MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Bij een ban worden de stemmen sowieso weggehaald, wanneer iemand zichzelf uitschrijft, worden ze na een tijdje automatisch verwijderd. Dat is iets wat wellicht nog eens gefixt gaat worden.

Dus het is vooral een technische reden.

5 mei 2005.... Miischien ooit is inderdaad de juist omschrijving

Jammer. Heel jammer.
En dat gewoon omdat hij (en dat weet ik, hij ergerde zich daar heel vaak aan) digibeet voelde .... en niet kon toevoegen? Goh, had ie dat van die Roland-CD's nu toch eens gewoon aan mij gevraagd.
Goh.. dat hij zo drastisch reageert nu, dàt had ik echt niet verwacht/ noch zien aankomen.... Ach. Echt jammer...

Maar wat ik ook jammer vindt, is de wijze hoe sommigen onder jullie over Patrick spreken, be- of zelfs veroordelen, of hem denken te moeten uitlachen. De brave man is nog maar pas wég (hopelijk niet voorgoed) en...

Toegegeven: zijn reactie is dus op zijn zachtst gezegd nogal onnodig ... plots, heftig en wel erg radicaal.

Heb Patrick weten apprecieren op de voorbije musicmeter-meetings , zoals ook anderen reeds zegden: hij was zeker een van de gangmakers... en ik had trouwens nét het gevoel dat hij steeds méér en méér deel ging van uitmaken van de gezellige MeetupFamilie en in uitbreiding MusicMeterFamilie ...

*
Anyway, Herman en allen: met jullie goedvinden poog ik Patrick te overhalen terug te komen.

Idee?

Mijn zegen heb je! Hij moet zelf toch ook wel inzien dat dit een overdreven radicaal besluit was.

herman schreef:
Mijn zegen heb je!

Ok. Zo zal dan geschiedde.....

herman schreef:
Hij moet zelf toch ook wel inzien dat dit een overdreven radicaal besluit was.

Inderdaad !

c-moon schreef:
en niet kon toevoegen? Goh, had ie dat van die Roland-CD's nu toch eens gewoon aan mij gevraagd.

Mee eens! Ik had gerust ook willen helpen, word handiger & handiger in de hoesjes (de laatste keer op ongeveer 30 toevoegingen geen afkeuringen ). Maar dan wil ik wel van jou weten waar jij die obscure Belgische hoesjes vind (daar heb ik het dan weer moeilijk mee).

Ook ik vind het best jammer dat ie weg is, vond het best een aangenaame user hier op MuMe & op de meeting. Maar als je hem terug kunt halen (& mss excuseren voor z'n drastische reactie?), zou dat wel leuk zijn...

Yak
herman schreef:
Mijn zegen heb je! Hij moet zelf toch ook wel inzien dat dit een overdreven radicaal besluit was.

Maar dan mag hij ook wel wat van zijn beschuldigende woorden terugnemen wat mij betreft.

Lin
Musicmeterfamilie.....

SelmaDuim
Ja, ik schrok ook al.

@Waldo: tips ivm hoesjes, ik gebruik o.m. (zoals velen) "discogs;com", maar ook muziekarchief.be, soms vind ik het dan weer via de sites zoals mediadis.be, amazon.com , kleinkunst- folk- of artiestensites, en vaak maak ik ook gewoon een scan of foto van de hoes die ik zélf in bezit heb

@Yak (en ook Waldo): inderdaad, Patrick zelf gaat ook niet geheel vrijuit natuurlijk, als je zijn soms wat handige taalgebruik bedoelt kan ik geheel volgen, maar wat bedoel je precies met "beschuldigingen"? dat heb ik misschien gemist. Maar goed: if so, dat kan natuurlijk ook niet he, dan...

SelmaDuim schreef:
Ja, ik schrok ook al.

Zijn we dan niet één grote muziekliefhebbende 'familie' dan?

Enfin, jullie weten goed genoeg wat ik bedoel, dacht ik zo...

Lin
haha ach ja...dacht alleen even dat ik op het forum van de Tros was beland

en wat Evanshewson betreft, lijkt mij een volwassen man die zelf (al dan niet impulsieve) beslissingen neemt...en zich dus blijkbaar wilde uitschrijven. Als mensen een terughaalactie willen beginnen so be it, maar kom op, we hebben het er nu al 3 dagen over...

Lin schreef:
haha ach ja...dacht alleen even dat ik op het forum van de Tros was beland

Tja, ik legde de link niet meteen, maar behalve de herhalingen in het laat van jullie nieuwsberichten en ook "De Wereld Draait Door" kijk ik eigenlijk weining naar de Nederlandse zenders - al ben ik sowieso al géén groot TV-kijker.....

Lin schreef:
en wat Evanshewson betreft, lijkt mij een volwassen man die zelf (al dan niet impulsieve) beslissingen neemt...en zich dus blijkbaar wilde uitschrijven. Als mensen een terughaalactie willen beginnen so be it, maar kom op, we hebben het er nu al 3 dagen over...

Al drie dagen... ah. Mja. Ik heb het vandaag dus pas opgemerkt (en dan nog omdat een user me erop gewezen had...). Vandaar mijn reactie vandààg.

