MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Harald
Op deze pagina vind je een aantal goede tips over cafe's en kroegen, moet wel kunnen tussen door. Kroeg is in het duits Kneipe.

Dann viel Spass in Karlsruhe...

Ich danke dir für deinen Tipp, Harald. Ich wusste schon, dass "kroeg" auf Deutsch Kneipe heißt. Das ist natürlich das erste Wort, dass man sich merkt. Natürlich habe ich Zeit, zwischendurch mal in eine Kneipe zu gehen. Ich werde ja nicht nur studieren in Karlsruhe, sondern auch leben!

Sorry, ik kon het niet laten.

Donny Tourette
Ich clack dich.

Feeder
Fantastisch Sgt. Revolver, echt geweldig

Bedankt, Jan!

Sgt. Revolver schreef:
Heeft iemand misschien nog wat tips?

Voorkom dat je alcoholist wordt. (en dat is een serieuze tip)

Berichten over de muziek van Reptile71 verplaatst naar Muziek > Algemeen > Eigen bandjes: reacties en nuttige kritiek

Was er ook net mee bezig

Tevens wat berichten verplaatst naar The Stranglers

OK.

sxesven schreef:
*nu ook lid van de club van 1000 is*

Je zal me een dezer dagen ook wel voorbij gaan met het aantal toevoegingen.

sxesven
Hehe, wie weet.

't Gaat altijd een beetje fases hier, dus dat kan nog wel even duren.

Nu ik weer een weekje aan het werk ben geschoten (na lange tijd) denk ik weer dat ik platen rond mn oren kan kopen, gelukkig heb ik maar 1 vaste kost, huishuur!, een auto zal er wel nooit van komen en overbodige luxe heb ik ook al niet nodig. Al mn geld gaat al jaren naar eten en drinken (thuis en op cafe/restaurant) en la musica...
mooi, 't leven is mooi....

godlydevil7
M'n sigaretten zijn op. En dat zal ook nog wel ff zo blijven, ik heb mezelf namelijk voorgenomen te stoppen.

WernerGSF

sxesven schreef:
Hehe, wie weet.

't Gaat altijd een beetje fases hier, dus dat kan nog wel even duren.

Nou, de laatste tijd zat je wel in een actieve fase, dus ik denk dat je me deze week wel voorbij gaat.

Bij mij gaat het net zo... soms voeg ik een maand niets toe en dan opeens 50 in een week.

Sheplays
Herman is weer de oude, vertrouwde!

Welkom back "Primal Scream"Herman.

godlydevil7 schreef:
M'n sigaretten zijn op. En dat zal ook nog wel ff zo blijven, ik heb mezelf namelijk voorgenomen te stoppen.

Ik ben nu zo'n beetje een half jaar rookvrij. En had zeker 10 jaar gerookt. Succes! eerste tijd is ff klote daarna wordt het vanzelf relaxed.

Sheplays schreef:
Herman is weer de oude, vertrouwde!

Hoi muziekvriendjes en vriendinnetjes, en andere muziekfanaatjes ; alle goede dingen komen soms met z'n tweeën.

Na lang zeuren en discussieren is het Internet beleid hier op het netwerk weer wat versoepeld, en mag ik weer : wel verstandig van ze, in verband met mijn eigen geestelijke gezondheid.

Maar nog belangrijker nieuws: het stoomgemaal thuis is sinds vanavond ten ruste gedragen. Heb nu voor het eerst een nieuwe computer, zelfs met een brander.
Dus zij die dachten voor eeuwig van me verlost te zijn, moet ik helaas teleurstellen: the Oldfart is BACK !!

Welkom terug

Ha, welkom terug! Je werd gemist, Oldfart.

Welkom terug!!

Welkom in 2008 !

Heb jullie ook gemist....

Oldfart

Misschien dat je het op je werk voor elkaar kan krijgen om die Nederpop KO zo snel als maar mogelijk is nieuw leven in te blazen

Ik ben er klaar voor.

Welkom terug!

Hoi Marc, moet er wel weer even in komen hoor.
Ben eerst maar eens begonnen met wat achterstallig leeswerk.
Die Nederpop KO is er dus nog niet van gekomen?

Zonder inspirator is het volk kansloos Jan...

sq
Hee, mooi nieuws! Welkom terug Oldfart!

Ha, Jan de Wipersfan is weer terug... Welcome back!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.