MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen

zoeken in:
Sterkte, esteban.

Oh Esteban, wat verschrikkelijk om te lezen! Ik wens jou en je familie enorm veel sterkte toe. Als je eens wil praten, laat maar weten.

Vreselijk nieuws esteban, sterkte gewenst.

Verschrikkelijk nieuws zeg..
Veel sterkte gewenst esteban

Mijn hemel, esteban, wat een klotebericht. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou moet of wil zeggen, maar heel veel sterkte voor jou en de mensen om je heen...

Wat een vreselijk naar bericht, esteban. Veel sterkte. Ik heb helaas ook al twee keer zoiets van dichtbij meegemaakt. Je hoeft er alleen maar te zijn voor de nabestaanden. Sterkte...

Hartelijk dank voor de steunberichten allemaal.

Veel sterkte esteban

WVTRVE
Sterkte!

O nee. Heel veel sterkte en liefs, esteban.
Wat nlkink al zei: er zijn voor je familie is al genoeg.

1. Pijn aan mijn voet.
2. Het leven is te kort.
3. DIE SCHIJTHOERENIRRITANTE ESSENTRECLAME DIE DE HELE TIJD VOOR IEDERE PAGINA OPDUIKT WAARDOOR IK ER DE HELE TIJD OP KLIK EN DIT AVONDJE ONTSPANNEN MUSICMETEREN ERNSTIG BELEMMERD WORDT GEDVRRR&@€3/@1

Kramer schreef:
1. Pijn aan mijn voet.
2. Het leven is te kort.
3. DIE SCHIJTHOERENIRRITANTE ESSENTRECLAME DIE DE HELE TIJD VOOR IEDERE PAGINA OPDUIKT WAARDOOR IK ER DE HELE TIJD OP KLIK EN DIT AVONDJE ONTSPANNEN MUSICMETEREN ERNSTIG BELEMMERD WORDT GEDVRRR&@€3/@1

Geen adblocker?

Heel veel sterkte esteban

Er zijn geen juiste woorden, en ieder heeft zijn eigen rouwproces. Wees er voor ze waar dat kan, en probeer dat ook aan anderen te vragen als je dat zelf nodig hebt.

WVTRVE
voskat schreef:
(quote)

Geen adblocker?

Ook ik raad een adblocker aan. Het leven is te kort om je druk te maken over irritante advertenties!

En als je een goede neemt ben je ook van de advertenties op Youtube verlost.

WVTRVE schreef:
(quote)

Ook ik raad een adblocker aan. Het leven is te kort om je druk te maken over irritante advertenties!

En als je een goede neemt ben je ook van de advertenties op Youtube verlost.

Dat is een goed advies.

Ik zit tegenwoordig minder op deze site dan voorheen en dit is misschien niet de juiste plek om te delen, maar... I don't care...

Zoals sommigen van jullie wellicht hebben gelezen, of zelfs onthouden, is twee jaar geleden mijn broer overleden tijdens een verschrikkelijk verkeersongeluk.
Gisteren was zijn sterfdag (06-08-2022) en volgende week donderdag is de rechtszaak tegen de gast die zijn dood op z'n geweten heeft en het doet meer met me dan ik zou willen of had verwacht.
Het beheerst mijn gedachten, mijn buien, mijn geestelijk welzijn...

Waarom ik dat hier deel? Ik weet het eigenlijk niet.
Normaal zou ik allang slapen op dit tijdstip, maar het is druk in mijn hoofd, er gebeurt van alles en het meeste vind ik niet fijn.

Voel jullie alsjeblieft niet verplicht te reageren, dat hoeft helemaal niet. Ik wilde het ergens van me af schrijven en dat kon voor mijn gevoel alleen hier, waar weinig mensen mijn echte ik kennen.

Thanks.

Gert1980 schreef:
Ik zit tegenwoordig minder op deze site dan voorheen en dit is misschien niet de juiste plek om te delen, maar... I don't care...

Zoals sommigen van jullie wellicht hebben gelezen, of zelfs onthouden, is twee jaar geleden mijn broer overleden tijdens een verschrikkelijk verkeersongeluk.
Gisteren was zijn sterfdag (06-08-2022) en volgende week donderdag is de rechtszaak tegen de gast die zijn dood op z'n geweten heeft en het doet meer met me dan ik zou willen of had verwacht.
Het beheerst mijn gedachten, mijn buien, mijn geestelijk welzijn...

Waarom ik dat hier deel? Ik weet het eigenlijk niet.
Normaal zou ik allang slapen op dit tijdstip, maar het is druk in mijn hoofd, er gebeurt van alles en het meeste vind ik niet fijn.

Voel jullie alsjeblieft niet verplicht te reageren, dat hoeft helemaal niet. Ik wilde het ergens van me af schrijven en dat kon voor mijn gevoel alleen hier, waar weinig mensen mijn echte ik kennen.

Thanks.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit veel met je doet. Sterkte...

Mssr Renard
Sterkte Gert1980, van je af schrijven schijnt te helpen. En op dit forum hebben we daar helemaal geen oordeel over.

Ik hoop dat je in muziek ook troost kunt vinden.

Heel naar... Sterkte ermee!

Sterkte! Gert1980
Je mag me altijd pmen of dmen om ff erover te praten als t helpt

Hou je haaks Gert1980

Thanks voor alle reacties!! Zoiets doet meer dan jullie beseffen.

Thnx!!

Sterkte man, goed dat je dit deelt!

Heel veel sterkte Gert1980, inderdaad goed dat je dit deelt.

Superveel sterkte Gert1980, en ik hoop dat het recht zegeviert volgende week.. dat helpt toch een beetje om zoiets onmogelijks toch een plek te geven.

Ik ga in september verhuizen. Na 29 jaar eindelijk iets anders. Goed nieuws zou je denken maar de laatste 5 jaar waren dramatisch. Het besef begint nu pas eindelijk een beetje in te dalen hoe erg het was.
1) Sinds februari 2022 6 arrestaties rondom de flat. 4 keer een ex van een bewoonster die de boel jarenlang heeft lopen te terroriseren 1 keer een op hol geslagen alcoholische bewoner en een keer een fietsendief. Een stuk of 30 a 40 keer politieinvallen en optredens.
2) 4 doden uit het flatgebouw gehaald sinds mei 2019 en nog iemand uit de zijstraat. Allemaal personen die ik jaren gekend heb.
3) Woon aan een drukke straat waar de wetten van het wilde westen lijken te gelden. In 2021 een ongeluk bij mij voor de deur waarbij een fietser geschept werd,50 meter verderop een zelfmoordpoging van een Duitser en een staandehouding van een Lamborgini waarvan de bestuurders het wel leuk vonden om in het kader van een bruiloft met 120/140 kilomet per uur op een 50km weg te scheuren . De politie heeft ze klem gerden en met getrokken pistool uit de auto getrokken. En nog vele andere politieoptredens.

Fijn dat je uit de situatie kunt wegkomen, Michiel Cohen. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je weet waar je 'nieuwe' huis staat en dat het daar rustiger is dan waar je nu zit. Al lezende denk ik dat het haast niet anders kan. Veel geluk in je nieuwe woning.

nlkink schreef:
Fijn dat je uit de situatie kunt wegkomen, Michiel Cohen. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je weet waar je 'nieuwe' huis staat en dat het daar rustiger is dan waar je nu zit. Al lezende denk ik dat het haast niet anders kan. Veel geluk in je nieuwe woning.

Ik sluit me hier helemaal bij aan, hopelijk breken er betere tijden aan in je nieuwe woning Michiel!!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:56 uur

geplaatst: vandaag om 05:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.