MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Ach, ik heb de user een aantal keren ontmoet, wat gedronken, veel gelachen en het is een groot liefhebber van oa Smiths, echte wave - en hij had ' t net als ik niet zo op de Gothen: Mission, Cult, Fieldsof the Nephilim Christian Death etc en hij was ook redelijk kritisch over The Cure en hun gitarist/zanger - dat leverde in het verleden wel eens gevechten op met het hoofd van The Cure-clan; wij - er waren nog 4-5 users, waarvan sommige nog steeds actief, vandaar de discretie - werden dan altijd de Joy Division-maffia genoemd. En in de maffia kom je nou eenmaal voor je familie op

Mjuman schreef:
De user zelf is inmiddels afgehaakt, maar ik ken 'em als iemand die, vaardig in de échte Britse humor, regelmatiger grappiger voor de dag kon komen dan sommige Cooperige lolbroeken alhier.

Denk in termen van shoegaze - schoenenstaren - i.c.m. machorockerige swaffelstafferig gedoe met de microfoonstandaard. Als gitarist heeft ie een hekel aan poseurs.

Heel jammer dat hij weg is.

Stijn_Slayer
Mjuman schreef:
Als gitarist heeft ie een hekel aan poseurs.

En dan staart hij naar zijn schoenen?

Casartelli (moderator)
Ah, onlangs zat ik nog in gezelschap en kwam Mmm Mmm Mmm Mmm op de radio aldaar voorbij. Toen heb ik nog even de prachtstem van Brad Roberts gememoreerd, maar dat viel verder niet echt in vruchtbare aarde. De MMQ en de rest van het onderliggende citaat maken veel goed.

corn1holio1 schreef:
Dat jij een aanhanger bent van dit soort quotes, daar verschiet ik niet van

(afbeelding)

Casartelli (moderator)
Al een oudje, maar ik zie hem nu pas... Bij The Korgis - Dumb Waiters (1980) zodra Sky Radio ter sprake is gekomen en een typisch Sky Radio-fenomeen genoemd is...
matthijs schreef:
Herkenbaar. Ik las dat de baas van Sky radio wel eens nachtmerries heeft. Dat ie thuis komt na een dag hard werken en dat als ie de deur open doet van zijn huis er een surpriseparty voor hem is, en dat ie dan oog in oog staat met Robbie W, Bryan A, Tina T en Bruce H.
"What nice, that hadn't you need have to do, hoor!
"We have a suprise for you! Please take a seat"
Vervolgens bindt Tina hem vast aan zijn stoel, en Bruce komt met een kettingzaag op hem af, terwijl Robbie lief fluistert: Don't be afraid, sir, we just take a small slice of your body, to make it a little shorter. Then you will fit with more people in the same space. We thought that you are one of the people who sees the benefit of that"

Inderdaad herkenbaar

Ponty Mython
Matthijs moet eerst nog maar eens wat Engelse lessen gaan nemen.

Je denkt toch niet serieus dat hij die stijlfouten onbedoeld heeft gemaakt, mag ik hopen...

Mij lijkt het een redelijke weergave van radio- en tv-mensen-Dunglish

Nog een voorbeeldje?
Zender-stickiness: zo wordt het verschijnsel aangeduid dat mensen blijven hangen op één zender (dwz niet wegzappen). Een van de middelen - nieuwe programma al instarten terwijl in een balk rechts de aftiteling van het vorige programma nog loopt. Wat dat betekent voor aftitelingsmuziek laat zich wel raden

herman schreef:
Je denkt toch niet serieus dat hij die stijlfouten onbedoeld heeft gemaakt, mag ik hopen...

Nee, dat leek mij ook niet, hij legt het er wel dik boven op, satirie

Inderdeed, Rudi, I put it fat on top of it.

Bij de nieuwe plaat van Nielson. Deze "versie" kende ik nog niet:

SOAD schreef:
Rijmen van het niveau lik me versie.

GrafGantz schreef:
Bij de nieuwe plaat van Nielson. Deze "versie" kende ik nog niet:

(quote)

Haha mooi he.

Fijn dat ik dan ook gelijk maar met dat soort volk wordt geassocieerd. Was eigenlijk gewoon een domme fout.

Ah, maar best wel een goeie fout

Een ouwetje bij Ralf un Florian van Kraftwerk. Normaal hou ik niet zo van lachen om spellingsfoutjes, maar ik krijg hier toch het idee niet uit mijn hoofd dat herman deze plaat als frisbee gebruikt...

herman schreef:
Dit album is duidelijk een overvangsplaat

dix
Lura schreef:
Ga trouwens eerst eens luisteren naar Iets naar dat niet komt, dan kun je erover meepraten.

Mooi he ? Bron : André Hazes - Gewoon André (1981)

Wat is hier zo mooi aan, Dix? Omdat ik per ongeluk het woordje naar abusievelijk gebruikt hebt? Heb je niets beters te doen? Hendrik68 heeft wel vaker snel een oordeel ergens over. En nu wilde hij al een oordeel over Iets dat niet komt vormen op basis van andere albums. Wat een onzinrubriek dit, maar dit terzijde.

dix
Lura schreef:
Wat is hier zo mooi aan, Dix? Omdat ik per ongeluk het woordje naar abusievelijk gebruikt hebt? Heb je niets beters te doen?
De posting is voor iedereen behalve voor jou geplaatst, want jij kent de achterliggende gedachte.
Ik vind het gewoon een mooie quote, het is niet om jou belachelijk te maken over een woordje.
Wat een onzinrubriek dit, maar dit terzijde.
Dit is een rubriek voor users die niets beters te doen hebben. Nu ophouden met aandacht vragen.

Ik heb letterlijk 3 minuten moeten lachen om deze opmerking:

wvv89 schreef:
Trouwens iemand ook problemen om de cd uit de hoes te halen of ben ik de enige?

Rudi S schreef:
Nou ik zie er hierboven wel een paar die er een probleem mee hebben om 'm nog een keer uit de hoes te halen.

Wellicht zou ik er ook om moeten glimlachen, maar te matig voor dit topic...

Drie minuten om deze opmerking lachen vind ik overdreven, maar ik vond 'm wel erg leuk, dat wel.

Ik lag hier dan weer dubbel om:

Silky & Smooth schreef:
Het wordt tijd dat de MusicMeter-illuminati hier een bezem door dit topic haalt...

Bij: The Roots - Phrenology (2002)

Slowgaze schreef:
Jaja, mijn moeder digt "The Seed (2.0)" inmiddels.

Shelter schreef:
Digt ze de tekst: "I pushed my seed in her bush of life" ook?

Slowgaze schreef:
Sterker, ik besloot het hele refrein voor haar te vertalen, maar bij "ik wil alleen een ander bemesten achter de rug van mijn geliefde om" gebood ze me op te houden.

Slowgaze en Mamagaze, een gouden combinatie, no Oedipus.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.