MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie

zoeken in:
Prachtige verzameling Harald.

Ja, dat ziet er inderdaad niet mis uit

EVANSHEWSON
Ik gooi gewoon alles op een hoop!

Neen, natuurlijk niet, mijn muurrek ziet er een beetje uit als dat van Harald; Het waren oorspronkelijk boekenrekken gekocht bij HUBO (doe-het-zelfketen in België), maar door telkens tussen iedere plank nog een andere plank aan te brengen net ideaal voor mijn kleine collectie van ca 3500 ceedees.
Ziet er echt zo ongeveeer uit als Haralds' Wall.

Helaas, ik wou dat ik een fotootje kon bijvoegen, wie me kent weet dat dit een technisch onoverkomelijk probleem vormt...

Sietse
wow Harald

fastpulseboy
EVANSHEWSON schreef:

Helaas, ik wou dat ik een fotootje kon bijvoegen, wie me kent weet dat dit een technisch onoverkomelijk probleem vormt...

zitten we al aan de 30ste keer? (anders zit het er in iedergeval niet ver vanaf)

rico-bballer
Ik ben een jaarjte geleden pas begonnen met intensief muziek en dus valt er met zo'n 25 cd's niet veel op te bergen in de kast.

EVANSHEWSON schreef:
Ik gooi gewoon alles op een hoop!

Ik gebruik altijd www.photobucket.com

gewoon gratis aanmelden, naar MIJN ALBUM gaan, je foto uploaden en het linkje wat je bij het album krijgt hier neerzetten

meneer van de BBC radio:

(afbeelding)

Dat zijn heel wat platen

Sietse
ik zie er toch geen een.

handsome_devil
Ik ook niet.

Ik heb mijn gehele boekenkast tot cdkast omgebouwd, die staat nu helemaal vol op alfabet, en dan heb ik daar in de buurt in mijn kamer nog een grote kast waar zo'n tweehonderd cd's in kunnen, die staat grotendeels gevuld.

In een 4-tal Billy's van IKEA met daarin extra plankjes van de houtzagerij. Er kan een hoop in.

Verder alles op artiesten per decennium en op band en soloartiesten. Niet echt logisch maar voor mij alles te vinden. Ik ga het een keer op alfabet zetten denk ik

Muziek DVD staan wel alfabetisch

Nakur schreef:
meneer van de BBC radio:

(afbeelding)

Dat zijn heel wat platen

Dit is wel Bob Harris, beste DJ aller tijden !!!

fredpit
Ik heb mijn meestgedraaide cd's in 2 schuifladen van 90X60X20 die weer onderdeel zijn van een Lundia kastsysteem. Totaal gaan er 500 cd's in Voordeel van zo'n schuiflade is dat de cd's niet permanent in beeld staan (niet mooi) en dat je fijn door je collectie kunt "bladeren".

In hetzelfde kastsysteem heb ik mijn stereo, platenspeler en een vak met te draaien lp's (+/_ 50) Alleen de platenspeler staat in het zicht (wel mooi) Overige lp's staan in een stellingkast op zolder

Ik wilde absoluut geen Billy en de meeste kant en klaar opbergsystemen zien er gewoon goedkoop uit (of passen totaal niet bij het overige interieur) Bij het samenstellen/ontwerp van de kastwand hebben we rekening gehouden met al onze wensen ten aanzien van muziek, apparatuur, boeken etc Het kost wellicht iets meer maar dan heb je ook iets waar je tevreden over blijft..
Voordeel van een systeem als lundia (of iets dergelijks) is dat het aan te passen en uit te breiden blijft. (tenzij de fabriek failliet gaat .. )

Ik ga geen foto's van mijn interieur op het www zetten dus jullie zullen het met mijn verhaal moeten doen...

Mijn CD's bewaar ik keurig naast mijn bureau in een CD Kastje.

de mijne liggen eerlijk gezegd een beetje rompslompig gestapeld op een middelhoge kast, natuurlijk heb ik er zoveel niet kwijt te kunnen als sommigen hier........

