschouwd!
0
geplaatst: 22 september 2014, 14:01 uur
deric raven schreef:
Uitgaande van zijn keuzes verwacht ik Happiness Is Easy van Talk Talk ergens bij de bovenste 20.
Ga vooral uit van nog een TT maar ga zeker niet uit van dat liedje (brrr dat kinderkoor...)
0
catchup
geplaatst: 22 september 2014, 14:16 uur
Als er zoveel mensen zijn die hun top100 willen publiceren, waarom is er dan maar 1 topic? Ga je gang zou ik zeggen, start je eigen top100!
0
geplaatst: 22 september 2014, 14:27 uur
Daar heb je wel een punt, maar ik vind het prima om te wachten, er vallen er toch wel tussendoor af, dus in 2021 ben ik wel aan de beurt.
0
geplaatst: 22 september 2014, 14:53 uur
Als iedereen zelf een eigen topic opstart wordt het onoverzichtelijk dunkt me, en krijgt een persoon niet de aandacht en hetplatform om zijn muzieksmaak te delen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.