De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2007, 15:59 uur
Bij mij waren alleen de eerste 3 dagen lastig.Dan moet al die gif uit je lichaam komen.Als je dan weer de behoefte hebt neem je gewoon een slokje water.
En soms kan de behoefte eraan opeens heel erg opkomen in die dagen,maar dat gaat dan weer de volgende moment weg.
Het is gewoon vooral een kwestie van het volgende denken:gewoon niet meer doen.Al krijg je de behoefte:gewoon niet meer doen.
Al denk je eraan:gewoon niet meer doen.Klaar.
En soms kan de behoefte eraan opeens heel erg opkomen in die dagen,maar dat gaat dan weer de volgende moment weg.
Het is gewoon vooral een kwestie van het volgende denken:gewoon niet meer doen.Al krijg je de behoefte:gewoon niet meer doen.
Al denk je eraan:gewoon niet meer doen.Klaar.
0
Laurora
geplaatst: 12 september 2007, 15:59 uur
SelmaDuim schreef:
Succes Woody!
Ik ben na 11 jaar gestopt met roken en inmiddels al 3,5 jaar rookvrij! Dus het kan echt!!!
Succes Woody!
Ik ben na 11 jaar gestopt met roken en inmiddels al 3,5 jaar rookvrij! Dus het kan echt!!!

Ik ook 3.5 jaar
(iets langer, 3 jaar en 9 maanden)Maar heb dit jaar wel een paar keer uit verveling een sigaretje opgestoken, niet echt een goede rede, maar de laatste keer is alweer maanden terug ..
Succes die willen stoppen
en jij kan het ook Wouter!

0
DonDijk
geplaatst: 12 september 2007, 16:18 uur
Nou, ben al wel op de goede weg want rook nog maar ong. 2 sigaretten per dag en ben ook niet meer dagelijks onder invloed 

0
geplaatst: 12 september 2007, 17:15 uur
Nu bijna mijn eerste werkdag vol gehouden! Gek idee dat ik straks bij de niet rokers hoor. zijn die ook aardig? 
Goed om te horen dat het zoveel mensen gelukt is en niet manisch depresief zijn geworden. Dat geeft de burger moed.
@DonDijk: Gewoon kappu met die handel! Als je er nog maar 2 rookt. Ik heb gisteren gewoon nog zo'n 15 gerookt. (Ik heb wel Allen Carr gelezen. een aanrader!)

Goed om te horen dat het zoveel mensen gelukt is en niet manisch depresief zijn geworden. Dat geeft de burger moed.

@DonDijk: Gewoon kappu met die handel! Als je er nog maar 2 rookt. Ik heb gisteren gewoon nog zo'n 15 gerookt. (Ik heb wel Allen Carr gelezen. een aanrader!)
0
geplaatst: 12 september 2007, 17:21 uur
aha, ook eentje die op 1 januari 2004 gestopt is!
tips zijn moeilijk te geven, maar ik zou het wel cold turkey doen, en geen pleisters of dat soort gesjoemel
ander iets is dat ik mezelf heb voorgenomen ik een 'niet roker was' en geen 'roker die gestopt is'. werkte prima!
0
geplaatst: 12 september 2007, 17:22 uur
DonDijk schreef:
Ik wil ook stoppen met roken.
dat wou ik ook toen ik stopte.Ik wil ook stoppen met roken.
Inmiddels 10 jaar gestopt, 13 jaar (alles) gerookt.
Als je echt wilt is het niet moeilijk.
0
geplaatst: 12 september 2007, 17:30 uur
Ik ben er inmiddels 9 jaar vanaf en blij dat ik destijds gestopt ben. Het scheelt ook weer een hoop behangwerk in de kamer om maar niet te spreken van wat een geld je uitspaart.
0
geplaatst: 22 september 2007, 00:49 uur
Ik ben naar de kapper geweest woensdag. 
Zal deze week nogwel een "voor / na" foto posten.
Want veel mensen kennen mij zelf niet meer met kort haar ... (was er tevens zelf van verschoten: "is that me?
")

Zal deze week nogwel een "voor / na" foto posten.
Want veel mensen kennen mij zelf niet meer met kort haar ... (was er tevens zelf van verschoten: "is that me?
")
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 22 september 2007, 14:58 uur
Proficiat! ik heb nooit gerookt, dus ik weet niet wat ik mis...
Kon ik maar eens CHOCOLADEVRIJ geraken !
xx
En nu ga ik een eindje fietsen en bij vrienden in de tuin lekker wat gaan kuieren, het is er het weer voor en ik kampeer hier al een kleine halve dag, en buiten doet het zonnetje zo haar best om te schijnen en te schijnen dat de stukken eraf vliegen... zonde
Woody ; volhouden hoor!

