De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 18:11 uur
Ik herken het niet zo en ik vind het ook geen buitengewoon knappe grap.
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 18:25 uur
Ik zie ook geen enkele relatie met de berichten bij dat album en die "grap".
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 18:58 uur
Opvallend veel Belgen die hun instemming betuigen - ik bedoel maar. Komt er ooit een WK Calimero-schap, dan wint België de titel.
Ik ben ondertussen aan het uitvogelen hoe ik op een zinnige manier naar Frankrijk kan komen - leven als God in Frankrijk wil nl elk weldenkend mens - zonder door België te rijden. Ik vrees de dodende blikken én stenen - immers: wie zonder zonde is, werpe de eerste steen ... en afgaand op de potzers hier is België een land zonder zonde
Ik ben ondertussen aan het uitvogelen hoe ik op een zinnige manier naar Frankrijk kan komen - leven als God in Frankrijk wil nl elk weldenkend mens - zonder door België te rijden. Ik vrees de dodende blikken én stenen - immers: wie zonder zonde is, werpe de eerste steen ... en afgaand op de potzers hier is België een land zonder zonde

0
Onweerwolf
geplaatst: 19 oktober 2013, 19:00 uur
panjoe schreef:
Deze vond ik wel heel scherp, bij China Crisis - Working with Fire and Steel (1983) :
Deze vond ik wel heel scherp, bij China Crisis - Working with Fire and Steel (1983) :
(quote)

0
geplaatst: 19 oktober 2013, 19:20 uur
Mjuman schreef:
Opvallend veel Belgen die hun instemming betuigen - ik bedoel maar. Komt er ooit een WK Calimero-schap, dan wint België de titel.
Zeker niet als jij meedoet. Kijk nu maar. Een paar mensen lachen om een grapje en omdat je dit niet kan incasseren neem je maar meteen een heel land in het vizier.
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 19:45 uur
Na de Rusland crisis voel ik een rel met onze zuiderburen aan komen, terug met die ambassadeur 
Jordi moet snel excuus aanbieden.

Jordi moet snel excuus aanbieden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 oktober 2013, 20:02 uur
Mjuman schreef:
Ik ben ondertussen aan het uitvogelen hoe ik op een zinnige manier naar Frankrijk kan komen - leven als God in Frankrijk wil nl elk weldenkend mens - zonder door België te rijden.
Ik ben ondertussen aan het uitvogelen hoe ik op een zinnige manier naar Frankrijk kan komen - leven als God in Frankrijk wil nl elk weldenkend mens - zonder door België te rijden.
Gewoon de A12 blijven volgen.
Ik heb trouwens vernomen dat er Belgen zijn die denken dat ze het WK winnen. Ook wel een, ahum, memorabele vermelding.
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 20:14 uur
Ik heb Nederlanders meegemaakt die denken dat men belgisch spreekt in heel België. Sindsdien snap ik waarom zovelen van hen nooit in Frankrijk aankomen met hun caravan, maar hun vakantie als God in Frankrijk doorbrengen in de Ardennen.
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 20:14 uur
Kronos op het " memorabele uitspraken" topic? Het moet niet gekker worden, de ultieme B-digi-stalk-out!
Bovenstaande - disclaimer weet u wel - is natuurlijk niet van toepassing op alle aardige, weldenkende, hardwerkende, goedgezinde Zuiderburen. Er zijn grenzen, tenzij we het spel zonder grenzen spelen
Bovenstaande - disclaimer weet u wel - is natuurlijk niet van toepassing op alle aardige, weldenkende, hardwerkende, goedgezinde Zuiderburen. Er zijn grenzen, tenzij we het spel zonder grenzen spelen

0
geplaatst: 19 oktober 2013, 20:24 uur
Mjuman schreef:
Kronos op het " memorabele uitspraken" topic? Het moet niet gekker worden, de ultieme B-digi-stalk-out!
Eigenlijk ben ik deels Nederlands. En doordat ik vele jaren een Nederlands lief heb gehad kwam en kom ik nog steeds vaak in Nederland. Mijn ervaring is dat de Nederlanders die ik zo heb leren kennen mij allemaal erg aardig, weldenkend, hardwerkend en goedgezind vinden. Maar toegegeven, dat zijn toevallig wel allemaal aardige, weldenkende, hardwerkende, goedgezinde Noorderburen.

