menu

De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen

zoeken in:
avatar van Mssr Renard
GrafGantz schreef:
(quote)


Ik wilde eerst de kat aftuigen in plaats van de boom, maar toch maar niet gedaan


Het is een mooi iets: impulscontrole.

avatar van Rudi S
GrafGantz schreef:


en eigenlijk nog nooit problemen gehad met kerstbomen


Dan heb jij geluk gehad want die kunnen heel vervelend zijn op zijn tijd.

avatar van GrafGantz
Rudi S schreef:
(quote)


Dan heb jij geluk gehad want die kunnen heel vervelend zijn op zijn tijd.


Ik had er ooit eentje die om het minste of geringste uit viel

avatar van dix
dix
GrafGantz schreef:
onze kat blijkt graag kunstboom te eten

een Boomkat ?

Je hebt van die dagen dat echt alles tegen zit:

1. Een lekkende band.
2. Een lekkend tramhokje.
3. Een lekkend besje, dat al na 1 tred in de overvolle tram mij aankeek met de met blik van: dáár wil ik zitten.

Wereldproblemen.

avatar van laxus11
Eigenlijk maar 1 ding:

Na 3,5 jaar is er een einde gekomen aan mijn relatie met mijn ex, erg zwaar omdat die eigenlijk de eerste keer is dat ik zoiets mee maak.

avatar van Mssr Renard
Sterkte laxus11, love hurts (sometimes)

avatar van laxus11
Mssr Renard schreef:
Sterkte laxus11, love hurts (sometimes)


Dat zeker maar komt uiteindelijk wel goed maar is nu gewoon ff afzien

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Sterke laxus11!

Boer K
1. Zit sinds eind vorig jaar in ziektewet.
2. Mijn werkgever stuurt aan op (ont)Spoor 2 na rapportage Arbeidsdeskundige; dus extern werk op maat ipv binnen het huidige bedrijf.
3. Maar na 34 jaar harde arbeid laat ik mij niet 'lozen'... Dus nu mbv jurist eerst Deskundigenoordeel via UWV aanvragen, en als dit niet helpt,... naar de kantonrechter.

avatar van Mssr Renard
Boer K, een tip: dit gaat net even te ver voor het plaatsen op openbaar forum. Je werkgever zal je dit niet in dank afnemen. Ik zou het eraf halen om niet in de problemen te komen. Alles wat je op Musicmeter intikt is via searchengines boven water te halen.

Boer K
Mssr Renard schreef:
Boer K, een tip: dit gaat net even te ver voor het plaatsen op openbaar forum. Je werkgever zal je dit niet in dank afnemen. Ik zou het eraf halen om niet in de problemen te komen. Alles wat je op Musicmeter intikt is via searchengines boven water te halen.


Valt mee; ze weten niet wie Boer K in werkelijkheid is. Heb in principe niets specifiek benoemd. Maar idd ook bedrijf waar ik werk maakt zich schuldig aan de 'Big Brother Is Watching You'-doctrine. Bedrijven an sich zijn best wel o.k., maar het gebrainwashte commerciële 'menselijke' kader heeft vaak last van een ongezonde dosis AEG (Aanmatigend Elitair Gedrag)... Ik ben niet bevreesd aangelegd. Ontzag voor je werkgever? Heb ik nooit gehad. Respect moet ook een werkgever verdienen. It cuts both ways...

avatar van Mssr Renard
okay, wat je wilt

avatar van GrafGantz
1. Wordt gewerkt op het braakliggende stuk grond direct achter m'n werk. Dat betekent voorlopig heel veel heiwerk. Zo veel heiwerk, dat ik er momenteel een lichte hoofdpijn van heb.
2. Een van m'n meest gewaardeerde collega's gaat ons verlaten (nee, niet vanwege het heien, al zit hij er nog dichter bij dan ik).
3. Kat bleek eerst allergisch te zijn voor natvoer, switchen naar alleen droogvoer ging in eerste instantie prima, maar nu heeft hij ook last van blaasgruis waardoor we moeten overstappen naar pleurisduur voer van de dierenarts.

avatar van laxus11
laxus11 schreef:
Eigenlijk maar 1 ding:

Na 3,5 jaar is er een einde gekomen aan mijn relatie met mijn ex, erg zwaar omdat die eigenlijk de eerste keer is dat ik zoiets mee maak.


