De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen
zoeken in:
1
geplaatst: 8 juni 2024, 19:38 uur
Oh Esteban, wat verschrikkelijk om te lezen! Ik wens jou en je familie enorm veel sterkte toe. Als je eens wil praten, laat maar weten.
1
geplaatst: 8 juni 2024, 23:40 uur
Mijn hemel, esteban, wat een klotebericht. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou moet of wil zeggen, maar heel veel sterkte voor jou en de mensen om je heen...
1
geplaatst: 9 juni 2024, 05:59 uur
Wat een vreselijk naar bericht, esteban. Veel sterkte. Ik heb helaas ook al twee keer zoiets van dichtbij meegemaakt. Je hoeft er alleen maar te zijn voor de nabestaanden. Sterkte...
2
geplaatst: 10 juni 2024, 21:09 uur
O nee.
Heel veel sterkte en liefs, esteban.
Wat nlkink al zei: er zijn voor je familie is al genoeg.
Heel veel sterkte en liefs, esteban.Wat nlkink al zei: er zijn voor je familie is al genoeg.

0
geplaatst: 22 juli 2024, 21:36 uur
1. Pijn aan mijn voet.
2. Het leven is te kort.
3. DIE SCHIJTHOERENIRRITANTE ESSENTRECLAME DIE DE HELE TIJD VOOR IEDERE PAGINA OPDUIKT WAARDOOR IK ER DE HELE TIJD OP KLIK EN DIT AVONDJE ONTSPANNEN MUSICMETEREN ERNSTIG BELEMMERD WORDT GEDVRRR&@€3/@1
2. Het leven is te kort.
3. DIE SCHIJTHOERENIRRITANTE ESSENTRECLAME DIE DE HELE TIJD VOOR IEDERE PAGINA OPDUIKT WAARDOOR IK ER DE HELE TIJD OP KLIK EN DIT AVONDJE ONTSPANNEN MUSICMETEREN ERNSTIG BELEMMERD WORDT GEDVRRR&@€3/@1
1
geplaatst: 23 juli 2024, 03:59 uur
Kramer schreef:
1. Pijn aan mijn voet.
2. Het leven is te kort.
1. Pijn aan mijn voet.
2. Het leven is te kort.
Geen adblocker?
1
geplaatst: 23 juli 2024, 08:14 uur
Heel veel sterkte esteban
Er zijn geen juiste woorden, en ieder heeft zijn eigen rouwproces. Wees er voor ze waar dat kan, en probeer dat ook aan anderen te vragen als je dat zelf nodig hebt.
Er zijn geen juiste woorden, en ieder heeft zijn eigen rouwproces. Wees er voor ze waar dat kan, en probeer dat ook aan anderen te vragen als je dat zelf nodig hebt.
1
WVTRVE
geplaatst: 23 juli 2024, 10:48 uur
Ook ik raad een adblocker aan. Het leven is te kort om je druk te maken over irritante advertenties!
En als je een goede neemt ben je ook van de advertenties op Youtube verlost.
0
geplaatst: 23 juli 2024, 14:03 uur
WVTRVE schreef:
Ook ik raad een adblocker aan. Het leven is te kort om je druk te maken over irritante advertenties!
(quote)
Dat is een goed advies.
18
geplaatst: 8 augustus 2024, 01:35 uur
Ik zit tegenwoordig minder op deze site dan voorheen en dit is misschien niet de juiste plek om te delen, maar... I don't care...
Zoals sommigen van jullie wellicht hebben gelezen, of zelfs onthouden, is twee jaar geleden mijn broer overleden tijdens een verschrikkelijk verkeersongeluk.
Gisteren was zijn sterfdag (06-08-2022) en volgende week donderdag is de rechtszaak tegen de gast die zijn dood op z'n geweten heeft en het doet meer met me dan ik zou willen of had verwacht.
Het beheerst mijn gedachten, mijn buien, mijn geestelijk welzijn...
Waarom ik dat hier deel? Ik weet het eigenlijk niet.
Normaal zou ik allang slapen op dit tijdstip, maar het is druk in mijn hoofd, er gebeurt van alles en het meeste vind ik niet fijn.
Voel jullie alsjeblieft niet verplicht te reageren, dat hoeft helemaal niet. Ik wilde het ergens van me af schrijven en dat kon voor mijn gevoel alleen hier, waar weinig mensen mijn echte ik kennen.
Thanks.
Zoals sommigen van jullie wellicht hebben gelezen, of zelfs onthouden, is twee jaar geleden mijn broer overleden tijdens een verschrikkelijk verkeersongeluk.
Gisteren was zijn sterfdag (06-08-2022) en volgende week donderdag is de rechtszaak tegen de gast die zijn dood op z'n geweten heeft en het doet meer met me dan ik zou willen of had verwacht.
Normaal zou ik allang slapen op dit tijdstip, maar het is druk in mijn hoofd, er gebeurt van alles en het meeste vind ik niet fijn.
Voel jullie alsjeblieft niet verplicht te reageren, dat hoeft helemaal niet. Ik wilde het ergens van me af schrijven en dat kon voor mijn gevoel alleen hier, waar weinig mensen mijn echte ik kennen.
Thanks.
2
geplaatst: 8 augustus 2024, 03:11 uur
Gert1980 schreef:
Ik zit tegenwoordig minder op deze site dan voorheen en dit is misschien niet de juiste plek om te delen, maar... I don't care...
Thanks.
Thanks.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit veel met je doet. Sterkte...
