De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2013, 14:54 uur
Indeed: 3 smileys na > 3 etmalen - slechte kouwe start, boys en 't is nog geen winter
- lijkt mij een bewijs van het tegendeel.
- lijkt mij een bewijs van het tegendeel.
0
Yann Samsa
geplaatst: 18 november 2013, 16:36 uur
Ik heb geen idee van wat je net hebt gezegd, maar het zal wel waar zijn.
0
geplaatst: 18 november 2013, 16:58 uur
Ik vond 'm wel heel makkelijk. Op de basisschool maakten wij al een 'Wanneer hebben je ouders seks?'-''s avonds, want ik hoor mijn moeder dan 'Douwe Egbert' roepen'-grap die zelfs na de honderdste keer vertellen leuker blijft dan deze opmerking.
0
geplaatst: 18 november 2013, 21:44 uur
Ik wist niet eens wie Douwe Bob is, moest het zelfs Googelen.
0
Sietse
geplaatst: 19 november 2013, 15:16 uur
GrafGantz schreef:
Sietsisme: Ik geloof niet zozeer in een God an sich, maar ik denk wel dat er Sietse is.
Sietsisme: Ik geloof niet zozeer in een God an sich, maar ik denk wel dat er Sietse is.

0
Rizz
geplaatst: 25 november 2013, 01:40 uur
Bij Ray of Light:
Bij Bedtime Stories:
Bij ARTPOP:
Met dit album liet Madonna zogenaamd een nieuwe kant van zichzelf zien: die van een een volwassenere, slimmere en minder seksbeluste vrouw. Het was echter een slimme zet van de Illuminati om nog meer mensen te bekeren tot satanisten. Het begint natuurlijk al bij de titel: Ray of LIGHT. In de clip van Frozen zien we een 'duistere' Madonna die tegen haar luisteraars zegt: 'Give yourself to me.' Dus: volg mij naar de wereld van Satan. Ze vormt in deze clip ook geregeld een 666-symbool met haar hand door haar duim tegen haar wijsvinger te houden, en ze houdt het zelfs een paar keren voor haar oog (all-seeing eye). Ik ben dit album momenteel uitgebreid aan het analyseren voor mijn boek over de Illuminati in de popmuziek, dat ik volgend jaar wil uitbrengen.
Bij Bedtime Stories:
CelineDion'sBoy schreef:
Ja wat is/was Madonna toch rebels en cool! Lekker de duivel aanbidden en de Illuminati over de wereld verspreiden!...
(quote)
Ja wat is/was Madonna toch rebels en cool! Lekker de duivel aanbidden en de Illuminati over de wereld verspreiden!...

Bij ARTPOP:
CelineDion'sBoy schreef:
In de tweede week is dit album al meteen gedaald van nr. 4 naar nr. 29 in de Nederlandse album top 100. Al die rare pakjes en illuminaticlips werkten nog wel voor een tijdje, maar dat hebben de mensen nu wel gezien, en dan krijg je dit...
In de tweede week is dit album al meteen gedaald van nr. 4 naar nr. 29 in de Nederlandse album top 100. Al die rare pakjes en illuminaticlips werkten nog wel voor een tijdje, maar dat hebben de mensen nu wel gezien, en dan krijg je dit...
0
geplaatst: 25 november 2013, 09:04 uur
Kut, ik breng volgend jaar ook al een boek over de Illuminati in de popmuziek uit 

0
geplaatst: 25 november 2013, 17:11 uur
0
geplaatst: 26 november 2013, 00:28 uur
Ik moest lachen bij de nieuwe van Frank Boeijen, of beter gezegd, de pagina van dat album:
En even verderop:
Nou ja, ik moest om allebei hardop lachen. De FBI is trouwens de fanclub van Frank, vandaar.
Joerii schreef:
Het is toch wat hé, een hele cd!
Het is toch wat hé, een hele cd!
En even verderop:
TheArtfulDodger schreef:
Ben al jaren lid van de IRA, maar ik heb nog nooit een cd van ze gekregen.
Ben al jaren lid van de IRA, maar ik heb nog nooit een cd van ze gekregen.
Nou ja, ik moest om allebei hardop lachen. De FBI is trouwens de fanclub van Frank, vandaar.
0
Yann Samsa
geplaatst: 26 november 2013, 15:05 uur
Nog eentje van CelineDion'sBoy? Tuurlijk
Ik zag net de nieuwe videoclip van Kanye West, en dat nummer staat dus op dit album. Het was al lang bekend dat Kanye West niets anders is dan een smerige, satanistische Illimunatislaaf, en dit is weer het zoveelste bewijs. Los daarvan is het nummer ook vreselijk. Ik snap dan ook niet hoe luisteraars zo iemand serieus kunnen nemen als artiest, want Kanye heeft volgens mij nog veel meer problemen buiten het feit dat hij gevangen zit in de wereld van Satan.
* denotes required fields.