De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2010, 16:04 uur
Mjuman schreef:
Aan jou zeker, voor een paar euro - zodat je ook eens wat goede muziek in huis haalt?
Aan jou zeker, voor een paar euro - zodat je ook eens wat goede muziek in huis haalt?
De goeie helft van je Top 10 heb ik al in huis. Zo erg kan het dus (volgens jou) niet zijn. De slechte helft van je verzameling kan je hier wel kwijt. Geef maar een seintje. Dan kan ik er eerst wat ruimte voor maken in de kelder. En Urbanus, ik heb niet al zijn platen en hij van mij geen onderbroeken.
0
Sietse
geplaatst: 12 september 2010, 17:38 uur
De platenkast

De CD's (de zwate laden in de kast er naast zitten ook vol met cd's)
En dat zijn ook nog meer platen idd

En nog meer platen

Grote foto's waar je de zijkanten kunt herkennen kun je hier zien:
Record Collection 02-09-2010 | Flickr - Photo Sharing!
(klik op actions en dan "all sizes")

En nog meer platen

0
O'Reely
geplaatst: 12 september 2010, 19:07 uur
Sietse schreef:
De platenkast
(afbeelding)
(afbeelding)
En nog meer platen
(afbeelding)
De platenkast
(afbeelding)
(afbeelding)
En nog meer platen
(afbeelding)
Sietse, is dat links op foto #2 een poster van Boards of Canada's 'Geogaddi'?

0
Zorin
geplaatst: 12 september 2010, 19:27 uur
CD's verticaal met de zijkant naar voren en tussenruimtes, zodat ik mijn nek niet breek bij het lezen en er gewoon gemakkelijk één tussenuit kan halen.
0
geplaatst: 12 september 2010, 19:35 uur

Muziekhoekje

cd's in standaard Bennos en boeken

LP's en boeken
0
Sietse
geplaatst: 12 september 2010, 19:35 uur
O'Reely schreef:
Sietse, is dat op foto #2 een poster van Boards of Canada's 'Geogaddi' aan de muur?
(quote)
Sietse, is dat op foto #2 een poster van Boards of Canada's 'Geogaddi' aan de muur?
Yep, dat is idd een poster van Geogaddi van BoC.
En die Heintje is voor de liefhebber tegen verzendkosten te krijgen (ik heb hem dubbel nl.)
0
Zorin
geplaatst: 12 september 2010, 19:56 uur
Ha....Itchy heeft daar een elpee in de kamer staan die ik ook zo ongeveer in mijn 'muziekkamer' heb staan
.
Over die benno' s: heb je je CD's gerangschikt en hoe dan in die vakken?
.Over die benno' s: heb je je CD's gerangschikt en hoe dan in die vakken?
0
geplaatst: 12 september 2010, 20:13 uur
Zorin schreef:
CD's verticaal met de zijkant naar voren en tussenruimtes, zodat ik mijn nek niet breek bij het lezen en er gewoon gemakkelijk één tussenuit kan halen.
Bedoel je dan niet horizontaal? Dan vraagt het wel veel werk als je een cd wil toevoegen. Niet te doen bij een grote verzameling.
0
Zorin
geplaatst: 12 september 2010, 21:21 uur
Het staat er mischien wat onduidelijk, maar ik bedoel dat het eruit ziet als een 'toren'; het betreft inderdaad een stuk of 40 CD 's die ik het meeste afspeel. De rest zit, net zo gestapeld, achter 'gesloten 'deuren. Ik heb dan ook niet zo'n overdreven grote collectie als menige die hier voorbij komt.
0
geplaatst: 13 september 2010, 08:31 uur
Zorin schreef:
Ja, gewoon op alfabetische volgorde. De jazz en afwijkense formaten staan apart.
0
geplaatst: 13 september 2010, 11:08 uur
Zorin schreef:
Ha....Itchy heeft daar een elpee in de kamer staan die ik ook zo ongeveer in mijn 'muziekkamer' heb staan
.
. Debuut van Kate Bush?
0
geplaatst: 13 september 2010, 12:54 uur
Toch leuk om te zien, hoe die kamers volgepropt worden met lp's en cd's. 
Ik ben niet van plan jullie alle hoeken van de kamer te laten zien, maar hier toch nog de derde, waar vooral klassieke muziek staat.

Ik ben niet van plan jullie alle hoeken van de kamer te laten zien, maar hier toch nog de derde, waar vooral klassieke muziek staat.

0
geplaatst: 13 september 2010, 20:40 uur
Lost Highway 
Mooie kast voor platen. Heb je ook nog 7" singles, die zie ik niet staan volgens mij.

Mooie kast voor platen. Heb je ook nog 7" singles, die zie ik niet staan volgens mij.
0
geplaatst: 13 september 2010, 22:17 uur
Die heb ik ook maar enkele herman. Omdat ik amper naar de radio luister en zowiezo weinig popmuziek. Maar een paar heb ik er ooit wel gekocht, verschillende ooit gekregen en een paar die als extra bij een lp zaten. Ik heb ze even uitgestald. 

0
geplaatst: 14 september 2010, 18:18 uur
@Itchy: op de eerste foto, aan de rechterkant, zijn dat gewoon kleine ingekaderde zwart wit foto's? Want het ziet er erg mooi uit 

0
geplaatst: 14 september 2010, 20:34 uur
Beeswax schreef:
@Itchy: op de eerste foto, aan de rechterkant, zijn dat gewoon kleine ingekaderde zwart wit foto's? Want het ziet er erg mooi uit
Dat is een soort hangende plastic hoes waarin je ansichtkaarten of foto's van 10x15 kan hangen

0
geplaatst: 14 november 2010, 01:56 uur
Dit is echt een leuk topic, erg leuk om te zien hoeveel iedereen heeft!
0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 18:49 uur
Alweer bijna 3 weken oud dus tijd voor een update:
MIJN NIEUWE CD KASTEN

Zelf gemaakt (samen met mijn vader, die uiteindelijk het meeste werk heeft gedaan).
MIJN NIEUWE CD KASTEN

Zelf gemaakt (samen met mijn vader, die uiteindelijk het meeste werk heeft gedaan).
0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 20:27 uur

Ik heb er nog wel wat meer hoor, maar die liggen allemaal op mijn bureau en plank naast mijn bureau

0
geplaatst: 15 november 2010, 01:53 uur
0
geplaatst: 8 januari 2011, 15:40 uur
Hebben jullie de cd kast (wand) van Johan Derksen weleens gezien? Dat is echt indrukwekkend.
* denotes required fields.