Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
wavanbuuren
geplaatst: 9 december 2020, 10:13 uur
War on drugs is redelijk steady op 75.
Alle nummers van WOD lijken op elkaar dus dat kan wel aardig kloppen
Alle nummers van WOD lijken op elkaar dus dat kan wel aardig kloppen

4
geplaatst: 9 december 2020, 10:36 uur
Op naar de nummers die 6 keer genoemd zijn, goed voor een gedeelde 53e plaats. Veel MuMe-favorieten, maar ook o.a. Stairway to Heaven en Marillion's Lavender, een nummer waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had. Die ga ik straks maar eens draaien.
53 Bon Iver - Skinny Love
53 The Charlatans - Only One I Know
53 Depeche Mode - Enjoy The Silence
53 dEUS - Hotellounge (Be the Death of Me)
53 Editors - Papillon
53 Fleetwood Mac - The Chain
53 Gorillaz - Feel Good Inc.
53 Japan - Nightporter
53 Jeff Buckley - Hallelujah
53 Joni Mitchell - A Case of You
53 Lana Del Rey - Video Games
53 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
53 Marillion - Lavender
53 Massive Attack - Teardrop
53 Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
53 Portishead - Glory Box
53 Prince & The Revolution - When Doves Cry
53 Radiohead - Paranoid Android
53 Rage Against The Machine - Killing In The Name
53 Supertramp - School
53 Talking Heads - Once In A Lifetime
53 The Killers - Mr. Brightside
53 Bon Iver - Skinny Love
53 The Charlatans - Only One I Know
53 Depeche Mode - Enjoy The Silence
53 dEUS - Hotellounge (Be the Death of Me)
53 Editors - Papillon
53 Fleetwood Mac - The Chain
53 Gorillaz - Feel Good Inc.
53 Japan - Nightporter
53 Jeff Buckley - Hallelujah
53 Joni Mitchell - A Case of You
53 Lana Del Rey - Video Games
53 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
53 Marillion - Lavender
53 Massive Attack - Teardrop
53 Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
53 Portishead - Glory Box
53 Prince & The Revolution - When Doves Cry
53 Radiohead - Paranoid Android
53 Rage Against The Machine - Killing In The Name
53 Supertramp - School
53 Talking Heads - Once In A Lifetime
53 The Killers - Mr. Brightside
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 december 2020, 10:59 uur
herman schreef:
Op naar de nummers die 6 keer genoemd zijn, goed voor een gedeelde 53e plaats. Veel MuMe-favorieten, maar ook o.a. Stairway to Heaven en Marillion's Lavender, een nummer waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had. Die ga ik straks maar eens draaien.
Steengoed nummer.

Sowieso een uitstekend lijstje die nummer 53's. Slechts 3x matig en de rest allemaal goed.
0
geplaatst: 9 december 2020, 11:13 uur
herman schreef:
Veel MuMe-favorieten, maar ook o.a. Stairway to Heaven en Marillion's Lavender, een nummer waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had. Die ga ik straks maar eens draaien.
53 Marillion - Lavender
Veel MuMe-favorieten, maar ook o.a. Stairway to Heaven en Marillion's Lavender, een nummer waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had. Die ga ik straks maar eens draaien.
53 Marillion - Lavender
Goed idee!
Overigens stond deze vorig jaar op de 977ste plek in de Top 2000 en was het destijds een Top 5 notering in Engeland.
3
geplaatst: 9 december 2020, 11:25 uur
Ah, dan zou ik hem wel eerder gehoord kunnen hebben. Maar meestal luister ik alleen op eerste kerstdag top 2000 en daarna nog sporadisch. Net gedraaid en hij kwam me niet bekend voor in ieder geval. Het is ook niet helemaal mijn ding.