Yak
c-moon schreef:
@Yak (en ook Waldo): inderdaad, Patrick zelf gaat ook niet geheel vrijuit natuurlijk, als je zijn soms wat handige taalgebruik bedoelt kan ik geheel volgen, maar wat bedoel je precies met "beschuldigingen"? dat heb ik misschien gemist. Maar goed: if so, dat kan natuurlijk ook niet he, dan...

Iedereen is altijd bereid geweest om hem met vanalles bij te staan en te helpen, via PM, in de forums, overal. Voorafgaand aan zijn uitschrijving heeft Herman hem nog stap voor stap uitgelegd hoe het werkt met het toevoegen van plaatjes. Nou, om dan te gaan roepen dat je "geen KLOTEN hulp" krijgt van "deze COLDPLAY-RADIOHEAD-muziek-fansite" vind ik op z'n zachtst gezegd nogal respectloos, dat mag hij zelf ook wel eens gaan inzien.

COLDPLAY-RADIOHEAD-muziek-fansite is ook echt zo'n belediging!

Tsja, ik vind het een beetje overdreven hoor. Ik ben het met Lin eens. Hij heeft zelf die beslissing genomen... Laat hem lekker zijn gangetje gaan, hij zei een tijdje terug ook al dat hij wat zou gaan MuMeMinderen, misschien is dit nog wel beter voor hem ook.
Neemt niet weg dat ik hem niet zal missen, ik vond het een grappige kerel en ik las zijn berichten graag.

Marcel²
En laten we niet vergeten dat gezeik naar mijn kant toe over toevoegingen van Dennie Christian die volgens hem niet op de site thuishoren.

Ik zie het probleem niet, als hij wil stoppen met MuMe, laat hem dan lekker. Dat laatste berichtje van hem is inderdaad belachelijk, maar om er nou zo'n ophef over te maken... Als hij weg wil, laat hem dan ook weggaan, kom op zeg, een terughaalactie...

Yak
Louis2703 schreef:
COLDPLAY-RADIOHEAD-muziek-fansite is ook echt zo'n belediging!

Echt waar, het laagste van het laagste gewoon.

Nu nog iemand die fredpit terughaalt en de familie is weer compleet!

Ben je jonniebrasco nu alweer vergeten?

corn1holio1 schreef:
5 mei 2005.... Miischien ooit is inderdaad de juist omschrijving

Dat bericht wordt steeds opnieuw ge-edit, dat regeltje staat er nog niet zo lang.

Heb trouwens een paar berichten weggehaald over toe- en afvoegen en meer van zulks..

Louis2703 schreef:
Neemt niet weg dat ik hem niet zal missen

Ik ben het zowel met Sheplays als met Yak eens.
Pattrick heeft het heel moeilijk zoals we allemaal weten, en zoekt dan zijn heil vooral hier, en als het hem teveel word zal hij dat ook laten merken, in combi met zijn ''toevoeg-onkunde''(er spelen natuurlijk meer zaken dan dat) kan er opeens iets snappen.

Hij probeert ook een beetje hier de gangmaker te zijn zoals hij zelf al aangaf, en een hoop waarderen hem als persoon ook daarvoor.
Daar is hij zich dus ook bewust van, en gaat vervolgens over de grens wat wel en niet kan.
En ik denk dat Yak dat probeerde te zeggen, dat Pattrick best zijn gevoelens mag uiten, maar dat dat niet ten koste mag gaan van anderen, met andere woorden een beetje gas terugnemen naar anderen toe.

Pattrick is heelveel met zichzelf bezig waardoor hij heel egoistisch lijkt, maar ik denk dus dat hij vooral egocentrisch is.
En ja dat laatste bericht wat een beetje ophef maakte was dus ook een beetje een verdere kreet om hulp, wat dus net te ver ging.
Ik denk zelf ook dat hij dit leest alles verwijst er in ieder geval naar.

Hoe dan ook Pattrick ik zou zeggen rewind neem een nieuwe hap adem en ga er weer voor!
Van fouten leert men
En als je wilt toevoegen er zijn er genoeg vrijwilligers die het voor je willen doen

Oh jah COLDPLAY SUCKS MWAHAHAH
KLOTE RADIOHEAD GROUPIE SITE
OK COMPUTER OP NUMMER 1!!!FRAUDE FRAUDE!!!

Ik heb al `n paar dagen dagen niks meer vernomen van EH ( Patrick ) .
Waar zou hij uithangen ?

WernerGSF
overal, behalve hier

ik kan niet meer op hem klikken en ik kan hem Hier ook niet vinden......

Mensen, ik heb nog meer goed nieuws gekregen .

Gisteren plofte er een dikke envelop uit Schotland op de mat: ik ben aangenomen op de universiteit van St Andrews!! Daar wil ik het allerliefste heen.

(afbeelding)

ElMeroMero
Gefeliciteerd Carow !

Vergeet vooral niet wat golfclubs mee te nemen: ze hebben daar best wel een goed cluppie in de buurt

Nogmaals gefeliciteerd Carow: wat een geweldig avontuur lijkt me dat!

wow, fantastisch! gefeliciteerd!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:32 uur

geplaatst: vandaag om 02:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.