De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
godlydevil7
geplaatst: 24 november 2007, 11:25 uur
Ik heb een electrische gitaar gekregen 
Omdat ik me zo voor de akoestische inzette dat ik ook lessen nam (en nog steeds neem uiteraard).

Omdat ik me zo voor de akoestische inzette dat ik ook lessen nam (en nog steeds neem uiteraard).
0
Bobiej
geplaatst: 24 november 2007, 11:26 uur
godlydevil7 schreef:

Wat voor elektrische gitaar heb je
?
0
godlydevil7
geplaatst: 24 november 2007, 20:23 uur
Een Jay Sound (waarschijnlijk weet je nu ook waar ik 'm vandaan heb
)
Ow, en als een van jullie 'm ook heeft, om het brommende geluid weg te halen gewoon ander snoertje kopen, heel goedkoop en effectief.
)Ow, en als een van jullie 'm ook heeft, om het brommende geluid weg te halen gewoon ander snoertje kopen, heel goedkoop en effectief.
0
geplaatst: 25 november 2007, 02:37 uur
godlydevil7 schreef:
En nu nog wat beter je best doen op school, dan krijg je straks misschien wel een heel schoolgebouw kado, die kan je dan gebruiken om in te oefenen met een bandje. Ik heb een electrische gitaar gekregen

0
clutch
geplaatst: 25 november 2007, 11:32 uur
godlydevil7 schreef:
)
Ow, en als een van jullie 'm ook heeft, om het brommende geluid weg te halen gewoon ander snoertje kopen, heel goedkoop en effectief.
)Ow, en als een van jullie 'm ook heeft, om het brommende geluid weg te halen gewoon ander snoertje kopen, heel goedkoop en effectief.
Jay Sound, is dat niet die meuk van de blokker? die shop waar ze potten en pannen verkopen? Ik heb daar wel eens opgespeeld en dat ding komt aardig overheen met brandhout zeg ik je. Bij die fabrikant doen ze zomaar wat in een doos wat iets van een gitaar weg heeft, ze stellen hem niet af, de frets zitten er scheef op en het ding ontstemt al na een paar minuten spelen. Echt rommel. Als ik je een tip mag geven: snel terugbrengen naar de winkel en een échte gitaar kopen. Het ding is leuk om even op te rammelen, maar als je serieus wil leren spelen wil je op den duur iets beters. Je kunt beter wat meer geld uitgeven aan een goeie gitaar dan dat je zo'n goedkoop beginners setje koopt.
Een paar goeie beginnersgiateren:
Cort
Squier
Jackson
Ibanez hebben ook wel een paar leuke (vooral als je metal wil spelen)
Brandhout waar je vooral vanaf moet blijven:
Richwood
Stagg
En natuurlijk die Gay Sound
Zelf heb ik een Epiphone les paul special, ook een beginnersgitaar, en ik ben er positief over te spreken.

Ga gewoon een keer naar een echte muziekwinkel, neem iemand mee die er verstand van heeft, laat je informeren, en test zelf, dat werkt het beste. Succes met het vinden van een andere gitaar en met gitaar spelen

0
clutch
geplaatst: 26 november 2007, 13:42 uur
Momenteel zijn er hier weer flink stakingen in Tilburg, net als afgelopen Vrijdag. (tegen die 1040 uurnorm op scholen). De wouten zijn ook weer van de partij. gezellig dus. Maar ik ben momenteel gewoon opp school, het achtste uur nog les
en ik ben een braaf jong natuurlijk

en ik ben een braaf jong natuurlijk

0
fastpulseboy
geplaatst: 26 november 2007, 16:30 uur
clutch schreef:
Jay Sound, is dat niet die meuk van de blokker? die shop waar ze potten en pannen verkopen? Ik heb daar wel eens opgespeeld en dat ding komt aardig overheen met brandhout zeg ik je. Bij die fabrikant doen ze zomaar wat in een doos wat iets van een gitaar weg heeft, ze stellen hem niet af, de frets zitten er scheef op en het ding ontstemt al na een paar minuten spelen. Echt rommel. Als ik je een tip mag geven: snel terugbrengen naar de winkel en een échte gitaar kopen. Het ding is leuk om even op te rammelen, maar als je serieus wil leren spelen wil je op den duur iets beters. Je kunt beter wat meer geld uitgeven aan een goeie gitaar dan dat je zo'n goedkoop beginners setje koopt.
Cort
Squier
Jackson
Richwood
Stagg
Zelf heb ik een Epiphone les paul special, ook een beginnersgitaar, en ik ben er positief over te spreken.
Ga gewoon een keer naar een echte muziekwinkel, neem iemand mee die er verstand van heeft, laat je informeren, en test zelf, dat werkt het beste. Succes met het vinden van een andere gitaar en met gitaar spelen
(quote)
Cort
Squier
Jackson
Richwood
Stagg

zo jammer dat richwood zijn naam zo te grabbel heeft gegooid door met rommel op de markt te komen. In eerste instantie kwamen ze met prachtige handgemaakte gitaren die klonken al een klokje.....nu kun je met die naam niet meer aankomen. Eeuwig zonde.
0
geplaatst: 1 december 2007, 23:48 uur
Ik schijn in de LOS (vast wel bekend bij de mensen uit Leiden en omgeving) te staan, maar ik heb het zelf nog niet gezien. Weer een stapje dichterbij wereldfaam. 