Nog een rijtje dan maar, lekker gevarieerd met megaklassieker Child in Time, maar Michael Kiwanuka en Robyn. Van Alice in Chains' Would? heb ik het idee dat ik die dit jaar vaker voorbij heb zien komen, misschien dat ie een beetje in de lift zit. Maid of Orleans zou ik ook zelf hebben kunnen genomineerd, prachtig nummer en ultiem jeugdsentiment. Allemaal 7 keer genoemd trouwens, dit stel:
40 Alice In Chains - Would?
40 Billie Holiday - Strange Fruit
40 Deep Purple - Child In Time
40 Genesis - Firth Of Fifth
40 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
40 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans
40 Robyn - Dancing on My Own
40 Roxy Music - If There Is Something
40 Rush - Spirit of Radio
40 Talk Talk - Life's What You Make It
40 The Boxer Rebellion - Diamonds
40 The The - Uncertain Smile
40 Velvet Underground & Nico - Sunday Morning
Nog een rijtje dan maar, lekker gevarieerd met megaklassieker Child in Time, maar Michael Kiwanuka en Robyn. Van Alice in Chains' Would? heb ik het idee dat ik die dit jaar vaker voorbij heb zien komen, misschien dat ie een beetje in de lift zit. Maid of Orleans zou ik ook zelf hebben kunnen genomineerd, prachtig nummer en ultiem jeugdsentiment. Allemaal 7 keer genoemd trouwens, dit stel:
40 Alice In Chains - Would?
40 Billie Holiday - Strange Fruit
40 Deep Purple - Child In Time
40 Genesis - Firth Of Fifth
40 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
40 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans
40 Robyn - Dancing on My Own
40 Roxy Music - If There Is Something
40 Rush - Spirit of Radio
40 Talk Talk - Life's What You Make It
40 The Boxer Rebellion - Diamonds
40 The The - Uncertain Smile
40 Velvet Underground & Nico - Sunday Morning
3
geplaatst: 9 december 2020, 11:31 uur
herman schreef:
Marillion's Lavender, een nummer waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had. Die ga ik straks maar eens draaien.
Marillion's Lavender, een nummer waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had. Die ga ik straks maar eens draaien.
Benieuwd wat je er van vindt. Oftewel, a penny for your thoughts

1
geplaatst: 9 december 2020, 11:47 uur
Tja, ik kan er niet veel mee, maar snap wel dat het anderen aanspreekt. Heb best wat singles van Marillion geluisterd en heb dat eigenlijk altijd, al kan ik Kayleigh weer meer waarderen na een top2000agogo-filmpje vorig jaar. Misschien dat het als albummuziek beter voor me werkt.
0
geplaatst: 9 december 2020, 12:32 uur
Die kans zit er wel in, temeer het als onderdeel van een conceptalbum fungeert.
4
geplaatst: 9 december 2020, 13:07 uur
ranboy schreef:
Geen enkele plaat 7x genoemd? ...
Geen enkele plaat 7x genoemd? ...
Foutje, het vorige rijtje is allemaal 7 keer genoemd. En de volgende 8 keer:
31. Gorki - Mia
31. Marvin Gaye - What's Going On
31. Massive Attack - Unfinished Sympathy
31. Neil Young - Like A Hurricane
31. Sinéad O'Connor - Troy
31. The National - Bloodbuzz Ohio
31. Tori Amos - Winter
31. Ultravox - Vienna
31. Underworld - Born Slippy
Met Winter en Unfinished Sympathy ook 2 van mijn nominaties, al vind ik Troy en What's Going On ook schitterend. En bij Born Slippy hoop ik dat ze volledige versie draaien, maar meestal wordt deze afgekapt volgens mij...
0
geplaatst: 9 december 2020, 13:22 uur
Ze beginnen dit jaar acht uur eerder om meer volledig te kunnen draaien, dus wie weet.
0
geplaatst: 9 december 2020, 13:45 uur
Wat hebben we toch een uitstekende smaak hier op MuMe, ik heb er al 11 uit mijn lijstje langs zien komen 

0
geplaatst: 9 december 2020, 13:58 uur
starbright boy schreef:
Ze beginnen dit jaar acht uur eerder om meer volledig te kunnen draaien, dus wie weet.
Maar Mirrors van Justin Timberlake gaan ze natuurlijk weer na drie minuten afkappen.

0
geplaatst: 9 december 2020, 14:17 uur
GrafGantz schreef:
Wat hebben we toch een uitstekende smaak hier op MuMe, ik heb er al 11 uit mijn lijstje langs zien komen
En al vijf nummers uit mijn top 100!
