MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Die eerste zou mijn stem krijgen, die tweede misschien als ik 15 zou zijn.

Zowaar eens met Jasper. Om die verbasterde uitdrukkingen heb ik 10 jaar geleden al eens gelachen. Dus nu niet nog een keer.

Die van Misterfool vind ik wel erg leuk.

Ook de eerste is echt een construct.
Het verschil tussen memorabel en deplorabel is niet zo groot en wordt in hoge mate beïnvloed door the semantic ability.

Van jasper1991 moest ik dit citaat niet alleen in het taaltopique laten staan, maar ook in dit topique zetten. Afijn, men moet komma's plaatsen waar men komma's moet plaatsen, want anders krijg je soms gekke zinnen:
iljaiya schreef:
Kom maar op puristen!

Slowgaze schreef:
Van jasper1991 moest ik dit citaat niet alleen in het taaltopique laten staan, maar ook in dit topique zetten. Afijn, men moet komma's plaatsen waar men komma's moet plaatsen, want anders krijg je soms gekke zinnen:
(quote)

Jepper > 24 uur voor nodig gehad. Kom op, een echte purist was nu al onder de swaffelstafroom bedolven geweest

Omdat kemm mijn held is:

kemm schreef:
Meer dan de leuke single had Beyoncé niet, daar ben ik vier albums van overtuigd geweest. En dan is dit de truuk om non-believers in de val te lokken. Geen singles, geen sexy albumhoes, geen multimillion-hit YouTube-clip, gewoon, Beyoncé. De rest krijg je als je besluit de cd in huis te halen en het eerste dat naar je staart, wanneer je de blanco zwarte hoes verwijdert, weer d’r dikke, naakte reet is. Ach ja, girls will be girls...

Jij bent vandaag de cd gaan kopen, zeker?

Ik zie het zonder cd al levendig voor me

Ain't nothing but the real thing

dix schreef:
Wordt er eigenlijk nog een Quote van het Jaar gekozen? Dit is mijn kandidaat, bij deze plaat :

(quote)

Onweerwolf
Slowgaze schreef:
(quote)

Vroeger was alles beter. Ook de quotes waren memorabeler.

Eerst was er Hans (al deze berichten ongeveer binnen één uur):
Hans Brouwer schreef:
Met een beetje treurige groet, Hans
Hans Brouwer schreef:
Groeten, Hans (nog steeds een beetje verdrietig )

Waarop kos heel droog antwoordde:
Kos schreef:
Pleur eens op met je groeten.

Mja...
Hans Brouwer schreef:
Kos, de groeten met handen en voeten

En bij het album van Jon & Vangelis:
Hans Brouwer schreef:
P.s. Onze medegebruiker KOS heeft mij gisteren verzocht (zie LZ IV) elk bericht groetend te blijven afsluiten, daarom

Met vriendelijke groet, Hans
En alsof dat nog niet genoeg was, deed Rico even een avant la lettretje:
Nicolage Rico schreef:
Liever "de vriendelijke groeten" dan "pleur op".

Doe eens normaal, man!
Om vervolgens weer het bekende cirkeltje te doorlopen:
Hans Brouwer schreef:
Wat vind je trouwens van Misty Mountain Hop?? Zo'n lekkere stevige, hoe zal ik het nou eens noemen.........
Zo'n lekkere stevige rocksong waar je zo heerlijk van uit je dak gaat.

Met vriendelijke groeten, Hans

Just another day at MusicMeter in 2006.

Kostelijk hoor.

Kom er nu pas achter dat Wilders plagiaat heeft gepleegd.

"de groeten met handen en voeten"

HAHAHAHA!!!!! Hoe verzin je het!!!!

Hier moest ik toch even om gniffelen. User Johnny Marr bij The Messenger van, jawel, Johnny Marr.

Johnny Marr schreef:
Blijkbaar heb ik toch wel een meer dan aardig album gemaakt.
Misschien moet ik hem zelf wel es beluisteren...

Het titelnummer vind ik alvast zeer mooi.

GrafGantz schreef:
"de groeten met handen en voeten"

HAHAHAHA!!!!! Hoe verzin je het!!!!

Was al bang dat het aan mij lag...

dix
Tsja ... als het je shtick is, dan kun je met Fathead zaken doen:

Fathead schreef:
Ik heb het niet zo op mensen die naar mijn sterretje gaan kijken zonder dat ze daar zelf ooit voor betalen...

Free Hans Brouwer!

Free Maartje Bronkhorst, Amsterdam

M.Bronkhorst - BoekMeter.nl
Juist , van de Grunberg fanclub

Rudi S schreef:
M.Bronkhorst - BoekMeter.nl
Juist , van de Grunberg fanclub

Ah, op Boekmeter kom ik nooit. Maar ze viel hier op doordat ze haar berichten zo ondertekende. En door haar date met Hans Brouwer, waarbij ze samen Coldplay-cd's in de Amsterdamse gracht hebben gegooid.

Onweerwolf
Lukas schreef:
En door haar date met Hans Brouwer, waarbij ze samen Coldplay-cd's in de Amsterdamse gracht hebben gegooid.

(geen idee waar het verder over gaat maar deze quote mag op zichzelf staan)

Lukas schreef:
(quote)

En door haar date met Hans Brouwer, waarbij ze samen Coldplay-cd's in de Amsterdamse gracht hebben gegooid.

Die heb ik destijds gemist Lukas, linkje?

Wie mij dit uit kan leggen, doe dat alsjeblieft, maar prachtig vind ik het wel:

skyline schreef:
dan komt het geheel ondanks -of misschien wel dankzij- de gladde productie over als een superieur product tegenover een boel contemporaine sex and death bandjes die een slaatje proberen te slaan uit infantiel en Kafka-esk onderbroek gestaar en meer van dat soort nonsens.

Het laatste woord dekt de lading.

De user zelf is inmiddels afgehaakt, maar ik ken 'em als iemand die, vaardig in de échte Britse humor, regelmatiger grappiger voor de dag kon komen dan sommige Cooperige lolbroeken alhier.

Denk in termen van shoegaze - schoenenstaren - i.c.m. machorockerige swaffelstafferig gedoe met de microfoonstandaard. Als gitarist heeft ie een hekel aan poseurs.

Dat jij een aanhanger bent van dit soort quotes, daar verschiet ik niet van

Gast
geplaatst: vandaag om 17:16 uur

geplaatst: vandaag om 17:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.