De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2013, 15:32 uur
Is een trol eigenlijk ook niet een soort van slaaf van Satan?
0
geplaatst: 26 november 2013, 15:34 uur
In ieder geval is het niet iemand die we serieus kunnen nemen als user.
0
geplaatst: 26 november 2013, 15:37 uur
GrafGantz schreef:
Dat laatste geldt hier voor zovelen dat ik bang ben dat de Trollen de macht hebben gegrepen

Ik ga gauw in Svensk Dikt zoeken naar de berschermingsformule tegen trollen

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 november 2013, 16:07 uur
Als CelineDion'sBoy 's ochtends wakker wordt, roept hij volgens mij eerst heel hard 'Illimunati'. Wat een... weet je, vul zelf ook maar in.

0
geplaatst: 26 november 2013, 16:15 uur
Trolls...must...not...feed...them..
Je zou verwachten dat deze professionele complottdenkers tot zijn favorieten behoren. Maar nee, dus: troll
Je zou verwachten dat deze professionele complottdenkers tot zijn favorieten behoren. Maar nee, dus: troll
0
geplaatst: 26 november 2013, 16:18 uur
Agent Steel, van de zanger werd toch gezegd dat hij van een andere planeet kwam? 

0
geplaatst: 26 november 2013, 16:19 uur
Dat zei hij van zichzelf. Agent Steel was al X-Files voordat Chris Carter het bedacht.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 november 2013, 17:50 uur
De bewoording ook: Kanye West zit gevangen in de wereld van Satan. En dat is maar één van zijn vele problemen. 

0
geplaatst: 26 november 2013, 18:15 uur
Slowgaze schreef:
Ik moest lachen bij de nieuwe van Frank Boeijen, of beter gezegd, de pagina van dat album:
Ik moest lachen bij de nieuwe van Frank Boeijen, of beter gezegd, de pagina van dat album:
(quote)
Ik daarentegen moest huilen bij de letterbrei 'geluistert'
0
geplaatst: 26 november 2013, 18:22 uur
Céline Dion is een straf van God omdat de Illuminati de wereld beheersen.
0
geplaatst: 26 november 2013, 18:39 uur
0
geplaatst: 26 november 2013, 18:40 uur
Taaladvies.net zegt dat alleen letterbrij mag. Maar ja, dat kan ook van de Illuminati zijn, dan geloof ik het niet.
0
geplaatst: 26 november 2013, 20:29 uur
Edwynn schreef:
Ach, taalnazi's...
Ach, taalnazi's...
Welnee - SM: spraakmaffia! Overigens zijn we gevoelig voor donaties; immers de overbekende Bunga-feestjes van onze jongen muziekvrinden - Dicht- en Gitaarsmurf - moeten ook betaald worden.
0
geplaatst: 26 november 2013, 21:47 uur
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 6 december 2013, 10:29 uur
Musicmetergebruiker Emile93 schrijft in zijn enthousiasme over de nieuwe single van Jennifer Ewbank een wat dubieus stukje.
Emile93 schreef:
I'll find you is een nieuwe single van haar. Het gaat over haar miskraam. Ik vind het echt prachtig!!! Weer een pareltje!
I'll find you is een nieuwe single van haar. Het gaat over haar miskraam. Ik vind het echt prachtig!!! Weer een pareltje!
0
geplaatst: 6 december 2013, 10:50 uur
Nee, maar voor iemand die dol is zangerhessen is dit een aardige Miss Peer

0
geplaatst: 6 december 2013, 10:57 uur
0
geplaatst: 21 december 2013, 12:15 uur
Wordt er eigenlijk nog een Quote van het Jaar gekozen? Dit is mijn kandidaat, bij deze plaat :
Misterfool schreef:
Zitten is een werkwoord, zei Rietveld eens. Welnu, beluisteren is dat ook bewijst Merzbow.
Zitten is een werkwoord, zei Rietveld eens. Welnu, beluisteren is dat ook bewijst Merzbow.
0
Dikkop
geplaatst: 21 december 2013, 13:09 uur
Even Flow bij het nieuwe album van Beyoncé.
"dit span kroont qua niveau alles wat Miss Beyonce tot-nu-toe heeft gemaakt en steekt met kop en schotel boven de rest uit! Staande ovulatie!
"
"dit span kroont qua niveau alles wat Miss Beyonce tot-nu-toe heeft gemaakt en steekt met kop en schotel boven de rest uit! Staande ovulatie!
"* denotes required fields.