De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 14 maart 2008, 10:21 uur
Anders veroorzaak je zelf even een rel, het is alweer een paar dagen stil. 

0
geplaatst: 16 maart 2008, 09:49 uur
Het lijkt erop dat Fredpit terug is. Er zijn net een berichten gepost onder de naam pretfrit, en ja dat lijkt op..... 

0
geplaatst: 16 maart 2008, 17:50 uur
ik heb dit weekend eens mijn oude cassetjes vanonder het stof gehaald....herkenning alom en vreugde en verdriet door de herinneringen aan vroeger....
een lekker melancholisch, vredig gevoel krijg ik ervan...
0
geplaatst: 16 maart 2008, 18:13 uur
0
DonDijk
geplaatst: 16 maart 2008, 18:23 uur
jellorum schreef:
ik heb dit weekend eens mijn oude cassetjes vanonder het stof gehaald....herkenning alom en vreugde en verdriet door de herinneringen aan vroeger....
Dat heb ik gedaan vandaag met oude singletjes, veelal jaren '90, van Snow t/m LivingColour, het kwam allemaal voorbij vanmiddag

0
geplaatst: 17 maart 2008, 00:52 uur
Musicfriek is weg en Metaldex ook al zag ik en al eerder Kevin Raphael.Ik denk dat we allemaal onze handen mogen dichtknijpen dat deze site gratis is en niets kost en we zijn tenslotte allemaal te gast hier,die realiteitzin moeten we volgens mij wel echt voor ogen houden.Als iemand zich slecht gedraagt hier krijg je een ban en dat lijkt me ook niet meer dan terecht.Ik vind soms wel dat er te serieus en echt alleen maar over het album gediscusieerd mag worden,met wat meer humor gaat het allemaal wat losser.Het nadeel daarvan is echter wel dat je vrij snel off topic aan het lullen bent,waardoor er teveel afgedwaald wordt.Soms lastig om het goed te willen/kunnen doen.
0
geplaatst: 17 maart 2008, 01:02 uur
Metaldex heeft gewoon z'n gebruikersnaam gewijzigd in dexter omdat ie z'n oude naam te veel aan het metal-genre gelinkt vond en hij ook naar andere muziek luistert.
0
geplaatst: 17 maart 2008, 01:04 uur
Ik mis Oldfart - heb hem nog wat pm's gestuurd, maar geen reactie.
edit: ik zie het al, in eerdere berichtjes...
edit: ik zie het al, in eerdere berichtjes...
0
geplaatst: 17 maart 2008, 01:06 uur
Ja, die mis ik ook al een hele tijd. Ik meen dat iemand had geschreven dat z'n thuis pc gecrasht was en dat ie op z'n werk agv nieuwe internet policy geen toegang meer heeft tot de site of zoiets.
0
pretfrit
geplaatst: 17 maart 2008, 09:54 uur
wouter8 schreef:
Het lijkt erop dat Fredpit terug is. Er zijn net een berichten gepost onder de naam pretfrit, en ja dat lijkt op.....

euh ja...
Bedankt voor onthaal jongens

Ik zal toch even centraal aangeven waarom ik een tijdje afwezig ben geweest.
- Qua muziek vind ik hier niet zoveel meer. Mijn muzikale voorkeur is naar jazz/klassiek verschoven
- Ik was het "gedoe" op mume, dat weinig met muziek te maken heeft, en waar ik toch "stiekumpjes" bij betrokken was geraakt, meer dan zat,
- Ik heb het prive drukker gekregen.
Om afstand te nemen besloot ik maar een radicale afkickperiode te nemen.
Dat ik daarmee uit wat lijstjes verdwenen ben vind ik niet zo erg Zal dus voortaan minder aanwezig zijn, en ga me (proberen
) alleen nog druk maken om de muziek. That's all.

0
geplaatst: 17 maart 2008, 14:20 uur
Kun je je oude naam niet opnieuw nemen?
Enne niet meer weggaan he..
(oja en antwoorden op je pm
)
Enne niet meer weggaan he..
(oja en antwoorden op je pm
)
0
geplaatst: 18 maart 2008, 13:42 uur
Ik ga van 9 april tot 19 juli naar Karlsruhe, Duitsland. Daar ga ik aan de Pädagogische Hochschule studeren. Ik moet, geloof ik, zeven verschillende soorten colleges volgen. Daarvan moeten 2 te maken hebben met vakdidactiek/pedagogiek en 2 met de Duitse taal (ik doe de lerarenopleiding Duits, tweedegraads). De andere drie colleges kan ik vrij kiezen.
Voor het eerst van mijn leven alleen (nou ja, waarschijnlijk samen met enkele andere studenten) in het buitenland wonen/leven. Spannend!
Heeft iemand misschien nog wat tips?
Ik spreek jullie van te voren nog wel, maar wanneer ik in Duitsland zit, zal ik waarschijnlijk wat minder frequent op MusicMeter te vinden zijn.
Nou ja, ik ben nog niet weg.
Voor het eerst van mijn leven alleen (nou ja, waarschijnlijk samen met enkele andere studenten) in het buitenland wonen/leven. Spannend!
Heeft iemand misschien nog wat tips?Ik spreek jullie van te voren nog wel, maar wanneer ik in Duitsland zit, zal ik waarschijnlijk wat minder frequent op MusicMeter te vinden zijn.
Nou ja, ik ben nog niet weg.

* denotes required fields.

.