De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen
zoeken in:
1
geplaatst: 15 september 2021, 19:25 uur
PEN15 schreef:
Michiel Cohen: machtig, dit kende ik niet. Daar ga ik even achteraan. Het zit overduidelijk niet in mijn nieuwe fiets...of..het kan ook een klapband zijn geweest door sabotage, die band was binnen één tel leeg en ik denk al, wat is de grond hier ineens hard. Ik heb er nog niet naar gekeken, want dat komt door die ontdekking van bomenkap in mijn geliefd bos. Als het om andere buitenbanden gaat, ik zou graag gekleurde vintage buitenbanden erop willen zetten. Zoals de 26" red brown Schwalbe Apple banden. Heb je misschien raad waar ik die kan kopen?
ZAP! Nu weet ik hoe het moet, het bericht moet tussen user tags gezet worden. Ik heb een keer bij mijn familie in Almere-Oostvaarders gelogeerd, met het natuurgebied pal voor (of achter) het huis. Zo stil was ik het niet meer gewend,
Michiel Cohen: machtig, dit kende ik niet. Daar ga ik even achteraan. Het zit overduidelijk niet in mijn nieuwe fiets...of..het kan ook een klapband zijn geweest door sabotage, die band was binnen één tel leeg en ik denk al, wat is de grond hier ineens hard. Ik heb er nog niet naar gekeken, want dat komt door die ontdekking van bomenkap in mijn geliefd bos. Als het om andere buitenbanden gaat, ik zou graag gekleurde vintage buitenbanden erop willen zetten. Zoals de 26" red brown Schwalbe Apple banden. Heb je misschien raad waar ik die kan kopen?
ZAP! Nu weet ik hoe het moet, het bericht moet tussen user tags gezet worden. Ik heb een keer bij mijn familie in Almere-Oostvaarders gelogeerd, met het natuurgebied pal voor (of achter) het huis. Zo stil was ik het niet meer gewend,
Buy Schwalbe Big Ben Tire 26 x 2.15" Reflective - Black/Brown at HBS - hollandbikeshop.com
Je band van je nieuwe fiets was binnen 1 tel leeg? Waarschijnlijk goedkoop binnenbandje er in gestopt. Heb in 2015 een mountainbike gekocht van Sensa voor 1500 euro.5 jaar garantie. Na 3 en een half jaar was alleen nog de voorvork origineel en het stuur. De rest was naar de klote of ( zelfs meerdere keren) versleten. En ik ben niet echt een ruige rijder. Heb mezelf wat zaken aangeleerd inzake onderhoud en onderdelen om de kosten te drukken.
0
Jeve
geplaatst: 21 september 2021, 16:38 uur
1. School zoon dicht vanwege corona bij schoolpersoneel...
2. Zoon flipte volledig dat ie deze week online lessen moet volgen.
3. Marillion (muv Misplaced Chilhood) van Fish-era valt wat tegen.
2. Zoon flipte volledig dat ie deze week online lessen moet volgen.
3. Marillion (muv Misplaced Chilhood) van Fish-era valt wat tegen.
0
geplaatst: 24 september 2021, 12:00 uur
Ik heb dus een paar maanden geleden een BluOS node aangeschaft, en ben er erg blij mee. Wel is het zo dat een deel van mijn collectie niet herkend wordt door het apparaat, maar alla, die zet ik dus opzij in een aparte folder om 'ooit eens' naar te kijken, maar als ik er klaar mee ben, zou ik dus allemaal bestanden hebben die het apparaat kent - want in mijn ervaring moet je bij het communiceren met apparaten nooit gelijk willen hebben, maar je aanpassen - en zou alles dus goed moeten gaan.
Helaas.
De machine herkent dus een aantal albumhoezen niet, en ik weet dus niet wat ik verkeerd doe. Er staat of 'niks' terwijl ik er dus echt een plaatje heb staan, met de juiste tekst en de correcte omvang en de correcte codering (jpg) of er staat: 'Please keep your artwork under 600 KB' terwijl het plaatje hoogstens 30KB is... Het heeft geen zin om gefrustreerd te raken, want het apparaat doet wat het doet, maar de foutmeldingen zijn vaag en helpen niet bij het oplossen van het probleem. De gebruiksaanwijzing van het apparaat vertelt je niet welke stappen je moet zetten om het wel goed te laten komen.
Ik krijg daar dus een punthoofd van. 'VERTEL ME DAN WAT IK MOET DOEN,' i.p.v. enkel aan te geven dat iets niet goed is KUTDING! Ik doe toch wat je vraagt!
Mijn mediaspeler heeft ook dit soort kuren en heeft zich spontaan gereset. Ben ik weer tijden bezig met inloggen.
Dit soort dingen zorgen er dus voor dat een tijd geleden weer 'terug gegaan ben' naar het kopen van LP's. Die snap ik.
Helaas.
De machine herkent dus een aantal albumhoezen niet, en ik weet dus niet wat ik verkeerd doe. Er staat of 'niks' terwijl ik er dus echt een plaatje heb staan, met de juiste tekst en de correcte omvang en de correcte codering (jpg) of er staat: 'Please keep your artwork under 600 KB' terwijl het plaatje hoogstens 30KB is... Het heeft geen zin om gefrustreerd te raken, want het apparaat doet wat het doet, maar de foutmeldingen zijn vaag en helpen niet bij het oplossen van het probleem. De gebruiksaanwijzing van het apparaat vertelt je niet welke stappen je moet zetten om het wel goed te laten komen.
Ik krijg daar dus een punthoofd van. 'VERTEL ME DAN WAT IK MOET DOEN,' i.p.v. enkel aan te geven dat iets niet goed is KUTDING! Ik doe toch wat je vraagt!
Mijn mediaspeler heeft ook dit soort kuren en heeft zich spontaan gereset. Ben ik weer tijden bezig met inloggen.
Dit soort dingen zorgen er dus voor dat een tijd geleden weer 'terug gegaan ben' naar het kopen van LP's. Die snap ik.