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 22 september 2007, 15:00 uur
Woody schreef:
Nu bijna mijn eerste werkdag vol gehouden! Gek idee dat ik straks bij de niet rokers hoor. zijn die ook aardig?

Hé Woody, ik kom nog effe terug op je post over stoppen met roken...
Ik ben een fervent niet-roker en eerlijkheidshalve moet ik bekennen
dat ik een ongelooflijk ONVERDRAAGLIJKE anti-roker ben.
En vrouwen die roken... vind ik... ik kan er absoluut niets aan doen...
al hun charmes geheel kwijt door die domme sigaret, het beeld van een vrouw met een sigaret klopt nu eenmaal niet met mijn ideaalbeeld van vrouwen. Zal wel seksistisch geïnterpreteerd worden zoals vaker hier, maar och...
0
geplaatst: 23 september 2007, 17:27 uur
He EVANSHEWSON! Bedankt voor de aanmoedigingen! Ik geloof niet dat ik ooit een anti-roker zal worden. Roken vindt ik -ondanks ik nu ben gestopt - nog steeds wel een gezellige bezigheid.
Hoop dat je van de zon genoten hebt
Hoop dat je van de zon genoten hebt

0
geplaatst: 26 september 2007, 23:19 uur
Afgelopen vrijdag voor de tweede keer papa geworden! Ik heb nu 3 vrouwen in huis! 

0
geplaatst: 26 september 2007, 23:21 uur
Proficiat; geweldig nieuws.
Ik verwacht ook binnenkort vader te worden.
Ik verwacht ook binnenkort vader te worden.
0
geplaatst: 27 september 2007, 13:04 uur
kongratioeleesjions Mesh! 3 vrouwen... je gaat een zwaar leven tegemoet 

0
geplaatst: 27 september 2007, 14:26 uur
gefeliciteerd,en ik heb ook wat mee te delen,ik ga slapen,vaarwel bovenwereld! 

0
geplaatst: 27 september 2007, 14:56 uur
Toch jammer dat het 'hebben jullie dat nou ook' topic niet meer bestaat.
Ik heb namelijk mee te delen dat ik er na ruim een jaar achter ben gekomen dat gemaster bij mij op school zit
Ik heb namelijk mee te delen dat ik er na ruim een jaar achter ben gekomen dat gemaster bij mij op school zit

0
geplaatst: 27 september 2007, 15:06 uur
Grappig zeg. Lukas staat nu ook naast me. Hilariteit alom!
0
geplaatst: 27 september 2007, 15:27 uur
Fontys Hogeschool voor Journalistiek in Tilburg. Je wil toch niet zeggen dat jij daar ook zit he.... 

0
Bobiej
geplaatst: 27 september 2007, 18:45 uur
Lukas schreef:

Haha, ik heb jarenlang bij Jesse op scouting gezeten
.
0
clutch
geplaatst: 28 september 2007, 20:12 uur
Lukas schreef:
Fontys Hogeschool voor Journalistiek in Tilburg. Je wil toch niet zeggen dat jij daar ook zit he....

Ik zit ook in Tilburg op school (middelbare school), Odulphus om precies te zijn. Zelf woon ik in het nabije, trotse boerengat Moergestel

0
Sietse
geplaatst: 28 september 2007, 20:24 uur
ach ik was een tijdje geleden bij een vriend van me op Texel en zijn vriendin had allemaal vriendinnen over de vloer (om het ff complex te maken) en daar was dus een jonge dame bij waarmee ik op dezelfde school heb gezeten in Tilburg (al zaten er wel 4 of 5 klassen tussen ofzo, dus uiteindelijk maar 1 of 2 jaar)
0
fredpit
geplaatst: 28 september 2007, 21:19 uur
Ik heb ook in Tilburg gestudeerd, Sint Christoffel...
0
DonDijk
geplaatst: 1 oktober 2007, 11:09 uur
Ben sinds gister weer een jaar dichter bij de 30 gekomen 

* denotes required fields.