De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 7 november 2013, 08:02 uur
Gebruiker erwinz maakt een wat ongelukkig typefout, waardoor de nummers opeens een heel ander tintje krijgen.
De tracks met Norah Jones zijn het meest toegankelijk, maar de meer Indiass getinte tracks zijn uiteindelijk ook heel mooi en bovendien heerlijk rustgevend.
0
geplaatst: 12 november 2013, 15:52 uur
Kwam deze tegen in het "Welke beroemdheden heb je al ontmoet?" topic, van alweer anderhalf jaar gelee:
Nicolage Rico schreef:
Vorige week nog getennist met André Hazes. Of ben ik gek?
Vorige week nog getennist met André Hazes. Of ben ik gek?
Rhythm & Poetry schreef:
Dat laatste sowieso. Maar kan die ouwe reus nog een beetje tennissen dan?
Dat laatste sowieso. Maar kan die ouwe reus nog een beetje tennissen dan?
Nicolage Rico schreef:
Ik geloof niet dat hij goed was, maar hij heeft wel bloed, zweet en tranen gegeven, daar gaat het om.
Ik geloof niet dat hij goed was, maar hij heeft wel bloed, zweet en tranen gegeven, daar gaat het om.
0
geplaatst: 12 november 2013, 18:44 uur
0
geplaatst: 12 november 2013, 18:50 uur
Ondanks dat het nog geen Pasen is een miraculeuze wederopstanding

0
geplaatst: 12 november 2013, 18:53 uur
En laat paars nu net de kleur zijn die kerkelijk gezien bij Pasen hoort. Zou het toeval zijn?
0
PurpleJapan
geplaatst: 12 november 2013, 19:15 uur
GrafGantz schreef:
Kijk toch eens wie we daar hebben...
Kijk toch eens wie we daar hebben...
De Paarshaas, the globe's loudest bunny!

Maar wie ben jij dan?
0
geplaatst: 12 november 2013, 19:47 uur
0
geplaatst: 12 november 2013, 20:04 uur
En Pasen is dan weer a Christian holiday, en zo is de puzzel rond en passen de cirkels in elkaar.
Welkom terug
Welkom terug

0
geplaatst: 12 november 2013, 20:29 uur
Ah nee, hebben we hier te maken met een Popie Jopie voormalig banneling?
0
Cured
geplaatst: 13 november 2013, 00:54 uur
Welkom terug, PJ. Let niet op die schijnheiligen zo vlak voor Sinterklaas. 

0
geplaatst: 13 november 2013, 01:11 uur
Wil iemand even uitleggen wat de verschijning van PurpleJapan hier zo allemaal teweegbrengt?
Mag ook via PM. Wil altijd graag van alles op de hoogte zijn.
0
geplaatst: 13 november 2013, 07:35 uur
Beter zou ik zeggen, er is inmiddels sprake van een meervoudige wederopstanding. Dat is ook menigeen niet gegeven.
Ik hoop maar dat hij die oude muziek met rust gaat laten....

0
geplaatst: 13 november 2013, 07:45 uur
Poeha schreef:
Wil iemand even uitleggen wat de verschijning van PurpleJapan hier zo allemaal teweegbrengt?
Gewoon een nieuw alias van Classic(Prog)Rocker, meer niet.
0
PurpleJapan
geplaatst: 13 november 2013, 08:53 uur
PJ - Let MuMe Shake

Zolang de GrapJasz z'n handen in onschuld wast... O ironie...
Wees maar gerust mijn kind. Tot nader order zijn Bach, Beethoven en Mozart hier niet welkom...
Ik vind die opmerking wat bot.
0
geplaatst: 13 november 2013, 09:06 uur
Iedereen mag het over oude muziek hebben, zeker mannen van mijn leeftijd, die weten vaak niet beter. Het gaat om de manier waarop er mee wordt omgegaan, hoe er over wordt geschreven. Is het reclame voor de goede zaak of is er sprake van berichten waarbij niet aan een lichte gêne kan worden ontkomen? Ik zou zeggen, verdiep je in de schrijfsels van de oude Classic Prog Rocker in alle gedaantes en oordeel zelf.
0
Cured
geplaatst: 13 november 2013, 09:20 uur
Ieder is hier gewoon een user op deze voor ieder toegankelijke site in mijn ogen en degene die zjch verheven voelen boven anderen kunnen beter bij een Rotaryclub gaan of bij Harry mens aanschuiven over hun 'dwingende' visie. Ik had zelf als moderator er eerder 10 anderen geband vanwege misplaatste arrogantie, toon of vermakelijke 'deskundigheid', maar je mag niet met 2 maten meten....nou ja, in een schoenenzaak misschien. 
Ik zou zeggen: heb het over muziek i.p.v users
. Het lijk hier @#$%! soms wel RTL Boulevard !

Ik zou zeggen: heb het over muziek i.p.v users
. Het lijk hier @#$%! soms wel RTL Boulevard !
0
PurpleJapan
geplaatst: 13 november 2013, 09:28 uur
musician schreef:
Iedereen mag het over oude muziek hebben, zeker mannen van mijn leeftijd, die weten vaak niet beter. Het gaat om de manier waarop er mee wordt omgegaan, hoe er over wordt geschreven. Is het reclame voor de goede zaak of is er sprake van berichten waarbij niet aan een lichte gêne kan worden ontkomen? Ik zou zeggen, verdiep je in de schrijfsels van de oude Classic Prog Rocker in alle gedaantes en oordeel zelf.
Wellicht dat Cured zich dan gelijk kan buigen over de vele door jou afgestoken anti-Van Gaal-tirades in het "Algemeen Sporttopic". Vooral die donderpreek waarin je Ajax-supporters opriep om het recht in eigen handen nemen door Lodewijk in zijn toenmalige rol als Algemeen Directeur uit de Arena te verjagen. Volksmennerij pur sang en ronduit gevaarlijk.
0
geplaatst: 13 november 2013, 09:33 uur
Eerlijk gezegd zal het mij worst wezen dat Ronksmurf weder is opgestaan, alleen ware het fijn geweest als ie zijn roeptoetertje niet had meegenomen en zijn praat een ander pitch meegaf. En Cured - interpunctie, vrind - moet om te beginnen zichzelf maar de maat eens nemen bij het Nationaal Dictee.
0
PurpleJapan
geplaatst: 13 november 2013, 09:47 uur
Ik kom terug en ziedaar: de wavende windbuil, zijn haren verloren, zijn streken immer beschoren, waar gaat dit heen?
0
geplaatst: 13 november 2013, 10:33 uur
PurpleJapan schreef:
Ik kom terug en ziedaar: de wavende windbuil, zijn haren verloren, zijn streken immer beschoren, waar gaat dit heen?
Ronkende rocker ratelt redeloos, reddeloos - maar maakt niemand meer boos

Sapperdeflap, ronkderderonk - huup huup Barbatruuk en ....
(*** verdwijnt na een poos)

* denotes required fields.