MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
dix
Arrie schreef:
Rap is geen genre. Rap is de manier waarop de tekst wordt voorgedragen, net als bijv. zang.

Hmmm ... die definiëring is niet altijd op die manier toegepast. Misschien wel op deze site, maar ik herinner me dat begin jaren '80 veel rubricering ook aan de hand van de term 'rap' of soms gecombineerd 'rap / hip-hop' gebeurde.

Bovendien zijn 'score' en 'live albums' evenmin genres. Om over het absurde 'wereld' maar niet te spreken.

Nouja, hoe dan ook staat het genre al op de site onder de naam hip-hop.

En daar ging de ontopicness niet eens over, volgens Graf.

Mjuman heeft me ooit het verschil tussen rap en hiphop, in the world according to Mjuman dan, uitgelegd. O, was hij maar terug om ons daarover in te lichten! En hadden we maar voetnoten, dat sowieso.

Help me onthouden dat als ik je een volgende keer ergens tegenkom ik mijn voet met kracht in je noten plant.

Stijn_Slayer
Dat/als-constructies.

Ik heb extra m'n best gedaan om die zin zo krom mogelijk te krijgen, speciaal voor jou. Voel je je nu niet heel bijzonder?

Yann Samsa
Sommige mensen weten van geen ophouden...

Jochempie schreef:
Wat een afschuwelijk album zeg! Ik heb het zo'n 30 keer geprobeerd en pas na de 20ste kwam ik voorbij de eerste 2 nummers.

(Bij het debuut van Clap Your Hands and Say Yeah)

Oh, dat afschuwelijke album staat hier in de kast te pronken. Een van de best vals zingende zangers die ik ken

Yann Samsa
Ja, vind ik ook. Vals zingen kan soms erg mooi zijn. Nu, daarom postte ik het niet. Eerder de cijfers. Overdrijven is ook een kunst.

Gewoon negeren, het drijft vanzelf weer over...

Jullie zijn zoooo blank.

Casartelli (moderator)
Zeurpiet.

TIM-TP90 schreef:
En The Streets bestaat idd alleen uit Mike Skinner, hij heeft live wel een negersidekick, maar ik heb geen idee hoe die heet.

Volgens mij was dat Piet.

judgepaddy schreef:
Nostalgie is sowieso niet meer wat het vroeger was,...

panjoe (moderator)
Mooie quote van judgepaddy.

dix schreef:
(quote)

Hmmm ... die definiëring is niet altijd op die manier toegepast. Misschien wel op deze site, maar ik herinner me dat begin jaren '80 veel rubricering ook aan de hand van de term 'rap' of soms gecombineerd 'rap / hip-hop' gebeurde.

Bovendien zijn 'score' en 'live albums' evenmin genres. Om over het absurde 'wereld' maar niet te spreken.

Jaaa, "wereld" dan gaat er echt een WERELD voor je open als je ziet wat daar allemaal onder valt

Kom je weer even de belezen meneer uithangen, Graf?

Nou, zo belezen hoef je daar niet voor te zijn volgens mij. Die quote is zo bekend dat je hem al haast op tegeltjes aantreft.

TheArtfulDodger
Dat boek stond vroeger bij mijn ouders in de kast.

Deze tegel hing bij mijn ouders vroeger boven de schoorsteen.

http://img36.imageshack.us/img36/5444/691b.jpg

TheArtfulDodger

dix
Lukas schreef:

Kom je weer even de belezen meneer uithangen, Graf?

Volgens mij refereert hij alleen aan de kaft.

Kronos schreef:
Deze tegel hing bij mijn ouders vroeger boven de schoorsteen.

(afbeelding)

Oh, zijn dat jouw ouders?

Lukas schreef:
(quote)

Ik ben vereerd!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:18 uur

geplaatst: vandaag om 06:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.