4
geplaatst: 9 december 2020, 14:40 uur
21. Dire Straits - Telegraph Road
21. Echo & The Bunnymen - Killing Moon
21. Nick Drake - Day Is Done
21. Pixies - Monkey Gone To Heaven
21. Pulp - Common People
21. R.E.M. - Find The River
21. Spinvis - Kom Terug
21. Supertramp - Fool's Overture
21. The Church - Under The Milky Way
21. The Cure - A Forest
Het volgende tiental, allemaal 9 keer genoemd. Afgezien van Spinvis allemaal nummers van minimaal 25 jaar geleden. Slechte update voor GrafGantz denk ik, maar onze koning wavanbuuren doet hier goede zaken.
21. Echo & The Bunnymen - Killing Moon
21. Nick Drake - Day Is Done
21. Pixies - Monkey Gone To Heaven
21. Pulp - Common People
21. R.E.M. - Find The River
21. Spinvis - Kom Terug
21. Supertramp - Fool's Overture
21. The Church - Under The Milky Way
21. The Cure - A Forest
Het volgende tiental, allemaal 9 keer genoemd. Afgezien van Spinvis allemaal nummers van minimaal 25 jaar geleden. Slechte update voor GrafGantz denk ik, maar onze koning wavanbuuren doet hier goede zaken.
0
geplaatst: 9 december 2020, 15:17 uur
Ik ben benieuwd naar de top 20. Vind dat we daarvoor eigenlijk ook wel onze eigen uitzending verdienen!
0
geplaatst: 9 december 2020, 15:48 uur
Er was toch ergens op de radio 2 gezegd dat Pulp naar alle waarschijnlijkheid weer binnenkomt?
8
geplaatst: 9 december 2020, 16:11 uur
De volgende 4 werden 10 keer genoemd. Voor Sam Cooke en The Stone Roses was het enige nummer dat genoemd werd, van de andere 2 werden nog een aantal andere nummers genoemd.
17. Nick Drake - Northern Sky
Genoemd door: Vinniee, starbright boy, herman, Fathead, ArthurDZ, Porcupine Head, Dance Lover, Co Jackso Marco dB, Choconas
Ook genoemd: Day Is Done (9 keer), Time Has Told Me (2 keer)
17. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
Genoemd door: starbright boy, Sandokan-veld, MRDammann, laxus11, jeroentjuhh, Reijersen, GrafGantz, Poeha, Marco dB en choconas.
17. Stone Roses - Fools Gold
Genoemd door: herman, Fathead, AstroStart, GrafGantz yeahyeahyeah, andré, Dirruk, Jizze, Cervantes en deric raven.
17. The Rolling Stones - Gimme Shelter
Genoemd door: Fathead, ArthurDZ, AstroStart, Sandokan-Veld, GrafGantz, Dirruk, Good Music, choconas, Jelle78, en deric raven.
Ook genoemd: Paint It Black, Sympathy For The Devil (2 keer), Brown Sugar, Doo Doo Doo Doo (Heartbreaker), Midnight Rambler, Ruby Tuesday, Start Me Up, Tumbling Dice, You Can't Always Get What You Want (1 keer)
17. Nick Drake - Northern Sky
Genoemd door: Vinniee, starbright boy, herman, Fathead, ArthurDZ, Porcupine Head, Dance Lover, Co Jackso Marco dB, Choconas
Ook genoemd: Day Is Done (9 keer), Time Has Told Me (2 keer)
17. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
Genoemd door: starbright boy, Sandokan-veld, MRDammann, laxus11, jeroentjuhh, Reijersen, GrafGantz, Poeha, Marco dB en choconas.
17. Stone Roses - Fools Gold
Genoemd door: herman, Fathead, AstroStart, GrafGantz yeahyeahyeah, andré, Dirruk, Jizze, Cervantes en deric raven.
17. The Rolling Stones - Gimme Shelter
Genoemd door: Fathead, ArthurDZ, AstroStart, Sandokan-Veld, GrafGantz, Dirruk, Good Music, choconas, Jelle78, en deric raven.
