MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #23

zoeken in:
Mssr Renard schreef:
(quote)

Doel je dan specifiek op het debuut en Extinct Instinct? Want die vind ik toevallig niet hun betere platen.

Of doel je op die latere platen? Maar die ken ik niet goed genoeg. De periode in mijn leven dat ik actief naar Threshold luisterde zijn vooral de jaren waarin Mac de zanger was. Daar gaat dan automatisch je voorkeur naar uit, denk ik.

Ik doel op alles met Damian omdat voor mij zijn stem het best bij de muziek past en dan de verzamelaar Threshold - The Ravages of Time (2007) - MusicMeter.nl als referentie en inderdaad is de eerste Threshold - Wounded Land (1993) - MusicMeter.nl moeilijk te evenaren maar de latere albums van/met Damian vind ik ook erg goed en op het live album Threshold - European Journey (2015) - MusicMeter.nl laat hij horen ook met de door oorspronkelijke door andere gezongen nummers, prima uit de voeten te kunnen.

vigil schreef:
(quote)

Voor mij juist niet, dat gegalm staat me snel tegen. Geef mij (by far) Mac maar
Vandaar dat ik ook “mijn smaak” had toegevoegd maar er zal geen Threshold fan zijn die het belang van Threshold - Wounded Land (1993) - MusicMeter.nl zal ontkennen. En daarop zingt …..

Misschien nog even toevoegen, bij heel veel (ook goede) bands wordt de stem gauw een instrument, terwijl de echt goede (weer mijn smaak/mening) je echt in het verhaal zuigen. Daarin gaat Ronnie James Dio (RIP) mijlenver voorop maar die eigenschap heeft Damian Wilson voor mij zeker ook

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.