MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
PurpleJapan
.... de poëzie is kaduuk.

Mooiman.

Rien ne va plus!

Hoe lang zal het deze keer duren, zet snel in zo lang het nog kan

Cured
Mjuman schreef:
Eerlijk gezegd zal het mij worst wezen dat Ronksmurf weder is opgestaan, alleen ware het fijn geweest als ie zijn roeptoetertje niet had meegenomen en zijn praat een ander pitch meegaf. En Cured - interpunctie, vrind - moet om te beginnen zichzelf maar de maat eens nemen bij het Nationaal Dictee.
Je bent 'm al aan het schrijven , zie ik aan je avatar.

Ik hoop in het echt niet ik dat jij 'm maakt, want daar valt dan geen worst van te maken .

Cured schreef:
Ik hoop in het echt niet ik dat jij 'm maakt, want daar valt dan geen worst van te maken .

Rare snaak, wie maakt nou een worst van papier?

Volgens mij stond er vroeger op je schoolrapport: "moet thuis regelmatig oefenen in schrijven en spellen" - met cijfers voor Vlijt en IJver zal het wel goed gezeten hebben. Las je vroeger ook de Okki - had je veel stempeltjes in je rapport?

Cured
Mjuman schreef:
(quote)
. Las je vroeger ook de Okki - had je veel stempeltjes in je rapport?
Zo oud ben ik niet

Maar stond het nou wel of niet op je rapport?

Iig kan ik je dit aanraden - staat hier voor mijn neus bij woordenboeken en andere naslagwerken - ben ook maar 'n mens:

http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/thumb/FC/6/0/9/8/1001004011858906.jpg

GrafGantz schreef:
(quote)

Gewoon een nieuw alias van Classic(Prog)Rocker, meer niet.

Ah, duidelijk

PurpleJapan
vigil schreef:
Hoe lang zal het deze keer duren, zet snel in zo lang het nog kan

Boekmeter vind je een straat verderop, bookmaker komt niet in het register voor. Zullen we de commerciële exploitatie van MuMe aan Jordy overlaten?

Cured schreef:
Ieder is hier gewoon een user op deze voor ieder toegankelijke site in mijn ogen en degene die zjch verheven voelen boven anderen kunnen beter bij een Rotaryclub gaan of bij Harry mens aanschuiven over hun 'dwingende' visie. Ik had zelf als moderator er eerder 10 anderen geband vanwege misplaatste arrogantie, toon of vermakelijke 'deskundigheid', maar je mag niet met 2 maten meten....nou ja, in een schoenenzaak misschien.

Ik zou zeggen: heb het over muziek i.p.v users . Het lijk hier @#$%! soms wel RTL Boulevard !

Misschien, maar daar doe je zelf dan leuk aan mee. De reden dat er sprake is van enige ophef is dat het niet gaat over zomaar een willekeurige nieuwe user maar over voorheen Classic Prog Rocker enz enz. Je moet je er wel even in verdiepen, maar snel zal blijken dat er toch sprake is van uitzonderlijke eh.................. talenten.

Zo ben ik nog benieuwd naar wat de uitleg gaat worden van de vorige uitschrijving en waarom hij zich nu weer heeft aangemeld. Ik ben het eens met Vigil: wat gaat eerder volgen, een ban of uitschrijven.

Cured
Boeie, Musician . Er zijn er hier ergere, ik had totaal geen last van de man en bovendien is hier nogal eens sprake van verongelijkte reacties omdat iemands muziek/mening een ander niet 'past'. Ben je een kerel of niet. Kom op zeg, er schijnen hier gasten al jarenlang hun mening op een een ongepaste manier er door te willen drukken, ook nogal eens op de man en dat mag allemaal. Niet janken, dus. Het is geen eliteclubje hier....of toch ?

Boeie?
Ik wil wel graag begrijpen waar het naar toe gaat, om te kunnen blijven reageren

Het heeft helemaal niets met een eliteclubje te maken.