0
geplaatst: 19 oktober 2013, 20:45 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb trouwens vernomen dat er Belgen zijn die denken dat ze het WK winnen. Ook wel een, ahum, memorabele vermelding.
Mathematisch kan het nog!
Alle gekheid op een stokje, ik schat de kansen van België hoger in dan die van Nederland, maar beiden zijn outsiders natuurlijk.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 oktober 2013, 21:22 uur
Kijk, dit bedoel ik dus. 
Jullie zijn beter dan NL, maar dat is ook al snel het geval.

Jullie zijn beter dan NL, maar dat is ook al snel het geval.
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 21:36 uur
kobe bryant fan schreef:
Outsiders zou ik ons niet noemen met de hoge Fifa notering.
Die hoge Fifa notering zegt natuurlijk niet overdreven veel als een land als Zwitserland daar hoger staat dan Brazilië, Nederland en Italië.Outsiders zou ik ons niet noemen met de hoge Fifa notering.
België hebben een goed team maar zijn nog geen favoriet, dat zijn Duitsland, Brazilië en Spanje. Daarachter komen outsiders als België, Argentinië en Italië. Nederland zie ik persoonlijk als nog iets daarachter met landen als Engeland en Uruguay.
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 21:40 uur
Grappig, zo heb je het nog over Wishful Thinking van China Crisis en nu over het hoog scoren van Nederland en België tijdens het WK.
Een beter voorbeeld van Wishful Thinking bestaat niet.
Een beter voorbeeld van Wishful Thinking bestaat niet.

0
geplaatst: 22 oktober 2013, 14:12 uur
Lura schreef:
Zojuist heb ik Ayo toegevoegd. Daarbij wilde ik als genre rap toevoegen. Niet mogelijk. Wel vreemd voor een genre dat al zolang bestaat. En zo zijn er nog wel een paar genres die allang bestaan en nog steeds niet toegevoegd zijn. Voor mij onbegrijpelijk.
Zojuist heb ik Ayo toegevoegd. Daarbij wilde ik als genre rap toevoegen. Niet mogelijk. Wel vreemd voor een genre dat al zolang bestaat. En zo zijn er nog wel een paar genres die allang bestaan en nog steeds niet toegevoegd zijn. Voor mij onbegrijpelijk.
sxesven schreef:
Rappe muziek, langzame muziek, zo kunnen we overal wel een genre voor gaan invoeren!
Rappe muziek, langzame muziek, zo kunnen we overal wel een genre voor gaan invoeren!
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 14:38 uur
Het is echt voldoende om een brevet van onvermogen tot een enkel subforum te beperken, dat hoef je hier niet nogmaals te doen.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 14:39 uur
GrafGantz schreef:
Het is echt voldoende om een brevet van onvermogen tot een enkel subforum te beperken, dat hoef je hier niet nogmaals te doen.
Wise guy
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 19:50 uur
Lura schreef:
Wat is er zo bijzonder aan mijn opmerking, GrafGantz?
Wat is er zo bijzonder aan mijn opmerking, GrafGantz?
Rap is geen genre. Rap is de manier waarop de tekst wordt voorgedragen, net als bijv. zang. En zang lijkt me ook geen genre. Er wordt inderdaad wel vaak gesproken over rapmuziek, wat ik altijd wel typisch vind, want ik hoor veel minder het woord zangmuziek vallen. Hoe dan ook heet het genre waarin veel gerapt wordt hip-hop, en dat genre bestaat gewoon op deze site.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 19:54 uur
Maar je kent het begrip/ de benoeming, gezang toch wel Arrie?
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 19:55 uur
Ducoz schreef:
Wat wil je daarmee zeggen?
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 19:58 uur
Dat je wel degelijk een 'soort van' benoeming hebt, Opera noemt men ook wel eens zang of gezang. Daarnaast hebben veel muziekwinkels een vakje voor heren/dames vocaal.
Een genre kan je het wel noemen, al is de aanduiding niet altijd even goed.
Nederlandstalige hip-hop wordt vaak gewoon kortaf rap genoemd, maar helemaal juist is dat niet inderdaad.
Een genre kan je het wel noemen, al is de aanduiding niet altijd even goed.
Nederlandstalige hip-hop wordt vaak gewoon kortaf rap genoemd, maar helemaal juist is dat niet inderdaad.
* denotes required fields.