Om hier terug op te komen:

We gaan het opnieuw proberen met elkaar

Had ik eigenlijk in het andere topic moeten zetten

Boer K
1. Vrouw heeft burn-out en zit sedert augustus in ziektewet.
2. Jongste zoon kwakkelt sinds de zomer met ontstoken teen, duizeligheid en tinnitus.
3. Ik zit bijna 1 jaar in ziektewet door veelheid aan issues.

(4. Verder gaat het wel goed...)

avatar van Gretz
nlkink schreef:

2. Vanmiddag tijdens onze optredens voor het Gluren bij de Buren/Struinen in de tuinen festival kwamen gezinsleden uit hetzelfde gezin klagen over geluidsoverlast. Achteraf hoorde ik van mijn vrouw dat één van de gezinsleden enorm tegen haar tekeer is gegaan en dreigde met het bellen van de politie. Uiteindelijk hebben we gezegd: Bel maar. Het festival was in samenwerking met alle deelnemende gemeentes. Wat is er toch aan de hand met mensen? Vanaf maart 2020 kon er niks en gelijk het eerste weekend dat er in onze buurt iets kon krijg je een klacht van geluidsoverlast aan je broek.

Moest bij deze rechterlijke uitspraak weer eens aan dit verhaal denken. Heeft de omwonende nu een punt of is het meer aanstellerij als je in een (binnen)stad gaat wonen met een jaarlijks festival dat 2 dagen duurt?

Gaat Appelpop dit jaar door? Omwonende stapt naar de rechter - Omroep Gelderland - gld.nl
Appelpop kan ondanks boze buurman ‘die gek wordt van de herrie’ gewoon doorgaan - gelderlander.nl

avatar van Koenr
Gretz schreef:
(quote)

Moest bij deze rechterlijke uitspraak weer eens aan dit verhaal denken. Heeft de omwonende nu een punt of is het meer aanstellerij als je in een (binnen)stad gaat wonen met een jaarlijks festival dat 2 dagen duurt?

Gaat Appelpop dit jaar door? Omwonende stapt naar de rechter - Omroep Gelderland - gld.nl
Appelpop kan ondanks boze buurman ‘die gek wordt van de herrie’ gewoon doorgaan - gelderlander.nl

Was hier deze zomer ook weer een flinke discussie.
Na 36 jaar deze zomer geen Pleinbioscoop door beperkende vergunning van gemeente - OPEN Rotterdam - openrotterdam.nl

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Paar berichten verwijderd, alwaar de discussie louter politiek werd en nagenoeg niks meer met muziek te maken had

avatar van Von Helsing
- Zus overleden in 2020
- Vader overleden in 2021
- Bijna een jaar geleden gescheiden
- Herstellende nu van corona, an sich niet zo erg maar gigantisch moe
- werk nog steeds thuis, bedrijf overdrijft het wel

Gelukkig heb ik de muziek nog om sane te blijven!

avatar van Rufus
Sterkte en beterschap.

avatar van ZAP!
I. Tegen het weekend roerde een oude bekende kiespijn zich weer eens. De vorige keer dat ik bij de tandarts aangaf dat ik linksonder in het midden pijn ervoer, ging zij doodleuk linksboven achterin vullen - waarna het ook over ging, dat moet ik bekennen. Inmiddels de kiespijn (ontsteking?) zo goed als weg.
II. Net na het weekend kwam een algeheel wrakkig griepgevoel opzetten dat gisteren culmineerde en nu eigenlijk wel over is. Ik heb de test maar even gedaan; geen corona i.i.g..
III. Vandaan werd ik wakker met flinke spierpijn in nek en schouders. Dus heb ik mijzelf nu de das omgedaan. Benieuwd wat er morgen volgt of dat driemaal toch scheepsrecht is...

avatar van Barney Rubble
De afgelopen twee jaar heb ik een informatica-studie naast mijn werk proberen te doen. Ik heb vier vakken (certificaten) gehaald, maar ik heb vandaag de handdoek in de ring gegooid. Ik vind het studeren te stressvol. Ik begin stilaan zelfs een hekel te krijgen aan informatica en dat kan nooit de bedoeling zijn. Wil nog steeds iets van zelfstudie doen, maar het zal (voorlopig) blijven bij het lezen van boeken en wat betere huisvlijt (programmeren). Tl;Dr vandaag was een snertdag.

Tidalwave
1. Oudjaar geëindigd met griep.
2. Nieuwjaar begonnen met griep.
3. Nu dus te veel tijd om muziek te luisteren...

avatar van Rudi S
Tidalwave schreef:
1. Oudjaar geëindigd met griep.
2. Nieuwjaar begonnen met griep.