Hij, en dan hou ik er over op want dan heeft Purple Japan voormalig Classic ProgRocker1 etc. wel weer genoeg aandacht gekregen, schrijft meer dan een mening. En dat mag uiteraard maar het gaat meer om de manier waarop, de inhoud van de stukjes en eigenlijk minder om het feit dat hij zijn mening wil doordrukken.

Dat leidt allemaal tot veelvuldige aanvaringen, een ban of Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden (lijkt me ook een aardige titel) schrijft zich uit.

Want ik weet niet of het je opvalt, maar hij heeft geen reactie meer gegeven op de vraag "waarom uitgeschreven en waarom weer terug".

Cured
Hij hoeft geen reactie te schrijven Hans en qua toon en de manier waarop/inhoud heeft ie zijn gelijke wel(of erger). Je geeft het teveel aandacht Hans, maar je moet het zelf weten. Bovendien schijnen hier users rond te lopen met meerdere, tijdelijke bans, en die zitten er wel nog steeds op; oneerlijke behandeling dus. Dat is net zo goed zwabberbeleid en eerder een vraag waard. Ga lekker muziek luisteren, Hans. Ik heb nog nooit last van die jongen gehad, dus het is ook maar net hoe je ermee omgaat.

een zekere user in een PM naar mij:

Maar zoals gezegd ben jij wel bezig met je exotische keuzes, die Finse zangeres - hoe kom je daaraan - de schijn van Sietsisme (snob, elitair) op je te laden.

Sietsisme

Sietsisme: Ik geloof niet zozeer in een God an sich, maar ik denk wel dat er Sietse is.

Er mist siets aan je definitie.

Casartelli (moderator)

Wat is er zo exotisch aan Finland?

Cured schreef:
Ik had zelf als moderator er eerder 10 anderen geband vanwege misplaatste arrogantie, toon of vermakelijke 'deskundigheid', maar je mag niet met 2 maten meten....no!

Kom op zeg, er schijnen hier gasten al jarenlang hun mening op een een ongepaste manier er door te willen drukken, ook nogal eens op de man en dat mag allemaal.

Bovendien schijnen hier users rond te lopen met meerdere, tijdelijke bans, en die zitten er wel nog steeds op; oneerlijke behandeling dus

Misschien wordt het eens tijd om man en paar te noemen heer Cured want drie keer op een pagina dit soort teksten plaatsen is ook wel wat goedkoop scoren of niet?

tuktak
GrafGantz schreef:
Sietsisme: Ik geloof niet zozeer in een God an sich, maar ik denk wel dat er Sietse is.

God is dead, zei Sietzsche toch ook al.

Cured
Dit lijkt me geen memorable quote. Als iemand zeurt, krijgt ie dat horen . Moderators regelen dat wel, wij zijn gewoon user. Minder kleppen over anderen, meer muziek luisteren, roddeltantes. We hebben een nieuwe erbij, welkom Vigil

ik heb zo mijn contacten (wel veilig uiteraard)

Cured schreef:
.Minder kleppen over anderen, meer muziek luisteren, roddeltantes. We hebben een nieuwe erbij, welkom Vigil

Over goedkoop scoren gesproken...

Maar goed ik laat het hier maar bij, ik neem aan dat je begrepen heb wat ik bedoel en als dat niet het geval is houdt het ook wel een beetje op.

Cured
Lijkt me heel verstandig.

tuktak schreef:

God is dead, zei Sietzsche toch ook al.

De vraag is natuurlijk wel of ie dat in het Engels zei, maar dit terzijde

GrafGantz schreef:
De vraag is natuurlijk wel of ie dat in het Engels zei, maar dit terzijde

Der Lord ist vort zong Nina en dat vat het wel samen - God spreekt immers alle talen; ook die van hen die niet willen horen

Beetje contradictoir - dat dan wel - op een site waar luisteren (muziekliefhebbers immers) centraal staat.

Bij het nieuwe album van Tim Knol:

Yann Samsa schreef:
Heeft deze jongen al gehoord van een artiestennaam?

woordenaar schreef:
Het is/klinkt beter dan Douwe Bob. Dat klinkt toch vooral als een aansporing

Gast
geplaatst: vandaag om 01:19 uur

geplaatst: vandaag om 01:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.