0
geplaatst: 24 september 2021, 12:12 uur
m@rcus schreef:
Ok -- het probleem is herkenbaar! Ten eerste voor veel mediaplayers is het absoluut noodzakelijk dat de hoesafbeelding in dezelfde map (folder) staat als de muziek. Ten tweede (idem) moet dat plaatje de naam "folder" of "Folder" hebben; alle andere aanduidingen worden niet herkend.
Nog even dit: er is software voor rippen (1), beheer, (van metadata etc) (2) en afspelen (3) - voorbeeld (achtereenvolgens): db Poweramp, J-River en Minim; die hebben alle hun eigen instellingen - controleer die ook (dat er geen clashes zijn). Sommige progamma's combineren bepaalde functies en dat maakthet eenvoudiger, al heb je dan niet altijd het optimum.
Nogmaals, het probleem is herkenbaar en te fiksen - ik werk met J-River en J-River (kost ca 30,-) heeft zelfs een optie om naar hoezen in digitaal formaat te zoeken en deze toe te voegen.
2
Mssr Renard
geplaatst: 10 oktober 2021, 08:26 uur
1. Gisteren kwamen we erachter dat de koffiemolen stuk is.
2. Gisteren nog nel een pak koffie kopen anders zouden we nu geen koffie hebben.
3. De koffie is gewoon echt niet zo lekker.
2. Gisteren nog nel een pak koffie kopen anders zouden we nu geen koffie hebben.
3. De koffie is gewoon echt niet zo lekker.
0
Mssr Renard
geplaatst: 10 oktober 2021, 10:09 uur
Nee man. Vers gemalen koffie (van de HEMA) is echt ontzettend lekker en wat we nu hebben is echt niet zo lekker. En we zijn echt liefhebbers van lekkere koffie (en thee). Dus snel een nieuwe molen kopen, want zo is het niet lekker wakker worden. grrrrrrr.
2
geplaatst: 23 november 2021, 00:36 uur
1. Vanmorgen te laat de container aan de straat gezet.
2. Naar een klant helemaal in Amsterdam geweest voor een tete a tete die prima au telephone had gekund.
3. Wij dachten dat ze nog zeker vier levens te gaan had, maar nee... Na een kort ziekbed de poes laten inslapen.
2. Naar een klant helemaal in Amsterdam geweest voor een tete a tete die prima au telephone had gekund.
3. Wij dachten dat ze nog zeker vier levens te gaan had, maar nee... Na een kort ziekbed de poes laten inslapen.
0
Boer K
geplaatst: 23 november 2021, 13:41 uur
dix schreef:
Het weer onderweg was goed? Of 'Did it rain cats and dogs?'
2
geplaatst: 23 november 2021, 13:52 uur
Onderweg naar Amsterdam bedoel je? Geen klachten daarover, ik heb prachtige veelkleurige luchten gezien.
0
Mssr Renard
geplaatst: 23 november 2021, 13:55 uur
Altijd naar om een dierbare te moeten laten gaan. Sterkte met het verlies, Dix.
0
Boer K
geplaatst: 23 november 2021, 15:56 uur
dix schreef:
Onderweg naar Amsterdam bedoel je? Geen klachten daarover, ik heb prachtige veelkleurige luchten gezien.
(quote)
Excusez moi! Ik had de 3e gebeurtenis verkeerd geïnterpreteerd; ik was in de veronderstelling dat jij de dierenarts was... Sorry for your loss.

1
Boer K
geplaatst: 27 november 2021, 18:38 uur
Alweer 3 in 1:
1, 2 &3. Alweer pizza (elke zaterdag hier); begint me een 'beetje' de keel uit te hangen... Om letterlijk de keel uit te hangen te voorkomen (
) maar de helft met tegenzin fijngekauwd en doorgeslikt.
1, 2 &3. Alweer pizza (elke zaterdag hier); begint me een 'beetje' de keel uit te hangen... Om letterlijk de keel uit te hangen te voorkomen (
4
Soledad
geplaatst: 27 november 2021, 20:53 uur
Boer K schreef:
Alweer 3 in 1:
Alweer 3 in 1:
) maar de helft met tegenzin fijngekauwd en doorgeslikt. Jij zit in detentie ofzo?
0
Boer K
geplaatst: 28 november 2021, 05:24 uur
Ja, maar dan zelfverkozen... ik ben mijn tijd ver vooruit, nog voordat er sprake was van de covid19-lockdown...

