De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 00:40 uur
Arrie schreef:
Rap is geen genre. Rap is de manier waarop de tekst wordt voorgedragen, net als bijv. zang.
Rap is geen genre. Rap is de manier waarop de tekst wordt voorgedragen, net als bijv. zang.
Hmmm ... die definiëring is niet altijd op die manier toegepast. Misschien wel op deze site, maar ik herinner me dat begin jaren '80 veel rubricering ook aan de hand van de term 'rap' of soms gecombineerd 'rap / hip-hop' gebeurde.
Bovendien zijn 'score' en 'live albums' evenmin genres. Om over het absurde 'wereld' maar niet te spreken.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 00:44 uur
Nouja, hoe dan ook staat het genre al op de site onder de naam hip-hop.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 13:09 uur
Mjuman heeft me ooit het verschil tussen rap en hiphop, in the world according to Mjuman dan, uitgelegd. O, was hij maar terug om ons daarover in te lichten! En hadden we maar voetnoten, dat sowieso.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 14:19 uur
Help me onthouden dat als ik je een volgende keer ergens tegenkom ik mijn voet met kracht in je noten plant.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 14:29 uur

Ik heb extra m'n best gedaan om die zin zo krom mogelijk te krijgen, speciaal voor jou. Voel je je nu niet heel bijzonder?
0
Yann Samsa
geplaatst: 24 oktober 2013, 20:38 uur
Sommige mensen weten van geen ophouden...
(Bij het debuut van Clap Your Hands and Say Yeah)
Jochempie schreef:
Wat een afschuwelijk album zeg! Ik heb het zo'n 30 keer geprobeerd en pas na de 20ste kwam ik voorbij de eerste 2 nummers.
Wat een afschuwelijk album zeg! Ik heb het zo'n 30 keer geprobeerd en pas na de 20ste kwam ik voorbij de eerste 2 nummers.
(Bij het debuut van Clap Your Hands and Say Yeah)
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 21:24 uur
Oh, dat afschuwelijke album staat hier in de kast te pronken. Een van de best vals zingende zangers die ik ken 

0
Yann Samsa
geplaatst: 24 oktober 2013, 21:25 uur
Ja, vind ik ook. Vals zingen kan soms erg mooi zijn. Nu, daarom postte ik het niet. Eerder de cijfers. Overdrijven is ook een kunst.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 11:57 uur
TIM-TP90 schreef:
En The Streets bestaat idd alleen uit Mike Skinner, hij heeft live wel een negersidekick, maar ik heb geen idee hoe die heet.
En The Streets bestaat idd alleen uit Mike Skinner, hij heeft live wel een negersidekick, maar ik heb geen idee hoe die heet.
Volgens mij was dat Piet.
0
geplaatst: 2 november 2013, 18:07 uur
judgepaddy schreef:
Nostalgie is sowieso niet meer wat het vroeger was,...
Nostalgie is sowieso niet meer wat het vroeger was,...
0
geplaatst: 2 november 2013, 18:32 uur
dix schreef:
Hmmm ... die definiëring is niet altijd op die manier toegepast. Misschien wel op deze site, maar ik herinner me dat begin jaren '80 veel rubricering ook aan de hand van de term 'rap' of soms gecombineerd 'rap / hip-hop' gebeurde.
Bovendien zijn 'score' en 'live albums' evenmin genres. Om over het absurde 'wereld' maar niet te spreken.
(quote)
Jaaa, "wereld" dan gaat er echt een WERELD voor je open als je ziet wat daar allemaal onder valt

0
geplaatst: 3 november 2013, 10:17 uur
Is plagiaat nu ook al memorabel?
bol.com | Nostalgie is ook niet meer wat het was, Simone Signoret | Boeken
0
geplaatst: 3 november 2013, 10:18 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Kom je weer even de belezen meneer uithangen, Graf?

0
geplaatst: 3 november 2013, 10:42 uur
Nou, zo belezen hoef je daar niet voor te zijn volgens mij. Die quote is zo bekend dat je hem al haast op tegeltjes aantreft.
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 3 november 2013, 12:01 uur
Dat boek stond vroeger bij mijn ouders in de kast.
0
geplaatst: 3 november 2013, 12:08 uur
Deze tegel hing bij mijn ouders vroeger boven de schoorsteen.
http://img36.imageshack.us/img36/5444/691b.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/5444/691b.jpg
* denotes required fields.