De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 7 februari 2010, 22:10 uur
Dat zijn aardig wat cd's
Nu nog een schoenenrek, deric
Nu nog een schoenenrek, deric

0
geplaatst: 5 maart 2010, 00:20 uur
Zeer indrukwekkende collectie ik hoop dat ik ook zon mooie collectie heb als ik jou leeftijd heb bereikt.
0
geplaatst: 5 maart 2010, 02:40 uur
Een goede vriendin van me zet ze op volgorde van aankoop (genummerd). Dat is wel heel leuk! Je kunt zo zien hoe je muzieksmaak zich heeft ge-evolueerd. Zelf heb ik het alfabetisch staan, omdat ik anders niks meer zou kunnen terugvinden.
(Op kleur is ook leuk
)
(Op kleur is ook leuk
)
0
geplaatst: 14 maart 2010, 02:06 uur
Ziet er erg vet uit! Duidelijk de kamer van een echte muziekliefhebber. 

0
geplaatst: 14 maart 2010, 20:35 uur
Ik heb mijn "meubel" zelf in elkaar gestoken.
Een browsebak bovenaan voor de cd's, met onder die bak plaats voor 3 vinylbakken op wielen.

Een browsebak bovenaan voor de cd's, met onder die bak plaats voor 3 vinylbakken op wielen.

0
Sietse
geplaatst: 14 maart 2010, 22:02 uur
Pff, als ik dat zou doen zou ik mijn huis in een keer vol zijn met al de andere spullen die ik heb staan.
:S
Maar wel heel relaxed zo
:S
Maar wel heel relaxed zo

0
geplaatst: 14 maart 2010, 22:25 uur
Gaaf gedaan! Vooral die cd-bak is briljant.
Wel nog even een vraagje: waar koop je die hoezen waarin je de lp's ophangt aan de muur? Die heb ik vaker voorbij zien komen in dit topic.
Wel nog even een vraagje: waar koop je die hoezen waarin je de lp's ophangt aan de muur? Die heb ik vaker voorbij zien komen in dit topic.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 23:31 uur
Hier is een advertentie van iemand die ze verkoopt: Marktplaats.nl > Displayhoezen uit helder PVC voor het ophangen van 5 LP's! - Verzamelen - Muziek, Artiesten en Beroemdheden - link.marktplaats.nl
Ik kwam een tijdje geleden ook een andere systeem tegen. Daarbij zaten er ijzeren ringetjes/kettinkjes tussen de lp's. Ik kan die site alleen niet meer vinden,
Ik kwam een tijdje geleden ook een andere systeem tegen. Daarbij zaten er ijzeren ringetjes/kettinkjes tussen de lp's. Ik kan die site alleen niet meer vinden,
0
geplaatst: 14 maart 2010, 23:38 uur
Ik zal eens antwoord geven op de eigenlijke topic vraag.
Over het algemeen kies ik er voor om ze gewoon in de hoesjes te laten.
Over het algemeen kies ik er voor om ze gewoon in de hoesjes te laten.
0
geplaatst: 14 maart 2010, 23:51 uur
HaanHoen schreef:
Daar hebben we zelfs een speciaal topic voor.

0
lambf
geplaatst: 15 maart 2010, 00:23 uur
Protected - Save Your Music - Shop (de site wil helaas niet goed linken, dus even zoeken)
0
geplaatst: 15 maart 2010, 09:05 uur
MAS schreef:
Ja, en het is dit systeem dat ik heb, maar ik vindt de site ook niet meer. Ik probeer het nog eens op te zoeken. Het kwam alleszins van een Nederlandse cd-winkel.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 09:12 uur
HaanHoen schreef:
Aha! Gevonden.
Je kan ze krijgen bij De Waaghals.
Waaghals cd - & lp-speciaalzaak

0
geplaatst: 15 maart 2010, 16:02 uur
Ik heb twee van die kadertjes van 'Rock On Wall'. Op zich wel een handig systeem. Maar echt chique is het niet, zo'n plastiek ding. Nu is het wel zo, eens het aan de muur hangt dan valt dat niet meer op als je het van normale kijkafstand ziet. Dan oogt het gewoon oké. Alleen het idee van plastiek blijft dan nog min of meer hangen.
Bij het insteken van een hoes is het wel opletten het album niet te beschadigen aan de scherpe rand van het glas. Dat de achterkant deels open is vind ik ook een nadeel en ook dat er aan de bovenkant nog stof kan invallen.
Voor het gebruikte materiaal en de afwerking zijn geld niet helemaal waard. Een goed gemaakt houten kadertje voor hetzelfde geld is dat dan toch wel.
Ik zal later nog een foto plaatsen.
Bij het insteken van een hoes is het wel opletten het album niet te beschadigen aan de scherpe rand van het glas. Dat de achterkant deels open is vind ik ook een nadeel en ook dat er aan de bovenkant nog stof kan invallen.
Voor het gebruikte materiaal en de afwerking zijn geld niet helemaal waard. Een goed gemaakt houten kadertje voor hetzelfde geld is dat dan toch wel.
Ik zal later nog een foto plaatsen.

0
geplaatst: 16 maart 2010, 17:43 uur
Bedankt voor de reacties. Met van die 'houten' lijstjes was ik al bekend, maar die andere ophang systemen kende ik nog niet. Best leuk om de slaapkamer muur te decoreren met vinyl.
* denotes required fields.