2
Mssr Renard
geplaatst: 8 augustus 2024, 08:01 uur
Sterkte Gert1980, van je af schrijven schijnt te helpen. En op dit forum hebben we daar helemaal geen oordeel over.
Ik hoop dat je in muziek ook troost kunt vinden.
Ik hoop dat je in muziek ook troost kunt vinden.
4
geplaatst: 8 augustus 2024, 22:55 uur
9
geplaatst: 8 augustus 2024, 23:45 uur
Thanks voor alle reacties!! Zoiets doet meer dan jullie beseffen.
Thnx!!
Thnx!!
1
geplaatst: 9 augustus 2024, 08:20 uur
Heel veel sterkte Gert1980, inderdaad goed dat je dit deelt.
1
geplaatst: 9 augustus 2024, 10:41 uur
Superveel sterkte Gert1980, en ik hoop dat het recht zegeviert volgende week.. dat helpt toch een beetje om zoiets onmogelijks toch een plek te geven. 

8
geplaatst: 9 augustus 2024, 18:33 uur
Ik ga in september verhuizen. Na 29 jaar eindelijk iets anders. Goed nieuws zou je denken maar de laatste 5 jaar waren dramatisch. Het besef begint nu pas eindelijk een beetje in te dalen hoe erg het was.
1) Sinds februari 2022 6 arrestaties rondom de flat. 4 keer een ex van een bewoonster die de boel jarenlang heeft lopen te terroriseren 1 keer een op hol geslagen alcoholische bewoner en een keer een fietsendief. Een stuk of 30 a 40 keer politieinvallen en optredens.
2) 4 doden uit het flatgebouw gehaald sinds mei 2019 en nog iemand uit de zijstraat. Allemaal personen die ik jaren gekend heb.
3) Woon aan een drukke straat waar de wetten van het wilde westen lijken te gelden. In 2021 een ongeluk bij mij voor de deur waarbij een fietser geschept werd,50 meter verderop een zelfmoordpoging van een Duitser en een staandehouding van een Lamborgini waarvan de bestuurders het wel leuk vonden om in het kader van een bruiloft met 120/140 kilomet per uur op een 50km weg te scheuren . De politie heeft ze klem gerden en met getrokken pistool uit de auto getrokken. En nog vele andere politieoptredens.
1) Sinds februari 2022 6 arrestaties rondom de flat. 4 keer een ex van een bewoonster die de boel jarenlang heeft lopen te terroriseren 1 keer een op hol geslagen alcoholische bewoner en een keer een fietsendief. Een stuk of 30 a 40 keer politieinvallen en optredens.
2) 4 doden uit het flatgebouw gehaald sinds mei 2019 en nog iemand uit de zijstraat. Allemaal personen die ik jaren gekend heb.
3) Woon aan een drukke straat waar de wetten van het wilde westen lijken te gelden. In 2021 een ongeluk bij mij voor de deur waarbij een fietser geschept werd,50 meter verderop een zelfmoordpoging van een Duitser en een staandehouding van een Lamborgini waarvan de bestuurders het wel leuk vonden om in het kader van een bruiloft met 120/140 kilomet per uur op een 50km weg te scheuren . De politie heeft ze klem gerden en met getrokken pistool uit de auto getrokken. En nog vele andere politieoptredens.
2
geplaatst: 9 augustus 2024, 19:10 uur
Fijn dat je uit de situatie kunt wegkomen, Michiel Cohen. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je weet waar je 'nieuwe' huis staat en dat het daar rustiger is dan waar je nu zit. Al lezende denk ik dat het haast niet anders kan. Veel geluk in je nieuwe woning.
1
geplaatst: 10 augustus 2024, 01:39 uur
nlkink schreef:
Fijn dat je uit de situatie kunt wegkomen, Michiel Cohen. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je weet waar je 'nieuwe' huis staat en dat het daar rustiger is dan waar je nu zit. Al lezende denk ik dat het haast niet anders kan. Veel geluk in je nieuwe woning.
Ik sluit me hier helemaal bij aan, hopelijk breken er betere tijden aan in je nieuwe woning Michiel!!
0
geplaatst: 10 augustus 2024, 06:57 uur
Af en toe hebben de incidenten de media gehaald. En de man was overigens dement door drankgebruik en het is gebeurd in de flat.
[embed]https://www.gelderlander.nl/auto/lamborghini-scheurt-met-waanzinnig-hoge-snelheid-door-hengelo-bestuurder-raakt-rijbewijs-kwijt~a35cb25e/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F[/embed]
[embed]https://www.tubantia.nl/hengelo-e-o/demente-man-haalt-met-ijzeren-pijp-uit-naar-hengelose-boa-rechter-wil-weten-wat-er-met-de-man-gaat-gebeuren~a13ded23/[/embed]
[embed]https://www.tubantia.nl/hengelo/automobilist-slaat-op-de-vlucht-na-aanrijding-met-fietser-in-hengelo~a7b6344a/200224000/[/embed]
[embed]https://www.gelderlander.nl/auto/lamborghini-scheurt-met-waanzinnig-hoge-snelheid-door-hengelo-bestuurder-raakt-rijbewijs-kwijt~a35cb25e/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F[/embed]
[embed]https://www.tubantia.nl/hengelo-e-o/demente-man-haalt-met-ijzeren-pijp-uit-naar-hengelose-boa-rechter-wil-weten-wat-er-met-de-man-gaat-gebeuren~a13ded23/[/embed]
[embed]https://www.tubantia.nl/hengelo/automobilist-slaat-op-de-vlucht-na-aanrijding-met-fietser-in-hengelo~a7b6344a/200224000/[/embed]
* denotes required fields.