De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #17
zoeken in:
2
geplaatst: 31 mei 2020, 17:49 uur
Ik ben inderdaad wat voor mij onbekende Japanse albums aan het beluisteren... en ik geniet er ten zeerste van. Wat een machtig muziekland is het ook
6
Wrathchild1
geplaatst: 31 mei 2020, 17:51 uur
https://www.musicmeter.nl/images/cover/92000/92198.jpg
“ I don’ t wanna be your friend ........I just wanna be your lover “
“ I don’ t wanna be your friend ........I just wanna be your lover “
1
geplaatst: 31 mei 2020, 17:58 uur
1
geplaatst: 31 mei 2020, 18:25 uur
"Gejengel, en een of andere japanner - die ik toch al niet versta!!! - zingt dan vijf zinnetjes, waarna nog meer gejengel komt. Hoe de fuck raak je betrokken hierbij? Hoe de fuck kan dit je dan raken?"
1
geplaatst: 31 mei 2020, 19:10 uur
madmadder schreef:
"Gejengel, en een of andere japanner - die ik toch al niet versta!!! - zingt dan vijf zinnetjes, waarna nog meer gejengel komt. Hoe de fuck raak je betrokken hierbij? Hoe de fuck kan dit je dan raken?"
(quote)
haha ik las het. Deze ook:
"ze doen gewoon graag eens moeilijk; ze willen gewoon opvallen; het zijn aanstellers; het zijn van die mannen die maar al te graag als avant-gardisten willen beschouwd worden en deze muziek maken juist ter vervollediging van dát doel, niet om de muziek zelf'"
Ik ben blij dat de MusicMeter archieven zo goed bewaard blijven
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.