De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 9 november 2007, 21:43 uur
Reijersen schreef:
Nog even voor mezelf. Jullie zullen me een stuk minder gaan zien op deze site omdat ik ben begonnen aan mijn afstudeerstage (bij EMI
)
Nog even voor mezelf. Jullie zullen me een stuk minder gaan zien op deze site omdat ik ben begonnen aan mijn afstudeerstage (bij EMI
)Hey reijersen, véél succes, zijn dat zware studies?

0
geplaatst: 10 november 2007, 01:17 uur
EVANSHEWSON schreef:
Hey reijersen, véél succes, zijn dat zware studies?
(quote)
Hey reijersen, véél succes, zijn dat zware studies?

Het kan zo zwaar zijn als je het zelf maakt. Moet nu half jaar stage lopen en daar een scriptie over schrijven. Komt helemaal goed!
0
geplaatst: 10 november 2007, 08:01 uur
Reijersen schreef:
Het kan zo zwaar zijn als je het zelf maakt. Moet nu half jaar stage lopen en daar een scriptie over schrijven. Komt helemaal goed!
(quote)
Dat noem je toch eigenlijk gewoon werk....welcome to the rest of your life

0
geplaatst: 10 november 2007, 10:48 uur
Gelukkig krijg je voor werken meestal iets meer dan voor stage lopen. 

0
geplaatst: 10 november 2007, 12:23 uur
Reijersen schreef:
)
)Wauw! stoer zeg. Waar ga je je in verdiepen?
0
geplaatst: 10 november 2007, 12:37 uur
Ik werk op de afdeling Classics & Jazz en ga me bezig houden met het concepten van cd's. Dus van begin, het concept, met artwork en al. Tot aan het eindproduct en de manier waarop voor dit album of serie marketing wordt bedreven.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 10 november 2007, 18:21 uur
Kopen doen we niet meer, maar dat betekent niet dat we niet kunnen genieten van de bijeenverzamelde collectie.
Ik ben al dagen in een Bruce Springsteen State of Mind, en in de late namiddag, toen het donker werd, heb ik de sfeer helpen scheppen, met kaarsjes overal en dan heb ik nogmaals de dvd opgezet van Bruce's concert in Hammersmith Odeon, London 1975, zoals dat in de 30th anniversary Edition van Born to Run was inbegrepen... The Boss met een wollen mutsje op, en erg groezelig en die er eigenlijk niet uitziet, maar die wèl de pan uitswingt...
Thunder Road zet meteen de toon; "The screen door slams, Mary's dress sways
Like a vision she dances across the porch. As the radio plays
Roy Orbison singing for the lonely
Hey that's me and I want you only..."
Zalig dat één van mijn favoriete artiesten ook een bewonderaar is van Roy Orbison, de man die het meeste passie wist te leggen in zijn stem en zijn songs.