Dat is wel een beetje valsspelen

Maar beterschap gewenst, hier in huis ook van die narigheid ( ik (nog) niet).

avatar van Marzipaintree
Eigenlijk zijn mijn minder fijne gebeurtenissen al in augustus 2022 begonnen maar ze hebben maanden voortgesleept en ik ben ook daardoor weken afwezig geweest op musicmeter.

1) Ik kon financieel niet meer rondkomen door exorbitant hoge voorschotten die de energiemaatschappij er bij mij afhaalde. Ze waren nergens op gebaseerd en naar beneden bijstellen bleek niet onderhandelbaar. Andere energiemaatschappijen wilde mij niet meer hebben want ze vertrouwde mijn verbruik niet en ik moest eerst maar eens bewijzen dat ik aan het bezuinigen was. Ik voelde mij in de kou gezet, speelde mee in een soort Kafkaiaans filmscenario en heb mij en mijn gezin toen maar in de kou gezet. Ondertussen begon mijn dak ook nog te lekken.

2) Mijn computer crashte terwijl ik al jaren een boek aan het schrijven ben. Ik was net een maandje intensief ermee bezig geweest met allerlei fraaie aanpassingen. Die gegevens was ik allemaal kwijt. Gelukkig had ik een backup, een externe harde schijf die jarenlang uitstekend dagelijks gegevens bijwerkte. Die schijf begaf het spontaan toen ik de gegevens wilde terughalen. Ik had geen zin meer in mijn boek.

3) Ik heb maanden last gehad van een wespennest in mijn huis. Ze vlogen overal en soms zaten er tientallen op één kamer. Aanvankelijk ving ik, als onverbeterlijke dierenliefhebber, de beestjes één voor één met een limonadeglas en liet ik ze buiten weer los maar na enkele dagen transformeerde ik tot een wespenmoordmachine. Er zijn gelukkig geen gewonden onder de mensen bij gevallen, wel honderden wespendoden. Twee gezinsleden bleken een fobie te hebben voor deze diertjes en hun angst werkte aanstekelijk. Die twee hebben we moeten evacueren. Het nest zelf bleek lastig uitroeibaar. We hebben drie keer verdelgers op bezoek gehad.

Wordt Vervolgd

Tidalwave
1. De "Speciale Militaire Operatie" in de Oekraïne.
2. De aardbevingen in Syrië en Turkije.
3. Armoede in deze wereld, zowel geestelijke als fysieke.

avatar van PEN15
wellicht dat hierom gelachen kan worden: die sportfiets die ik aan het begin van de chinese griep had aangeschaft en ruim onder de 24u al een lekke achterband kreeg (zie post historie) heb ik vlak voor de herfst eindelijk gerepareerd. Ik had er om begrijpelijke redenen een lange tijd geen zin meer om er nog naar te kijken. Een rit van onder de eerste tweehonderd meter en de band klapt weer. Doordat er een spleet naast het ventiel zit kon ik weer van voor af aan beginnen, inmiddels opnieuw gefixt tevens sexy felgekleurde buitenbanden erop gezet alleen durf ik nog even geen testronde meer te maken. Alle benodigde maten kloppen, daar ligt het niet aan. Hoe kom ik van deze pech af?

avatar van Poek
PEN15 schreef:
wellicht dat hierom gelachen kan worden: die sportfiets die ik aan het begin van de chinese griep had aangeschaft en ruim onder de 24u al een lekke achterband kreeg (zie post historie) heb ik vlak voor de herfst eindelijk gerepareerd. Ik had er om begrijpelijke redenen een lange tijd geen zin meer om er nog naar te kijken. Een rit van onder de eerste tweehonderd meter en de band klapt weer. Doordat er een spleet naast het ventiel zit kon ik weer van voor af aan beginnen, inmiddels opnieuw gefixt tevens sexy felgekleurde buitenbanden erop gezet alleen durf ik nog even geen testronde meer te maken. Alle benodigde maten kloppen, daar ligt het niet aan. Hoe kom ik van deze pech af?


Heb je geplakt of de binnenband vervangen? Ik weet niet wat bij een sportfiets gebruikelijk is, maar bij een racefiets vervang je een lekke band met een nieuwe (en onderweg dus reservebanden, een pomp en bandoplegger meenemen).

avatar van nlkink
Ik heb een jaar zoveel pech met mijn racefiets gehad dat ik overgestapt ben op hardlopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:47 uur

geplaatst: vandaag om 18:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.