De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
godlydevil7
geplaatst: 26 januari 2008, 20:22 uur
AGE-411 schreef:
Wtf? emo's gevaarlijk? Een verlamde naaktslak is nog gevaarlijk dan een emo...
Wtf? emo's gevaarlijk? Een verlamde naaktslak is nog gevaarlijk dan een emo...
Met als antwoord:
bennerd schreef:
Hm, dat weet ik niet, een naaktslak kan niet overweg met scheermesjes...
Hm, dat weet ik niet, een naaktslak kan niet overweg met scheermesjes...

0
geplaatst: 27 januari 2008, 22:47 uur
Mijn favoriete stukje MuMe proza staat nog altijd bij 'Plans' van Death Cab For Cutie. Een bizar verhaal dat een plekje in dit topic verdient (vind ik dan toch):
MentlMaintenance schreef:
Deze band heb ik 10 jaar geleden voor het eerst ondekt tijdens een rondreis in de staat Arkansas.
We zwierven van herberg naar herberg, waar we op een zwoele avond in Seattle strandden in een ''barn''.
Deze ruimte was betrokken door een uiteenlopend publiek van vuurrode yankees tot stro-etende pietermannen die hun heil vonden in de opzwepende melodien van een opkomend bandje genaamd "The Chiropractors".
Plotseling ontstond er enige tumult om de controversiele onderwerpen van de bovengenoemde band. De conservatieve plattelandwerkers probeerden de band van het podium te verdrijven met het gooien van rotte tomaten en zelfgebreide truien. Door de grote overmacht strompelde de beharige lilliputters naar hun kooien toe.
Als vervanger werd een obscuur gezelschap uit de dichtsbijzijnde tornadokelder gehaald die toevallig aan het oefenen waren voor een remake van het toneelstuk "Cats".
De kornuiten met als bandnaam "Death Cab For Cutie" betraden het podium en werden á la minute uitgelachen door de aanwezige toeschouwers vanwege hun belachelijke kapsels. Echter na enkele luisterbeurten veranderde hun mening van uitgelaten naar ingetogen.
Hun berimpelde gelaten veranderden in engelgezichtjes alsof ze net uit de koekjestrommel van grootmoeder hadden gesnoept. Zelf werd ik ook verliefd op de drummer van de band die toendertijd in Boston verbleef. Zijn gespierde kuiten en mijn bonige enkels vormden een onontkenbare connectie tussen ons. Zijn aspiraties en ambities bleven niet onopgemerkt bij mijn persoontje, waardoor ik me snel verder verdiepte in de band.
Met het nieuwe album bewijzen ze weer eens een stelletje bruinwerkers oftewel rugacrobatici te ambieren.
Mijn frustratie komt voort uit het feit dat ik degene ben die het slachtoffer was van een nacht vol passie en werd achtergelaten met een kort briefje met de tekst "Someday you will be loved"....
Deze band heb ik 10 jaar geleden voor het eerst ondekt tijdens een rondreis in de staat Arkansas.
We zwierven van herberg naar herberg, waar we op een zwoele avond in Seattle strandden in een ''barn''.
Deze ruimte was betrokken door een uiteenlopend publiek van vuurrode yankees tot stro-etende pietermannen die hun heil vonden in de opzwepende melodien van een opkomend bandje genaamd "The Chiropractors".
Plotseling ontstond er enige tumult om de controversiele onderwerpen van de bovengenoemde band. De conservatieve plattelandwerkers probeerden de band van het podium te verdrijven met het gooien van rotte tomaten en zelfgebreide truien. Door de grote overmacht strompelde de beharige lilliputters naar hun kooien toe.
Als vervanger werd een obscuur gezelschap uit de dichtsbijzijnde tornadokelder gehaald die toevallig aan het oefenen waren voor een remake van het toneelstuk "Cats".
De kornuiten met als bandnaam "Death Cab For Cutie" betraden het podium en werden á la minute uitgelachen door de aanwezige toeschouwers vanwege hun belachelijke kapsels. Echter na enkele luisterbeurten veranderde hun mening van uitgelaten naar ingetogen.
Hun berimpelde gelaten veranderden in engelgezichtjes alsof ze net uit de koekjestrommel van grootmoeder hadden gesnoept. Zelf werd ik ook verliefd op de drummer van de band die toendertijd in Boston verbleef. Zijn gespierde kuiten en mijn bonige enkels vormden een onontkenbare connectie tussen ons. Zijn aspiraties en ambities bleven niet onopgemerkt bij mijn persoontje, waardoor ik me snel verder verdiepte in de band.
Met het nieuwe album bewijzen ze weer eens een stelletje bruinwerkers oftewel rugacrobatici te ambieren.
Mijn frustratie komt voort uit het feit dat ik degene ben die het slachtoffer was van een nacht vol passie en werd achtergelaten met een kort briefje met de tekst "Someday you will be loved"....
0
geplaatst: 30 januari 2008, 15:32 uur
Nachtelijke zatte praat op MuMe:

