MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Hoe berg jij je cd's/platen op? / Foto's van je collectie

zoeken in:
Mjuman schreef:
Aan jou zeker, voor een paar euro - zodat je ook eens wat goede muziek in huis haalt?

De goeie helft van je Top 10 heb ik al in huis. Zo erg kan het dus (volgens jou) niet zijn. De slechte helft van je verzameling kan je hier wel kwijt. Geef maar een seintje. Dan kan ik er eerst wat ruimte voor maken in de kelder. En Urbanus, ik heb niet al zijn platen en hij van mij geen onderbroeken.

Sietse
De platenkast

(afbeelding)

De CD's (de zwate laden in de kast er naast zitten ook vol met cd's)
En dat zijn ook nog meer platen idd

(afbeelding)

En nog meer platen

(afbeelding)

Grote foto's waar je de zijkanten kunt herkennen kun je hier zien:
Record Collection 02-09-2010 | Flickr - Photo Sharing!
(klik op actions en dan "all sizes")

Heintje

DjFrankie (moderator)
Arrie schreef:
Heintje

Lache die plaat heb ik ook

O'Reely
Sietse schreef:
De platenkast
(afbeelding)

De CD's (de zwate laden in de kast er naast zitten ook vol met cd's)
En dat zijn ook nog meer platen idd
(afbeelding)

En nog meer platen
(afbeelding)

Grote foto's waar je de zijkanten kunt herkennen kun je hier zien:
Record Collection 02-09-2010 | Flickr - Photo Sharing!
(klik op actions en dan "all sizes")

Sietse, is dat links op foto #2 een poster van Boards of Canada's 'Geogaddi'?

Zorin
CD's verticaal met de zijkant naar voren en tussenruimtes, zodat ik mijn nek niet breek bij het lezen en er gewoon gemakkelijk één tussenuit kan halen.

(afbeelding)
Muziekhoekje

(afbeelding)
cd's in standaard Bennos en boeken

(afbeelding)
LP's en boeken

Sietse
O'Reely schreef:
(quote)

Sietse, is dat op foto #2 een poster van Boards of Canada's 'Geogaddi' aan de muur?

Yep, dat is idd een poster van Geogaddi van BoC.

En die Heintje is voor de liefhebber tegen verzendkosten te krijgen (ik heb hem dubbel nl.)

Zorin
Ha....Itchy heeft daar een elpee in de kamer staan die ik ook zo ongeveer in mijn 'muziekkamer' heb staan .

Over die benno' s: heb je je CD's gerangschikt en hoe dan in die vakken?

Zorin schreef:
CD's verticaal met de zijkant naar voren en tussenruimtes, zodat ik mijn nek niet breek bij het lezen en er gewoon gemakkelijk één tussenuit kan halen.

Bedoel je dan niet horizontaal? Dan vraagt het wel veel werk als je een cd wil toevoegen. Niet te doen bij een grote verzameling.

Zorin
Het staat er mischien wat onduidelijk, maar ik bedoel dat het eruit ziet als een 'toren'; het betreft inderdaad een stuk of 40 CD 's die ik het meeste afspeel. De rest zit, net zo gestapeld, achter 'gesloten 'deuren. Ik heb dan ook niet zo'n overdreven grote collectie als menige die hier voorbij komt.

Zorin schreef:
Over die benno' s: heb je je CD's gerangschikt en hoe dan in die vakken?

Ja, gewoon op alfabetische volgorde. De jazz en afwijkense formaten staan apart.

Zorin schreef:
Ha....Itchy heeft daar een elpee in de kamer staan die ik ook zo ongeveer in mijn 'muziekkamer' heb staan .

Debuut van Kate Bush?

Zorin
Ja.

Toch leuk om te zien, hoe die kamers volgepropt worden met lp's en cd's.

Ik ben niet van plan jullie alle hoeken van de kamer te laten zien, maar hier toch nog de derde, waar vooral klassieke muziek staat.

(afbeelding)

Lost Highway

Mooie kast voor platen. Heb je ook nog 7" singles, die zie ik niet staan volgens mij.

Die heb ik ook maar enkele herman. Omdat ik amper naar de radio luister en zowiezo weinig popmuziek. Maar een paar heb ik er ooit wel gekocht, verschillende ooit gekregen en een paar die als extra bij een lp zaten. Ik heb ze even uitgestald.

(afbeelding)

Leuk, die van Adamski heb ik ook.

@Itchy: op de eerste foto, aan de rechterkant, zijn dat gewoon kleine ingekaderde zwart wit foto's? Want het ziet er erg mooi uit

Beeswax schreef:
@Itchy: op de eerste foto, aan de rechterkant, zijn dat gewoon kleine ingekaderde zwart wit foto's? Want het ziet er erg mooi uit

Dat is een soort hangende plastic hoes waarin je ansichtkaarten of foto's van 10x15 kan hangen

Dit is echt een leuk topic, erg leuk om te zien hoeveel iedereen heeft!

Ik zal binnenkort ook eens foto's maken.

Sietse
Alweer bijna 3 weken oud dus tijd voor een update:
MIJN NIEUWE CD KASTEN

(afbeelding)
Zelf gemaakt (samen met mijn vader, die uiteindelijk het meeste werk heeft gedaan).

Misterfool
ooit hoop ik ook zoveel cd's te kunnen bezitten

Sietse

Ik heb er nog wel wat meer hoor, maar die liggen allemaal op mijn bureau en plank naast mijn bureau

Sietse schreef:
MIJN NIEUWE CD KASTEN

Ziet er stukken beter uit dan dat prutswerk van voorheen!

Mooi hoor Sietse!

ElMeroMero
Kijkje op mn immer uitdijende elpeekastje:

(afbeelding)

Netjes hoor!

Hebben jullie de cd kast (wand) van Johan Derksen weleens gezien? Dat is echt indrukwekkend.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:52 uur

geplaatst: vandaag om 06:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.