Bloedmooi vind ik dat concert; een wereldartiest in wording, toen nog. Man, wàt ben ik blij dat ik van The Boss zowat alles denkbaar in huis heb, het oeuvre dat deze man bij elkaar heeft geschreven en gezongen is .... genieten, genieten, genieten.
iets wat ik nu veel vaker wil doen, niet meer verzamelen, dat deed ik genoeg, neen, muziek beleven, ik mocht Bruce ook al live zien spelen in Gent in 1993 en zoals steeds speelde hij de pannen van het dak, die man blééf gewoon spelen!
Daarom, en voor nog duizend andere redenen :
Bruce Springsteen for president!
Ik ben al dagen in een Bruce Springsteen State of Mind, en in de late namiddag, toen het donker werd, heb ik de sfeer helpen scheppen, met kaarsjes overal en dan heb ik nogmaals de dvd opgezet van Bruce's concert in Hammersmith Odeon, London 1975, zoals dat in de 30th anniversary Edition van Born to Run was inbegrepen... The Boss met een wollen mutsje op, en erg groezelig en die er eigenlijk niet uitziet, maar die wèl de pan uitswingt...
Thunder Road zet meteen de toon; "The screen door slams, Mary's dress sways
Like a vision she dances across the porch. As the radio plays
Roy Orbison singing for the lonely
Hey that's me and I want you only..."
Zalig dat één van mijn favoriete artiesten ook een bewonderaar is van Roy Orbison, de man die het meeste passie wist te leggen in zijn stem en zijn songs.
Bloedmooi vind ik dat concert; een wereldartiest in wording, toen nog. Man, wàt ben ik blij dat ik van The Boss zowat alles denkbaar in huis heb, het oeuvre dat deze man bij elkaar heeft geschreven en gezongen is .... genieten, genieten, genieten.
iets wat ik nu veel vaker wil doen, niet meer verzamelen, dat deed ik genoeg, neen, muziek beleven, ik mocht Bruce ook al live zien spelen in Gent in 1993 en zoals steeds speelde hij de pannen van het dak, die man blééf gewoon spelen!
Daarom, en voor nog duizend andere redenen :
Bruce Springsteen for president!
0
Spijtoptant
geplaatst: 10 november 2007, 18:27 uur
Weet je wat ook leuk is, Patrick?
Naar kleine onbekende kutbandjes in het plaatselijke buurthuis gaan. Biertje erbij en na afloop wat lullen met die gasten die je waarschijnlijk nooit meer ergens ziet, maar die wel een uurtje zichzelf helemaal hebben gegeven.
Zo kun je muziek weer helemaal opnieuw ontdekken, echt waar!
Naar kleine onbekende kutbandjes in het plaatselijke buurthuis gaan. Biertje erbij en na afloop wat lullen met die gasten die je waarschijnlijk nooit meer ergens ziet, maar die wel een uurtje zichzelf helemaal hebben gegeven.
Zo kun je muziek weer helemaal opnieuw ontdekken, echt waar!
0
DonDijk
geplaatst: 13 november 2007, 14:45 uur
Jullie zijn een week van mij verlost, deze man gaat het zonnetje opzoeken. 