Lennonlover schreef:
Waarschijnlijk een mooi lichaam en mooie borsten (een mooie decoleté kan je hier zien) maar veel te opgemaakt. Een Amerikaans popje. Heel toevallig heb ik een paar Amerikaanse meiden gezien die hier, in Antwerpen, op erasmus zitten. Geheel toevallig heb ik met eentje "een leuke tijd" beleeft
. Besluit: er zijn veel mooiere visjes te vinden in de Amerikaans zee!
Waarschijnlijk een mooi lichaam en mooie borsten (een mooie decoleté kan je hier zien) maar veel te opgemaakt. Een Amerikaans popje. Heel toevallig heb ik een paar Amerikaanse meiden gezien die hier, in Antwerpen, op erasmus zitten. Geheel toevallig heb ik met eentje "een leuke tijd" beleeft
. Besluit: er zijn veel mooiere visjes te vinden in de Amerikaans zee!Lennonlover schreef:
Ik ben te zat om een objectief cijfer te geven maar ik doe het toch: 4,5*. Een amerikaanse griet naast mij die van Pink Floyd houdt. This amazes her. Even op mume zitten. Straks naar bed met haar. Ze leest dit allemaal maar begrijpt er niets van. Gewéldig!
Ik ben te zat om een objectief cijfer te geven maar ik doe het toch: 4,5*. Een amerikaanse griet naast mij die van Pink Floyd houdt. This amazes her. Even op mume zitten. Straks naar bed met haar. Ze leest dit allemaal maar begrijpt er niets van. Gewéldig!

0
Bobiej
geplaatst: 12 februari 2008, 22:21 uur
Toon1 schreef:
(quotes)
(quotes)
Omg, die is inderdaad wel geweldig, wij hebben op school ook een aantal uitwisselings studenten, en het is inderdaad geweldig als je dat soort dingen kan zeggen zonder dat iemand het snapt...

0
geplaatst: 13 februari 2008, 15:26 uur
Dit vind ik wel wat ongelukkig:
En in dezelfde post zei hij nog als reactie op de vraag:

Dimwit schreef:
Limp Bizkit doet precies hetzelfde, maar dan niet met maskers, maar met veel vloeken en een rood petje achterstevoren op de kale knikker dragen. Ach, je begrijpt het pas als je het snapt
Limp Bizkit doet precies hetzelfde, maar dan niet met maskers, maar met veel vloeken en een rood petje achterstevoren op de kale knikker dragen. Ach, je begrijpt het pas als je het snapt

En in dezelfde post zei hij nog als reactie op de vraag:
bro schreef:
Man, in welke wereld leef jij, dimwit?
Man, in welke wereld leef jij, dimwit?
Dimwit schreef:
In deze wereld. De fucking echte wereld.
In deze wereld. De fucking echte wereld.

0
lambf
geplaatst: 13 februari 2008, 19:09 uur
lambf schreef:
Ik zij dat Happy End en In Heaven te zoet waren. Dit was een beetje verkeerde woordkeus.
Ik zij dat Happy End en In Heaven te zoet waren. Dit was een beetje verkeerde woordkeus.
Aurum schreef:
Ik zou ook geen "zij" kiezen inderdaad.
(sorry
)
Ik zou ook geen "zij" kiezen inderdaad.
(sorry
)
0
geplaatst: 15 februari 2008, 11:02 uur
Één om in te lijsten uit "ik heb iets mee te delen":
Sheplays schreef:
I once was a member to an interesting forum
to discuss music and artists and all their decorum
Sadly fellow members turned into a bunch of bad jokers
so the others just moved on and ingnored 'm

I once was a member to an interesting forum
to discuss music and artists and all their decorum
Sadly fellow members turned into a bunch of bad jokers
so the others just moved on and ingnored 'm