Mijn platen en CD's bewaar ik op naam dan jaar in een kast lang
geleden gekocht bij Lundia. Kast is nu vol.

Ik heb bijna al mijn platen op de PC gezet, was wel een enorm karwei. Bovendien heb ik alle goede nummers van de CD's en Platen op mijn MP3 speler gezet.

In een CD-kast,alfabetisch volgens band/artiest,en voor de rest chronologisch

Spijtoptant
Mijn CD's slingeren her en der in mijn woonkamer, en de grote bulk ligt door elkaar in een grote lade van een kast.

Zo 2 of 3 keer per jaar ruim ik alles netjes op, en sorteer de boel, waarna het grote chaotiseren weer begint.

Toch weet ik altijd precies waar wat ligt.

Ik heb een hele mooie zuil gekocht waar alles sinds gisteravond keurig op alfabet in staat

Raekwon the chef
Running On Empty schreef:
In een 4-tal Billy's van IKEA met daarin extra plankjes van de houtzagerij. Er kan een hoop in.

Ja, zo één heb ik ook sinds kort, kan genoeg in, en heb nog ruimte over voor nog meer

lessien
Van mij staat de helft in een cd-rek aan de muur en de andere helft ligt gestapeld op mijn bureau, maar ik heb nog een rek gevraagd aan sinterklaas dus dat komt in orde. Het zal wel weer zo'n ikea-ding zijn.

Mijn cd-collectie is (samen met mijn dvd-collectie) het enige in mijn kamer wat er netjes bijstaat. Ik heb alles alfabetisch gerangschikt en band/artiest chronologisch. De cd's-kasten die ik heb koop ik overigens bij de V&D, 20 euro en plek voor 60 cd's. Ook handig; als je de cd eruithaalt 'floept' hij eruit dankzij een soort van veer. Overigens niet zo handig want na een half jaar werkt het niet meer.

Alles op een Externe harde schijf. Niet zoveel nog, een kleine 100 Gig.
Ik ben al mn Cd's aan het overzetten en dan gaan die lelijke ondingen naar zolder.
Mijn LP'S Bewaar ik nog wel even binnen handbereik.
Cool om af en toe nog eentje op te zetten.

Ik heb een grote kast die voor 85% is gevuld met dvds. De cd's nemen de andere 15% in. Al is het verschil tussen mijn aantal dvds en cd's niet zo groot als die cijfers het doen lijken (dvds: 500tal, cds en lp's: 120tal). (heb daarnaast wel nog een ander rek met dvds) En ik heb dus ook nog een bak met LP's.

...

(Daarnaast heb ik wel nog een paar rekken vol met gebrande cd's (ongeveer 600, al heb ik de laatste jaren geen cd meer gebrand) en ook nog een externe harde schijf met 300 GB aan muziek)
(Maar ik spendeer wel al m'n centjes aan (originele) schijfjes, dus de muziekindustrie verliest niks aan mij )

yoeridedeygere
xalibertofislak schreef:
Mijn cd-collectie is het enige in mijn kamer wat er netjes bijstaat. Ik heb alles alfabetisch gerangschikt en band/artiest chronologisch.

idem. Momenteel kunnen ze nog allemaal (een schamele 52 cd's) op één van mijn boxen staan, binnenkort zal ik ook de andere box gebruiken. Want als ik OK Cowboy van Vitalic wil beluisteren, moet ik oppassen dat niet al mijn cd's vallen.

Ik woon sinds 3 weken op mezelf en ik heb ook zo'n mooie Billy-kast van de Ikea aangeschaft. Dus ik heb er gelijk ff een foto van gemaakt:

(afbeelding)

Het zijn er niet zoveel, maargoed ik ben dan ook een beginnende verzamelaar

Raekwon the chef
Die kast heb ik ook, alleen dan in een lichtere kleur.

(afbeelding)

Al gepost in de 'Cibbs' topic, nog een keertje hier.

(afbeelding)

ik blijf er trots op

Weirdskie Wizski
Mensenkinderen...die collecties...sommige mensen zijn gewoon maniakaal bezig.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:51 uur

geplaatst: vandaag om 22:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.