MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Dat doet Harald wel voor je.

En anders helpen we je wel een handje. Samen komen we er wel uit.

Ik ben weder terug uit het mooie Rome. Na veel gezeur met een buschauffeur die naar Dortmund reed in plaats van naar Düsseldorf, waardoor we daar het vliegtuig misten en via Keulen moesten vliegen. Maar goed het was het allemaal waard zo prachtig mooi, zo gezellig dat ik eigenlijk zo snel mogelijk weer terug wil naar Rome. Momenteel leef ik een beetje in een roes dus. Ik kan gerust zeggen dat het een van de beste weken ooit was!

Ook is de computer weer gerepareerd en is toch al mijn muziek behouden gebleven .

Mooi man.

Vandaag herkansing van mijn examen op de opleiding. Ik doe spw-4. Eerste deel (groepsdeel) zit er nu op, heb ik wel een goed gevoel over. Dadelijk een presentatie. Volgende week het 2de deel (individueel) en daarna volgt in Mei nog een mondeling.

Met zo'n coole naam moet het wel lukken. Succes!

godlydevil7
Ik ben mod geworden voor een paar boards op deze site

Gefeliciteerd (denk ik dan). Ben jij van de Rock, de metal of de punk?

3 maal raden Gefeliciteerd trouwens, godlydevil.

godlydevil7
Ik ben mod van:

Metal
Muziekspellen
Discussie.

En bedankt

Je top 10 bekijkende nogal logisch van dat Metal

Rhythm & Poetry schreef:
Vandaag herkansing van mijn examen op de opleiding. Ik doe spw-4. Eerste deel (groepsdeel) zit er nu op, heb ik wel een goed gevoel over. Dadelijk een presentatie. Volgende week het 2de deel (individueel) en daarna volgt in Mei nog een mondeling.

Nu dus bezig met het 2de deel (het individuele deel). Heb er na 1 1/2 uur niet zo veel zin meer in .

En gefeliciteerd Godlydevil (met de soort van promotie).

Ik merk dat Harald al een aantal dagen niet meer stemt.
Waarom Harald ?

handsome_devil
Goeie vraag Rufus. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord.

Harald
Rufus schreef:
Ik merk dat Harald al een aantal dagen niet meer stemt.
Waarom Harald ?

"Ik ben tijdelijk ontstemd"

pretfrit
Kom op Harald, je hebt vast en zeker nog wel ergens een stapeltje albums in een kast ofzo liggen

Het bereiken van 13666 stemmen zou natuurlijk wel erg rock en roll zijn

Er zal toch niets ergs met hem aan de hand zijn, want dat gun ik niemand toe. Ik hoop dan ook van harte dat hij er een paar daagjes tussenuit is. Even genieten van de vrijheid en daarna weer vol aan de bak.

Dus Harald als je dit bericht tegenkomt even een korte reactie deze kant op, dan zijn we weer geheel gerust gesteld.

Harald
Ik heb net lekker in de tuin gezeten, een boekje gelezen en in de achtergrond draaid Shine A Light van de Stones. Het gaat goed met mee...

Heel verstandig. Van mooi weer moet je genieten en niet gaan zitten posten op de MusicMeter. Gelukkig dat je weer terecht bent.

clutch
Zo...

Gisteren terug gekomen van een uiterst gezellig weekje Tsjechie waar ik op reis ben geweest via school. Dingen als mountainbiken, rotsen beklimmen en abzeihlen, een dagje Praag (Een Led Zep shirt voor 8 euro weten te bemachtigen ) en het indrukwekkende Theresienstadt kwamen zeker aan bod, en natuurlijk... halve liertjes bier (daar pivo) 1 euri.. ben wel een beetje gesloopt, maar gelukkig twee weken vakantie

netjes , netjes, en ook goed dat je nu tijd hebt om bij te komen.

Bobiej
Haha, op alcohol gebied zijn die Tsjechen compleet van de pot gerukt... 2 jaar geleden was ik er ook op vakantie, en kregen we een half liter blik bier bij een tankstation, omdat we voor een bepaald bedrag hadden getankt...

Spijtoptant
Mijn CD-speler heeft er na ruim tien jaar de brui aan gegeven.

(En pas vrijdag is de winkel weer open )

Spijtoptant schreef:
Mijn CD-speler heeft er na ruim tien jaar de brui aan gegeven.

(En pas vrijdag is de winkel weer open )

Kun je geen cd's afspelen op je computer zolang. Het is niet alles, maar is toch wat.

Spijtoptant
Gerards Dream schreef:
(quote)

Kun je geen cd's afspelen op je computer zolang. Het is niet alles, maar is toch wat.

Oh ja, dat doe ik nu ook, maar op mijn PC heb ik slechts twee lullige boxjes aangesloten, die niet eens maximum kunnen wegens gekraak, en ik heb niet de mogelijkheid mijn stereoapparatuur er op aan te sluiten.

Het leven is hard, Spijtoptant.
Wie is trouwens die creep op je foto?
(mocht je het zelf zijn dan bedoel ik gewoon 'man'.)

reptile71 schreef:

Spijtoptant
reptile71 schreef:

Die avatar die hier een paar uur heeft gegloreerd, die met die man in djellaba in Noorwegen, dat was ik. Deze is de geniale absurdist Daniil Charms.

Dat is, of was, inderdaad een man.

Ik wou dat ik het was, maar dan niet doodgehongerd zoals Daniil.

Ik ben blij dat jij dit niet bent in elk geval.

Bobiej schreef:
Jeuj, clutch is back! Nu moet AGE ook weer snel terugkomen uit Rome, zijn we weer helemaal compleet .

ik was net weg toen je dat postte...
En ik zat niet in Rome:

Van 8 april tot 19 april te Terminillo: 1 m sneeuw. We zaten op 3 km van het dichstbijzijnde bewoning (klein dorpje) en de echte bewoning was de berg afdalen.
De weg was afgesloten verder, laatste door de sneeuwruimers ontruimde weg was onze oprit.
Hier vertrekken we aan onze berghut. De oude man op de voorgrond is de wereldberoemde prof. Mattia Bencivenga die ons begeleidde.

(afbeelding)

Eens bezochten we ook Rome en Vaticaanstad. (eerste Zaterdag). Ge komt er niet binnen als ge niets deftig aan hebt: voor meisjes geen rok. En voor de rest geen buitensporigheden of zo.
En nee, ik had geen andere vest mee.
En nee, ik had mij s'ochtends niet gedouched (we vertrokken 6:30, 2 uur rijden)

(afbeelding)

Op 19 april (2de zaterdag) verhuisden we naar Perugia. Middeleeuwse stad (maar toch ultramodern). Daar was het wel zeer warm (elek dag 25+. 1 dag was er regen)
Groepsfoto: niet heel de klas. (Vrouw op de eerste rij is een leerkracht! )
Als ik de foto zie vraag ik me af wat ik op de grond zag.

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:59 uur

geplaatst: vandaag om 22:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.