0
geplaatst: 18 februari 2008, 01:50 uur
Uit het 'Ik heb iets mee te delen...'-topic een quote in de categorie "droogkloterigste opmerking van de week" (ik moest er drie keer hardop om lachen):

Sheplays schreef:
[...] maar nu begin ik Oldfart wel erg te missen..
[...] maar nu begin ik Oldfart wel erg te missen..
musicfriek schreef:
Ja, die mis ik ook al een tijdje hier, weet iemand waarom?
Ja, die mis ik ook al een tijdje hier, weet iemand waarom?
BoordAppel schreef:
Omdat hij al een tijdje niet meer op de site geweest is waarschijnlijk.
Omdat hij al een tijdje niet meer op de site geweest is waarschijnlijk.

0
geplaatst: 18 februari 2008, 20:42 uur
Na meer dan 2 jaar hier op deze site is het onderstaande nog steeds het beste wat ik hier gelezen heb
bij OZZY OSBOURNE - DIARY OF A MADMAN(1981)
Geniale plaat overgens.
Diary of a madman
orbit schreef:
Toen Ozzy nog geen wauwelende mtv-parodie was en gewoon steenhard en gifspuwend rockte!! Voor ieder pukkelpubertje dat denkt dat metal pas begon bij slayer (of erger: cradle of filth of een van die andere suffe blackmetalbandjes), luistert deze plaat maar eens en probeer je oren eens te ontdoen van de ruis. Ozzy was the fuckin master of evil!!!
Er staat ook geen zwak nummer op deze plaat vandaar de volle 5 sterren! Ik vind hem zelfs nog iets beter dan het debuut, die er dicht tegenaan ligt.
Toen Ozzy nog geen wauwelende mtv-parodie was en gewoon steenhard en gifspuwend rockte!! Voor ieder pukkelpubertje dat denkt dat metal pas begon bij slayer (of erger: cradle of filth of een van die andere suffe blackmetalbandjes), luistert deze plaat maar eens en probeer je oren eens te ontdoen van de ruis. Ozzy was the fuckin master of evil!!!
Er staat ook geen zwak nummer op deze plaat vandaar de volle 5 sterren! Ik vind hem zelfs nog iets beter dan het debuut, die er dicht tegenaan ligt.
bij OZZY OSBOURNE - DIARY OF A MADMAN(1981)
Geniale plaat overgens.

Diary of a madman
0
geplaatst: 18 februari 2008, 22:39 uur
Ik heb enorm moeten lachen om de volgende discussie bij 'Crime of the Century' van Supertramp. Die opmerking van Casartelli .. 

Gerards Dream schreef:
Dit blijft een album om je oren bij af te likken. Een meesterwerk dat er met recht mag zijn. En dat na al die jaren.
Dit blijft een album om je oren bij af te likken. Een meesterwerk dat er met recht mag zijn. En dat na al die jaren.
EVANSHEWSON schreef:
om je eigen oren af te likken, moet je een enorme tong hebben, anders kom je er niet, vrees ik...
om je eigen oren af te likken, moet je een enorme tong hebben, anders kom je er niet, vrees ik...

Casartelli schreef:
Dat maakt dan alleen maar des te meer aanschouwelijk wat een bovenmenselijk goede plaat dit is.
Dat maakt dan alleen maar des te meer aanschouwelijk wat een bovenmenselijk goede plaat dit is.
0
geplaatst: 25 februari 2008, 14:29 uur
Als volgende uitdrukking zelf gevonden is vind ik 'm wel vermeldenswaardig
:
:herman bij Tom Dissevelt - Fantasy in Orbit (1963) schreef:
Jou Zappa aanraden is net zo zinvol als een zeekoe leren figuurzagen.
Jou Zappa aanraden is net zo zinvol als een zeekoe leren figuurzagen.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 01:25 uur
Zelf bedacht idd. Ik stond echt perplex dat iemand hem serieus Zappa had aangeraden. 
Ik kom net deze tegen:

Ik kom net deze tegen:

0
geplaatst: 26 februari 2008, 21:51 uur
Reijersen schreef:
Stekelenburg: uitstekende doelman.
Stekelenburg: uitstekende doelman.
Joy4ever schreef:
Das waar, had hij niet in het doel gestaan dan had Ajax behoorlijk wat minder punten gehad.
Das waar, had hij niet in het doel gestaan dan had Ajax behoorlijk wat minder punten gehad.
DonDijk schreef:
Klopt. Maar dat geldt voor elke club waar geen doelman in het doel staat.
Klopt. Maar dat geldt voor elke club waar geen doelman in het doel staat.
ik moest hier toch wel erg om lachen (in het topic wat is je favoriete voetbalclub)

