MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
handsome_devil
reptile, mijn broertje zit ook op deze site hoor.

Lin
ach ja, ik denk dat MusicMeter niet de enige site op het hele grote internet is waar mensen achter dit wereldschokkende feit kunnen komen...alhoewel ik zelf net ook wel even moest slikken, wat vertel je me nu!!

handsome_devil
het was ook maar een grapje. als mijn broertje mijn opmerking hhierboven leest gaat ie me vast slaan.

reptile71 schreef:
Ik heb een nieuwtje voor jullie. Ga even rustig er bij zitten en blijf vooral rustig ademhalen: Sinterklaas bestaat niet!

Tuurlijk wel. Wie haalde er vroeger anders die winterpeen uit m'n schoen bij de open haard en stopte er een kadootje voor in de plaats? M'n moeder zeker? Pffff....

GrafGantz schreef:
Tuurlijk wel. Wie haalde er vroeger anders die winterpeen uit m'n schoen bij de open haard en stopte er een kadootje voor in de plaats? M'n moeder zeker? Pffff....

Lin
handsome_devil schreef:
het was ook maar een grapje. als mijn broertje mijn opmerking hhierboven leest gaat ie me vast slaan.

had ik eigenlijk wel kunnen weten, ik 'ken' je al iets langer dan vandaag

handsome_devil

Zijn er hier nog stoute kindertjes?

Lin
die avatar

handsome_devil
hahahahaha Wim

Spijtoptant
10 punten voor de Avatar van Sinterklaas. Jammer dat hij zich achter de naam 'Brain Stew' verschuilt.

Brain Stew schreef:
Zijn er hier nog stoute kindertjes?

Ja. En als je er eentje bent, wat dan?

Bobiej
Dan komt er een grote enge neger met een bos hout en z'n zak .

Vorige berichten geschrapt wegens verwijderd.

reptile71 schreef:
Ik heb een nieuwtje voor jullie. Ga even rustig er bij zitten en blijf vooral rustig ademhalen: Sinterklaas bestaat niet!

echt wel, kost me een flinke duit, elk jaar weer.

reptile71 schreef:

Geloof je het zelf Reptile....ik ga eens kijken of je verwijderd kunt worden van Musicmeter

Bobiej
Klik!

Afgelopen vrijdag had ik met mijn band 't 2e echte optreden, op het pauzeconcert van onze school . Bloody nervous as hell, want er waren zo'n 1000 leerlingen die keken..!

Dus we hebben het lekker laten filmen, de geluidkwaliteit valt wat tegen, omdat de camera te dicht bij de zang installatie stond, en mijn gitaarversterker stond de zacht. De zang valt ook wat tegen, maar Gerben (bassist+zanger) is niet onze vaste zanger, nog steeds zoekende .

Maar zowiezo leuk om te doen, voor zoveel mensen muziek spelen .

Ik ben dat manneke dat helemaal achteraan gitaar staat te spelen, met het lange haar .

djeffibrelich
ha bobiej , wat leuk joh.

de zenuwen die ik kan ik bij jou niet echt zien maar hoe jullie bassist in het begin van thunderstruck z'n hand in zn broekzak zet vond ik wel grappig.
die jongen was zeker nerveus.

Bobiej
djeffibrelich schreef:
ha bobiej , wat leuk joh.

de zenuwen die ik kan ik bij jou niet echt zien maar hoe jullie bassist in het begin van thunderstruck z'n hand in zn broekzak zet vond ik wel grappig.
die jongen was zeker nerveus.

Allemaal waren we wel nerveus, eigenlijk pas vanaf dat je op het podium staat en al die lui ziet ! Achteraf gezien was het hartstikke tof om te spelen, alleen 't geluid anders afstellen volgende keer.

Tof dat je gekeken hebt trouwens!