0
geplaatst: 13 november 2007, 14:54 uur
Ik zal de Turkse autoriteiten op Cyprus vast inlichten Don 
Fijne vakantie

Fijne vakantie

0
geplaatst: 15 november 2007, 13:33 uur
Ik zal de komende twee weken wat minder prominent aanwezig zijn op deze site. Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een appartement en de komende tijd moet ik schilderen en verhuizen. 
Foto's van het eindresultaat zullen t.z.t. te bewonderen zijn in het topic 'MuMe Cribs'...

Foto's van het eindresultaat zullen t.z.t. te bewonderen zijn in het topic 'MuMe Cribs'...

0
geplaatst: 15 november 2007, 13:39 uur
Gefeliciteerd, Frank 
Ik kom het nog wel eens bekijken als er een concert in Keulen is

Ik kom het nog wel eens bekijken als er een concert in Keulen is

0
geplaatst: 15 november 2007, 13:51 uur
Inderdaad gefeliciteerd Frank en succes met klussen! 
En we verwachten nog wel een uitnodiging voor de housewarming

En we verwachten nog wel een uitnodiging voor de housewarming

0
geplaatst: 16 november 2007, 22:53 uur
Ik zoek contact met mume-gebruiker vanson. Ik heb nog een cd van Feeding Fingers voor hem liggen, maar geen adres. Als iemand hem kent en me in contact kan brengen hoor ik het graag. Zo niet gaat de cd binnenkort naar een ander.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 17 november 2007, 16:50 uur
Enkel idioten veranderen nooit van mening, of kunnen/willen die niet bijstellen.
Ik blijf ervan overtuigd dat ik in het verleden veel te veel met muziek bezig ben geweest, het kostte me al fortuinen, nou ja, ze gingen bij mij dus niet op in drugs, drank of andere rotzooi, maar mijn kot staat redelijk vol platen.
Nu ben ik dus aan budgetbeheer gaan doen, voor mezelf, omdat al het geld wat ik over had toch richting muziek en platen ging (en vroeger ook nog naar optredens, maar daar ontbreekt me toch de tijd en de energie voor).
Nu kom ik dus een beetje - niet meer dan een gezond beetje - terug op mijn besluit om nooit meer muziek te kopen, want van het ene uiterste vervallen in het andere, dat deugt volgens mij ook niet echt.
Aan dat Mothership van mijn aller LED ZEPPELIN kon ik toch onmogelijk weerstaan, ik kocht meteen de special edition MET dvd, in Mediamarkt.
En van die dvd ben ik nu volop aan het genieten, yeah!
Het uitkomen op dvd van de Beatlesfilm Help! (1965) was me ook niet ontgaan, alsook de dvd-collectie The McCartney Years van Polleke Mc Kaart Nie.
Dus heel af en toe, als het budget het me toelaat - in periodes zoals nu, dat ik véél overuren heb gepresteerd, en mezelf nog iets wil gunnen, dan moet het maar even, als het maar binnen de perken blijft.
Het zonder doel een platenshop binnenstappen om maar te gaan consumeren, dàt is dus voltooid verleden tijd, maar als ik iets echt wil, dan ga ik er gewoon om.
Ik acht me gelukkig dat de muziekskes van nieuwe bandjes me nog nauwelijks aanspreken, dus het zal beperkt blijven tot wat de oude knarren nog op tafel gooien, en mijn favo Neil Young is daar helaas nogal goed in, erg productief baasje.
Kijk, geheel en al van deze site zomaar stilletjes verdwijnen en de boel in de steek laten, ik kan het niet over mijn muzikaal hart krijgen.
Maar het zware roken, het kettingroken is voorbij, af en toe liever een goeie sigaar, om het spreekwoordelijk te houden.
'k zal me dus weer iets vaker gaan moeien hier, tot spijt van wie het benijdt.
Allemaal de allermuzikaalste groeten uit Lokeren.
LED ZEPPELIN 4EVER !!
Ik blijf ervan overtuigd dat ik in het verleden veel te veel met muziek bezig ben geweest, het kostte me al fortuinen, nou ja, ze gingen bij mij dus niet op in drugs, drank of andere rotzooi, maar mijn kot staat redelijk vol platen.
Nu ben ik dus aan budgetbeheer gaan doen, voor mezelf, omdat al het geld wat ik over had toch richting muziek en platen ging (en vroeger ook nog naar optredens, maar daar ontbreekt me toch de tijd en de energie voor).
Nu kom ik dus een beetje - niet meer dan een gezond beetje - terug op mijn besluit om nooit meer muziek te kopen, want van het ene uiterste vervallen in het andere, dat deugt volgens mij ook niet echt.