0
geplaatst: 1 maart 2008, 20:01 uur
Ipv levi's of gapstar?
TheFunkyM schreef:
vooral de nummers Beat it, Thriller en Billy jeans,
vooral de nummers Beat it, Thriller en Billy jeans,
0
geplaatst: 2 maart 2008, 10:17 uur
Bij Rihanna - Good Girl Gone Bad:
Iriss.. schreef:
En verder vind ik dat je ook muziek kunt maken in normale kleding.
En verder vind ik dat je ook muziek kunt maken in normale kleding.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 01:42 uur
Ik moet vaak hartelijk lachen om de recensies van Roelof. Nu deze weer, bij een plaat van Robert Plant & Alison Krauss.

Roelof schreef:
O, van mij had Robert lekker z’n ding mogen doen op de plaat, misschien moest hij wel gaan schreeuwen. Steek die Alison maar eens in de hens’, zo op z’n tijd, om er keihard overheen te scheuren met een tractor. Met rook en brandend rubber.
Dat was mooi geweest.
O, van mij had Robert lekker z’n ding mogen doen op de plaat, misschien moest hij wel gaan schreeuwen. Steek die Alison maar eens in de hens’, zo op z’n tijd, om er keihard overheen te scheuren met een tractor. Met rook en brandend rubber.
Dat was mooi geweest.

0
geplaatst: 6 maart 2008, 12:42 uur
Hahaha, die recensie is inderdaad hilarisch. De zin "Ze zingt zo mooi dat ik er van gespaard wil worden", lijkt rechtstreeks afkomstig uit een boek van Brusselmans.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 15:40 uur
Bij Metallica - And Justice for All...
Haveman die reageert op een bericht van Zigstar:
Edit:Ik zie dat deze berichten zojuist daar zijn verwijderd
Haveman die reageert op een bericht van Zigstar:
Zigstar schreef:
Graag wil ik hier een balletje opwerpen: One van Metallica vs. One van U2. Welke is het saaist? Ze zijn toch wel aan mekaar gewaagd vind ik.
Graag wil ik hier een balletje opwerpen: One van Metallica vs. One van U2. Welke is het saaist? Ze zijn toch wel aan mekaar gewaagd vind ik.
Haveman schreef:
Geachte zigstar. Na deze quote wil ik je vragen nooit meer commentaar te leveren op mijn stemgedrag
Geachte zigstar. Na deze quote wil ik je vragen nooit meer commentaar te leveren op mijn stemgedrag
Edit:Ik zie dat deze berichten zojuist daar zijn verwijderd

0
geplaatst: 7 maart 2008, 17:14 uur
Bij: Mobb Deep - The Infamous:
Een van de droogste berichten ooit op de site.
JLjuju schreef:
Veel mensen zijn er ook over eens dat Mobb Deep weer moet gaan doen wat t deed zoals in de tijd van dit album en Hell On Earth.
Deze hoort in elk rek te staan van de Hip Hop kenner
Veel mensen zijn er ook over eens dat Mobb Deep weer moet gaan doen wat t deed zoals in de tijd van dit album en Hell On Earth.
Deze hoort in elk rek te staan van de Hip Hop kenner
Conway Twitty schreef:
Een exemplaar vind ik voldoende eigenlijk, ik heb meerdere rekken, dan zou ik meerdere cd's aan moeten schaffen
Een exemplaar vind ik voldoende eigenlijk, ik heb meerdere rekken, dan zou ik meerdere cd's aan moeten schaffen
Een van de droogste berichten ooit op de site.
0
geplaatst: 10 maart 2008, 21:35 uur
twinpeaks schreef:
Met behulp van de eigenaar van de lokale platenzaak,kwam ik in aanraking met Fisherman's Blues en vanaf toon 1 was ik verkocht.
Met behulp van de eigenaar van de lokale platenzaak,kwam ik in aanraking met Fisherman's Blues en vanaf toon 1 was ik verkocht.
Toon 1

0
geplaatst: 11 maart 2008, 10:39 uur
* denotes required fields.