MetalDex
Damn jullie zijn populair zeg Zo'n applaus zonder ook maar iets te hebben gespeeld
Muzikaal klinkt het wel goed, alleen die zanger.... tja zoek maar snel iemand anders. Alsjeblieft!!
Hebben jullie ook al eigen nummers, trouwens?

djeffibrelich
Bobiej schreef:
(quote)

Allemaal waren we wel nerveus, eigenlijk pas vanaf dat je op het podium staat en al die lui ziet ! Achteraf gezien was het hartstikke tof om te spelen, alleen 't geluid anders afstellen volgende keer.

ik had ooit ook een keer gespeeld op de middelbare school op een sport & speldag.
toen had de docent die voor het geluid zorgde iets verkeerds gedaan waardoor mn microfoon uit stond
zo zie je maar dat het altijd NOG erger kan.
het belangrijkste is gewoon de ervaring he.
keep on rockin' kerel
en hou ons op de hoogte he.

Lol, Hammie probeert nog steeds populair te doen...

DonDijk
Bobiej schreef:
(quote)

Als je nog een betere zanger zoekt....

Bobiej
Jesse schreef:
Lol, Hammie probeert nog steeds populair te doen...

De forumconcert goeroe .

@ MetalDex: we zoeken inderdaad een andere zanger, maar ja...beter dan niets!? 't Klinkt nu zowiezo beter dan enkele weken terug, maar een echte zanger word met open armen ontvangen .
Eigen nummers hebben we nog niet, eerst maar even flink aan het coveren slaan

clutch
Klinkt goed Bob, ik moet zeggen de zang is wel een beetje bout maarja, dat weet ie zelf ook al wel denk ik succes met je band en dat er nog veel optredens mogen komen. volgend jaar op graspop he

Stoer dat jullie bassist de zang op zich genomen heeft. Met een beetje zanger wordt het wel wat. Sowieso heerlijk om mee bezig te zijn dus... Zoals Barry Stevens altijd zei: [nederlands met engels accent]"Vooral doorgaan..."[/nederlands met engels accent]

MetalDex
@ Bobiej: mijn ervaring is wel dat je als je in 't begin met een band al eigen materiaal gaat schrijven het langer standhoudt dan dat als je eerst meer dan een jaar ofzo gaat coveren. Covers zijn altijd leuk en handig om de setlist een beetje goed te vullen, maar om echt een beetje serieus genomen te worden is eigen materiaal altijd welkom (hoe abominabel slecht het ook mag zijn )

Covers is meer voor feesten en partijen, eigen nummers is ook veel makkelijker, is mijn ervaring, want mensen kunnen je niet vergelijken met 'de echte' . Een paar covers spelen die jullie echt goed liggen en verder eigen nummers gaan maken lijkt mij het beste. Heb ook een tijdje in een bandje gezongen, maar covers vond ik altijd bagger klinken, nog erger dan de eigen nummers in elk geval... Behalve dan New Dawn Fades van Joy Division...

MetalDex
Ben ik helemaal mee eens, maar als beginnende band ontkom je er niet aan om covers te spelen. 'Helaas' speel ik in een band waar we begonnen Lordi en Murderdolls te coveren Gelukkig hebben we nu meer eigen nummers dan covers, en heb ik de rest van de band weten te overtuigen om Porcupine Tree en Deep Purple te coveren om de 45 minuten van ons volgend optreden op te vullen

Raekwon the chef
Bobiej schreef:
(quote)

De forumconcert goeroe .

@ MetalDex: we zoeken inderdaad een andere zanger, maar ja...beter dan niets!? 't Klinkt nu zowiezo beter dan enkele weken terug, maar een echte zanger word met open armen ontvangen .
Eigen nummers hebben we nog niet, eerst maar even flink aan het coveren slaan

ja, het klinkt goed inderdaad, ook de solo van for whom the bell tolls, alleen die zanger... maarja, bewijst aan de andere kant ook wel pure lef om met zo'n stem op te durfen treden

Gast
geplaatst: vandaag om 09:30 uur

geplaatst: vandaag om 09:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.