Ook genoemd: Paint It Black, Sympathy For The Devil (2 keer), Brown Sugar, Doo Doo Doo Doo (Heartbreaker), Midnight Rambler, Ruby Tuesday, Start Me Up, Tumbling Dice, You Can't Always Get What You Want (1 keer)
1
geplaatst: 9 december 2020, 16:14 uur
Dat was weer een mooi blokje met drie van mijn favorieten erin! 

1
geplaatst: 9 december 2020, 18:21 uur
Zal mij benieuwen hoe hoog Queen en Danny Vera staan 
Mooie lijst! Goed werk!

Mooie lijst! Goed werk!
10
geplaatst: 9 december 2020, 18:26 uur
12. Arcade Fire - Rebellion (Lies)
-Genoemd door: El Ninjo, Dance Lover, mauricedegier, Gretz, Porcupine Head, MRDammann, Outlaw104, WhyNotSmile, sp00kjj, SilverGun, Co Jackso
Ook genoemd: Reflektor (5x), We Used To Wait (3x), Neighborhood #1 (Tunnels) (2x), Creature Comfort, Everything Now. No Cars Go, Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) (1x)
12. Curtis Mayfield - Move On Up
Genoemd door: Titmeister, catdog, madmadder, jeroentjuhh, Sandokan-veld, 123poetertjes, starbright boy, Vince vega, Joren999, Dirruk, Marco dB
Ook genoemd: Pusherman (4x), Superfly (1x)
12. Joy Division - Atmosphere
Genoemd door: madmadder, Fathead, Dance Lover, SilverGun, starbright boy, Joren999, GrafGantz, andré, Co Jackso, Coma Cat, deric raven
Ook genoemd: Love Will Tear Us Apart (5x)
12. Tame Impala - Let It Happen
Genoemd door: Dance Lover, mauricedegier, Mausie, Titmeister, starbright boy, Martijn Jonkers, sp00kjj, WhyNotSmile, mkrake, Co Jackso, stoepkrijt
Ook genoemd: The Less I Know The Better (4x), Cause I’m A Man (1x)
12. The Smiths - How Soon Is Now
Genoemd door: Vinniee, mauricedegier, chevy93, AstroStart, Joren999, GrafGantz, Poek, Dirruk, Lukas, deric raven, Cervantes
Ook genoemd: This Charming Man (4x), Bigmouth Strikes Again (3x) en There Is A Light That Never Goes Out, maar die komt nog...
-Genoemd door: El Ninjo, Dance Lover, mauricedegier, Gretz, Porcupine Head, MRDammann, Outlaw104, WhyNotSmile, sp00kjj, SilverGun, Co Jackso
Ook genoemd: Reflektor (5x), We Used To Wait (3x), Neighborhood #1 (Tunnels) (2x), Creature Comfort, Everything Now. No Cars Go, Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) (1x)
12. Curtis Mayfield - Move On Up
Genoemd door: Titmeister, catdog, madmadder, jeroentjuhh, Sandokan-veld, 123poetertjes, starbright boy, Vince vega, Joren999, Dirruk, Marco dB
Ook genoemd: Pusherman (4x), Superfly (1x)
12. Joy Division - Atmosphere
Genoemd door: madmadder, Fathead, Dance Lover, SilverGun, starbright boy, Joren999, GrafGantz, andré, Co Jackso, Coma Cat, deric raven
Ook genoemd: Love Will Tear Us Apart (5x)
12. Tame Impala - Let It Happen
Genoemd door: Dance Lover, mauricedegier, Mausie, Titmeister, starbright boy, Martijn Jonkers, sp00kjj, WhyNotSmile, mkrake, Co Jackso, stoepkrijt
Ook genoemd: The Less I Know The Better (4x), Cause I’m A Man (1x)
12. The Smiths - How Soon Is Now
Genoemd door: Vinniee, mauricedegier, chevy93, AstroStart, Joren999, GrafGantz, Poek, Dirruk, Lukas, deric raven, Cervantes
Ook genoemd: This Charming Man (4x), Bigmouth Strikes Again (3x) en There Is A Light That Never Goes Out, maar die komt nog...