Aan dat Mothership van mijn aller LED ZEPPELIN kon ik toch onmogelijk weerstaan, ik kocht meteen de special edition MET dvd, in Mediamarkt.
En van die dvd ben ik nu volop aan het genieten, yeah!
Het uitkomen op dvd van de Beatlesfilm Help! (1965) was me ook niet ontgaan, alsook de dvd-collectie The McCartney Years van Polleke Mc Kaart Nie.
Dus heel af en toe, als het budget het me toelaat - in periodes zoals nu, dat ik véél overuren heb gepresteerd, en mezelf nog iets wil gunnen, dan moet het maar even, als het maar binnen de perken blijft.
Het zonder doel een platenshop binnenstappen om maar te gaan consumeren, dàt is dus voltooid verleden tijd, maar als ik iets echt wil, dan ga ik er gewoon om.
Ik acht me gelukkig dat de muziekskes van nieuwe bandjes me nog nauwelijks aanspreken, dus het zal beperkt blijven tot wat de oude knarren nog op tafel gooien, en mijn favo Neil Young is daar helaas nogal goed in, erg productief baasje.
Kijk, geheel en al van deze site zomaar stilletjes verdwijnen en de boel in de steek laten, ik kan het niet over mijn muzikaal hart krijgen.
Maar het zware roken, het kettingroken is voorbij, af en toe liever een goeie sigaar, om het spreekwoordelijk te houden.
'k zal me dus weer iets vaker gaan moeien hier, tot spijt van wie het benijdt.
Allemaal de allermuzikaalste groeten uit Lokeren.
LED ZEPPELIN 4EVER !!
0
geplaatst: 17 november 2007, 16:57 uur
Kijkijk, blij nieuws. Het totale beperken (van wat dan ook) is zelden datgene wat mensen gelukkiger maakt. Doe voorzichtig en welkom wederom, zeg ik dan maar!
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 17 november 2007, 17:10 uur
sq schreef:
Kijkijk, blij nieuws. Het totale beperken (van wat dan ook) is zelden datgene wat mensen gelukkiger maakt. Doe voorzichtig en welkom wederom, zeg ik dan maar!
Dank U, Mechelse disgenoot!
En zeker tot op een volgende MuMe Meeting, is het niet de eerstvolgende, dan zeker eentje erna.
Maar zoals Vera Lynn het zong : We'll Meet Again, some Sunny Day!
0
geplaatst: 17 november 2007, 19:50 uur
Ik ben echt heel erg blij dat de echte Sint vandaag in Kampen was.
0
Spijtoptant
geplaatst: 17 november 2007, 19:56 uur
Judith schreef:
Kul, hij was in Hengelo!
0
geplaatst: 17 november 2007, 20:02 uur
Spijtoptant schreef:
Kul, hij was in Hengelo!
(quote)
Kul, hij was in Hengelo!
echt niet
0
Spijtoptant
geplaatst: 17 november 2007, 20:05 uur
Echt wel!
In drievoud zelfs:
Stichting baalt: sint op drie plaatsen tegelijk
HENGELO - Voorzitter Frans Kattenpoel van de Stichting Hengelo Sint Nicolaasstad baalt een beetje: tegelijk met de grote sinterklaasintocht in de binnenstad, wordt de sint ook bij de winkelcentra in de Hasseler Es en de Hengelose Es verwelkomd.
Logisch, reageert voorzitter Harry Waanders van de ondernemersvereniging Hasselo: "Als wij niks doen, gaat iedereen naar de binnenstad."
0
geplaatst: 17 november 2007, 20:14 uur
Spijtoptant schreef:
Echt wel!
In drievoud zelfs:
HENGELO - Voorzitter Frans Kattenpoel van de Stichting Hengelo Sint Nicolaasstad baalt een beetje: tegelijk met de grote sinterklaasintocht in de binnenstad, wordt de sint ook bij de winkelcentra in de Hasseler Es en de Hengelose Es verwelkomd.
Logisch, reageert voorzitter Harry Waanders van de ondernemersvereniging Hasselo: "Als wij niks doen, gaat iedereen naar de binnenstad."
(quote)
Echt wel!
In drievoud zelfs:
Dan moet je beter tv kijken. kijk maar
0
geplaatst: 17 november 2007, 20:26 uur
Volgens mij hadden ze dit jaar om de traditie te verbreken een hulpsint bij de tv aankomst. Ik bedoel, hoe valt het anders te verklaren dat ik de Sint gewoon hier in Dordrecht gezien heb?
0
geplaatst: 17 november 2007, 20:38 uur
Ik heb een nieuwtje voor jullie. Ga even rustig er bij zitten en blijf vooral rustig ademhalen: Sinterklaas bestaat niet!
0
geplaatst: 17 november 2007, 20:46 uur
reptile71 schreef:
Ik heb een nieuwtje voor jullie. Ga even rustig er bij zitten en blijf vooral rustig ademhalen: Sinterklaas bestaat niet!

* denotes required fields.

.