7
geplaatst: 29 november 2021, 18:26 uur
Ik heb er eigenlijk maar één:
1. Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik mijn baan kwijtraak. Ben ik vrij verdrietig over want ik word super gelukkig van het werk en van al die heerlijke bewoners. Gek genoeg is vlak na dat gesprek volledig uit het niets een alternatief op mijn pad gekomen. Dat lijkt me ook allemaal helemaal schitterend, maar wel janken dat ik al die lieve mensen achter moet laten.
1. Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik mijn baan kwijtraak. Ben ik vrij verdrietig over want ik word super gelukkig van het werk en van al die heerlijke bewoners. Gek genoeg is vlak na dat gesprek volledig uit het niets een alternatief op mijn pad gekomen. Dat lijkt me ook allemaal helemaal schitterend, maar wel janken dat ik al die lieve mensen achter moet laten.
1
Mssr Renard
geplaatst: 29 november 2021, 18:28 uur
Dat is erg vervelend nieuws madmadder. Sterkte ermee. Krijg je wel een mooi afscheids-iets? Een afscheid met die lieve mensen?
Fijn dat er wel iets nieuws iets.
1
geplaatst: 29 november 2021, 18:37 uur
Mssr Renard schreef:
Dat is erg vervelend nieuws madmadder. Sterkte ermee. Krijg je wel een mooi afscheids-iets? Een afscheid met die lieve mensen?
Jaa dat komt vast wel goed, dat afscheid.

7
geplaatst: 30 november 2021, 22:19 uur
Hier ook maar 1:
1. Kerstboom heeft hier van vrijdagmiddag t/m maandagochtend gestaan. Stomme kutkat.
1. Kerstboom heeft hier van vrijdagmiddag t/m maandagochtend gestaan. Stomme kutkat.
1
geplaatst: 30 november 2021, 23:17 uur
Dat weet je toch met katten? Hier al 11 jaar geen bloemen of nieuwe meubels maar Driekus, Lot en Rommie die de dienst uitmaken.
2
geplaatst: 1 december 2021, 06:30 uur
GrafGantz schreef:
Hier ook maar 1:
Hier ook maar 1:
Sinds 2018 hebben wij weer een katje ( wat een geweldig beest is dat).
Bij ons wil niemand de bewegingsvrijheid van ons Fleurtje inperken dus gewoon geen kerstboom meer hier.
En met de muziek van Mariah Carey heb je die eigenlijk ook niet nodig

1
geplaatst: 1 december 2021, 06:47 uur
Venceremos schreef:
Dat weet je toch met katten? Hier al 11 jaar geen bloemen of nieuwe meubels maar Driekus, Lot en Rommie die de dienst uitmaken.
Heb al m'n hele leven katten gehad (vaak zelfs 2 tegelijk) en eigenlijk nog nooit problemen gehad met kerstbomen

1
geplaatst: 1 december 2021, 06:58 uur
GrafGantz schreef:
Heb al m'n hele leven katten gehad (vaak zelfs 2 tegelijk) en eigenlijk nog nooit problemen gehad met kerstbomen
(quote)
Idem.
0
Mssr Renard
geplaatst: 1 december 2021, 08:06 uur
Geen katten en geen kerstboom hiero. Maar ik kan me de ravage helemaal voorstellen.
0
geplaatst: 1 december 2021, 08:20 uur
Mssr Renard schreef:
Geen katten en geen kerstboom hiero. Maar ik kan me de ravage helemaal voorstellen.
Geen ravage overigens, onze kat blijkt graag kunstboom te eten, en dan vooral de plastic naalden die op de grond liggen. Uiteraard niet bepaald gezond en kan opstoppingen veroorzaken, dus de boom maar weer afgetuigd en opgeborgen.
2
Mssr Renard
geplaatst: 1 december 2021, 09:20 uur
GrafGantz schreef:
Geen ravage overigens, onze kat blijkt graag kunstboom te eten, en dan vooral de plastic naalden die op de grond liggen. Uiteraard niet bepaald gezond en kan opstoppingen veroorzaken, dus de boom maar weer afgetuigd en opgeborgen.
(quote)
Dierenliefde en de bescherming van dieren doet mij goed. Fuck kerstbomen en geef de kutkat maar een goede aai van mij.
5
geplaatst: 1 december 2021, 09:32 uur
Mssr Renard schreef:
Dierenliefde en de bescherming van dieren doet mij goed. Fuck kerstbomen en geef de kutkat maar een goede aai van mij.
(quote)
Ik wilde eerst de kat aftuigen in plaats van de boom, maar toch maar niet gedaan

* denotes required fields.