De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2007, 18:26 uur
HiLL schreef:
Arno! Gefeliciteerd! Morgen word je gebeld door de man/vrouw van je instructeur!
Ga je je bewijs met spoed aanvragen ook?
Arno! Gefeliciteerd! Morgen word je gebeld door de man/vrouw van je instructeur!

Ga je je bewijs met spoed aanvragen ook?
Ten vroegste zaterdag kan ik naar het gemeentehuis gaan. Kan wel nog een weekje duren dan, naar ik heb gehoord, maar er zit geen haast achter. Ik ben vooral blij dat die examenstress achter de rug is

Bedankt iedereen voor de felicitaties!
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 10:23 uur
Ik hoop vanaf morgen de komende anderhalve week op teletekst pagina 622 te bivakkeren, aangezien ik aan het internationale damtoernooi in Brunssum meedoe en in ieder geval voor een top 10 klassering ga. Mocht ik nog wat grootmeesters onder me houden, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen
.
.
0
Bobiej
geplaatst: 2 augustus 2007, 10:43 uur
Ik ben vandaag de dag een halfjaar samen met mijn vriendin
.
.
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 12:29 uur
Status Seeker schreef:
Ik hoop vanaf morgen de komende anderhalve week op teletekst pagina 622 te bivakkeren, aangezien ik aan het internationale damtoernooi in Brunssum meedoe en in ieder geval voor een top 10 klassering ga. Mocht ik nog wat grootmeesters onder me houden, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen
.
.Succes !!
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 13:26 uur
proficiat , in `n half jaar tijd ben je elkaar beter gaan leren kennen .
ik heb eens `n bruiloft gehad die duurde langer dan mijn huwelijk

0
geplaatst: 2 augustus 2007, 18:40 uur
[quote]rudiger schreef:
de dame kwam pas na het jawoord achter jouw top 10?
(quote)
de dame kwam pas na het jawoord achter jouw top 10?
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 20:24 uur
[quote]charlezzz schreef:
ja , als je niet houdt van Dire Straits , Deep purple , Fleetwood Mac , Pink Floyd , Rainbow , U2 , Van Halen , en The Doors .
dan kan je maar beter oprotten , maar gezopen hebben we wel .
(quote)
ja , als je niet houdt van Dire Straits , Deep purple , Fleetwood Mac , Pink Floyd , Rainbow , U2 , Van Halen , en The Doors .
dan kan je maar beter oprotten , maar gezopen hebben we wel .
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 11:51 uur
Vele groeten vanuit Oostenrijk (Imst). 
--> Hier in het hotel staat zo,n k*tpc met qwertzuiop-klavier.
--> Met beveiliging tegen gescheld, maw: als ik een pagina open waar het woord f*uck staat kan ik die niet openen zeer ombetant, (aangezien alle Slayer-albums wel een f*uck bevatten)

--> Hier in het hotel staat zo,n k*tpc met qwertzuiop-klavier.
--> Met beveiliging tegen gescheld, maw: als ik een pagina open waar het woord f*uck staat kan ik die niet openen zeer ombetant, (aangezien alle Slayer-albums wel een f*uck bevatten)
0
DonDijk
geplaatst: 13 augustus 2007, 11:52 uur
Laurora schreef:
Nu nog wachten op de foto's 
(quote)
Nu nog wachten op de foto's 
zijn in de maak

0
geplaatst: 13 augustus 2007, 13:49 uur
Status Seeker schreef:
.
.Inmiddels ben ik weer terug uit Limburg. Het ging niet helemaal zoals ik gehoopt had, maar ik heb wel nog een aantal keer op teletekst gestaan. Het was vooral frustrerend dat ik driemaal na zes uur nog verloor
. Gelukkig hebben mijn teamgenoten wel (vrij) goed gespeeld en was het leuk om met een zestal van mijn club het toernooi mee te maken. Daarbij was een 14-jarige clubgenoot, die ik nog getraind heb, de revelatie van het toernooi
.
0
geplaatst: 15 augustus 2007, 19:58 uur
Nieuwtje:
reptile71 en ik hebben besloten dat het toch ook wel erg leuk zou zijn om samen een terrarium te zoeken, en hebben die ook gevonden, dus binnenkort dozen pakken
reptile71 en ik hebben besloten dat het toch ook wel erg leuk zou zijn om samen een terrarium te zoeken, en hebben die ook gevonden, dus binnenkort dozen pakken

0
Omayyad
geplaatst: 15 augustus 2007, 20:00 uur
Lin schreef:
Nieuwtje:
Nieuwtje:

Reptile had anders al een doos te pakken!

Maar gefeliciteerd allebei en ik hoop dat jullie samen erg gelukkig worden!

0
SelmaDuim
geplaatst: 15 augustus 2007, 20:00 uur
Het is echt een aanrader hoor, samenwonen met een andere musicmeteruser. 
Gefeliciteerd meid!

Gefeliciteerd meid!

0
geplaatst: 15 augustus 2007, 20:02 uur
0
Sheplays
geplaatst: 15 augustus 2007, 20:37 uur
ahem.....(Gothic KO februari 2007)
Yeah!
Gefeliciteerd Linda en Paul!
Twee MuMers=:

(het zullen je buren maar worden
)
Sheplays schreef:
Lin + Reptile = happy
(quote)
Lin + Reptile = happy
Yeah!
Gefeliciteerd Linda en Paul!
Twee MuMers=:

)
0
geplaatst: 15 augustus 2007, 20:54 uur
Musicmeter: dé muzieksite van Nederland, tevens geschikt om de partner van uw leven te ontmoeten....
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
0
geplaatst: 15 augustus 2007, 20:59 uur
Omayyad schreef:
Tja, en ik had ook nog voorgesteld om in een doos te gaan wonen, maar dat vond Lin dan weer net iets te ver gaan... (quote)

aERodynamIC schreef:
Musicmeter: dé muzieksite van Nederland, tevens geschikt om de partner van uw leven te ontmoeten....
Gefeliciteerd!
Idee voor nieuwe naam: musicdater.nl Musicmeter: dé muzieksite van Nederland, tevens geschikt om de partner van uw leven te ontmoeten....
Gefeliciteerd!

Sheplays schreef:
Twee MuMers=:
(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)
)
Gelukkig hebben we een hoekhuis gevonden, dat scheelt alweer 1 burenruzie. Twee MuMers=:
(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)
)
0
geplaatst: 15 augustus 2007, 21:36 uur
Gefeliciteerd en nog veel heel leuke jaren samen toegewenst.
0
Sietse
geplaatst: 15 augustus 2007, 22:16 uur
ik heb ook wat mede te delen...
ben er vandoor, tot over 13 dagen. In de tussen tijd kunnen jullie me vinden in Schotland
Doei
ben er vandoor, tot over 13 dagen. In de tussen tijd kunnen jullie me vinden in Schotland
Doei
0
geplaatst: 15 augustus 2007, 22:17 uur
Sietse schreef:
Doei
Doei
Veel plezier

0
geplaatst: 15 augustus 2007, 22:53 uur
Sietse schreef:
Doei
Doei
Ging roadrunner daar nu opeens voorbij? Dat ging snel zeg....

* denotes required fields.