De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #22
zoeken in:
1
geplaatst: 12 juni 2023, 13:30 uur
west schreef:
Het kan, want de sound is op zich goed. Probleem is het gekraak op de zachte stukken. Het is geen toppertje.
Het kan, want de sound is op zich goed. Probleem is het gekraak op de zachte stukken. Het is geen toppertje.
Als je alleen gekraak hoort op de zachte stukken valt het nog redelijk mee. En als je misschien ook de cd hebt eventueel alleen voor de hoes de moeite. Ik heb zaterdag deze versie gekocht. De enige uit hun beginperiode die ik nog niet op lp had.
1
geplaatst: 12 juni 2023, 15:07 uur
Kronos schreef:
Als je alleen gekraak hoort op de zachte stukken valt het nog redelijk mee. En als je misschien ook de cd hebt eventueel alleen voor de hoes de moeite. Ik heb zaterdag deze versie gekocht. De enige uit hun beginperiode die ik nog niet op lp had.
(quote)
Dat is een mooie versie, die ik goed ken: juist deze heb ik ook. Heeft een prima geluid wat mij betreft. Veel plezier ermee!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.