MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie

zoeken in:

(afbeelding)

cd's en schoenen

Ruby1966
Dat zijn aardig wat cd's
Nu nog een schoenenrek, deric

cd-me schreef:
(quote)
same here jelle

Haha idd ja

boomkat
De schoenen van Joe Jackson.

Die cd-kastjes zien er wel Dope uit.

Ziet er top uit, zitten er ook scores tussen?
Erg mooi!

Niet veel, een stuk of 10.

MAS
Zeer indrukwekkende collectie ik hoop dat ik ook zon mooie collectie heb als ik jou leeftijd heb bereikt.

Een goede vriendin van me zet ze op volgorde van aankoop (genummerd). Dat is wel heel leuk! Je kunt zo zien hoe je muzieksmaak zich heeft ge-evolueerd. Zelf heb ik het alfabetisch staan, omdat ik anders niks meer zou kunnen terugvinden.

(Op kleur is ook leuk )

jeko
Vinyl, cd's, boeken

(afbeelding)

(afbeelding)

En gitaren.

jeko
Ook dat.

Ziet er tof uit zeg.

Ja, ziet er heel tof uit. En lekker veel vinyl

MAS
Ziet er erg vet uit! Duidelijk de kamer van een echte muziekliefhebber.

Ik heb mijn "meubel" zelf in elkaar gestoken.
Een browsebak bovenaan voor de cd's, met onder die bak plaats voor 3 vinylbakken op wielen.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Gaaf, net als in de cd winkels!

jeko
Idd, tof gedaan.

Sietse
Pff, als ik dat zou doen zou ik mijn huis in een keer vol zijn met al de andere spullen die ik heb staan.
:S

Maar wel heel relaxed zo

Los op m'n bureau, maar het zijn er ook niet heel veel.

Gaaf gedaan! Vooral die cd-bak is briljant.
Wel nog even een vraagje: waar koop je die hoezen waarin je de lp's ophangt aan de muur? Die heb ik vaker voorbij zien komen in dit topic.

MAS
Hier is een advertentie van iemand die ze verkoopt: Marktplaats.nl > Displayhoezen uit helder PVC voor het ophangen van 5 LP's! - Verzamelen - Muziek, Artiesten en Beroemdheden - link.marktplaats.nl

Ik kwam een tijdje geleden ook een andere systeem tegen. Daarbij zaten er ijzeren ringetjes/kettinkjes tussen de lp's. Ik kan die site alleen niet meer vinden,

Ik zal eens antwoord geven op de eigenlijke topic vraag.
Over het algemeen kies ik er voor om ze gewoon in de hoesjes te laten.

HaanHoen schreef:
Wel nog even een vraagje: waar koop je die hoezen waarin je de lp's ophangt aan de muur? Die heb ik vaker voorbij zien komen in dit topic.

Daar hebben we zelfs een speciaal topic voor.

lambf
Protected - Save Your Music - Shop (de site wil helaas niet goed linken, dus even zoeken)

MAS schreef:
Ik kwam een tijdje geleden ook een andere systeem tegen. Daarbij zaten er ijzeren ringetjes/kettinkjes tussen de lp's. Ik kan die site alleen niet meer vinden,

Ja, en het is dit systeem dat ik heb, maar ik vindt de site ook niet meer. Ik probeer het nog eens op te zoeken. Het kwam alleszins van een Nederlandse cd-winkel.

HaanHoen schreef:
Gaaf gedaan! Vooral die cd-bak is briljant.

Aha! Gevonden.
Je kan ze krijgen bij De Waaghals.
Waaghals cd - & lp-speciaalzaak

(afbeelding)

Ik heb twee van die kadertjes van 'Rock On Wall'. Op zich wel een handig systeem. Maar echt chique is het niet, zo'n plastiek ding. Nu is het wel zo, eens het aan de muur hangt dan valt dat niet meer op als je het van normale kijkafstand ziet. Dan oogt het gewoon oké. Alleen het idee van plastiek blijft dan nog min of meer hangen.

Bij het insteken van een hoes is het wel opletten het album niet te beschadigen aan de scherpe rand van het glas. Dat de achterkant deels open is vind ik ook een nadeel en ook dat er aan de bovenkant nog stof kan invallen.

Voor het gebruikte materiaal en de afwerking zijn geld niet helemaal waard. Een goed gemaakt houten kadertje voor hetzelfde geld is dat dan toch wel.

Ik zal later nog een foto plaatsen.

Bedankt voor de reacties. Met van die 'houten' lijstjes was ik al bekend, maar die andere ophang systemen kende ik nog niet. Best leuk om de slaapkamer muur te decoreren met vinyl.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:21 uur

geplaatst: vandaag om 06:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.