MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #25

zoeken in:

Juul1998B schreef:
(afbeelding)

Heerlijke plaat, met name het titelnummer is goddelijk.

ABDrums schreef:
(quote)

VIND M NU AL HEERLIJK. keep them black metal en dan vooral atmosferische bm tips coming

Juul1998B schreef:
VIND M NU AL HEERLIJK. keep them black metal en dan vooral atmosferische bm tips coming

Hmmm, ken je deze kanjer uit 2023 al? Eén van m'n favoriete albums dat jaar, ik denk dat je het wel kan waarderen.

ABDrums schreef:
(quote)

Hmmm, ken je deze kanjer uit 2023 al? Eén van m'n favoriete albums dat jaar, ik denk dat je het wel kan waarderen.

Toevallig was Kondoro0614 je voor met deze tip haha. Ik gaf het 3,5 ster. Vond m niet fantastisch dus . Miss een groeier?

Juul1998B schreef:
Toevallig was Kondoro0614 je voor met deze tip haha. Ik gaf het 3,5 ster. Vond m niet fantastisch dus . Miss een groeier?

Zeker een groeier, dat geldt voor praktisch gezien alle atmosferische black metal trouwens. Je zult er geen spijt van krijgen als je Nightsphere meer tijd en aandacht geeft, nietwaar Kondoro0614?

ABDrums schreef:
(quote)

Zeker een groeier, dat geldt voor praktisch gezien alle atmosferische black metal trouwens. Je zult er geen spijt van krijgen als je Nightsphere meer tijd en aandacht geeft, nietwaar Kondoro0614?

Eens bro! Juul1998B check desnoods wat meer van Heretoir, misschien wekt het dan toch wat meer loveness .

Juul1998B schreef:

Ondanks de late release tegen het einde van het jaar was dit een van mijn favoriete albums van 2023 en perfect voor de wintermaanden: Panopticon - The Rime of Memory (2023)

En ik zie dat je Blut aus Nord hebt ontdekt, dan moet je deze plaat ook zeker checken: Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II: Dialogue with the Stars (2009)

Apollo schreef:
(quote)

Ondanks de late release tegen het einde van het jaar was dit een van mijn favoriete albums van 2023 en perfect voor de wintermaanden: Panopticon - The Rime of Memory (2023)

En ik zie dat je Blut aus Nord hebt ontdekt, dan moet je deze plaat ook zeker checken: Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II: Dialogue with the Stars (2009)

Thanks man! Ik ga ze screenshotten en soon beluisteren! Love de sound van blut aus nord

ABDrums schreef:
(quote)

Oak and Aspen ook heeeerlijke trackkkk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.