0
geplaatst: 2 december 2007, 01:43 uur
Een tijdschrift over wat er zoal in Leiden en omgeving te doen is.
0
djeffibrelich
geplaatst: 5 december 2007, 19:09 uur
vrolijk sinterklaas-feest voor iedereen die ermee bezig is.
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:25 uur
Vandaag is de hond van mijn ouders overleden. Ondanks een mooie leeftijd van 15 jaar toch een groot gemis.
0
djeffibrelich
geplaatst: 5 december 2007, 22:32 uur
ah wat vervelend leon, en wat een slechte timing.
natuurlijk is het nooit leuk als een huisdier overlijdt maar dit toch wel erg triest.
sterkte ermee leon, ik weet niet wat ik zou kunnen zeggen.
natuurlijk is het nooit leuk als een huisdier overlijdt maar dit toch wel erg triest.
sterkte ermee leon, ik weet niet wat ik zou kunnen zeggen.
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:34 uur
Gisteren naar de dierenarts geweest; hij kreeg toen tabletten voor het hart, dus we hadden weer hoop. Mocht niet baten, vannacht toch nog overleden. Was een mooi beestje; een Cairn- Terrier.
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:35 uur
herman schreef:
Ik schijn in de LOS (vast wel bekend bij de mensen uit Leiden en omgeving) te staan, maar ik heb het zelf nog niet gezien. Weer een stapje dichterbij wereldfaam.

wat is de context?
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:43 uur
De feesten die we in het LVC in Leiden organiseren lopen vrij goed en er staat een stukje over het volgende feest (eind dit jaar met Joost van Bellen) in en je kunt kaartjes winnen enzo. 

0
djeffibrelich
geplaatst: 5 december 2007, 22:49 uur
deric raven schreef:
Gisteren naar de dierenarts geweest; hij kreeg toen tabletten voor het hart, dus we hadden weer hoop. Mocht niet baten, vannacht toch nog overleden. Was een mooi beestje; een Cairn- Terrier.
gellukig heb je altijd nog de herrineringen.
15 jaar is wel een lange tijd, dus het moet wel erg zwaar zijn voor je ouders.
ik wens je veel troost leon, jou en je ouders.
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:50 uur
deric raven schreef:
Vandaag is de hond van mijn ouders overleden. Ondanks een mooie leeftijd van 15 jaar toch een groot gemis.
Erg jammer... de hond van mijn ouders is ook onlangs overleden. Hij was erg ziek en ze hebben hem zodoende uit zijn lijden verlost.
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:57 uur
Altijd vervelend om een huisdier te verliezen. Sterkte ermee, Leon.
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:10 uur
Sterkte Leon, erg rot... In mei dit jaar waren binnen 12 uur tijd mijn beide katten dood. Ik mis ze nog steeds regelmatig. Huisdieren kunnen een hele belangrijke functie innemen in ons leven en echt wat voor je gaan betekenen.
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:24 uur
Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat mijn ouders Mac als puppie gekocht hadden. Huisdieren wachten je op bij thuis komst, een huis is dan gelijk een stuk leger.
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:31 uur
Ja man, mijn katten kwamen altijd al aanrennen als ik met de auto de straat inreed. Nu nog steeds denk ik daar heel vaak aan als ik de straat inrijd, dan zie ik ze in gedachten steeds weer lopen. Ze liepen dan met me mee naar huis vanaf de auto.... (zucht... de tranen springen nu dus weer in mijn ogen dus ik laat het onderwerp weer rusten... was echt heel gek op die beestjes)
0
geplaatst: 6 december 2007, 14:18 uur
Een huisdier verliezen is vreselijk, ik spreek uit ervaring. Heel veel sterkte Leon.
0
geplaatst: 11 december 2007, 20:34 uur
IK BEN OP TV GEWEEST!
IN VERBAND MET AGRESSIE OP DE BUS
Ik liep gewoon op straat, stapte net van mijn bus.
De Vakbond van De Lijn was flyers aan het uitdelen omdat er wat crapuul amok gemaakt heeft op de bus. Stapt er een TVgast en camera voor VTM nieuws naar mij: "Wat is uw mening ivm agressie op de bus?"
De Vakbond van De Lijn was flyers aan het uitdelen omdat er wat crapuul amok gemaakt heeft op de bus. Stapt er een TVgast en camera voor VTM nieuws naar mij: "Wat is uw mening ivm agressie op de bus?"
0
Bobiej
geplaatst: 11 december 2007, 20:50 uur
AGE-411 schreef:
IK BEN OP TV GEWEEST!
IK BEN OP TV GEWEEST!
WAAR KUNNEN WIJ DIT FRAGMENT BEWONDEREN
?*BM'ers in ons midden!*
0
geplaatst: 11 december 2007, 21:00 uur
Op het nieuws van VTM, denk ik. 
Niet te ontvangen op de Nederlandse televisie, voor zover ik weet.

Niet te ontvangen op de Nederlandse televisie, voor zover ik weet.
0
Ruby1966
geplaatst: 11 december 2007, 21:09 uur
http://www.iwatch.be/2007/player.html?category_id=hetnieuws&item_id=hetnieuws_2_13
bij 8.05 min begint het item over de bus
Vlaamse scholieren gooien met chocomel en smeerkaas in bussen? Smeerkaas is "in" momenteel
bij 8.05 min begint het item over de bus
Vlaamse scholieren gooien met chocomel en smeerkaas in bussen? Smeerkaas is "in" momenteel

0
geplaatst: 11 december 2007, 21:17 uur
AGE-411 schreef:
IK BEN OP TV GEWEEST!
IK BEN OP TV GEWEEST!
Was jij die kerel die zei "vrijdag is het al wat meer dan maandag"?
* denotes required fields.