12
geplaatst: 9 december 2020, 19:24 uur
Dat is zo heerlijk aan Musicmeter: als een topic dreigt te ontsporen in complottheorieën, is er altijd wel een lijstjesgeek die de dag redt. Mooi gedaan, herman!
6
geplaatst: 9 december 2020, 20:45 uur
Het volgende zestal is 12 keer genoemd. Het is het laatste groepje, hierna krijgen we hooguit nog duo's.
6. Miles Davis - So What
genoemd door: Vince vega, Slowgaze, El Ninjo, cosmic kid, Barney Rubble, 123poetertjes, Titmeister, Mausie, Dirruk, Cervantes, Coma Cat, Choconas
Het enige nummer van Miles dat hier genoemd werd. Het is dan ook voor het eerst (dacht ik) dat hij in de voorkeuzelijst staat. Nu zijn wij natuurlijk niet maatgevend voor de uiteindelijke lijst, maar de kans dat deze voor het eerst binnenkomt in de top 2000 acht ik wel reëel.
6. New Order - Blue Monday
genoemd door: WhyNotSmile, Slowgaze, pjh1967, Martijn Jonkers, herman, 123poetertjes, GrafGantz, Dance Lover, royh, Hedser, Coma Cat, stoepkrijt
Blue Monday staat traditiegetrouw ook in de top 2000, vorig jaar op 399. In de lijstjes hier dus vaak genoemd en ook dit weekend al succesvol met een knappe 5e plaats in de MuMeLadder. Verder ook True Faith hier 5 keer genoemd.
6. Pearl Jam - Black
Genoemd door: Vince vega, Sandokan-veld, mauricedegier, laxus11, Bonk, Joren999, jordidj1, Poeha, stoepkrijt, Good Music, wavanbuuren, Choconas
Van de grote top 2000 klassiekers degene die hier het breedst wordt gedragen. Het heeft de grote hit van weleer, Alive (2 keer genoemd), ruimschoots overvleugeld. Ook Rearviewmirror (1 keer genoemd) en Eddie Vedder solo (2 keer genoemd met Hard Sun) kwamen nog voorbij.
6. Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Genoemd door: WhyNotSmile, Weirdo Wizzy, El Ninjo, chevy93, Salvadore, jordidj1, Gretz, cosmic kid, Sandokan-veld, Hedser, stoepkrijt, Choconas
Dat we Radiohead zouden terugvinden in de top 10 is geen verrassing, maar de clean sweep die werd voorspeld (Radiohead op 1, 2 en 3) is uitgebleven. De 3e Radiohead, Paranoid Android, staat pas op plek 53. Ook Karma Police werd nog 4 keer genoemd. High and Dry en Jigsaw Falling Into Place kregen de steun van 1 liefhebber. Ik ben benieuwd of Radiohead veel terrein gaat winnen in de top 2000 de komende jaren en of Creep (vorig jaar 83e) nog eens overvleugeld wordt door een van hun latere nummers.
6. The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
Genoemd door: Outlaw104, steven, royh, pjh1967, Martijn Jonkers, GrafGantz, Vinniee, Vince vega, Edwin, Jizze, wavanbuuren
752 stond deze vorig jaar in de top 2000. In de MuMeLadder stond ie dacht ik ook niet bijzonder hoog, dus dat deze hier zo goed scoort verbaast me wel. Maar onterecht is het zeker niet. In zijn soort een van de mooiste nummers die er is.
6. The National - Fake Empire
Genoemd door: jerome988, mauricedegier, Titmeister, Gretz, jordidj1, Dance Lover, Joren999, WhyNotSmile, Co Jackso, Hedser, Scorpion_21, stoepkrijt
Een van de MuMe-darlings, al is het denk ik een kwestie van tijd voordat ze ook gaan binnenkomen in de top 2000. Maar wie weet gaat het gebeuren met dit nummer, dat op Twitter werd gepusht door nota bene 1 van de journalisten die meewerkt aan de Top 2000agogo.
Hier werden ze in ieder geval veel genoemd, naast Fake Empire vooral Bloodbuzz Ohio (8 keer). About Today moest het doen met 2 nominaties en dan waren er nog 19 nummers die 1 keer genoemd werden door een enthousiaste jerome988.
