De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2007, 00:11 uur
Lin schreef:
Nieuwtje:
reptile71 en ik hebben besloten dat het toch ook wel erg leuk zou zijn om samen een terrarium te zoeken, en hebben die ook gevonden, dus binnenkort dozen pakken
Nieuwtje:
reptile71 en ik hebben besloten dat het toch ook wel erg leuk zou zijn om samen een terrarium te zoeken, en hebben die ook gevonden, dus binnenkort dozen pakken

In huize bonothecat roepen we in dergelijke gevallen keihard......
één twee drie YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ik heb ook nog een nieuwtje....maar dat volgt nogwel hier...misschien dat mensen mij tijdens Lowlands daar iets over kunnen ontfutselen

0
geplaatst: 22 augustus 2007, 20:56 uur
DonDijk schreef:
Ik ben verhuisd
Ik ben verhuisd

Ik ook. Sinds een dikke week woon ik op mijn nieuwe kamer in Tilburg. Hier wat fotootjes:

0
geplaatst: 22 augustus 2007, 21:44 uur
Ziet er goed uit. 
En Lin en Reptile: van harte!
Ik moet zelf nog even mededelen dat Casema mijn internet en televisie heeft afgesloten tijdens de vakantie; blijkbaar was de vorige bewoner (ik ben een paar maanden geleden ook verhuisd) een wanbetaler. Dus ik ben hier de komende week (weken?) ook nog niet zoveel als ik zou willen.

En Lin en Reptile: van harte!

Ik moet zelf nog even mededelen dat Casema mijn internet en televisie heeft afgesloten tijdens de vakantie; blijkbaar was de vorige bewoner (ik ben een paar maanden geleden ook verhuisd) een wanbetaler. Dus ik ben hier de komende week (weken?) ook nog niet zoveel als ik zou willen.
0
geplaatst: 22 augustus 2007, 22:28 uur
Please Hammer, Don't Hurt 'Em.
Leuk gifje trouwens
Heb overigens ook nog een David Bowie poster in bestelling en dan wel de cover van "Heroes".
Leuk gifje trouwens

Heb overigens ook nog een David Bowie poster in bestelling en dan wel de cover van "Heroes".
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 19:16 uur
Hele trits aan smilies weggehaald, for the record nog even alles in één post ...
... en dan nu weer door met het topic.
... en dan nu weer door met het topic.
0
Bobiej
geplaatst: 24 augustus 2007, 22:47 uur
Ik ben jarig vandaag + terug van vakantie + €50 rijker + 1 Pantera, 1 Slayer en 1 Death rijker
.
Oja, xplorer gefeliciteerd!
.Oja, xplorer gefeliciteerd!
0
geplaatst: 4 september 2007, 20:45 uur
vandaag een pdf in de mail van het defintieve ontwerp van m'n boek ( http://www.musicmeter.nl/forum/5/2944 ) dat in oktober uitkomt - is toch wel een bijzonder ervaring moet ik zeggen. zo helemaal kant en klaar vormgegeven met foto's en tekst voor het eerst bij mekaar begint het er op te lijken dat het eindelijk uit gaat komen. 

0
geplaatst: 4 september 2007, 21:45 uur
Een boek?! Daar heb je vast veel tijd in zitten. Ik zou het niet kunnen!
Maar wel mooi dat t doorgaat!
En iedereen gefeliciteerd met de mededelingen! En op die foto van Herman:

Maar wel mooi dat t doorgaat!
En iedereen gefeliciteerd met de mededelingen! En op die foto van Herman:

0
Sheplays
geplaatst: 4 september 2007, 22:09 uur
Wow! Een boek over Floyd? van Nederlandse hand
? Waar kan ik bestellen?
? Waar kan ik bestellen?
0
geplaatst: 4 september 2007, 22:18 uur
Mooi Charles, proficiat!
Heb je Frans al een beetje feitencheckwerk laten doen?

Heb je Frans al een beetje feitencheckwerk laten doen?

0
geplaatst: 4 september 2007, 22:21 uur
charlezzz schreef:
vandaag een pdf in de mail van het defintieve ontwerp van m'n boek ( http://www.musicmeter.nl/forum/5/2944 ) dat in oktober uitkomt - is toch wel een bijzonder ervaring moet ik zeggen. zo helemaal kant en klaar vormgegeven met foto's en tekst voor het eerst bij mekaar begint het er op te lijken dat het eindelijk uit gaat komen.
Zo man, dat is cool! Lijkt me een droom die uitkomt, je eigen boek uitbrengen. vandaag een pdf in de mail van het defintieve ontwerp van m'n boek ( http://www.musicmeter.nl/forum/5/2944 ) dat in oktober uitkomt - is toch wel een bijzonder ervaring moet ik zeggen. zo helemaal kant en klaar vormgegeven met foto's en tekst voor het eerst bij mekaar begint het er op te lijken dat het eindelijk uit gaat komen.

Gefeliciteerd!
0
geplaatst: 4 september 2007, 22:22 uur
we wilden het nog in deze eeuw uitbrengen, dus dat is niet gelukt

(hij had niet veel tijd)
0
geplaatst: 12 september 2007, 11:37 uur
Vandaag, na 12 jaar, ben ik gestopt met roken!
.......
.....
.......
.....
0
geplaatst: 12 september 2007, 11:51 uur
Succes! Voorlopig maar niet naar concerten gaan, dat lijkt me funest voor mensen die net zijn gestopt. 

0
geplaatst: 12 september 2007, 11:52 uur
Welnee. Na het eten is lastiger. of bij je eerste bak koffie van de dag
.
Succes, ik ben inmiddels dik 8 maanden rookvrij en ben er zeer tevreden mee.
.Succes, ik ben inmiddels dik 8 maanden rookvrij en ben er zeer tevreden mee.
0
geplaatst: 12 september 2007, 12:11 uur
Thanks! Het zijn inderdaad die momenten die het hem doen. Koffie, eten. Het is zo dom hoe afhankelijk je bent van die dingen. Al vanaf vanochtend knaagd het werkelijk aan je hoofd.
Er komt een moment dat ik ook kan zeggen: ik ben er al 8 maanden vanaf.
Er komt een moment dat ik ook kan zeggen: ik ben er al 8 maanden vanaf.
0
geplaatst: 12 september 2007, 13:13 uur
0
geplaatst: 12 september 2007, 13:31 uur
Ik rook nog steeds.
En als mijn longen stuk zijn ga ik over mijn nieren verder.
En als mijn longen stuk zijn ga ik over mijn nieren verder.
0
SelmaDuim
geplaatst: 12 september 2007, 15:25 uur
Succes Woody!
Ik ben na 11 jaar gestopt met roken en inmiddels al 3,5 jaar rookvrij! Dus het kan echt!!!
Ik ben na 11 jaar gestopt met roken en inmiddels al 3,5 jaar rookvrij! Dus het kan echt!!!

0
fredpit
geplaatst: 12 september 2007, 15:47 uur
1,5 jaar gestopt. De eerste 3 weken zijn lastig, daarna vergeet je dat je ooit gerookt hebt en kun je steeds meer afstand van de behoefte nemen....sterker nog, je komt erachter dat het eigenlijk maar een rare gewoonte is.
succes, vooruit blijven kijken en bij de gedachte aan roken afleiding zoeken..
succes, vooruit blijven kijken en bij de gedachte aan roken afleiding zoeken..
* denotes required fields.