6. Miles Davis - So What
genoemd door: Vince vega, Slowgaze, El Ninjo, cosmic kid, Barney Rubble, 123poetertjes, Titmeister, Mausie, Dirruk, Cervantes, Coma Cat, Choconas
Het enige nummer van Miles dat hier genoemd werd. Het is dan ook voor het eerst (dacht ik) dat hij in de voorkeuzelijst staat. Nu zijn wij natuurlijk niet maatgevend voor de uiteindelijke lijst, maar de kans dat deze voor het eerst binnenkomt in de top 2000 acht ik wel reëel.
6. New Order - Blue Monday
genoemd door: WhyNotSmile, Slowgaze, pjh1967, Martijn Jonkers, herman, 123poetertjes, GrafGantz, Dance Lover, royh, Hedser, Coma Cat, stoepkrijt
Blue Monday staat traditiegetrouw ook in de top 2000, vorig jaar op 399. In de lijstjes hier dus vaak genoemd en ook dit weekend al succesvol met een knappe 5e plaats in de MuMeLadder. Verder ook True Faith hier 5 keer genoemd.
6. Pearl Jam - Black
Genoemd door: Vince vega, Sandokan-veld, mauricedegier, laxus11, Bonk, Joren999, jordidj1, Poeha, stoepkrijt, Good Music, wavanbuuren, Choconas
Van de grote top 2000 klassiekers degene die hier het breedst wordt gedragen. Het heeft de grote hit van weleer, Alive (2 keer genoemd), ruimschoots overvleugeld. Ook Rearviewmirror (1 keer genoemd) en Eddie Vedder solo (2 keer genoemd met Hard Sun) kwamen nog voorbij.
6. Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Genoemd door: WhyNotSmile, Weirdo Wizzy, El Ninjo, chevy93, Salvadore, jordidj1, Gretz, cosmic kid, Sandokan-veld, Hedser, stoepkrijt, Choconas
Dat we Radiohead zouden terugvinden in de top 10 is geen verrassing, maar de clean sweep die werd voorspeld (Radiohead op 1, 2 en 3) is uitgebleven. De 3e Radiohead, Paranoid Android, staat pas op plek 53. Ook Karma Police werd nog 4 keer genoemd. High and Dry en Jigsaw Falling Into Place kregen de steun van 1 liefhebber. Ik ben benieuwd of Radiohead veel terrein gaat winnen in de top 2000 de komende jaren en of Creep (vorig jaar 83e) nog eens overvleugeld wordt door een van hun latere nummers.
6. The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
Genoemd door: Outlaw104, steven, royh, pjh1967, Martijn Jonkers, GrafGantz, Vinniee, Vince vega, Edwin, Jizze, wavanbuuren
752 stond deze vorig jaar in de top 2000. In de MuMeLadder stond ie dacht ik ook niet bijzonder hoog, dus dat deze hier zo goed scoort verbaast me wel. Maar onterecht is het zeker niet. In zijn soort een van de mooiste nummers die er is.
6. The National - Fake Empire
Genoemd door: jerome988, mauricedegier, Titmeister, Gretz, jordidj1, Dance Lover, Joren999, WhyNotSmile, Co Jackso, Hedser, Scorpion_21, stoepkrijt
Een van de MuMe-darlings, al is het denk ik een kwestie van tijd voordat ze ook gaan binnenkomen in de top 2000. Maar wie weet gaat het gebeuren met dit nummer, dat op Twitter werd gepusht door nota bene 1 van de journalisten die meewerkt aan de Top 2000agogo.
Hier werden ze in ieder geval veel genoemd, naast Fake Empire vooral Bloodbuzz Ohio (8 keer). About Today moest het doen met 2 nominaties en dan waren er nog 19 nummers die 1 keer genoemd werden door een enthousiaste jerome988.
0
geplaatst: 9 december 2020, 21:00 uur
herman Ik had ook op Tinseltown in the Rain gestemd.
Leuk dit!
Leuk dit!
1
geplaatst: 9 december 2020, 21:03 uur
Ah, ik zie dat je naam is weggevallen bij het maken van de usertags, maar ik heb hem wel meegeteld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.